"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: estiu2010 » dg. ago. 23, 2009 10:22 am

Happi dons si mencanta veiure com es barallen com es criden i la veritat q mira q fan xibarri xo semrpe macabo adormint!!!!Air a la nit vai fer una mojitos am mamare la veritat q nomes en vam fer un i de carregat i em vai posar a mirar la noria q i avia el kiko matamoros esta cadaver buff aqet nose xo....adeu anar sempre a tope!!!qina cara q feia em feia por i tot!!!i quan me despertat eren les 3 del mati aixi q em penso q aqets programes magraden xq em fan adormir!!!!

Ninetes i el finde cm us a provat jo estic depre se ma passat el cap de setmana volant casi q no le ni aporfitat...i a sobre dissabte q be treballo al mati!!!!!!buff quin rotllo!!

Elxa i la cronica????desxtat ja i explicanso tot q tenim ganes!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 11:14 am

Bon dia ninetesss!!!!! vaig corrents pq anem a la masia i mira quines hores són!!!!

Tara....IMPRESSIONANT!!!! ja t'ho comento al mail...

Laia....increible amb la càmara!!!!jejejeje

Desprès entro a la tarda i us explico amb detall....marxooooooo!!!!!!! petonets a totes !!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dg. ago. 23, 2009 11:36 am

Bon dia ninetes, be ja vaig tenint opinions, per ara la majoria coincidim!

Estiu, nena si t'agrada el vestit ves-hi, i prova'l que no fos cas que t'agrades i despres no el trobessis!

Jo estic per tornar-hi a anar, pero com aquest es mes d'hivern espero que li duri, li vaig dir que si havia algu interessat que m'avises!

A veure si arriba aviat la mama de les super vacances i anem a veure'l, a la meva yaya tambe li va agradar!

Gracies a totes per opinarrrrrrrrrrrrr!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dg. ago. 23, 2009 12:01 pm

Hola ninetes!

Primer gracies laiac per acompanyar-me i fer-me de fotografa!

A totes gracies per la vostra paciencia amb el tema dels vestits, crec que estic convençuda i les vostre opinions m'han ajudat molt!!

He parlat amb la mama per veure cuan tornen, li he enviat per mail a veure si ho pot mirar, pero m'ha dit que si estic convençuda que tiri endevant!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dg. ago. 23, 2009 12:06 pm

Dir-vos que el tracte a blanca miret ha estat genial, cap problema a l'hora de fer fotos, al contrari!

Jo que tenia els meus dubte, ja sabeu que va passar la primera vegada que hi havia d'anar.

Vaig trucar px vaig pensar no hi perdia res, la veritat es que no tenia masses ganaes d'anar-hi, entre la calor i que no havia vist res a la web que m'agrades!

gis tenies rao, em vaig capficar massa amb els de rc i mira per on l'he trobat en un altre lloc!

L'unica pega, per una banda que nomes en fa un de cada model, ara la ventatge l'exclusivitat, se que ningu el portara igual!

Bueno ninetes despres de tot el rottlo anem a dinar al mas!

Ens veiem a la tarda i espero opinions de totes les altres!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dg. ago. 23, 2009 12:10 pm

Elxa necesitaamos cronica, ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 12:33 pm

Taraaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

jopeta, menys la black....la resta de comentaris han estat a títol personal, i no se que t'han comentaaaaaaaaaaaaaaattttttt............però et veig contenta!!!!!!jijijiji això vol dir que la cosa va bé!!!!!

aixxxx mare...........jo crec que si ta mare et digues que realment tarden encara algunes setmanes o així en tornar....aniria a la botiga i faria algo....t'ho dic perque també es veu mig penjat a dalt, i a mi m'encanta, i si algú que també es casi en hivern, justament li agrada aquell?????????
es que m'encanta i a les fotos...............perfecte!!!!!

aps.....al meu nen ni caso eeeee....que si molta cosa a baix...ell que ha de saber!!!!!amb el que m'agraden a mi els vestits!!!!!!jijijijijijijij

ànimmmmmmmmm que JO et vull veure amb AQUELL vestit!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i a veure si això a la tarda s'anima!!!!

Per cert, són la 13:30 i m'acabo d'aixecar!!!!jjijijiji
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 12:38 pm

Estiu2010!!!!!!!!!!!!!!!!

ostres, jo la mare de la nuvia no em vaig fixar qui era....o si??? aix, pel que dius si que vaig veure entrar a algú aixi!!!!!

i si si, tens raó tu, el broche el portava sota el pit...i tot llis......ahir li vaig comentar a un amic que va anr de boda fa un mes...i us juro que crec que era el mateix vestit.....n'hi ha un munt ara d¡aquest estil!!!!!

i el ram era sencill perque era de color blanc amb algo verd...però a mi m'agraden com el meu, personalment eeeeee, que sigui així bouquet, sense que penji res!!!!!!!!

Ho fort és que vaig cap a Reus i alaaaaaa al centre una altra boda.....aquesta si que no em va agradar gens....el cabell molt sencill, massa, el vestit....molt de gassa i sense "vuelo" que dic jo.....i ella molt baixeta i......no no.....el ram.....això encara, eren els mateixos lliris taronges que jo, però al voltant tenia com unes herbes verdes fent d'espiga que........no em van acabar!!!!!!!!

Aixxxx mareta, al veritat és que ara amb les bodes m'he tornat criticona, o més que criticona clar, comparo amb tots els vestits que em vist, les toies i tot................

EM TORNARIA A CASAAAAAAAAAAAAAARRRRR!!!!! amb el mateix eeeee
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 12:49 pm

Per cert, m'he tornar a canviar l'avatar...............aquesta és una altra foto del moment del ball!!!!jijijij..............kin arte que va treure el meu maridet!!!!!

muaaaaaaaaaaa.............a fer el diknar que ja s'aixecaaaaaaa!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 2:19 pm

estiu2010 ha escrit:Tara ja te contestat escoltam cm q em penso q le encertat el vestit i ma encantat escoltam el comprem de la meva talla i q tel areglin xo sin cortar...el paguem a mitges i el compartim...

jo si q tmb mai despavilar xl vestit xq laltre dia vai trucar a pronovies i a rosa clara x preguntar una cosa i em van dir q ells no venen mai dos vestits iguals x a la mateixa esglesia o pel mateix restaurant....i jo els i vai dir q si no coneixia a laltre noia i em van dir q no el venien normes de l'empresa...!!!q fuerte dns sino mel venen men anire a bcn i mo inventare!!!!

en serio t'han dit això a pronovias i rosa clara??? doncs nena, a mi ni m'han preguntat on me caso ni res eh.... no se si t'hauran pres el pèl o q!!!! xDDD
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 2:31 pm

estiu2010 ha escrit:Laiac no ens engañis q no som tontes.....tesperes fins tan tard x anar a dormir am el teu maridet q va de nits....ais pobre arriba cansat de treballar tota la nit i l'espera una leona amb ganes de festa!!!!!jijijijijijij!!!!! :-eh_:: :-eh_:: :: orrr:: :: orrr::

jajajajajajaja, com et passes estiu!!!!! jajajajajaja xDDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 2:34 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Primer gracies laiac per acompanyar-me i fer-me de fotografa!

A totes gracies per la vostra paciencia amb el tema dels vestits, crec que estic convençuda i les vostre opinions m'han ajudat molt!!

He parlat amb la mama per veure cuan tornen, li he enviat per mail a veure si ho pot mirar, pero m'ha dit que si estic convençuda que tiri endevant!

Tara!!! jo ja t'ho he dit, em sembla presciós el vestit i et queda genial!!!!! crec q és el teu, però això ho has de veure tu!!! però si estàs convençuda no li donis més voltes!!! lo q diu ta mare, ENDAVANT!!!!

que ja tens vestit nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dg. ago. 23, 2009 2:48 pm

blackmamba ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Tara ja te contestat escoltam cm q em penso q le encertat el vestit i ma encantat escoltam el comprem de la meva talla i q tel areglin xo sin cortar...el paguem a mitges i el compartim...

jo si q tmb mai despavilar xl vestit xq laltre dia vai trucar a pronovies i a rosa clara x preguntar una cosa i em van dir q ells no venen mai dos vestits iguals x a la mateixa esglesia o pel mateix restaurant....i jo els i vai dir q si no coneixia a laltre noia i em van dir q no el venien normes de l'empresa...!!!q fuerte dns sino mel venen men anire a bcn i mo inventare!!!!

en serio t'han dit això a pronovias i rosa clara??? doncs nena, a mi ni m'han preguntat on me caso ni res eh.... no se si t'hauran pres el pèl o q!!!! xDDD

No en serio a una amiga de magermana q es va casara al juny li va passar dues setmanes abans es casava una altre noia i li van dir q x aqella esglesia ja lavien venut i no sel va poder comprar ni aqell ni cap de l'estil....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dg. ago. 23, 2009 2:48 pm

Ninetes men vai a la platja

Elxa no duermas tanto i pasanos ya la cronica mujer!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dg. ago. 23, 2009 3:38 pm

hola boniques!!!

com estem?

tara ja he vist el mail i t'he respost... estas molt guapa! quin és el que t'agrada a tu? he encertat? ai ai ai!! jejeje!!

laiac, un 10 per les fotos!! bona fotografa que tenia la tara, jejeje!

tara, no se quina nineta ho ha dit pero ho penso igual, si n'estàs convençuda amb el vestit i solament i ha un sol vestit de cada model... fes algo!! endavant!! :-)ok:

elxa, que tal la boda d'ahir? cronica! cronica! cronica!!!

estiu i laiac... vaya parell de comentaristes de bodes que tenim pel foro, eh!!!!! jajajaja!!! no us perdeu detall de res!!!

a veure si per la nit em puc conectar un ratillo... que llavors fins dimecres no podré tornar a entrar perque me'n vaig a Andorra... aix!!!! ja veig venir que tindré mono de foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muas!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 6:11 pm

Aixxxxxxxxx...............ja veig que la setmana vinent moltes tindrem mono de foro perque marxem!!!!!!jijijijiji

ninetes ara estic preocupada, l'altre dia portava una bosseta amb tres albums petits amb fotos de la boda, i no el trobo per casa..... em fa por perque vaig anar a dos bars diferents i.................crec que me les vaig deixar en algun lloc!!!!!!!!!buf bufffffffff....................

tara, tu recordes si els hi vaig donar al meu home?????aix mareeeeeeeeee!!!!!qina ràbia, no m'agradaria que gent anés veient porai les meves intimitats!!!!!

buffffff!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 6:14 pm

Ostres....................amb la calor que fa, i jo acabo de netejar a fons la cuina i la terrassa de fora!!!!!!

no volia arribar la setmana vinent, i trobar-m'ho tot fatal com quan vaig arribar de la India, que segur que m'ho trobaré igualment però vaja........i ara m'hauré de posar a planxar.....però millor engegar l'aire no???? doncs aniré a fer un cafetó amb una amiga......jijji

Sabeu que??? he tingut que fer un SOS a ma mare..........resulta que..ho tipic, he posat a rentar roba tota blanca, ab un vestit blanc i groc i.....sabeu com ma sortit tota la roba blanca??????.....deu fer dues hores que està en remull amb lejia!!!!!!!

això de fer de xaxa!!!!!!!!!

apaaaaaa parlem aquesta nit....que teniu coses a explicar no????elxa la primera....i tara a veure els comentaris en general de tothom!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dg. ago. 23, 2009 6:18 pm

Nena jo diria que les vas posar al bolso, no les trobessssssssss?
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 6:21 pm

tara ha escrit:Nena jo diria que les vas posar al bolso, no les trobessssssssss?

Bufffffff nooooooooo i vam anar a fer unes tapetes i em fa cosa que m'ho deixés penjat allí!!!!!

ostresssss!!!! i demà marxooooo i...............estic per buscar el telèfon i trucar ara mateix no???? però com que el josep no hi és, tinc el dubte si li vaig donar a ell!!!!!!aixxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!

quina ràbia!!!els hi volia donar ara a ma amre per ma germana!!!!!però ara quedaré amb aquella amiga i ja li preguntaré!!!!

buffff
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dg. ago. 23, 2009 8:37 pm

Nena a mi no em sona que portes res, a no ser que ho guardes a la motxilla!

Pero jo trucaria al bar, no hi perds res i sortiras de dubtes!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants