NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dj. ago. 13, 2009 2:14 pm

Ninetes us vaig llegint!!!!!!!!

muas!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 13, 2009 3:24 pm

Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Al final hem anat al Versas, que es la mateixa casa que laura estil, està a ramon i cajal. El tracte ha estat genial i m'han deixat fer les fotos que he volgut. Cada vegada que m'emprovava un vestit em posaven la música de la marxa nupcial... jajaja quin fart de riure.
Bé, m'han agradat dos, però un més que l'altre... ma mare ja volia donar paga i senyal, diu que és el meu vestit...
Nenes estic contenta... vull emprovar-me més, però m'ha agradat molt aquest.
Us envio mail i em doneu la vostra opinió ok?
Un petonet a totes.

Per cert, com que al final no hi ha sopar a casa de la black, em dit de fer un viena o un mc donalts i sopar por ahi... qui més s'apunta?
Nur, si vols venir anirem a les gavarres... així no et queda tan lluny...

Nena!!!!!!!!!!!! te he contestado al mail de los vestidos!!!!! estabas preciosa.. pero ya te he dicho q para mi el segundo!!! el escote del primero es parecido a unos 6 modelos q hay este año en pronovias, como por ejemplo el Rizo, q me lo prové yo y me encantó también, pero me recomendó la chica q no me lo cogiera, xq habia muchos vestidos ese año (además de en pronovias, en otras marcas) muy parecidos sino iguales y q mejor mirara otro un poco diferente!!!! ya te digo, mi opinión esq el segundo te queda como un guantes, estàs radiante y estupenda de la muerte, jejeje. sobretodo el escote, preciosa la forma q tiene!!!

ala, así q os vais al mc o al viena sin mi??? pero que malaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas xDDD

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. ago. 13, 2009 3:52 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hollaaaaa ninetes!!!!!

Vaig tot el matí corrents cap aqui cap allà....i ara que tinc una estoneta entro...
Nenes difruteu aquesta nit si aneu de sopar i res....que ja no se quan em conectaré....a veure si demà se on hi ha wifi i entro a saludar....ok????

US ENVIO PETONETS ENORMES A TOTES....QUE MARXO JA DE VACANCETESSSSSSS!!!!!!

neukiss-)

DISFRUTA MOLT DE LES VACANCES¡¡¡¡¡¡¡¡¡
MOLTS PETONETS I CUIDADIN AMB EL COTXE OKS?

A DISFRUTAR¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dj. ago. 13, 2009 5:01 pm

Happiness, que vagin molt be les vacancetes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nonetes que parat esta aixo, no?
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nupubo » dj. ago. 13, 2009 5:31 pm

Giss ha escrit:Nenes!!! quina experiència!!! us animo a totes a començar a provar-vos vestits!!! i jo que era de les que no em volia emprovar masses...
Al final hem anat al Versas, que es la mateixa casa que laura estil, està a ramon i cajal. El tracte ha estat genial i m'han deixat fer les fotos que he volgut. Cada vegada que m'emprovava un vestit em posaven la música de la marxa nupcial... jajaja quin fart de riure.
Bé, m'han agradat dos, però un més que l'altre... ma mare ja volia donar paga i senyal, diu que és el meu vestit...
Un petonet a totes.

Per cert, com que al final no hi ha sopar a casa de la black, em dit de fer un viena o un mc donalts i sopar por ahi... qui més s'apunta?

Ei Giss!! Envia'm les fotos a mi también... Si no per privi, per mail. Surt al meu perfil... Please... és que m'has fet agafar ganes de veure'ls... Que graciós lo de la marxa nupcial no?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. ago. 13, 2009 9:10 pm

Hola ninetes!!

Uf!! Stic rebentada!! Quin fart de caminar i caminar per Bcn!!

He vist que algunes heu quedat per sopar al Viena, ho acabo de veure ara, tot i sabent-ho amb temps no hagués baixat. Em cansa molt Bcn. Ho sento noies. Stic cansadissima i aniré a mimi aviat que no m'aguanto... z... z... z...!!!!

Happiness! Que vagin bé les vacances!!

Giss, acabo de veure el teu e-mail!! A veure, els dos et queden molt bé, però a mi personalment el segon és el que m'agrada més! Et fa una figura espectacular nena!! És senzill i molt elegant a la vegada, i és molt bonic!
Ah! I m'encanta la teva forma de posar davant d'una càmara! jejeje! :-)ok: Me n'hauràs d'ensenyar!! Que jo quan veig una càmara no sé com posar-m'hi! Els meus fotografs tindran molta feina amb mi!! jajaja!!!

::love:: ::love:: ::love::

Petons a totes guapissimes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. ago. 13, 2009 11:00 pm

ninetes e estat super desconectada desde dimarts q no entraba...

Laiac q ja estas aquiiii!!!mo a dit tagermana!!!!A veure quan qdem q tens mol x explicar...

Ninetes aqet finde estare out xq tenim carrera cada dia dema, passat i diumenge...

Ostres si arribo a llegir q anaveu a sopar ages vingut xo vai tard

Happi q vagin be les vacancetes

Giss q tal los vestidos??ja veo q tas contenta...Ninetes jo ja tinc el cataleg d'aire en paper mel va xta air la mami de bcn!!!!ni an de xulos xo a mi q magraden molt tirats daqestos no ni an gaires!!!

Bueno men vai a dromi dema intento entra

Un peto i bona nit a totes
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 14, 2009 4:55 am

ninetes!! això no ha corregut molt jejej

que tal el sopar????????
i les altres que tal!!!

Hapii!!! aquest mes els caps de 7mana tinc festa!!! ueeeeeee.. ara entre setmana pringo!!

Nur que has vist per barna?????????

bueno aquesta nit a urgencies no hem parat....vull dormir!!!!!!!

x cert avui..divendres... en principi tindre les invis!!!!.. bueno si tot va bé!!! jejej

Giss!! et vaig contestar l'email!!!!

muas!!!!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dv. ago. 14, 2009 9:13 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡
Que tal tot?
nosaltres la Tara, Giss i jo vam anar al Viena i vam arribar a les 9 i a les 12 ja ens fotien fora....jajajajajajajaj

Eli, que tal?
Papallona, una nit mogudeta a urgencies....ARA A DESCANSAR¡¡¡¡¡
Laia, on ets? ja ets aqui?
Tara, com va la soneta?
Giss, Buenos dias como va todo?
Estiu, que vagui bé el finde oks?
Hapi, com van les vacances? ja estàs en tierras granadinas?
Black, com va anar el cumple del teu papi?
Nur, a Barna a mi també em deix morta...espero que estiguis avui millor.

Un petonet a totes¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:16 am

Bon dia ninetes!!!
Avui és un dia de no parar... he de fer un munt de coses! i demà cap a Madrid! quines ganes saps? jajaja

Elena! que tal anoche? y esta mañana? con sueño o qué? jajaja Me lo pasé genial, sois la mecachis!
Tor, carinyet... avui a dormir eh? que marmota eres... jejeje
Hapiness!!! ya estás por el pueblo? disfruta mucho nena!
Black! qué tal la cenita con tu papi? Nosotras fuimos al Viena, para cambiar un poquito, ya sabes... jajaja
Laia!!! ja estàs per aquí??? estem impacients per tenir noticies teves!
Papallona! guapa! com ha anat el torn de nit? cansada suposo... ja t'he contestat el mail... muack!
Eli! guapetona! por donde andas? tu siempre de aquí para allá... jeje
Nur! t'esperavem ahir... així que estaves cansada... normal... és que Barcelona agota
Estiu! no s'et veu el pèl! tot bé?

Un petonet boniques
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 14, 2009 9:16 am

Jooo gisss como q no te comente muxo a mi ya no me mandas el mail no???

Bueno nientes ja tenim casi casi el viatge...o australia i nova zelanda o un creuer per les illes australs o indiques o directament a fer illes, bora-bora, tahiti....etc tambe mavien dit de fer arouba q son illes xules xo nose...ais esq esta tot tan lluny....ei tara lo del sopar jo per mi quan vulguis xo el ricard al anar a turnos i les carreres no to se dir segur....jo intentare q vingui encara q sigui sopar i marxar volant...

No res ninetes aqet finde estare una mica desconetada xq tenim carrera tot el finde....bueno intentare entra a la nit cada dia encara q sigui tard
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:17 am

Torsaeann!!! te m'has adelantat! jajajaj
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:20 am

estiu2010 ha escrit:Jooo gisss como q no te comente muxo a mi ya no me mandas el mail no???

Bueno nientes ja tenim casi casi el viatge...o australia i nova zelanda o un creuer per les illes australs o indiques o directament a fer illes, bora-bora, tahiti....etc tambe mavien dit de fer arouba q son illes xules xo nose...ais esq esta tot tan lluny....ei tara lo del sopar jo per mi quan vulguis xo el ricard al anar a turnos i les carreres no to se dir segur....jo intentare q vingui encara q sigui sopar i marxar volant...

No res ninetes aqet finde estare una mica desconetada xq tenim carrera tot el finde....bueno intentare entra a la nit cada dia encara q sigui tard

Ah... claro... es que como me ves rara de blanco... jajaja
No se, me dio la sensación de que tampoco querías dar tu opinión, por eso ya no te lo he mandado... pero vamos, que si quieres te lo mando...
Un petonet
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:24 am

nupubo ha escrit:
Un petonet a totes.

Ei Giss!! Envia'm les fotos a mi también... Si no per privi, per mail. Surt al meu perfil... Please... és que m'has fet agafar ganes de veure'ls... Que graciós lo de la marxa nupcial no?

Aix... nupubo... espero que no et sàpiga greu... però és que trobo que són fotos una mica personals... a més són proves... quan escolleixi vestit ja te l'ensenyaré si vols...
Em sap greu... espero que ho entenguis.
Un petonet
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 14, 2009 9:25 am

nineteeeeeeeeesssssssss!!!!!!

JA ESTIC AQUÍIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
però quin embolic que porto d'hores, de feina, de roba, de casa i de tot!!!!!!!

Tinc un jet lag que no vegis, i com sempre, no he pogut descansar aquest matí que em desperto molt aviat!!!!tot i que el meu marit encara dorm!!!!!jijijiji.............quina gràcia, us vull dir el meu xic, però clar....ja no és novi.......jijijijij!!!

Bé..........buffff,he llegit només les dues últimes pagines....i em queda molt perque no em vull perdre res del que heu fet!!!! ja he vist que heu anat fent soparets i quedant no?????????????

Eiiiiii i giss......................no passa que jo no vegi els teus vestits.....fes el favor d'enviar-me d'alguna manera les fotos!!!!!hombreeeeeeee!!!!

Ninetes.................dir-vos que les fotos són una passada, però quines càmares teniu no?????????molt però que molt molt bé!!!!!

Mun pare als dos dies abans de marxar ja m'havia passat un munt de fotos!!!!

Nineteeeeeeeeeeessssss........SOU GENIALS!!!!!!!!!!

Ja veig que la majoria esteu de vacances, o marxeu.......em posaré al dia i escriure a la meva crònica, pero volia dir-vos alguna coseta per aquí...perque no hi deixaré d'escriure eeee, que vull estar amb tots, tots, tots els vostres preparatius!!!!!!!!!!

Petonets precioses!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:29 am

Laia!!!!!!!!!! guapísima!!!!!!!! por fin!!!!!!!! ja la tneim aquí!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Nena ens has de posar al dia!!!!
Què tal tot? fantàstic no? que guay... t'hem trobat a faltar moltíssim!
A veure quan ens veiem...
Un petonet bonica!
Ara volem crònica eh???

(t'envio un mail amb les fotos)
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 14, 2009 9:31 am

bon dia ninetes!!
com esteu??

ais! quina dormida he fet!! avui estic molt millor!! jejeje!! :-))
pos res, lo d'anar a Bcn amb les amigues va estar molt bé, perque vam passar tot el dia juntes i de compres. Durant l'any totes tenims uns horaris diferents, i no podem fer gaires coses així, i aquests dies que coincidim totes de vacances ho aprofitem! jejeje! Hem dit de tornar-hi la setmana que ve! No sé si dijous i divendres!
Ja comença a haver-hi coses de tardor-hivern! Jo només veure tot allò ja m'agafava calor!! jajaja!!

giss, tara i torsaeann, veig que va anar bé el soparet!! me n'alegro guapes!! a veure si per la proxima m'hi apunto, he d'aprofitar ara! que a la que comenci el nou curs escolar ja no podré baixar tant sovint... :--( ais quin curs m'espera!!

laiac, que ja et tenim per aqui? ja t'has fet un bon pa amb tomaca? jejeje

elxa, per on pares?

happiness, disfruta de les vacances!!

black, com va anar el cumple de ton pare?

estiu, no pares, eh! que vagi molt bé el finde!

papallona, descansa que t'ho mereixes!! amb tot el que treballes! i a disfrutar dels findes ara que els tindras lliures!

Petons guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 14, 2009 9:36 am

ei!! laiac!! ja et tenim per aquí de nou!!
BENVINGUDA!!!
com t'ha anat tot?
ais! hi ha d'haver quedada i ens ho has d'esplicar tot!!
ais!!! la primera nineta ja la tenim casada!!!!!!!!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 14, 2009 9:37 am

si, ahora va el segundo mail
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 14, 2009 9:58 am

Giss ha escrit:
nupubo ha escrit:
Un petonet a totes.

Aix... nupubo... espero que no et sàpiga greu... però és que trobo que són fotos una mica personals... a més són proves... quan escolleixi vestit ja te l'ensenyaré si vols...
Em sap greu... espero que ho entenguis.
Un petonet

Sí dona que ho tenc, claro! Home és normal... no em coneixes de res...
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants