No menrecordavaaaaaaa!!! Hem pintat la cuina de verd clorofila!!! Queda super alegre!!! i ens ha arribat la lampareta de peu pel menjador :) Ara falta que arribi el sofa que es fa esperar

Autor: nuvia2010 » dj. ago. 20, 2009 2:12 pm

Autor: PIKYS » dj. ago. 20, 2009 5:05 pm

Autor: nuvia2010 » dj. ago. 20, 2009 10:22 pm

Autor: miriameta » dj. ago. 20, 2009 10:54 pm

Autor: annalleida » dv. ago. 21, 2009 1:41 am

Autor: cuca lleida » dv. ago. 21, 2009 6:51 am

Autor: nuvia2010 » dv. ago. 21, 2009 10:28 pm

Autor: cuca lleida » ds. ago. 22, 2009 5:38 pm
tot be?

Autor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 8:38 am
nuvia2010 ha escrit:llunetaaaaaaaaa!!! Que vagin moooooooooooooooooolt be les segones vacancesssss!!!!! Fes mooooooooooooltes fotooos!!!!!
cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Has buscat ja pentinats per internete?!?!?! Jo en tinc un munt de buscats!!! Si vols penjo algun semi :)
Pikys!!!! Tot lo bo s'acaba!!! Daqui uns dies a coneixer els nous compis!!! Tot i que ja en coneixes a una xD

Autor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 8:41 am
miriameta ha escrit:Una altre notición????? jejeje
Avui he fet la prova del pentinat!!! i siiiiiiiiii!!! ja tinc pentinat!!!!!!!! Uooooooooooo!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Això s´aprope a una velocitat increible!!!!
2 SETMANES I 5 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La mare.....
Quan no tingui a l´Euge per aqui... que ronde massa.... jejej us posaré la fotito del pentinat!!!
Besitos per totes!!!!! Despres mi fico i us llegeixo i contesto!!
tot bé? Ja ho teniu tot apunt??? Ja tinc ganes de veure't!!!! Stik una mica més moreneta així que ara l'he de mantenir fins la teva boda i dsps la del meu germà... jejejeje al menys el sol m'ha agafat una mica!!! Quina passada dos setmanes... ja no hi ha volta enrera... d'aquí dos setmanes de bodaaaaaaaaaaaaaa!!! 

Autor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 8:43 am
miriameta ha escrit:an the winner is::::::

Autor: PIKYS » dg. ago. 23, 2009 10:51 am

Autor: cc83 » dg. ago. 23, 2009 3:07 pm

Autor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 3:49 pm
PIKYS ha escrit:Bon dia noies!!
Lluneta, han anat b les vacances eh?? bueno ara a esperar el divendres a vere que passa, segur q tens sort. Ja has mirat el correu, pq m'han dit q us han enviat un correu p si voleu ser comarcals, jo t'aviso pq se de gent q no sabia enterat. acaba de disfrutar la setmaneta.
Nuvia, k ja ens queda menys!!!! quines vacances q m'estic pegant jajaja pero a la piscina de casa jeje.
Miriameta que aixo ja esta a la vuelta de la esquina!!! uffff com van els nervis?? i els ultims preparatius??? bueno tranquila q al final tot surtira be. Una pregunta: a quina sala feu el convit?? nosaltres vam mirar de fer-ho a la nova carpa, pero no se de ningu q es casi ni he vist res. anims i tranquilitat.
La resta tot be???
bueno noies no us canseu i paseu el millor posible aquesta calor pq no se pas on han baixat les temperatures pq lo q es aqui no pas!! jeje

Autor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 3:52 pm
cc83 ha escrit:hola noies!!!! com esteu????
Miriam...... quins nervis!!! aixó esta aki mateix ja... jejejej k guai!!!
Lluneta..... ja estas aki!!! tot be no?? volem veure fotitos!!!!
Cuca..... com estas??? akest finde k tal? estas soleta? jo porto una setmana de locos amb un munt de feina, pero be! ja m'han trucat del cole i el dia 1 ja començo... ufff estic una mica estressada pk tinc k preparar moltes coses... pero bueno tot ho farem!!
Nuvia.... com va akest blankejador??? fa efecte???
les demes com aneu???
kina calor....

Autor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 3:54 pm

Autor: cuca lleida » dg. ago. 23, 2009 6:43 pm

Autor: lluneta29 » dt. ago. 25, 2009 8:13 am
què hi farem!!! 

Autor: miriameta » dt. ago. 25, 2009 3:01 pm

Autor: miriameta » dt. ago. 25, 2009 3:02 pm
Com va anar???