Autor: laiac » dl. ago. 17, 2009 11:41 pm

Autor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 8:39 am
laiac ha escrit:Estiu2010, torseann........les dues heu vist a ma germana eeeeee, jolines, més que a mi.................si si, es que son petits els poblets de per aquí!!!!
estiu2010....em vas dir que em donaries les fotos en un cd???o les teves també estan al link ke em va passar la papallona????
ninetes....estic a la busqueda d'un video del ball,,,....ningu en va fer, només els fotografs, m'hauré d'esperar..............!!!!!!!!!!
HEM DE KEDARRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 8:43 am

Autor: tara » dt. ago. 18, 2009 8:49 am

Autor: tara » dt. ago. 18, 2009 8:52 am

Autor: tara » dt. ago. 18, 2009 8:54 am

Autor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:06 am
tara ha escrit:Bueno ninetes, jo avui tambe estic xof, no m'hagues aixecat del llit!
Ja us explicare la trifulca que vaig tenir ahir, vaig estar plorant fins a la una de la nit, i ara tinc els ulls tan inflats que casi ni els puc obrir, que puc fer? Em fan mal i tot!

Autor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:07 am
tara ha escrit:La sort que tinc es que continuo estant sola a la ofi i no em veu ningu, sino la gent preguntaria!
No es una discusio de parella, la boda segueix en peu!!!!!!!!!!!!!!
(us ho dic per si alguna s'havia espantat!!!!!!)

Autor: estiu2010 » dt. ago. 18, 2009 9:19 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 9:46 am
apa per tu!!! i si et pregunten els hi dius que t'ha entrat una petita alergia....jejejej
me moro si em passa això...

Autor: Giss » dt. ago. 18, 2009 10:05 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 10:08 am
Giss ha escrit:Ninetes! jo ja sabeu que estic a Madrid, així que fins la setmana que ve no us podré veure!!!
Disfruteu molt...
Tara, carinyet, anima't... no és res greu oi? Jo quan ploro molt i se m'unflen els ulls em poso camamila amb un cotofluix... va bé... i para las ojeras hemoal!!! jajaja en serio! funciona!
Un besito a todas guapas!

Autor: tara » dt. ago. 18, 2009 10:20 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 10:28 am
tara ha escrit:Ninetes menys mal que us tinc a vosaltres que em feu riure!
Gis, no es nada grave, cosas de mi abuela, que cuando no estan mis padres se vueve loca y me volvera loca a mi!
Y cono soy una "figaflor" me afecta todo demasiado y emcima con mi amiga la menstruacion, pues mas todavia!
Y encima les hemos fastidiado las vacaciones a mis padres y se vendran antes de tiempo!
Asi que nada cosas de familia (el resto ya os lo explicare)
jejeje. Tu ànims dona que et falten 4MESETS, 4 SETMANETES I 2 DIESSSSSSS...Aixxxxx...mareta!!!! que això ja està aquiiii!!!!!! venga wapetonaaa..... 

Autor: torsaeann » dt. ago. 18, 2009 11:54 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 1:53 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡
Tara em sap greu que estiguis així, ja parlarem........ÀNIMS GUAPA¡¡¡¡¡
Giss, que ha passat tens la teva estimada d'espia o que?
elxa, marxes 2 dies?
Papallona, on ets?
Black, si, vas dir un dia d'anar a la teva piscina¡¡¡¡¡¡jajajaajajaj
Laia, si vaig estar amb la teva germana¡¡¡¡¡¡ vull veure't¡¡¡¡¡¡
Estiu, ai ai els mosquits¡¡¡¡¡¡¡¡jajajajaajajjaj quina fila deus fer nineta¡¡¡¡¡¡¡
Hapi¡¡¡¡¡¡¡ ja ets aqui¡¡¡¡¡¡veig que suoer bé no? un petonet i ens veiem guapetona¡¡¡¡¡¡
Nur, que tal? on ets?
Demà per quedar una mica complica't ja que el Javi comença vacances i si li dic de marxar jo crec que no s'enfadarà pero.....es que porto tots els dies fent coses i ell sol a casa i si el primer dia de vacances també passo d'ell....no és plan oi?
Si quedessiu potser faig com la Tara que m'escaparé oks?
Mua¡¡¡¡¡

Autor: tara » dt. ago. 18, 2009 6:57 pm

Autor: tara » dt. ago. 18, 2009 6:58 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 8:13 pm