Autor: blackmamba » dj. ago. 13, 2009 3:24 pm
Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Al final hem anat al Versas, que es la mateixa casa que laura estil, està a ramon i cajal. El tracte ha estat genial i m'han deixat fer les fotos que he volgut. Cada vegada que m'emprovava un vestit em posaven la música de la marxa nupcial... jajaja quin fart de riure.
Bé, m'han agradat dos, però un més que l'altre... ma mare ja volia donar paga i senyal, diu que és el meu vestit...
Nenes estic contenta... vull emprovar-me més, però m'ha agradat molt aquest.
Us envio mail i em doneu la vostra opinió ok?
Un petonet a totes.
Per cert, com que al final no hi ha sopar a casa de la black, em dit de fer un viena o un mc donalts i sopar por ahi... qui més s'apunta?
Nur, si vols venir anirem a les gavarres... així no et queda tan lluny...

Autor: torsaeann » dj. ago. 13, 2009 3:52 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Hollaaaaa ninetes!!!!!
Vaig tot el matí corrents cap aqui cap allà....i ara que tinc una estoneta entro...
Nenes difruteu aquesta nit si aneu de sopar i res....que ja no se quan em conectaré....a veure si demà se on hi ha wifi i entro a saludar....ok????
US ENVIO PETONETS ENORMES A TOTES....QUE MARXO JA DE VACANCETESSSSSSS!!!!!!

Autor: tara » dj. ago. 13, 2009 5:01 pm

Autor: nupubo » dj. ago. 13, 2009 5:31 pm
Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Al final hem anat al Versas, que es la mateixa casa que laura estil, està a ramon i cajal. El tracte ha estat genial i m'han deixat fer les fotos que he volgut. Cada vegada que m'emprovava un vestit em posaven la música de la marxa nupcial... jajaja quin fart de riure.
Bé, m'han agradat dos, però un més que l'altre... ma mare ja volia donar paga i senyal, diu que és el meu vestit...
Un petonet a totes.
Per cert, com que al final no hi ha sopar a casa de la black, em dit de fer un viena o un mc donalts i sopar por ahi... qui més s'apunta?

Autor: nur_jor » dj. ago. 13, 2009 9:10 pm

Autor: estiu2010 » dj. ago. 13, 2009 11:00 pm

Autor: Papallona* » dv. ago. 14, 2009 4:55 am

Autor: torsaeann » dv. ago. 14, 2009 9:13 am

Autor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:16 am

Autor: estiu2010 » dv. ago. 14, 2009 9:16 am

Autor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:20 am
estiu2010 ha escrit:Jooo gisss como q no te comente muxo a mi ya no me mandas el mail no???
Bueno nientes ja tenim casi casi el viatge...o australia i nova zelanda o un creuer per les illes australs o indiques o directament a fer illes, bora-bora, tahiti....etc tambe mavien dit de fer arouba q son illes xules xo nose...ais esq esta tot tan lluny....ei tara lo del sopar jo per mi quan vulguis xo el ricard al anar a turnos i les carreres no to se dir segur....jo intentare q vingui encara q sigui sopar i marxar volant...
No res ninetes aqet finde estare una mica desconetada xq tenim carrera tot el finde....bueno intentare entra a la nit cada dia encara q sigui tard

Autor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:24 am
nupubo ha escrit:Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Un petonet a totes.
Ei Giss!! Envia'm les fotos a mi también... Si no per privi, per mail. Surt al meu perfil... Please... és que m'has fet agafar ganes de veure'ls... Que graciós lo de la marxa nupcial no?

Autor: laiac » dv. ago. 14, 2009 9:25 am

Autor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:29 am

Autor: nur_jor » dv. ago. 14, 2009 9:31 am

Autor: nur_jor » dv. ago. 14, 2009 9:36 am

Autor: nupubo » dv. ago. 14, 2009 9:58 am
Giss ha escrit:nupubo ha escrit:Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Un petonet a totes.
Ei Giss!! Envia'm les fotos a mi también... Si no per privi, per mail. Surt al meu perfil... Please... és que m'has fet agafar ganes de veure'ls... Que graciós lo de la marxa nupcial no?
Aix... nupubo... espero que no et sàpiga greu... però és que trobo que són fotos una mica personals... a més són proves... quan escolleixi vestit ja te l'ensenyaré si vols...
Em sap greu... espero que ho entenguis.
Un petonet