Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: eva gi » dl. ago. 24, 2009 1:29 pm

bon dia guapíssimes

ja em sap greu però aquests dies he estat força desconnectada, a veure si puc entrar més sovint

el refredat molt millor, ja no hi ha restes de estornuts jejeje

aquest cap de setmana també l'hem aprofitat a tope, hem anat amb uns amics a Sort, ens ho hem passat genial :-)ok:

Irene rei, ja ho tens aquí >.-<: >.-<:, com van els nervis?? Ara a aprofitar aquests dies que queden, ja veuras com tot es farà
per cert, jo no he vist les fotos :-/
quan tens el comiat??

Carme, ja ho pots ben dir que està ben parat, sembla q hagimm tancat per vacances jejejjejej a veure si al setembre es torna a animar

MIriam, com va tot? què fan els petits?

Roser reina, com anem?

Sonia, com ha anat??quan tornes?

Flit, Jomi com tenim les cròniques, jo una mica abandonada, a veure si m'hi dedico un dia d'aquests?

Anna guapa, com ha anat tot??

i l'Esther??
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. ago. 24, 2009 1:31 pm

irene, m'acaben d'arribar les fotos

què et puc dir?? M'ENCANTA :-)ok: :-)ok:
un deu reina, estas "estupenda"
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 24, 2009 8:41 pm

Bones reines!!!
Que tal esteu???

Eva nina, m'alegra que estiguis millor del refredat! :-))

Nyinyui...nena que ja ho tens aquí!!!! Quins nervis!!!! Així que ja tas posat el vestit per casa?? a veure si em passes alguna foto!!!

Els meus pekes genial, cada dia més grans!! la Irina es porta cada cop millor i l'Arnau doncs a tope...picina, picina i picina!! Està moreníssim!!
Us poso alguna foto!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: S&M2009 » dt. ago. 25, 2009 8:35 am

Bon dia noies!!!

Com anem??

Miriam però quins nens més macos ::love:: l´Irina esta molt gran, que maca!!! i l´Arneu ja se li veu que s´està molt de la seva germaneta!!
millor així que no que tenguin gelos :-)ok:

Que us expliqueu?
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 25, 2009 9:16 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

desapareixo un parell de dies i torneu totes a l' accio jajaja, la escapada a carcasona ha anat genial i bueno ara ja queda menys a aquestes hores d' aqui 3 disabtes estare rumbo a la lluna de mel ::love::

el dijous al vespre el fotograf me portara el cd amb totes les fotos i amb la proposta del montatge del quadre per sobre del capçal, que be!!!!

MIRIAM tens als teus peques guapisims m' encanta la que surten els dos jaja es veu que se l' estima molt al la irina ::love::

CARME com estas??? ja no ens vens a visitar gaire ens has de seguir amb la cronica :-)

EVA veig que tambe t' has escapat aquest finde ben fet aixi desconectem de la rutina :-)

NYINYI que te queda res i te'ns cases >.-<: >.-<: >.-<:

ESTHER ja deus estar per aqui vine ni que sigui a saludar-nos jajajja

ROSER deus estar enfeinadisima tenim pendent quedada al friends abans que tanquin o si no un altre lloc...

JOMI tu tambe ens has de fer la cronica del casament i del viatje :-)

FLIT com va la ellecio del video jo la veritat ni idea ens ho posen els fotografs aixi que es algu que ni hem mirat...

ALEY com va tot????

me sembla que no me deixo ningu si es aixi sorrryyyy
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 25, 2009 10:28 am

me'n vaig cap al face jajajajj

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dt. ago. 25, 2009 12:11 pm

Ostres Sonia tens raó, he de anar mirant si expliqueu alguna cosa a les cròniquesm ... jejejej, només que amb el compte enrere de la nostre última gironina ja vaig de cul ... jajajajaj, no es broma, desprès miro a veure que expliqueu de nou :-)ok:

Que diu l´Anna???? jo no la tinc agregada :-/ , que s´explica???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: xocolatina » dt. ago. 25, 2009 2:29 pm

Bona tarda noies!!!

Sembla que això es reanima yeahhhh!! :-///: :-///:

Veig que totes teniu novetats, una que ha estat a Carcasone, l'altre a Sort, la Irene a topde de nervis, la Miriam amb els peques morenos, la Carme finde de platja.. di que si!!
Jo no tinc masses novetats, ara tant sols compto els dies perquè acabi l'agost, jo aquest finde he treballat tenia una festa a l'hotel la Gavina que va quedar xulíssima tot ple d'espelmes, flors i una catifa fuxia un glamour total jajajaja.

Sonia es cert, tenim pendent de trobar-nos a veure si ara cares al setembre estem totes mes calmadetes.. excepte l'irene clar que estara :: orrr:: :-)) Sabem alguna cosa de l'Esther?? ha tornat ja??
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 25, 2009 2:50 pm

jo al setembre no ùc que me'n vaig de lluna de mel yyyyuuuuuujjjjjuuuuuu :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dt. ago. 25, 2009 3:27 pm

sonia marxes tot el setembre? o kin dia?
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 25, 2009 4:12 pm

NyiNyi ha escrit:Quedem a l'octubre!!! vaaaaaaaaaaa :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Que totes ja estarem ven tranquilotes! o això espero! :-)ok:

Aix!! vaaaaaaaaa amunt que ja torna a tenir vida el post de les noies més maques de Catalunya!!!!! :-))

Sònia on et vas comprar les mitges???
Carme, no et vaig dir res, però encara no sé que fer!!
Si m'hi pots tirar una fotiku t'ho agraïré! es que no sé pas que fer... :-/ :-( les que tinc no m'acaben de fer el pes, les veig molt iaies!!!

mira yo les vaig comprar a una botiga a girona es diu la corseteria i se que esta davant el departament d' agricultura i pesca, aixo si encara no he arribat en aquell punt a la meva cronica pero deixem dirte que jo pensant que les sabates m'estavenmatant i en realitat eren les mitges me van quedar els fils ben clavats pero bueno diuen que per presumir es te que patir no??? t' aconsello en tot cas que un cop pasi el moment de la lliga te les treguis abans de que te comencin a donar guerra a mi va ser en el ball que me les vaig començar a notar em vaig cambiar les sabates i deia ostres me segueixen fent mal va ser al arribar a la suite que me vaig veure la rejilla ben clavada :-) :-) per cert a mi me'n sobren 2 de mitjes per estrenar si les vols m' avises :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 25, 2009 4:16 pm

xocolatina ha escrit:sonia marxes tot el setembre? o kin dia?

el 19 de setembre pero igualment tinc aquestes semanes ben ocupades findes tinc cumples o casaments i entre semana tinc que acabar la cronica abans de anar-me'n del viatge i començar a fer mudanza que ja podrem portar cosetes al garatge de casa i quedar amb les amigues abans de anarme'n de viatge jajaj aixi que bueno com aquell qui diu el tinc complicadet pero bueno depen de quan sigui doncs me puc fer un pensament :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. ago. 25, 2009 4:42 pm

de res wapa mira ho tinc fresc de l' altre dia que vaig acabar la cronica i m'ha vingut ara quan ho has comentat jajaja aixo si la veritat sincerament queden molt molt mes maques al meu album es veuen be en la primera pagina que surto amb el camiso :-) aixo si pensa que jo tinc mes cama que tu jajajaj

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dt. ago. 25, 2009 5:16 pm

Irene jo les vaig comprar al Corte Inglés, segur que pots trobar algunes que t´agradin més per Girona.
I jo al contrari que la Sònia, sort que portava mitges sinó no haguès aguantat ni la meitat de temps amb les sabates :-))
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: ehidalgol » dt. ago. 25, 2009 8:43 pm

HOLA CARINYETS!!!!!!!!!!!!!

Ja fa una mica q estem per aki, nenes el q passa es q estic a casa la mami pq NO TINC INTERNETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

El casament va estar un 10.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! algun dia hem posare amb a cronicaaaaaaaaaaa :-(

Tot va sortir increible!!!!!

peroooooooooooooooo

quant ens faltaven 6 dies per venir en Dani, el meu maridet recien,jajajaja va caure del quad i es va trencar la claviculaaaaaaaaaa
un xouuuuuuuu vam acabar no com voliem pero......

la setmana pasada l'han operat i tot ha anat be!!!!!!!

Espero poder conectarme mes i xerrar amb totes q tinc unes ganes!!!!

Irene et queda molt i molt poquettttttttttttttttttttttttttt

UN PETONAS
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. ago. 25, 2009 9:23 pm

Merci a totes per els piropillos als meus pekes!!!! :-)) :-)) :-))

Ehidalgol, espero que el teu maridet es recuperi ben aviat...pobre!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Aley » dc. ago. 26, 2009 7:01 am

Bueno nenes, que tal esteu totes? uff em sembla que m'haureu de fer un repas rapid pq sinó m'hi puc morir.

No sé ni per on començar, en quan a mi, bé, com ja sabeu, molt bé no està el tema, però suposo que ara tot just aprenc a encaixar-ho. Les coses són com són i jo no les puc canviar.

Si us pregunteu com va anar la boda, la part exeriror va anar tot molt bé, un sol d'escandol, una cerimònia molt sensilla pero emotiva i el menjar molt bé, ara bé, interiorment els anims estaven una mica alterats. Tot curiós .
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: eva gi » dc. ago. 26, 2009 7:03 am

Aley ha escrit:Bueno nenes, que tal esteu totes? uff em sembla que m'haureu de fer un repas rapid pq sinó m'hi puc morir.

No sé ni per on començar, en quan a mi, bé, com ja sabeu, molt bé no està el tema, però suposo que ara tot just aprenc a encaixar-ho. Les coses són com són i jo no les puc canviar.

Si us pregunteu com va anar la boda, la part exeriror va anar tot molt bé, un sol d'escandol, una cerimònia molt sensilla pero emotiva i el menjar molt bé, ara bé, interiorment els anims estaven una mica alterats. Tot curiós .

anna guapa, com m'agrada veure't per aquí, t'hem trobat a faltar moltíssim!

només enviar-te molts i molts ànims, un petó enorme
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dc. ago. 26, 2009 7:05 am

esther, guapissima ja estàs per aquí!!!

espero que en Dani es recuperi ben aviat
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 26, 2009 8:57 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno bueno aixo s' anima a veure posem ordre jajajaj ja començo a organitzar jajaja a veure

ESTHER benvinguda de nou espero que en dani es millori sort que no ha sigut res greu lo important es que tot hagi anat be i la lluna de mel a part de aixo genial pel que dius, encara que no m'extranya us ho deveu pasar bomba :-)

ALEY benvinguda de nou!!!!!! y molts anims guapa com dius les coses venen com venen i no es pot fer res nomes ser forta i tu ya saps que ho ets no fa falta que t' ho digui perque ja ho has demostrat m' alegro que el casament surtis be :-)ok:

NYINYI ayyyssss doncs no se vaig anar amb la meva cunyada li preguntare i te dic alguna cosa , preparada per la despe????

EVA i CARME esteu ben desaparegudes va que ens heu de explicar la cronica

XOCOLATINA epppsssss no desapareixis ehh jajajja

per mi suposo que cap problema per la quedada de l' octubre :-)ok:

Imatge
soniah86

AnteriorSegüent