NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. ago. 20, 2009 2:12 pm

Cucaaaaaaaaaaaaa!!! I tu??? que us va dir el fotograf?? Conta, conta, que aixi anire fent bocaaaaa!!!!!

No menrecordavaaaaaaa!!! Hem pintat la cuina de verd clorofila!!! Queda super alegre!!! i ens ha arribat la lampareta de peu pel menjador :) Ara falta que arribi el sofa que es fa esperar >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: PIKYS » dj. ago. 20, 2009 5:05 pm

Que xulo el pentinat Miriameta!!! es tota teva aquesta melena?? Jolines a mi no hi ha manera que em creixi!!!! no se pas que fare.

Vaig pensar en portar-te una ensaimada pero vaig pensar dp no li nira b el vestit i em dira coses jejejeje. Si vols un altre dia fet!!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. ago. 20, 2009 10:22 pm

Neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!

Ens hauriem de començar a plantejar el tema de les cameres... a mi magradaria tenirles aviat, aixi si les tenim, una cosa menys en la que pensar, no creieu?

Vingaaaaaaaaaa!!!! Animemnos!!!!

Pikys... quina passada de vacances, eh??'
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dj. ago. 20, 2009 10:54 pm

Aix si Istar!!! massa poc quede...

Nuvia.. ti fixes molt eh!! jejej te 3 floretes, 2 grans i una petita. A la foto nomes es veuen les 2 grans, la petita esta a sobre. :p jejeje Molt observadora!!!

Quin fotògraf mes amable i familiar eh!!
Verd clorofila... mare meva!! quina vida deu tenir!! ja faras fotos de tot ehhh

Es tota mevaaaa pykis!!! lo meu me coste tenirla... de petita sempre portava cabell a melena.. i no m´agrade gens.. tindre calor i costara de mantenir pero estic contenta del resultat!!!
Ensaimada... mmmmmmm pero si.. si puc viure desde fa un mes sense chocolate... puc viure sense ensaimadetes jejeje pero lap`ropera men portes una si!!! :)

Bueno nenes, vaig a momir que tic cansadeta!! Besitos per totes!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: annalleida » dv. ago. 21, 2009 1:41 am

hola
he estat molt desconectada i ja m'he posat al dia. torno a fer nits i ara tindre temps per mirar el foro.
Miriam m'agrada molt el pentinat. jo no tinc el cabell tan llarg i esn tinc molt poquet. a vere quin pentinat em fare.
una pregunta per a totes les del foro de Lleida: algu de vosaltres te com a fotograf "Alex i Genaro"?? es que es el nostre fotograf i era per si algu mes el te.
ja nomes em queden 5 hores per marxar cap aa dormir. nit realment horrorosa: 16 crios i mengen lentissim, quan plora desperta als altres!!!
boan nit
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: cuca lleida » dv. ago. 21, 2009 6:51 am

bon dia princeses!!!!

estic al cole i ara que tinc un momentet de trankilitat us escric una mica. Es que akesta setmana vaig molt cansada i quan arribo a casa no tinc ganes de mirar ordenador.... :-(
he tingut un parell de dies liadets...jejej
el dimecres vem anar al fotograf. Ens va dir que quan vulguessim que fariem el preboda...ens va ensenyar dos albums mes...i mooolt mooolt amable!
Nuvia que way que el vostre sigui tant com de casa...campexano jeje :-)ok: ja contaras que tal. Nosaltres estem molt contents ...ah ens va dir que per ell la millor epoca per fer el preboda es per la tardor o la primavera....es un consellet que ens va donar, diu que es quan surten mes xules les fotos!

i ahir vaig tenir reunio de papis...aixo de l'estiu ja s'acabe,.... ooooo :-(
vem acabar a les 9 de la nit...i avui estic moooooolt cansada!!

MIRIIIIIIIIIIIIIIIIIIII com van els nervis???

nenes marxo que ja arriben els nens...ja anire llegint
molts besitos a totes!!

PD: cc83 ahir vaig coneixer a la amiga en comu!! jejejejeje de moment be ja te anire contant que tal!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. ago. 21, 2009 10:28 pm

Nenis!!!! Link interessant pero on encara falten vestits pq per exemple, de fara sposa i novia d'art falten models, pq el que magradava a mi no hi es!!!

http://www.flickr.com/photos/21807130@N ... 845414213/
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » ds. ago. 22, 2009 5:38 pm

eii princeses que aixo esta una mica paradet!!

que tal el finde??

lluneta que arribes dema?? ja ens contaras que tal!

ise com estas fa dies que no pases per aki.... :-( tot be?

miriametaaaaaaaaaaaaa neni que aixo ja esta aki mateix!! BIIIIEEENNNNNN :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

CC83 que tal tot?? molta feineta??

nuvia com va el blanquejador?? volem un antes i un despues!! jejejeje vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que te va dir el fotograf????

istar, pickys i les demes que tal tot?? molta platjeta...jejee

amelie on etssssssssss fa moooooolt que no et veiem per akiiiiii :-/

be besitos per totes les foreres de lleida i aupa les nuvies mes wapes :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 8:38 am

nuvia2010 ha escrit:llunetaaaaaaaaa!!! Que vagin moooooooooooooooooolt be les segones vacancesssss!!!!! Fes mooooooooooooltes fotooos!!!!!

cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Has buscat ja pentinats per internete?!?!?! Jo en tinc un munt de buscats!!! Si vols penjo algun semi :)

Pikys!!!! Tot lo bo s'acaba!!! Daqui uns dies a coneixer els nous compis!!! Tot i que ja en coneixes a una xD

Ja he tornatttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nenes què bé que torni a estar amb vosaltres!!! Ja us ensenyaré les fotos... què ràpid ha passat!! I les vacances s'acaben per totes les profes... aixs aixs a ver on em tocarà... :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 8:41 am

miriameta ha escrit:Una altre notición????? jejeje

Avui he fet la prova del pentinat!!! i siiiiiiiiii!!! ja tinc pentinat!!!!!!!! Uooooooooooo!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: Això s´aprope a una velocitat increible!!!!

2 SETMANES I 5 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La mare.....

Quan no tingui a l´Euge per aqui... que ronde massa.... jejej us posaré la fotito del pentinat!!!

Besitos per totes!!!!! Despres mi fico i us llegeixo i contesto!! ::love::

Què fort miri!! En serio... aquestes vacances he pensat molt en tú... jejeje deia quan torni ja tot serà un no parar fins la boda de la miri i mon germà!!! Quins nervis titi!!!! Quins nervis... ::love:: tot bé? Ja ho teniu tot apunt??? Ja tinc ganes de veure't!!!! Stik una mica més moreneta així que ara l'he de mantenir fins la teva boda i dsps la del meu germà... jejejeje al menys el sol m'ha agafat una mica!!! Quina passada dos setmanes... ja no hi ha volta enrera... d'aquí dos setmanes de bodaaaaaaaaaaaaaa!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 8:43 am

miriameta ha escrit:an the winner is::::::

No tinc paraules... GENIAL!!! ESTARÀS WUAPÍSSIMAAAAAAAA!!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: PIKYS » dg. ago. 23, 2009 10:51 am

Bon dia noies!!

Lluneta, han anat b les vacances eh?? bueno ara a esperar el divendres a vere que passa, segur q tens sort. Ja has mirat el correu, pq m'han dit q us han enviat un correu p si voleu ser comarcals, jo t'aviso pq se de gent q no sabia enterat. acaba de disfrutar la setmaneta.

Nuvia, k ja ens queda menys!!!! quines vacances q m'estic pegant jajaja pero a la piscina de casa jeje.

Miriameta que aixo ja esta a la vuelta de la esquina!!! uffff com van els nervis?? i els ultims preparatius??? bueno tranquila q al final tot surtira be. Una pregunta: a quina sala feu el convit?? nosaltres vam mirar de fer-ho a la nova carpa, pero no se de ningu q es casi ni he vist res. anims i tranquilitat.

La resta tot be???

bueno noies no us canseu i paseu el millor posible aquesta calor pq no se pas on han baixat les temperatures pq lo q es aqui no pas!! jeje
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: cc83 » dg. ago. 23, 2009 3:07 pm

hola noies!!!! com esteu????
Miriam...... quins nervis!!! aixó esta aki mateix ja... jejejej k guai!!!
Lluneta..... ja estas aki!!! tot be no?? volem veure fotitos!!!!
Cuca..... com estas??? akest finde k tal? estas soleta? jo porto una setmana de locos amb un munt de feina, pero be! ja m'han trucat del cole i el dia 1 ja començo... ufff estic una mica estressada pk tinc k preparar moltes coses... pero bueno tot ho farem!!
Nuvia.... com va akest blankejador??? fa efecte???

les demes com aneu???
kina calor....
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 3:49 pm

PIKYS ha escrit:Bon dia noies!!

Lluneta, han anat b les vacances eh?? bueno ara a esperar el divendres a vere que passa, segur q tens sort. Ja has mirat el correu, pq m'han dit q us han enviat un correu p si voleu ser comarcals, jo t'aviso pq se de gent q no sabia enterat. acaba de disfrutar la setmaneta.

Nuvia, k ja ens queda menys!!!! quines vacances q m'estic pegant jajaja pero a la piscina de casa jeje.

Miriameta que aixo ja esta a la vuelta de la esquina!!! uffff com van els nervis?? i els ultims preparatius??? bueno tranquila q al final tot surtira be. Una pregunta: a quina sala feu el convit?? nosaltres vam mirar de fer-ho a la nova carpa, pero no se de ningu q es casi ni he vist res. anims i tranquilitat.

La resta tot be???

bueno noies no us canseu i paseu el millor posible aquesta calor pq no se pas on han baixat les temperatures pq lo q es aqui no pas!! jeje

Crec q de secundaria no podem ser comarcals....he vist unes places que són díficils de cobrir deu ser això... ara ho he llegit i fica exactament: " llocs de primaria per cobrir substitucions d'àmbit comarcal" jo això en principi no hi puc accedir pq sóc de secundària!!! pykis m'he perdut, también ho feu a la fonda??? Jo también m'estic pegant unes vacances... però ara ja hem dit prou de viatjar fins al viatge de nuvis!!! :-)ok: Ja us contaré què tal divendres o em kdo més temps a l'atur o treballo... jejeje jo vull treballar però no sé... >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 3:52 pm

cc83 ha escrit:hola noies!!!! com esteu????
Miriam...... quins nervis!!! aixó esta aki mateix ja... jejejej k guai!!!
Lluneta..... ja estas aki!!! tot be no?? volem veure fotitos!!!!
Cuca..... com estas??? akest finde k tal? estas soleta? jo porto una setmana de locos amb un munt de feina, pero be! ja m'han trucat del cole i el dia 1 ja començo... ufff estic una mica estressada pk tinc k preparar moltes coses... pero bueno tot ho farem!!
Nuvia.... com va akest blankejador??? fa efecte???

les demes com aneu???
kina calor....

cc83 com va tot??? Siii ja he tornat... ha sigut dura la tornada però bno... el viatge bé, la illa massa plena de gent (massa pel meu gust) allò semblava salou!! i es veu què ens van dir que és l'època de l'any que agafen els italians per anar de vacances i de platges verges res de res... això una mica desilusió... la illa massa gran vam passar més temps al cotxe que no pas a la platja... però bé, vaig menjar molta pasta i molta pizza boníssima!!! :o-o: i el hotel una passada, davant la finestra teníem cavalls passejant davant nostre... molt xul.lo! Ja us ensenyaré el hoffmann quan l'hagi fet... :-)ok:
Quina gràcia que comencis el dia 1... ja vuràs com t'agradarà... ja ens contarem les penes de profe i ens farem costadet!!! jejejeje... sempre va bé... ::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. ago. 23, 2009 3:54 pm

Ise... on ets????? Sabeu algo d'ella??? Li vaig enviar un sms però res... i tmpoc l'he vist pel foro... què raro!!!
Cuca... t'he de trucar, ho sé... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dg. ago. 23, 2009 6:43 pm

eii princeses com s'ha animat aixo eh??

biiieeennn

llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que be ja estas per akiiiiii Tranki per lo de la trucada no pateixis...ja parlarem...pero esta setmana sense falta!!!

cc83 que be lo del cole!!! ja saps que pel que necessitis aki estem...nomes te cal dir-ho que t'ajudarem. Enhorabona per lo del cole!!!

pickys disfruta de les vacances ...que s'acaben rapid

ise.....ooooon ets?????????? :-/ :-/

que acabeu de passar bon finde...vaig a planxar!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. ago. 25, 2009 8:13 am

Bon diaaaaaaaaa!!! pujo el post q està ben avall!!!!!!!!!!!!!! No puc dormir, fa dos dies que de la calor em desperto i a la nit no hi ha manera de dormir-me al pis de dalt estem a 35 graus, no puc mésssssssssss!!! Haurem de ficar aire acondicionat pq a mi m'agafa com si no pugués respirar i no puc dormir! :-( què hi farem!!! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. ago. 25, 2009 3:01 pm

Hola wapes!!

Ja torno a estar OK, he pasat una migranya horrible... avui encara estic atontada... aquest temps me mate..

Com va tot per aqui?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. ago. 25, 2009 3:02 pm

Quina alegria veuret per aqui un altre cop lluneta!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) Com va anar??? :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent