NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 17, 2009 11:21 am

Bon dia nenes! Com va el dilluns?

Elxa, jo tambe vaig pensar amb tu al sentir la noticia de l'incendi a Montferri!! Buf...

Tara, quin marcador! Impressionant!! Com vola!

I les que estan de vacances que tal? Giss, com va anar la barbacoa? Happiness que tal per Andalusia?

Torsaeann, jo tampoc soc gaire amiga del solet... I menys quan fa aquestes calors... :star:: Jo sóc més d'anar a l'ombra, jajaja!!

Est¡u, quin finde tan mogut has tingut! Ara de tornada a la rutina, no? Ja diuen que lo bo s'acaba... jops!

Papallona? On estas posada?

Laiac, black! A totes, petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 17, 2009 11:28 am

Ais... durant els proxims 15 dies el Jordi te vacances, i aprofitarem per fer moltes coses. Cada dia tenim una pila de coses a fer... jajaja!! Ens faltaran dies!!

El dissabte 29 anirem a l'Encanteri!!! ::love:: Vaig parlar amb la Marian i li vam comentar que ens agradaria anar allà per coneixe-la, per parlar de 4 cosetes, i de pas que ens agradaria anar-hi un dissabte per veure com quedaria l'Encanteri tot engalanat per una boda. I això... que ens va dir que el 29 seria perfecte, i nosaltres allà ben puntualets hi estarem, jejeje!! Quines ganes!!

Aps! I un altre dia aniré a fer-me el passaport, així ja serà una altra cosa que em treuré de sobre! Ja vaig demanar cita i tinc la setmana que ve!

Quins dies m'esperen... a tope tio!! jajajaja!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: MJ206 » dl. ago. 17, 2009 1:37 pm

estiu2010 ha escrit:Bon dia ninetes com esteu???jo super cansada e tingut un finde mogudet div. traiguera un poble de castello, dis. osca i diumenge el pla de sta maria si esq a l'estiu es un no parar...i com no se ma acabat la bona vida ja torno a anar de tardes.....

La qedada am la laiac si podes ser un dia a sopar o al mati....o dimecres a la tarda es veritat q jo tinc festa i potser la papallona tmb sino te guardia clar.....i qedem a algun lloc x poder veure les fotos...

Laiacc q fas dimecres....?????

Bueno tara ja vei q no as pogut fer siesta...es una me... i q dius q avui ets la jefa de l'oficina???

I les altres aqi ningu diu res com es nota q es dilluns...

Giss como va el calor por madrid???

Hola!!!

Jo també em caso el mateix dia! El 28 de agost!!! Ja tens algunes idees per la celebració i el restaurant??
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

Fotògrafs a Tarragona

EntradaAutor: MJ206 » dl. ago. 17, 2009 1:41 pm

Hola noies,

Coneixeu bons fotògrafs per Tarragona? Que siguin professionals i facin dissenys moderns-elegants?

Gràcies.

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 17, 2009 2:07 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Com va tot!!!!!!!!!!!

Jo un finde sense descansar, divendres sopar a casa d'uns amics, dissabte tot el dia de piscina i diumenge que volia relax, tooooooooooooma a dinar a casa dels pares del meu cunyat! sona a chiste no!
Osea que no he pogut fer una migdiada en condicions!

I ara arribo a la oficina, el jefe de pont, l'encarregat de pont, un dels meus companys de pont, que passa que avui nomes treballo jo!!!!!!

Nenaaaaaaaaaaaaaaa, així a casi q estàs sola a l'oficina eh!!! jejejeje. nosaltres demà a la Dipu sortim a la 1!!! bé, jo sempre surto a la una, però demà agafaré i aniré a les 9 enlloc de a les 8!!! xDDDD i dimecres festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 17, 2009 2:10 pm

estiu2010 ha escrit:Bon dia ninetes com esteu???jo super cansada e tingut un finde mogudet div. traiguera un poble de castello, dis. osca i diumenge el pla de sta maria si esq a l'estiu es un no parar...i com no se ma acabat la bona vida ja torno a anar de tardes.....

La qedada am la laiac si podes ser un dia a sopar o al mati....o dimecres a la tarda es veritat q jo tinc festa i potser la papallona tmb sino te guardia clar.....i qedem a algun lloc x poder veure les fotos...

Laiacc q fas dimecres....?????

Bueno tara ja vei q no as pogut fer siesta...es una me... i q dius q avui ets la jefa de l'oficina???

I les altres aqi ningu diu res com es nota q es dilluns...

Giss como va el calor por madrid???

Estiu, tu com jo, dimecres festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 17, 2009 2:12 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Ara vaig a pendre al solet una horeta que a mi m'agobia molt.....

El finde bé, però podria haber estat millor....
Espero que totes bé¡¡¡¡

Un petonet.

mira-la ella!!! a prendre el solet i a posar-se morenete i guapeta!!!! :-()-) :-()-)

queda pendent una quedada a la meva piscineta, no?????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 17, 2009 2:18 pm

tara ha escrit:Si, Si reina total, si me voy nadie se da ni cuenta!!!!!!

Oye eli oiste lo del incendio de montferri, jo estube pensando en vosotros todo el sabado!
Ya esta controlado, i supongo que no llego a la ermita!

ai si!!!!! yo también me acordé de ti cuando lo oí!!!! pero bueno, creo q no ha sido nada!!!

muaaaaaaaa

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 17, 2009 2:19 pm

elxa ha escrit:
tara ha escrit:Habeis visto 4 meses 4 semanas y 2 diasssssss!

Tengo que ponerme las pilasssssssssss!

SI!!!!! he visto tu marcador y te he cambiado el titulin del compte enrere.

Tia esto ya está akí es que estamos hablando de 4 meses!!!!!

Bodatour en marcha de nuevo!!

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 17, 2009 3:14 pm

Nineteessss!!!!!!!!!! :-///:

Holeeee wapeesss!!! com esteu??? acabem d'arribar del viatge...i buff...ja tenia ganetes pq feia molta calor i havia molt de transit....
Uns dies Increibles!!!!!!!renovada totalment, però us demano disculpes pq no m'he pogut conectar enlloc...entre que no hi havia wifi a cap lloc, els 2 ordinadors que hi havien a un ciber...anavem més lents...i res...que tampoc he parat!!!!

Però ja sóc aqui!!!!!jejejej
.Que us expliqueu????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 17, 2009 3:29 pm

Doncs bé!!!....totalmente incomunicada, però he descansat moltissim i he disfrutat molt.... Hem estat veient cosetes, quedant amb la family i como no....engreixant!!! amb les tapes Elxa.....jejejejeje
Ha sigut curtet però ha valgut la pena....No ha fet molta calor la veritat, i el dijous a la nit a 20 quilometres d'arribar...va començara ploure d'una manera....i pel que em van dir...portava així uns quants dies...
A partir de divendres molta calor i molts mosquits....vinc acribillada a picades!!!!!
L'altre dia vaig escoltar lo de l'incendi a Montferri...però penso que només havia sigut una mica de terreny per sota del propi poble, no??? l'ermita no es va veure afectada, no???? aixx....

Bueno...i vosaltres com esteu??????

Petonets a totessss!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 17, 2009 4:21 pm

Hola boniques!!!
No he pogut resistir-me a passar per aquí... però estic una mica mosca perquè crec que tinc espies... bé, per aqui vaig borrant el rastre, però pot ser que qui menys volia que em trobés, m'ha trobat.
No ho sé segur, ja us ho explicaré bé quan torni.
Un petonet guapes, tinc ganes de tornar i veure-us!!!

(Happi, gracias por tu respuesta en el mail. Muack!)
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dl. ago. 17, 2009 5:03 pm

Hola ninetes,

Happiness, aixi ha anat tot be!!!!!!!

sI BLACK DIMECRES FESTAAAAAAA!

Gis, ya nos explicaras!!!

Ninetes a veure cuan quedem!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:19 pm

Ninetes meves!!!!!!!

Com esteu???????? jopeta, hem arribat de calanda a l'hora de dinar, i us podeu creure que en tota la tarda no he tongut conexió??????? quina ràbiaaaaa!!!! i ara que anava mirant fotos, de cop el josep ha dit...........mira....està conectat!!! i li he pres l'ordinador!!!!!!jijijiji però abans hem volgut mirar algun lloc de muntanyeta i relax per marxar la setmana vinent 4 dies, sabeu algun lloc???

Si us sóc sincera, des del viatge que no he descansat gens, jo no hagués marxat aquest finde, i allí, no hem fet ni migdiades, m'he aixecat aviat, i he anat a dormir tard, aixi que torno cansada, amb mal d'esquena i mal de coll.....a més, el dimecres ja treballa el meu home i demà hem d'estar tot el dia a casa perque ens venen a arreglar una cosa de la casa!!!!!!!

buffff quin rotllo no????es que estic una mica xof perque em sento molt cansada, i aixo no m'agrada!!!!!
Sé ninetes que hauria de començar amb la crònica, aquesta setmana em quedaré sola a la nit i prometo que començaré, tinc tantes coses per explicar-vos del restaurant,....................

KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

que tal dimecres???????????????
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:20 pm

Taraaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

quina rabia, l'altre dia vaig pensar.........ostres, que faltaran 5 mesos només per ella,,,,,,li vull veure el marcador a 5.....i va i no me pogut conectar fins avui, i alaaaaa, ara ja falta menys.......jijijijij!!!! ànim pitufa, que això és una passada!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:22 pm

Elxaaaaaaaaa..........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa no me n'havia enterat de ho de montferri i fins aquest migdia que no ho he sapigut.....ha estat el josep que ha dit.....però alguna no es casa per allí???????????''

aaaaaaaaaahhhhhhhhhh sort que no li ha passat res a l'ermita!!!!!!!!

muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:23 pm

Gisssss una altra vegada a Madrid??????? pos no vegis les ganes que en té d'anar el josep!!!!!quan tornes?? si quedem estaràs aquí?? es que jo em perdo!!!!!!!

a veure si ens veiem aviaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:25 pm

Estiu2010, torseann........les dues heu vist a ma germana eeeeee, jolines, més que a mi.................si si, es que son petits els poblets de per aquí!!!!

estiu2010....em vas dir que em donaries les fotos en un cd???o les teves també estan al link ke em va passar la papallona????

ninetes....estic a la busqueda d'un video del ball,,,....ningu en va fer, només els fotografs, m'hauré d'esperar..............!!!!!!!!!!

HEM DE KEDARRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:28 pm

I a la restaaaaaaaaaa...............a veure si ens veiem JA..........recordeu que per molt que estigui casada, i que porto uns dies amunt i avall i no em puc conectar tan com quan treballo, aquí estic eeeee, amb unes ganes boges de parlar amb vosaltres i quedar i explicarvos-ho TOT!!!!!!!!!!!

La setmana que ve ens volem escapar de relax, però aquesta setmana estic tota aquí!!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS papallona, mrs happiness, nur_jor, elxa, giss, tara, torseann, estiu2010, blackmamba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:39 pm

NINETEEEEEEEESSSSSS!!!!!!!!!

me tornat a mirar les fotos................que cap de vosaltres ha volgut penjar el moment "NO PUC DESFER EL NUS DE L'ANEEEEEEEEEELLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" jijijjijiji...que sé que vau fer fotos i no n'he vist cap!!!!!!!!!!!!!jijijijijijijiji

patunets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants