NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dc. ago. 12, 2009 4:47 pm

Hola ninetes, sobre el sopar de dema dons ja es fara un altre dia!

I sobre el sopar a casa meva, ja anirem parlant! encara quedem molts dies!

Ja he arrbat a casa, vaig a recollir la roba, i a fer una altra rentadora!

Al final no vaig amb la gis, el meu nen ha quedat amb uns amics que temps que no veiem, aixi que un altre dia sera!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. ago. 12, 2009 5:02 pm

tara ha escrit:Ninetes, acabo de parlar amb la mama, i no tornen fins a final de mes, osigui el 31 d'agost, aixi que si a tothom li va be, el dia 29 soparet de ninetes i ninotets a casa meva!

Be ja anirem parlant, pero ja us podeu reservar la data!

Gis tu ya estaras disponible, no?

Quina llàstima....jo marxo el dia 24 d'agost i torno el 31.....vaig a casa d'una amiga de gijon a Asturias.....
Avanç del 24 no es podria fer?

Un petonet.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 12, 2009 7:59 pm

Hola guapes!!
Com ha anat la tarda?
Giss! Que tal per Laura Stil? Explica! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: jennytgn » dc. ago. 12, 2009 8:26 pm

blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:Ninetes, acabo de parlar amb la mama, i no tornen fins a final de mes, osigui el 31 d'agost, aixi que si a tothom li va be, el dia 29 soparet de ninetes i ninotets a casa meva!

Be ja anirem parlant, pero ja us podeu reservar la data!

Gis tu ya estaras disponible, no?

Oh!!!! jo potser aquest finde marxo a l'Estartit!!!!!! jorrrrrrrrrrrrrrrrr

mmm que bien!!! a pasralo bien!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dc. ago. 12, 2009 8:28 pm

Hola!!

He estado esta tarde en el fotografo, es el primero que voy, me ha gustado su manera de trabajar pero de precio no tengo ni idea como esta! en mi cuenta atras he puesto lo que me cobra, haber que os parece las que ya teneis fotografo.
De todas maneras de aqui dos semanas voy a ir a ver a otro.
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 12, 2009 10:14 pm

Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Al final hem anat al Versas, que es la mateixa casa que laura estil, està a ramon i cajal. El tracte ha estat genial i m'han deixat fer les fotos que he volgut. Cada vegada que m'emprovava un vestit em posaven la música de la marxa nupcial... jajaja quin fart de riure.
Bé, m'han agradat dos, però un més que l'altre... ma mare ja volia donar paga i senyal, diu que és el meu vestit...
Nenes estic contenta... vull emprovar-me més, però m'ha agradat molt aquest.
Us envio mail i em doneu la vostra opinió ok?
Un petonet a totes.

Per cert, com que al final no hi ha sopar a casa de la black, em dit de fer un viena o un mc donalts i sopar por ahi... qui més s'apunta?
Nur, si vols venir anirem a les gavarres... així no et queda tan lluny...
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 12, 2009 10:25 pm

hooollllaaaaaaaaaaaa

Aix...ninetess ja tenia ganes de tornar a caseta i descansar....des d'aquest mati no he parat de fer cosetes i a més aquesta tarda ha sigut mogudeta....però ara....a parlar amb les ninetes i a descansar!!!!jejejej

Tara....nosaltres en un principi no tenim res de res...així que quan tu diguis!!!! anem parlant i bé...quedar que poguem totes, no? això seria el millor!!!!

Nur...m'has deixat super tranquila la veritat....veig que la Marian s'ha ficat mans a l'obra, no? sobretot per lo de les mosquetes i l'aire. Sembla que els tocs que li estem donant entre totes están servint.
Lo de les cadires también és una molt bona idea...millor que sobrin que no que faltin i qui vulgui que s'assegui i qui no...doncs de peus... Per cert, quan aneu a parlar amb ella...que us ensenyin els plats que han patentat ells mateixos...són originals i còmodes!! no se si us ho vaig comentar...

Papallona...aquest mes el findes els temps tope ocupats, no??? doncs a disfrutar!!!!!!

Giss...MORENAZAAA!!!jijijiji.como sigas asi vamos a ponerte a ti también el hueso en la nariz.... Uixxx...diciendo esto...me he acordado hoy de lo Whitney Houston y la Elxa y ostras como me he reido!!!!!!!jajajajaja
Por cierto, como ha ido la tarde????queremos saberlo todo, todo y todo!!!!

Black...que penita lo de la cena, no? pero obviamente el aniversario de tu padre es lo más importante.

Torsaeann...no pares d'aqui cap allà......jejejeje. Ben fet!!!!!!

Elxa...que tal les vacancetes??? és possible que us hagi vist aquesta tarda-nit (9:15h o així) per on era abans el Tekken? esk m'ho ha semblat..... jejejeje

Ninetes...que demà marxooooo!!!!!!! :-///: :-///: , però que sapigueu....que el portàtil se viene conmigo!!!!!!! :-.:·:: :-.:·:: hay que darle a la tecla sea donde sea....Bé, espero que hagi wireless d'aquest!!!!jijijijijij

Ninetes...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 12, 2009 10:37 pm

Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Al final hem anat al Versas, que es la mateixa casa que laura estil, està a ramon i cajal. El tracte ha estat genial i m'han deixat fer les fotos que he volgut. Cada vegada que m'emprovava un vestit em posaven la música de la marxa nupcial... jajaja quin fart de riure.
Bé, m'han agradat dos, però un més que l'altre... ma mare ja volia donar paga i senyal, diu que és el meu vestit...
Nenes estic contenta... vull emprovar-me més, però m'ha agradat molt aquest.
Us envio mail i em doneu la vostra opinió ok?
Un petonet a totes.

Per cert, com que al final no hi ha sopar a casa de la black, em dit de fer un viena o un mc donalts i sopar por ahi... qui més s'apunta?
Nur, si vols venir anirem a les gavarres... així no et queda tan lluny...

Ejem...ejem....No me voy a dormir hasta que reciba el correo...jejejeje!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 12, 2009 11:36 pm

Nenes, estoy en ello... es que el meu nen m'ha cambiat unes peces de l'ordinador i encara no m'ho ha configurat, em donen errores i coses rares, a veure si puc...
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 12, 2009 11:40 pm

Giss ha escrit:Nenes, estoy en ello... es que el meu nen m'ha cambiat unes peces de l'ordinador i encara no m'ho ha configurat, em donen errores i coses rares, a veure si puc...

Jo t'espero!!!!ejejejej...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 13, 2009 12:07 am

Ok nena, ara t'ho envio eh?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:09 am

Giss ha escrit:Ok nena, ara t'ho envio eh?

okis!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 13, 2009 12:15 am

enviat!!! opinions porfaaaaa
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:28 am

Buaahhh nena....quieres la verdad????

Puessss....a qual mejor????jopeta....esk me los miro, me los remiro e inteno decir qual te queda mejor...pero esk los 2 te estan clavadoss!!!
Son distintos...pq el 1º es sencillo pero evidentemente tiene el detalle de los volantes en la falda, que por cierto son muy finos....y también los detalles (pedreria) del de los tirantes....Pero para sencillez, sencillez...el 2º...pero esk te queda muy bien ajustado y luego tiene una caida preciosa....
Asi que como puedes ver...personalmente me gustan muchisimos los dos, pero si tengo que decantarme por uno....buff...diria el 2o, el San Patrik Praga. Es sencillo a la par que elegante y muy fino. Además...te realza muchiiiiisimo el pecho y los tirantes me encantan...sin contar claro, que con ese moreno te queda genial....jejejej. Yo me quedo con el 2o.

Felicidades nena!!!! estàs preciosa!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 13, 2009 12:33 am

guauuuu... gracias nena!!! que ilusión que te gusten!
A mi madre le ha gustado más el primero, a mi también me ha gustado mucho, pero es que el praga no se que tiene... que me engancha... me veo tan fina... no se! pero del primero me encanta la falda... es como la del bobbie, por eso quiero esperar y probarme el bobbie pq la falda me gusta mucho y el cuello es aquel de barca, que te gusta a ti también...
Aixxx... no se... quiero probarme más para estar segura... pero bueno, de momento voy definiendo mi estilo no?
Bueno, nena, gracias por quedarte hasta tan tarde esperando mi mail... jajaja yo voy a seguir mirando vestiditos que no tengo sueño...
Mañana de viaje no? que os vaya muy bien y ya irás haciéndonos unas visitas por aquí eh? Un besito enorme guapa!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:40 am

Giss ha escrit:guauuuu... gracias nena!!! que ilusión que te gusten!
A mi madre le ha gustado más el primero, a mi también me ha gustado mucho, pero es que el praga no se que tiene... que me engancha... me veo tan fina... no se! pero del primero me encanta la falda... es como la del bobbie, por eso quiero esperar y probarme el bobbie pq la falda me gusta mucho y el cuello es aquel de barca, que te gusta a ti también...
Aixxx... no se... quiero probarme más para estar segura... pero bueno, de momento voy definiendo mi estilo no?
Bueno, nena, gracias por quedarte hasta tan tarde esperando mi mail... jajaja yo voy a seguir mirando vestiditos que no tengo sueño...
Mañana de viaje no? que os vaya muy bien y ya irás haciéndonos unas visitas por aquí eh? Un besito enorme guapa!

Nena---es verdad que la falda del 1º es como el bobbie...es finísima pero es lo que dices...yo al otro le veo algo que te favorece un montón!!! A mi el bobbie me gustço mucho por el cuello y pq la falda también es muy fina...
Pero tu tranqui...hay tiempo y parace que ya empiezas a decantarte por un estilo u otro y eso es bueno...hasta que llegues al tuyo...q por lo que veo dirás...ÈSTE!!!!jejejeje

Bueno...ahora si me voy a dormir que me caigo del sueño. Me hacia ilu esperarme y verte...ha valido la pena wapi!!!!
Mñn por la mñn entro para despedirme de todas...ok???
Besotesss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 13, 2009 12:43 am

Muchos besitos cariñete!!!
Na nit!!!
::love::
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 8:26 am

Bon dia ninetesss!!!!!

Aixx....estic mega nerviosa wapis pq tinc moltes coses a fer i no se si tindrè temps...La 1ª qüestió esk estava pensant en ficar directament l'armari al cotxe i res...marxar pq... mare de déu, he començat a treure i quan m'he adonat tenia la meitat de la roba damunt del llit i l'armari gairebè buit....Però si només marxem 3 dies!!!!!!! :hmm:: aix.....jo sóc d'aquelles que pensa que més val que sobri que no que falti, però esk el meu pobre Ibi (el cotxe) es cargarà en tot pobret!!!!!!
No res...jo tinc la la maleta...anirè ficant fins que digui prou...i a partir d'aqui ja veurè....
Ninetes...no se si durant el mati podrè entrar més pq vull ficar el cotxe a punt i anar a rentar-lo un miqueta i deixar el piset bé...però segurissim que mentres espero a Popi..em conectarè ok??????
Passeu molt bon mati i res....PETONETS ENORMESSSSS!!!!!! neukiss-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 13, 2009 8:35 am

Guapi! jo no sé si em connectaré en tot el dia, perquè ara marxo a la platja, dinarem por ahi i després anirem a la piscina... Per la nit anirem a sopar també amb la torsaeann, la tara i qui s'apunti... així que fins les tantes de la nit no em connectaré... per tant, nena: Bon voyage!!!! que tinguis molt bon viatge i que us ho passeu molt bé al poble... ja ens explicaràs... i com que tens el portàtil, ja saps... ens fas una visita jejejeje
Un petonet bonica!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 13, 2009 12:26 pm

Hollaaaaa ninetes!!!!!

Vaig tot el matí corrents cap aqui cap allà....i ara que tinc una estoneta entro...
Nenes difruteu aquesta nit si aneu de sopar i res....que ja no se quan em conectaré....a veure si demà se on hi ha wifi i entro a saludar....ok????

US ENVIO PETONETS ENORMES A TOTES....QUE MARXO JA DE VACANCETESSSSSSS!!!!!!

neukiss-)
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants