NOVIAS AGOSTO 2010

bodes 10!

NOVIAS AGOSTO 2010

EntradaAutor: MJ206 » dj. ago. 13, 2009 1:02 pm

Decidme que no soy la única loca que me caso a finales de agosto de 2010!!!

La idea inicial era casarnos en Julio, pero está todo llenísimo y los restaurantes que me gustan tienen disponibilidad a finales de agosto... y bien mirado, el viaje en Septiembre mejor de precio y menos aglomeración en las vacaciones.

Un abrazo!
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

Uixxxxxxxxxxxx

EntradaAutor: MJ206 » dj. ago. 13, 2009 1:04 pm

Todavía no había cambiado el texto inferior con la fecha nueva!!! :mu:: :mu:: :mu::
Imatge

Imatge
MJ206

AHORA??

EntradaAutor: MJ206 » dj. ago. 13, 2009 1:18 pm

Uix... que lio con esto de Glitterfy ...
Imatge

Imatge
MJ206

Re: NOVIAS AGOSTO 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 14, 2009 12:08 am

MJ206 ha escrit:

Decidme que no soy la única loca que me caso a finales de agosto de 2010!!!

La idea inicial era casarnos en Julio, pero está todo llenísimo y los restaurantes que me gustan tienen disponibilidad a finales de agosto... y bien mirado, el viaje en Septiembre mejor de precio y menos aglomeración en las vacaciones.

Un abrazo!

hola guapi!! hi ha un post que posa AGOST 2010 però tot hi així veuràs que som poquetes, jo em caso el 28 d'agost, i tu per quan?

tens alguna coseta ja preparada? explica explica. >.-<:
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 17, 2009 9:38 am

Quina coincidencia ens casem totes el 28 d'agost????!!!!!jijijiji
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 17, 2009 9:50 am

mecachis és veritat! totes el 2010.

a on es caseu vosaltres, nosaltres ens casem a MAS CAN FERRER i es troba al vell mitg del Montseny, farem la cerimonia civil a fora, amb les vistes del turó de l¡home i les Agudes com a primer plà. us passo l'enllaç.. www.mascanferrer.com

eii, alguna de vosaltres ja té el vestit, jo em sembla que hi aniré a partir del setembre...
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:12 am

Jo em caso a l'esglesia del meu poble i despres anem a sopar a l'orangerie q esta per vilafortuny a tarragona

Buff aixo del vestit em xtara cua!!! xq lai de triar abans q qualsevol q es casi al meu poble xq si es el q jo vull i ja la agafat alguna altre noia no tel venen xq a la meva germana li va passar i aixo es injust...xq si jo no conec a aqella noia de res nomes xq ens casem a la mateixa esglesia ja no podem xtar el vestit q ens agrada???
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:17 am

xuxuneta ha escrit:mecachis és veritat! totes el 2010.

a on es caseu vosaltres, nosaltres ens casem a MAS CAN FERRER i es troba al vell mitg del Montseny, farem la cerimonia civil a fora, amb les vistes del turó de l¡home i les Agudes com a primer plà. us passo l'enllaç.. www.mascanferrer.com

eii, alguna de vosaltres ja té el vestit, jo em sembla que hi aniré a partir del setembre...

Q xulo aqi on et cases....arribaras en helicopter???

Quines vistes, quin menjador quin mun de natura....qina boda mes especial q bonic q es tot..!!!m'encanta...

Xq magafa molt lluny sino....potser tmb ages decidit casarme aqui x lo bonic q es!!

Un 10 de lloc......es precios!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 18, 2009 9:31 am

ja ja ja gràcies! quin sobidon que m'has donat ja ja ja ja

es que nosaltres teniem la idea que els convidats no haguessin de fer gaires desplaçaments, i voliem fer-ho un lloc que no fossin els tipics de la zona que algún familiar ja coneixes, i com que ens agrada molt la natura, el verd com dius tu ja ja ja, vam començar a buscar pel montseny... cal dir que nosaltres som de prop de blanes. je je ej

i així vam anar a patar aquest lloc, es fa la cerimonia allà mateix, teca i ball! el que passa que no és hotel, i després del dia tothom haurem de marxar i anirem a dormir a caseta,... voliem reservar algunes de les cases de colonies que hi han el voltant., però el temps que tardes per arribar-hi ja estariem el poble, i ja no val la pena ja ja ja ja.

si vols veure com serà la nostre cerimonia .. hi ha una crònica del 2008, que han agafat els mateixos floristes que nosaltres, i el mateix catering... et passo l'enllaç vale?... viewtopic.php?t=16954.

el meu poble mooolt gran tampoc és, i no passa això dels vestits.. quina put.. no? i que faràs? començaras a mirar? potser si no et venen el vestit, no tens la possibilitat de comprar-ho en una altre botiga, o la botiga són de disseny propi?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 26, 2009 9:44 am

vinga guapis que en dos dies començarem a baixar del any!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: estiu2010 » dc. ago. 26, 2009 10:03 am

Ja me pasat per la cronica de la gri...nena q xulo tot
encara q ells la ceremonia va ser civil no???bueno el lloc mencanta i qina pena q no agi escrit la cronica de tot xo bueno...
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 26, 2009 10:21 am

sisi, va ser civil... la meva també... a veure si escriu la crònica.. que són de les poques que s'han casat allà i m'agradaria molt llegir-la, pq algunes que es casaven el mateix lloc no he trobat el post de la seva crònica... en fi....
però aquest cap de setmana he conegut una noia del poble que s'hi va casar l'estiu de l'any passat i ja em va explicar la seva experiència jijiji
Imatge
xuxuneta

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants