Autor: tara » dc. ago. 12, 2009 4:47 pm

Autor: torsaeann » dc. ago. 12, 2009 5:02 pm
tara ha escrit:Ninetes, acabo de parlar amb la mama, i no tornen fins a final de mes, osigui el 31 d'agost, aixi que si a tothom li va be, el dia 29 soparet de ninetes i ninotets a casa meva!
Be ja anirem parlant, pero ja us podeu reservar la data!
Gis tu ya estaras disponible, no?

Autor: nur_jor » dc. ago. 12, 2009 7:59 pm

Autor: jennytgn » dc. ago. 12, 2009 8:26 pm
blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Ninetes, acabo de parlar amb la mama, i no tornen fins a final de mes, osigui el 31 d'agost, aixi que si a tothom li va be, el dia 29 soparet de ninetes i ninotets a casa meva!
Be ja anirem parlant, pero ja us podeu reservar la data!
Gis tu ya estaras disponible, no?
Oh!!!! jo potser aquest finde marxo a l'Estartit!!!!!! jorrrrrrrrrrrrrrrrr

Autor: jennytgn » dc. ago. 12, 2009 8:28 pm

Autor: Giss » dc. ago. 12, 2009 10:14 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. ago. 12, 2009 10:25 pm
, però que sapigueu....que el portàtil se viene conmigo!!!!!!!
hay que darle a la tecla sea donde sea....Bé, espero que hagi wireless d'aquest!!!!jijijijijij

Autor: Mrs. Happiness » dc. ago. 12, 2009 10:37 pm
Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Al final hem anat al Versas, que es la mateixa casa que laura estil, està a ramon i cajal. El tracte ha estat genial i m'han deixat fer les fotos que he volgut. Cada vegada que m'emprovava un vestit em posaven la música de la marxa nupcial... jajaja quin fart de riure.
Bé, m'han agradat dos, però un més que l'altre... ma mare ja volia donar paga i senyal, diu que és el meu vestit...
Nenes estic contenta... vull emprovar-me més, però m'ha agradat molt aquest.
Us envio mail i em doneu la vostra opinió ok?
Un petonet a totes.
Per cert, com que al final no hi ha sopar a casa de la black, em dit de fer un viena o un mc donalts i sopar por ahi... qui més s'apunta?
Nur, si vols venir anirem a les gavarres... així no et queda tan lluny...

Autor: Giss » dc. ago. 12, 2009 11:36 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. ago. 12, 2009 11:40 pm
Giss ha escrit:Nenes, estoy en ello... es que el meu nen m'ha cambiat unes peces de l'ordinador i encara no m'ho ha configurat, em donen errores i coses rares, a veure si puc...

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:09 am
Giss ha escrit:Ok nena, ara t'ho envio eh?

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:28 am

Autor: Giss » dj. ago. 13, 2009 12:33 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:40 am
Giss ha escrit:guauuuu... gracias nena!!! que ilusión que te gusten!
A mi madre le ha gustado más el primero, a mi también me ha gustado mucho, pero es que el praga no se que tiene... que me engancha... me veo tan fina... no se! pero del primero me encanta la falda... es como la del bobbie, por eso quiero esperar y probarme el bobbie pq la falda me gusta mucho y el cuello es aquel de barca, que te gusta a ti también...
Aixxx... no se... quiero probarme más para estar segura... pero bueno, de momento voy definiendo mi estilo no?
Bueno, nena, gracias por quedarte hasta tan tarde esperando mi mail... jajaja yo voy a seguir mirando vestiditos que no tengo sueño...
Mañana de viaje no? que os vaya muy bien y ya irás haciéndonos unas visitas por aquí eh? Un besito enorme guapa!

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 8:26 am
aix.....jo sóc d'aquelles que pensa que més val que sobri que no que falti, però esk el meu pobre Ibi (el cotxe) es cargarà en tot pobret!!!!!!

Autor: Giss » dj. ago. 13, 2009 8:35 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:26 pm