NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:41 pm

Ajhhhhhhhhhhhhh i me enamorat d'una foto que em va fer la papallona!!!! me l'he posat de fons de pantalla, i me l'ampliaré....però me la vull posar com a avatar aquí al foro i no puc!!!!!! com es fa noies???????

quan ho aconsegueixi la poso!!!!!

ara ja si, bona nit!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 8:39 am

laiac ha escrit:Estiu2010, torseann........les dues heu vist a ma germana eeeeee, jolines, més que a mi.................si si, es que son petits els poblets de per aquí!!!!

estiu2010....em vas dir que em donaries les fotos en un cd???o les teves també estan al link ke em va passar la papallona????

ninetes....estic a la busqueda d'un video del ball,,,....ningu en va fer, només els fotografs, m'hauré d'esperar..............!!!!!!!!!!

HEM DE KEDARRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac jo no les e pogut penjar aqest ordinador va molt lent i no em deix i cm q el xtatil esta mort....i te les vai voler gravar en un cd i xtarteles abans de q marxesis xo la gravadora tmp va......aixi q mira res de res nomes les e vist jo, el futuro i mamare i magermana............i jo si tinc el moment se ma fet un nus a lo dels anells!!!!!!!!jijijijiji!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 8:43 am

Ninetes com esteu???

A mi em comencen a passar factura les picades de mosquit ja tinc l'ull unflat ara em vesteixoi i men vai volant a la farmacia a compram l'antiestaminic esq aixo de les alergies es una merda...tinc les cames...i els braços happi jo t'entenc si dius q vens acribillada jo soc alergica i em pensava q aqet any mescaqejava xq no men avien picat encara i diumenge......vai anar a la guerra dormin...i clar vai perdre em vaig aixecar feta un cromo

Bueno ninetes demà a la tarda o al mati voleu fer qedada????a mi maniria millor a la tarda xq el noi va de tarda i li haig de fer el dinar a ell i als seus avis xq suns pares on de creuer....

Bueno dieu alguna cosa...

Xo jo vull qedada amb la laiac JA!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dt. ago. 18, 2009 8:49 am

Bon dia ninetes!

Laiac que guai que ja siguis per aqui! Un lloc tranquilet, la vall de nuria o viella en aquesta epoca no hi ha gaire gent i s'esta fresquet, que amb aquesta calor...

Jo dema encara no se si podre quedar, pero si us va be a totes mirare de venir, que laiac tens tantes coses que explicar...

Estiu, si vols porto el portatil i tu el cd de les fotos i les podem veure, i aixi tambe les agafo jo que no les tinc!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. ago. 18, 2009 8:52 am

Bueno ninetes, jo avui tambe estic xof, no m'hagues aixecat del llit!

Ja us explicare la trifulca que vaig tenir ahir, vaig estar plorant fins a la una de la nit, i ara tinc els ulls tan inflats que casi ni els puc obrir, que puc fer? Em fan mal i tot!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. ago. 18, 2009 8:54 am

La sort que tinc es que continuo estant sola a la ofi i no em veu ningu, sino la gent preguntaria!

No es una discusio de parella, la boda segueix en peu!!!!!!!!!!!!!!

(us ho dic per si alguna s'havia espantat!!!!!!)
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:06 am

tara ha escrit:Bueno ninetes, jo avui tambe estic xof, no m'hagues aixecat del llit!

Ja us explicare la trifulca que vaig tenir ahir, vaig estar plorant fins a la una de la nit, i ara tinc els ulls tan inflats que casi ni els puc obrir, que puc fer? Em fan mal i tot!

L'unic q pots fer es mullarte la cara i si et pregunten no esq tinc mal de cap i em ploren els ulls i veuret una cocacola xq et pugi lanim!!!

I sigui el q sigui no et preocupis segur q te solucio!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:07 am

tara ha escrit:La sort que tinc es que continuo estant sola a la ofi i no em veu ningu, sino la gent preguntaria!

No es una discusio de parella, la boda segueix en peu!!!!!!!!!!!!!!

(us ho dic per si alguna s'havia espantat!!!!!!)

Home esq x molta discussio la boda sigue en pie encara q tagis de casar sola!!!!!Nosaltres volem veuret vestida de blanc!!!jijijij!!! >.-<: >.-<: :-///:
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:18 am

BUENO dema com us va x qedar???????
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:19 am

Jo dema puc tenir tota la tarda per vosaltres......no ai de amrxar a cap lloc!!!!ni lleida ni bodes ni res de res tota la tarda x vosaltres!!!!

xfi, xfi, xfi, xfi, xfi, xfi, xfi, xfi, xfi, xfi, xfi, xfi qedem demaaaaaaaa
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 9:46 am

Bon dia wapetesss mevess!!!!!

Aix....quina son!!! ahir vaig caure al llit en 2 segons i a més ell va de nit i estic soleta. Però amb la son que tenia, no vaig tenir poooorrr!!!!jejejej :-///:

Tara....espero que estiguis millor...Tu ànims que tot té solució!!!! si necessites alguna coseta, ja saps!!!! :-()-) apa per tu!!! i si et pregunten els hi dius que t'ha entrat una petita alergia....jejejej

Laiac....que no t'he pogut saludar abans...entre que tu tornaves i jo no hi era.... Que waiii que ja hi siguis aquiiii!!!! i espero que tot hagi anat genial. Si us voleu escapar...jo et puc recomanar una casa rural a un poblet perdut al costat de Benasque (Huesca). Fa uns anys vam anar tots dos sols i vam llogar una casa wapisima amb unes vistes increibles i res, a pocs quilometres de Benasque i amb possibilitat de visitar algunes cosetes...però vaja...principalment...per descansar!!!! si vols et passo la web i t'ho mires....

Elxa...com va tot??? también marxeu uns diets, no??? ben fet...anda que no va bé....

Estiu....ets tan dolça que els mosquits te atacan....a mi esk em passa el mateix...però, m'alegro no semblar-m'he a m'ha cosina...que en aquests dies que he estat amb ella li han picat 4 vespes!!!! :star:: me moro si em passa això...

Papallona...com va el treball? i per cert, Felicitats retrasadessss!!!!! ho sento!!!jejejej

Per cert ninetes al meu compte enrere explicarè el que m'ha passat amb l'esglesia...si podeu passar i donar-m'he algun consellet....esk tinc caos!!!!

Petonets a totessss....aaahhh!!!! per quan la quedada????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 18, 2009 10:05 am

Ninetes! jo ja sabeu que estic a Madrid, així que fins la setmana que ve no us podré veure!!!
Disfruteu molt...
Tara, carinyet, anima't... no és res greu oi? Jo quan ploro molt i se m'unflen els ulls em poso camamila amb un cotofluix... va bé... i para las ojeras hemoal!!! jajaja en serio! funciona!
Un besito a todas guapas!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 10:08 am

Giss ha escrit:Ninetes! jo ja sabeu que estic a Madrid, així que fins la setmana que ve no us podré veure!!!
Disfruteu molt...
Tara, carinyet, anima't... no és res greu oi? Jo quan ploro molt i se m'unflen els ulls em poso camamila amb un cotofluix... va bé... i para las ojeras hemoal!!! jajaja en serio! funciona!
Un besito a todas guapas!

Hola Gisss.....!!!! como va por allí????
jajajaja...que bueno con lo del Hemoal, no???? no lo hubiera dicho nunca!!!!!
A difrutar y la semana que viene nos vemosss!!!!
Besotessss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. ago. 18, 2009 10:20 am

Ninetes menys mal que us tinc a vosaltres que em feu riure!

Gis, no es nada grave, cosas de mi abuela, que cuando no estan mis padres se vueve loca y me volvera loca a mi!
Y cono soy una "figaflor" me afecta todo demasiado y emcima con mi amiga la menstruacion, pues mas todavia!

Y encima les hemos fastidiado las vacaciones a mis padres y se vendran antes de tiempo!

Asi que nada cosas de familia (el resto ya os lo explicare)
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 10:28 am

tara ha escrit:Ninetes menys mal que us tinc a vosaltres que em feu riure!

Gis, no es nada grave, cosas de mi abuela, que cuando no estan mis padres se vueve loca y me volvera loca a mi!
Y cono soy una "figaflor" me afecta todo demasiado y emcima con mi amiga la menstruacion, pues mas todavia!

Y encima les hemos fastidiado las vacaciones a mis padres y se vendran antes de tiempo!

Asi que nada cosas de familia (el resto ya os lo explicare)

Jopeta!!!!!!! esk las "abuelillas" a vegades et fan treure lo pitjor de la persona!!!!! :-eh_:: jejeje. Tu ànims dona que et falten 4MESETS, 4 SETMANETES I 2 DIESSSSSSS...Aixxxxx...mareta!!!! que això ja està aquiiii!!!!!! venga wapetonaaa..... : kissd :
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. ago. 18, 2009 11:54 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡
Tara em sap greu que estiguis així, ja parlarem........ÀNIMS GUAPA¡¡¡¡¡
Giss, que ha passat tens la teva estimada d'espia o que?
elxa, marxes 2 dies?
Papallona, on ets?
Black, si, vas dir un dia d'anar a la teva piscina¡¡¡¡¡¡jajajaajajaj
Laia, si vaig estar amb la teva germana¡¡¡¡¡¡ vull veure't¡¡¡¡¡¡
Estiu, ai ai els mosquits¡¡¡¡¡¡¡¡jajajajaajajjaj quina fila deus fer nineta¡¡¡¡¡¡¡
Hapi¡¡¡¡¡¡¡ ja ets aqui¡¡¡¡¡¡veig que suoer bé no? un petonet i ens veiem guapetona¡¡¡¡¡¡
Nur, que tal? on ets?

Demà per quedar una mica complica't ja que el Javi comença vacances i si li dic de marxar jo crec que no s'enfadarà pero.....es que porto tots els dies fent coses i ell sol a casa i si el primer dia de vacances també passo d'ell....no és plan oi?

Si quedessiu potser faig com la Tara que m'escaparé oks?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 1:53 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡
Tara em sap greu que estiguis així, ja parlarem........ÀNIMS GUAPA¡¡¡¡¡
Giss, que ha passat tens la teva estimada d'espia o que?
elxa, marxes 2 dies?
Papallona, on ets?
Black, si, vas dir un dia d'anar a la teva piscina¡¡¡¡¡¡jajajaajajaj
Laia, si vaig estar amb la teva germana¡¡¡¡¡¡ vull veure't¡¡¡¡¡¡
Estiu, ai ai els mosquits¡¡¡¡¡¡¡¡jajajajaajajjaj quina fila deus fer nineta¡¡¡¡¡¡¡
Hapi¡¡¡¡¡¡¡ ja ets aqui¡¡¡¡¡¡veig que suoer bé no? un petonet i ens veiem guapetona¡¡¡¡¡¡
Nur, que tal? on ets?

Demà per quedar una mica complica't ja que el Javi comença vacances i si li dic de marxar jo crec que no s'enfadarà pero.....es que porto tots els dies fent coses i ell sol a casa i si el primer dia de vacances també passo d'ell....no és plan oi?

Si quedessiu potser faig com la Tara que m'escaparé oks?

Mua¡¡¡¡¡

Hollleeee wapiiii!!!!

Doncs ja estem aqui....que ens ha anat genial...hem descansat però también hem disfrutat molt. Energies renovades!!!!!

Pel tema de la quedada, demà dimecres jo no puc i tampoc dijous que hem quedat amb la DJ. si voleu Divendres???? pq penso que podrem gairebè totes, no? ja direu alguna coseta...

Tara...una coseta....quan ens vas portar el catàleg de les invitacions ho portaves d'una impremta...On és? esk volem començar a mirar-les, bé, a mirar models. Encara que ho tenim prou clar, tal com us vaig comentar, no està de més mirar altre models per si hi ha una altra cosa que ens agradi més.
Ara buscarè per internet impremptes i cosetes d'aquestes...però teniu idea d'algun lloc més a la zona??
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. ago. 18, 2009 6:57 pm

Hola Happiness, la impremta esta al barri de riu clar, saps per on cau?
Ara fa horari d'estiu i plega a les 15H, ho dic per que no et presentis alla a la tarda i trobeu tancat!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. ago. 18, 2009 6:58 pm

Jo divendres no poc, be segons l'hora, suposo que si sou alli fins tard em donara temps, be ja direu alguna cosa!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 8:13 pm

Holaaaaa!!!! :-)

Fa una estoneta que hem arribat a casa de buscar esglèsies...jopeta!!! ho hem de deixar enllestit aquesta setmana...i res... anant mirant i a veure quina trobem, menys mal que el mossèn segueix sent el mateix.

Tara...gràcies per dir-ho, pq teniem pensat baixar aquesta setmaneta, però si això ja ho deixarem per la vinent o per principis de Setembre. El Barri de Riu Clar se on és però si em dius el nom ja ho buscarè per situar-m'he.

Per la quedada, pq no ho deixem per la setmana vinent, i així podrem totes, no? vaja....quan vulgueu.....
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant