NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 8:38 pm

Nineteeeeeeess!!!!!!!

No m'he pogut conectar fins ara...un dia mogudet, i a més amb molt mal de cap i d'esquena......desde que sóc una dona casada que no valc per res eeeeee!!!!

Ninetes....m'han passat varies fotos de la boda........i m'encanta que estigueu allí.....sortiu en totes les fotos del Castell!!!!!! que guai!!!!!!!

Taraaaaaaaaa!!!!! ja no estic a temps per donar-te cap consell...jopeta....sento molt que estiguessis així.....a mi em passa molt que quan ploro a la nit, m'aixeco amb uns ulls que em surten de les òrbites...jo dic que he dormit malament i em poso molta aigua!!!!!!!!! però no et preocupis dona.....estigues contenta i qe no t'amargui ningú aquests dies d'estiu................jo no tinc avies, però a vegades la gent gran tot i que te l'estimis molt, es poden arribar a fer molt pesades......no t'ha d'afectar dona!!!espero que estiguis millor!!!!!!!

àNIM!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 8:43 pm

NINETESSSSSS!!!!

Ja hem decidit on anar....gràcies mrs happines però al final hem tirat més lluny, anirem de dilluns a dissabte a Cantabria....a una posada moníssima i tranquil·la!!!!! de relax!!!!

i pel que fa a KEDADA!!!!!!! pos millor deixar-ho per la setmana vinent no?????bé.....la setmana vinent jo tampoc puc, però que aquesta ja veig que és complicat per totes, jo al final demà haig d'estar tot el dia a casa perque avui no han pogut venir, i demà tinc fontaner a casa tot el dia!!!!! si algú no fa res i s'aburreix, ja sabeu on sóc!!!!!

(sabeu que avui el veí m'ha preguntat: "abans de la boda vas fer un sopar amb moltes noies no???????, aix mare, que ens van sentir....jijijijiji")

Doncs aquesta setmana ja que estaré sola a la nti a aprtir de demà intentaré fer crònica, i sinó....ja serà a partir del 31 d'agost ninetes.....que estaré tota la setmana fora!!!!!

Espero que estigueu totes bé.....mrs happpines, ara em paso pel teu compte enrera, a veure que t'ha passat!!!!

patunets a totes!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 18, 2009 8:47 pm

ninetes us vaig llegint.. pero es que aki a urgencies està tot a petar!! tothotm malaltttttt aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

a vere si aquesta nit us contesto a tot!!

muas!!!

demà kedada xungu.. surto a les 8 si voleu esmorzar okis jejejej... pero sino dormiré tot el mati i per la tarda treballo.. crec que surto a les 21hs!!

petunetssssssss

P:D Laiac.. jo si tinc pe njades moment nus anell...
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 8:59 pm

Ninetes....necessito opinio....
Si a vosaltres us diuen d'anar de boda a les 16:00h de la tarda, que penseu?
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 9:11 pm

Papallona* ha escrit:ninetes us vaig llegint.. pero es que aki a urgencies està tot a petar!! tothotm malaltttttt aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

a vere si aquesta nit us contesto a tot!!

muas!!!

demà kedada xungu.. surto a les 8 si voleu esmorzar okis jejejej... pero sino dormiré tot el mati i per la tarda treballo.. crec que surto a les 21hs!!

petunetssssssss

P:D Laiac.. jo si tinc pe njades moment nus anell...

Guapissimaaaaaa!!!

que feia temps que no parlavem!!!! colta....les tens penjades??? al link de picasa??? perque jo no n'he vist eeeeeeeee!!!!!!!!

ja em diràs!!!

ahhh i ànim, si ara has de treballar, ja vindrà una època més tranquil·la!!!
patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 9:14 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....necessito opinio....

Ninetaaaaaa!!!!

t'he contestat al teu compte enrera........però jo ho tindria claríssim!!!! les 16 de la tarda és massa aviat....de debò...jo crec que l'espera fins l'hora de sopar es faria eterna........jo hi vaig anar a una a les 5 i ja va ser molt pesat!!!! així que millor, si trobes un lloc bonic, casa't allí i en una altra hora....almenys això opino jo eeeeee!!!!

tranquil·la que trobaràs un lloc preciós!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 18, 2009 9:17 pm

hola ninetes!!!

quant de moviment avui!!

avui hem aprofitat i hem estat tot el dia de compres comprat coses pel piset!! i demà continuarem! a veure si trobem cadires! que és lo unic què ens falta. 4 cadires blanques i no en trobem cap que ens agradi... es q som molt especials, jajaja!!!

tara, nineta! com estàs? espero que millor! ja faig tard per aconsellar-te, però jo quan ploro em mullo la cara per dissimular-ho... ànims!!!!

laiac! quina escapada!! per Cantabria!! aprofita per descansar que veig que ho necessites!! i... que dius? que teniem espies pel sopar? jajaja! deurien estar distrets... jajaja!!

papallona, vas molt enfeinada!

giss, que tal l'estança per Madrid?

elxa, ja t'ha arribat el vestit? que tal? recomanes la web? boda a la vista! fotos i cronica, eh!!! jejejee

torsaeann, aixi que estareu de vacances els dos? molt bé! disfruteu-les!

happiness, ara em passaré pel teu compte enrere a veure que passa amb el mossen...

estiu, que t'expliques?

black, per on pares?

ninetes, demà hi ha quedada? jo no podré venir, tenim coses a fer i aprofitem aquestes setmanes que els dos coincidim en vacances...

muas guapissimes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 10:09 pm

nur_jor.........!!!!!!!!! com ho vas fer per posar-te aquest avatar de nineta,,,,jo vull posar ujna foto de la boda i no puc!!!!!!!!!!

intento fer-ho des del perfil i no em deix!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 18, 2009 10:18 pm

laiac ha escrit:nur_jor.........!!!!!!!!! com ho vas fer per posar-te aquest avatar de nineta,,,,jo vull posar ujna foto de la boda i no puc!!!!!!!!!!

intento fer-ho des del perfil i no em deix!!!!

laiac, mira, et faig un copiar-pegar del lloc on ho vaig trobar que ho explicava. ja veuràs que és molt fàcil!!! :-)ok:

"a ver niñas, us explico para poner vuestra fotico:

abrís esta página en internet: http://www.imageshack.us/

ahí donde pone "parcourir"o "buscar" (dependiendo de la lengua de vuestro pc) en un rectanguliki en la derecha, clicáis y buscaís vuestra foto en el pc, la clicáis una vez y hacéis abrir.

ponéis el visto donde pone "resize image" clicando en el cuadrito peke y elegís la medida "Thumbnail 115x112 (thumbnail).

luego clicáis una vez en "Host it" y os la sube.

una vez se abra la nueva pantalla, copiáis todo lo que pone en "Direct link to image" y abrís vuestro perfil en el foro. Si tenéis imagen agregada en el atavar, hacéis "borrar imagen", entonces pegáis lo copiado en el rectanguliki donde pone "Vincular a un Avatar fuera de este sitio" y clicáis una vez en enviar y ya está!"

jo ho vaig fer així i tot perfecte!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dt. ago. 18, 2009 10:43 pm

Bona nit ninetes!

Gracies a totes per els anims i els consells, ara ja estic mes tranquila, la yaya ja ha anat a dormir i el nen esta preparant uns mojitosssssssssssss!

Dons aixi quedem per la setmana que ve!

Laiac que vagin ve aquestes vacancetes per cantabria!

Happiness, jo tambe crec que es massa aviat, que fareu tanta estona avans de sopar!

A les altres tinc moltes ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 10:45 pm

Nineteeeeeeeessssss!!!!!

alaaaaaaaaaaaaaa, però la setmana que ve quedareu sense mi????????????????????
jijijijijiij :-/

nur-jor............ara ho provo!!!!!!

patunets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 18, 2009 10:48 pm

Be ninetess....anirè a dormir a veure si demà es un altre dia....i millor que avui!!!! gràcies a totes...

Bona nit!!!!! i petonets a totessss!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 10:58 pm

Nur-jor!!!!!!!!!!!

gràcies per la web........ho he fet, però la foto em surt inmensa i l'he tingut que borrar!!!!!

que hi farem...ho provaré amb una altra foto amb menys resolució!!!!!!!

patunets....i bona nit ninetes!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 18, 2009 11:07 pm

JA HE POGUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquesta foto és el final del nostres "primer" ball!!!!!!

l'altra foto que volia posar es de la papallona, però tenia massa bona qualitat!!!!!!

iupiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 19, 2009 8:37 am

Bon dia ninetes!!!!!

com es nota què és festa a Tarragona i moltes no treballeu o heu sortit de festa!!!!

jo tinc al fontaner aquí a casa des de les 8 del matí, i estava abaix amb ell però ara he pujat una estoneta a casa!!!!!!

No res ninetes, que amb això de les vacancetes no estem tan comunicades!!!!!ja tinc ganes de veureus!!!!

patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 19, 2009 10:10 am

Bon dia wapiiissssimesss!!!!!

Ja ho pots ben diR Laiac....on és la gent??? jejejeje.

Per cert, la foto molt i molt xula. Tinc unes ganetes de que ens ho expliquis tot....aix....!!!!! La foto que volies ficar era aquella teva de 1r pla???? esk aquella m'encanta! estàs wapiiiisssiimmaa!!!!

Jo vaig a fer classes una estoneta i desprès em quedat amb els papis per parlar del tema esglèsia. Mentres ell dorm, jo anirè buscant i rumiant también.
Passeu un bon dia totesss!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dc. ago. 19, 2009 11:02 am

Ninetess q diueu???jo tic fen el dinar xl meu xic i els avis q avui em toca a mi... :-)ok:

Laiac a la tarda et truco i te les xto val???men vai a vigilar el dinar q encara sem cremara
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 19, 2009 12:04 pm

Mareta meva!!!! i tan que estem enfeinades!!!!!

si si mrs.happiness.......no és per dir-ho, però aquella foto m'encanta!! moltíssim.....me la posaré a algun de per aquí casa també i tot!!!!! i moltes més....si és que a la crònica de la ceremònia només posaré fotos vostres, que són les millors!!!!!!!!jijijij......la del detall del ram també està molt bé...i fins i tot una que només se'm veu la punta de la sabata quan surto del cotxe.....molt pofesional!!!!

Per cert, el xic que us acompanyava?? és el futur d'alguna de vosaltres???

estiu2010...en principi tinc aquí el fontaner aquest i no m'haig de moure de casa fins que marxi......pero després si que suposo que aniré cap a Reus!!!!!ja em diràs!!!!!

ninetes.....com esteu??

PAtunets!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 19, 2009 1:27 pm

laiac ha escrit:Mareta meva!!!! i tan que estem enfeinades!!!!!

si si mrs.happiness.......no és per dir-ho, però aquella foto m'encanta!! moltíssim.....me la posaré a algun de per aquí casa també i tot!!!!! i moltes més....si és que a la crònica de la ceremònia només posaré fotos vostres, que són les millors!!!!!!!!jijijij......la del detall del ram també està molt bé...i fins i tot una que només se'm veu la punta de la sabata quan surto del cotxe.....molt pofesional!!!!

Per cert, el xic que us acompanyava?? és el futur d'alguna de vosaltres???

estiu2010...en principi tinc aquí el fontaner aquest i no m'haig de moure de casa fins que marxi......pero després si que suposo que aniré cap a Reus!!!!!ja em diràs!!!!!

ninetes.....com esteu??

PAtunets!!!!!!!!!!!

Si Laiac....aquell era el futur de la Nur....i el que feia alguna de les nostres fotos!!!!! jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 19, 2009 1:47 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....necessito opinio....

Dona, jo crec q potser és una mica d'hora.. però vaja, q els q ho decideixen són el núvis!!! jejejeje

Per cert, no m'he enterat bé, he llegit q t'ha passat algo amb la església.. i q ara busques esglesies!!!

em passaré pel compte enrera a veure si has posat algo allà!!!!

qualsevol cosa q necessitis ja saps, ok???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants