DETALLES PARA LOS INVITADOS

bodes 10!

EntradaAutor: IngridXAlberto » dt. jul. 28, 2009 5:54 pm

Mi Vestido de Pronovias era el model DEUSTO de 2008.

Y el Ramo y decorado del coche en Badalona :
C/ Francesc Layret 40, 08911 Badalona‎ - 933 842 653‎
Imatge
Imatge
MI CRÓNICA viewtopic.php?f=35&t=16442&start=340 COMIENZA A PARTIR DE LA PAG.18 - POR SI ALGUIEN QUIERE LEERLA ;)
Mi web: www. di2web .com
IngridXAlberto
:: núvia d'or

Entrades: 3432
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 10:04 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: oshia » dc. jul. 29, 2009 12:34 am

gracias wapiiii
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Ester18 » dc. jul. 29, 2009 12:52 pm

Laietana ha escrit:Hola noies!

Jo soc una ex forera, ja que em vaig casar l'octubre passat, tot i que de tant en tant encara em paso per aqui per fer una ullada i per si puc aconsellar a algú que ho necessiti. En aquest cas haig de dir-vos que jo vaig comprar bossetes d'organça per ficar els pètals ( no vam llençar arròs). Vaig estar mirant per tot arreu i el preu més o menys er 1€ per bosseta. Necessitava unes 110 així que no volia gastar-me 110 €. Vaig comprar-les a la web que us han posat de picassa i CAP PROBLEMA!! es paga a contrarreembossament, i en menys d'una setmana ho tens a casa. Crec que vaig pagar per cada bosseta 25 cèntims. Us ho recomano, truqueu i un senyor hiiiiper amable us atendrà.

ANIMS i gaudiu de tot aixó que desprès ho enyorareu...( em pasa a miii!!! )

Us posso una fotografia per que veieu tot allò que vaig fer/ comprar per regalar als convidats. La fotografia també els hi vam regalar. :-()-)

que web es la de picassa??? no la encuentro!!!
Ester
Imatge
Ester18
:: núvia experimentada

Entrades: 399
Membre des de: dt. gen. 27, 2009 9:31 am
Ubicació: Hospitalet / Bellvitge

EntradaAutor: IngridXAlberto » dc. jul. 29, 2009 1:02 pm

Hola guapis!!!

Ahora que Laietana comenta lo d las bolsitas de organza, yo las compré en ebay y me costaron 40 bolsas unos 9€... están my muy bien!! unos 22 centimos por bolsita:

http://stores.shop.ebay.es/ONIRIC1001__ ... bZ10550662
IngridXAlberto l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 29, 2009 1:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
MI CRÓNICA viewtopic.php?f=35&t=16442&start=340 COMIENZA A PARTIR DE LA PAG.18 - POR SI ALGUIEN QUIERE LEERLA ;)
IngridXAlberto

EntradaAutor: IngridXAlberto » dc. jul. 29, 2009 1:04 pm

Imatge
Imatge
IngridXAlberto

EntradaAutor: IngridXAlberto » dc. jul. 29, 2009 1:06 pm

100 bolsitas diferentes, monísisisimass!!!

http://cgi.ebay.es/100-BOLSAS-DE-SEDA-E ... .m14.l1262
Imatge
Imatge
IngridXAlberto

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 17, 2009 12:23 am

subo post
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: miguba » dl. ago. 17, 2009 11:43 am

montseijordi ha escrit:subo post

EIII!! Acabo de ver este post y me han encantado los jabones!! Los voy a hacer como marcasitios, asi como una piruleta, pero.... como escribo los nombres, creeis que con rotulador permanente (los de los CD'S) se quedará?? bueno en todo caso ya lo probaré...
Tambíen haré lo del arroz teñido en bolsitas, habia pensado hacerlo con pétalos pero me gusta más el arroz, o una mezcla.... no sé!! me gusta todo!!!
Y para los números de las mesas me gustaría hacer carteles con una foto nuestra de pequeños o algo parecido....
¡ Que ganas de hacer cositas!!
miguba
:: núvia d'argent

Entrades: 2819
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:50 am

EntradaAutor: montseijordi » dc. ago. 19, 2009 11:37 am

ostras, pues no se si con el permanente te aguantara en el jabon, siempre puedes hacer como un paquetito o algo y añadirle una etiqueta no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: miguba » dj. ago. 20, 2009 8:55 pm

estos dias he tenido otra idea... como cuando el jabón está líquido en el molde le puedes poner cosas (trozos de jabon de colores o meta trozeada, atc.) voy a buscar números y letras de esos como para hacer pulseras o algo parecido para que queden dentro del jabón. Solo es una idea que tengo en mente, ya veremos como ponerla en práctica....
miguba

EntradaAutor: oshia » dv. ago. 21, 2009 10:55 am

miguba ha escrit:estos dias he tenido otra idea... como cuando el jabón está líquido en el molde le puedes poner cosas (trozos de jabon de colores o meta trozeada, atc.) voy a buscar números y letras de esos como para hacer pulseras o algo parecido para que queden dentro del jabón. Solo es una idea que tengo en mente, ya veremos como ponerla en práctica....

hola nena, bueno ya nos comentas como queda ok??que tiene buena pinta esa idea nena. :-)ok:
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 21, 2009 9:59 pm

pues si, creo q anny ha hecho algun experimento d estos
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: miguba » dj. ago. 27, 2009 10:58 am

oshia ha escrit:
miguba ha escrit:estos dias he tenido otra idea... como cuando el jabón está líquido en el molde le puedes poner cosas (trozos de jabon de colores o meta trozeada, atc.) voy a buscar números y letras de esos como para hacer pulseras o algo parecido para que queden dentro del jabón. Solo es una idea que tengo en mente, ya veremos como ponerla en práctica....

hola nena, bueno ya nos comentas como queda ok??que tiene buena pinta esa idea nena. :-)ok:

a ver cuando me puedo poner manos a la obra!!! ahora estoy liada con unas opos y no tengo tiempo de nada!!!
Quien me manda a ma mi ponerme a estudiar ahora????
miguba

Re: DETALLES PARA LOS INVITADOS

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:46 am

miguba molta sort amb les opos... que també hi he passat per aquí... així que ANIMS!!!!!.

una pregunteta... l'altre dia vam pensar que un dels regals per elles podria ser aquelles ulleres de plàstic que es posen a la nevera i serveixen per les inflamacions o migranyes.. sabeu quines vull dir? que normalment són de color blau que hi ha un liquid a dintre... vam pensar... després d'estar tot el dia amunt i avall... l'endemà posar-t'ho és d'agraïr jo ho tinc i a vegades quan he tingut un dia moooolt dur a la feina.. em relaxa.
com ho veieu? sabeu si per internet en venen? o sigueu sinceres... creieu que és cutre?

accepto opions de tot tipos!! je je ej
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: miguba » dv. ago. 28, 2009 1:24 pm

Gràcies xuxuneta!!! la veritat es que necessito ànims xq m'està costant, a vegades em dona per plorar mentre estudio i tot.......
Sobre lo de les ulleres no ho veig malament...la gent es sorprendrà, també influirà molt com les presentis...
Imatge
miguba

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 9:22 pm

és que miguba l'estiu passat vaig estar estudiant de valen per opos, i sé el que és quedar-te a casona quan fa tanta calor i la gent marxa de festa o fer la copeta a la fresca... així que et dic..

TU POTS!! VOLER ÉS PODER!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: miguba » dl. ago. 31, 2009 11:10 am

xuxuneta ha escrit:és que miguba l'estiu passat vaig estar estudiant de valen per opos, i sé el que és quedar-te a casona quan fa tanta calor i la gent marxa de festa o fer la copeta a la fresca... així que et dic..

TU POTS!! VOLER ÉS PODER!!!

GRÀCIES GUAPA!!!!!!
Imatge
miguba

EntradaAutor: castell » dt. set. 01, 2009 10:54 am

Nosaltres hem pensat en regalar una foto de cada convidat (únic o amb la seva parella) i algun regalet també per parella que sigui bastant neutre
castell
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 99
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 9:02 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 01, 2009 12:33 pm

castell ha escrit:Nosaltres hem pensat en regalar una foto de cada convidat (únic o amb la seva parella) i algun regalet també per parella que sigui bastant neutre

moltes vegades això de la foto, t'ho fa el propi fotograf i més bé de preu., és un regal que està bé pq així la gent ja no ha de comprar la foto, però al mateix temps a nosaltres ens fa ràbia pq és la manera que el fotograf fa més negoci amb nosaltres, tot i que ja el fa amb el pressupost de tota la cerimònia!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: azue » dt. set. 01, 2009 6:30 pm

nosotros desde febrero ke tenemos los detalles, fuimos a andorra y en una perfumeria ke hay,ke hacen ellos mismos las colonias y al lado hay tambien una destileria. bueno esta como si fueras para pas de la casa, bueno pues alli compremos unas bolsitas con incienso, era super barato y estan muy chulas, despues nosotros en el vista print sakemos las etiquetas y ya esta!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
azue

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants