ENTREGUES

bodes 10!

ENTREGUES

EntradaAutor: ruthi » dc. ago. 19, 2009 10:49 am

hola reines!!! he estat mirant per sobre, i m'ha semblat que no hi ha un post dedicat a les entregues....
em refereixo a nuvis/ram/lligues/altres cosetes que puguin anar sortint...

se m'ha acudit obrir-lo perquè tinc una amiga que no es decideix d'anar a viure amb el novio. Ell viu sol i ella a casa els pares i diu que no se sent preparada per anar a viure amb ell... (porten 5 anys sortint...)
bé, havia pensat que els podia regalar unes claus (havia pensat de fer-les jo amb cartró o fullola... perquè haurien de ser una mica grandetes) i posar-lis a una un vel i a l'altra una corbata... (seria tipo nuvis, però amb la doble intenció de que vagin a viure junts)

tinc una altra parella d'amics que ja fa 3 anys o axi que viuen junts però no es volen casar... ell vol tenir fills i ella no, així que la presionaré per aquesta banda: parella de nuvis amb nen!!! :-)ok:

havia pensat en fer algo especial a les meves amigues, que encara que tinguin parella, no vull fer un munt de nuvis... i no sé si regalar-lis una rosa amb un poema a cadascuna... volia intentar de fer les roses de goma eva que esteu fent algunes per aquí, però amb lo patosa que sóc segur que no em surten...

bueno, aneu dient la vostra!!!!
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. ago. 19, 2009 12:14 pm

ui ruthi!!!!
dons que original, no??? jejejeje I la cara que posaran quan els hi donis!!! :-)ok:

Jo no tinc pensat fer tantes entregues o tan personalitzades, suficiente en tinc ja!!! jejeje Pero hem sembla molt bona idea!

Les roses de goma eva, no son gens difícils.... pàcienca, això si, pero res més, son molt fàcils de fer!!!! animat! :-)ok: Pot fer un ram d'aquestes roses també!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: ruthi » dc. ago. 19, 2009 12:32 pm

AnNy-JoSe ha escrit:ui ruthi!!!!
dons que original, no??? jejejeje I la cara que posaran quan els hi donis!!! :-)ok:

Jo no tinc pensat fer tantes entregues o tan personalitzades, suficiente en tinc ja!!! jejeje Pero hem sembla molt bona idea!

Les roses de goma eva, no son gens difícils.... pàcienca, això si, pero res més, son molt fàcils de fer!!!! animat! :-)ok: Pot fer un ram d'aquestes roses també!

nosé... alomejor me animo, pero lo veo muy complicado... es que soy muy patosa niña!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajaja

si a la primera me sale más o menos bien ya está, pero como me cueste mucho a tom*r p0r cul0 las rosas!!!!!!!!!!!!!jajajjaja
ruthi

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: oshia » dc. ago. 19, 2009 9:33 pm

nena son faciles ya veras con la primera que hagas seguiras seguro.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: miguba » dc. ago. 19, 2009 9:51 pm

Ruthi en el post de detalles para invitados una forera subió la foto de unos llaveros en forma de llave muy chulos, la foto está en la primera página, míratelo a ver si te gusta para tu amiga....
miguba
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2819
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:50 am

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 19, 2009 10:32 pm

bufff ruthii ja tindràs temps de fer tantes entregues... ja ja, nosaltres farem les principals, .. pares, avis, ram, lliga, i alguna més i ja està!. no volem agoviar la gent amb masses entregues i perquè com han dit,... amb la feina que comporta organitzar-ho ja en tenim prou per haver de tenir paciència amb pensar com fer detalls tant personalitzats... noia, has de tenir una paciència! ja ja :-)ok:

això si... em sembla molt bé les idees que has tingut sobretot la de les claus.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 21, 2009 9:50 pm

ruthi guapa, i fer un ram d chupa-chups a les amigues tambe podria quedar be no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: jennytgn » dg. ago. 23, 2009 6:43 pm

A mi tambien me gustaria hacerles algo a mis amigas, a todas igual, pero que se lo encontraran ya en la mesa para no alargar las entregas. El ramo me parece buena idea!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 23, 2009 7:08 pm

si o les puedes dejar una flor d peluche q no abulta tanto, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: oshia » dg. ago. 23, 2009 10:06 pm

jennytgn ha escrit:A mi tambien me gustaria hacerles algo a mis amigas, a todas igual, pero que se lo encontraran ya en la mesa para no alargar las entregas. El ramo me parece buena idea!

yo tampoco quiero hacer muy largas las entregas , es que si no, la gente se cansa.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. ago. 24, 2009 6:32 am

montseijordi ha escrit:si o les puedes dejar una flor d peluche q no abulta tanto, jeje

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Me gusta esa idea!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 24, 2009 9:15 am

vosaltres també li regalarieu un pastís de panyals a una parella que per quan em casi el nen ja tindria 8 mesos?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: jennytgn » dl. ago. 24, 2009 9:31 am

montseijordi ha escrit:si o les puedes dejar una flor d peluche q no abulta tanto, jeje

también es buena idea!! jeje el ramo es muy grande no!!
jennytgn

EntradaAutor: jennytgn » dl. ago. 24, 2009 9:32 am

xuxuneta ha escrit:vosaltres també li regalarieu un pastís de panyals a una parella que per quan em casi el nen ja tindria 8 mesos?

Pues de utilizarlo los utilizarian... pero yo lo veo más para cuando aún estan en camino, pero si a ti te gusta, es una cosa que utilizaran!
jennytgn

EntradaAutor: xurdit » dl. ago. 24, 2009 9:33 am

Es lo que les dejé yo a mis amigas!
Una rosa de peluche con una notita! :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: jennytgn » dl. ago. 24, 2009 9:39 am

xurdit ha escrit:

Es lo que les dejé yo a mis amigas!
Una rosa de peluche con una notita! :-)ok:

tienes alguna foto?
jennytgn

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 24, 2009 9:58 am

jennytgn ha escrit:
xuxuneta ha escrit:vosaltres també li regalarieu un pastís de panyals a una parella que per quan em casi el nen ja tindria 8 mesos?

Pues de utilizarlo los utilizarian... pero yo lo veo más para cuando aún estan en camino, pero si a ti te gusta, es una cosa que utilizaran!

el que passa que coincideix que ella és la meva millor amiga... vam anar a parvols juntes i ara les 2 tenim 29 anys i continuem anant juntes.. et diré que hi ha gent del poble que es creu que som germanes ja ja ja aj.

i li volia fer alguna cosa en relació el nadó, i no sé... per això he pensat amb el pastís... però penso igual que tu... agrada més quan estan embarassades... però no sé que reglar-hi per això ho he preguntat...

em sembla que pensaré alguna coseta més, o li faig un regal per ella per ser amiga, i pel nen no li faig res.... aixxxx no sé! ja ja ja
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: jennytgn » dl. ago. 24, 2009 10:02 am

xuxuneta ha escrit:
jennytgn ha escrit:

el que passa que coincideix que ella és la meva millor amiga... vam anar a parvols juntes i ara les 2 tenim 29 anys i continuem anant juntes.. et diré que hi ha gent del poble que es creu que som germanes ja ja ja aj.

i li volia fer alguna cosa en relació el nadó, i no sé... per això he pensat amb el pastís... però penso igual que tu... agrada més quan estan embarassades... però no sé que reglar-hi per això ho he preguntat...

em sembla que pensaré alguna coseta més, o li faig un regal per ella per ser amiga, i pel nen no li faig res.... aixxxx no sé! ja ja ja

Si ella es la teva millor amiga, jo li faria un regal per ella i al nen si li vols donar alguna cosa li pots fer un detallet
jennytgn

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 10:20 am

Jo entregeues vull intentar no ferne moltes....

tenim tres amics q viuen en parella q els i donarem nuvis avia pensat tots alhora xo clar si fossin 2 si un ell i un jo xo al ser tres....

Als pares

Als avis posiblement no xq jo nomes tinc una avia, i ell la parella davis no vindran al convit xq ens casem a la nit i ells ja son grans i xq les tietes a mig soapr agin de amrxar xq estan cansats...suposo q no vindran...en total qeda la meva avia i l'altre avi q ell te i clar q li dono a la meva avia xo al seu avi no li dono res....aixi q fora segurament

Als germans cm q estan casats entre ells(som dos germanes amb dos germans) un regal

Als amics a elles (si em surten be)una rosa de goma eva i a ells encara no o tinc pensat i donarlis a tots alhora jo a les amigues i ell als amics!!

I potser a alguna cosina xo cm q ell en te tantes auriem de selciionar...algun ram de xupa-xups

i si en surt algun mes embarasades o alguns altres nuvis...ja veurem q fare dons
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 24, 2009 11:01 am

hola estiu2010.

les teves entregues venen a ser com les meves també....

1- pels pares ... segurament elles un ram de flors i ells algún vi amb la foto oficial del casament emmarcada.
2- avis.. només seran el meus 3 àvis ( un àvi es va morir ara fa 12 anys ) i els seus ja no hi són. potser també serà la foto oficial am algún ram de flors més petitet.
3- les 2 amigues que hauran sigut mares respectivament... 5 i 8 mesos tindran els seus fills. ( aquí li entregarem a l'hora ) i una d'elles que és la meva millor amiga algún detall només per ella que estarà adjuntat amb el detall del nadó ( així m'estalvieu fer una entrega més je je ej )
4. el ram. ( el dividiré, pq un tros anirà pel cementiri amb l'àvi i una tia meva ) i l'altre segurament per la meva germana.
5- la lliga.
6- si hi ha algúna embarassada en aquells moments, o si hi ha algún aniversar... això ja ho mirarem el seu moment.

i no sé si em deixo algún més ara... però ja considero que en tinc forces je je ej je

vosaltres quantes entregues considereu que és el normal... o sigui a partir de quan la gent pot pensar... un altre vegada? ja ja aj
Imatge
xuxuneta

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants