"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 9:57 am

Gis, el jueves por mi perfecto, podriamos acompañar a black en busca de su vestido!!!!!!!!!!!!!!!!

Black, he estat mirant la web de kanacca i hi ha vestits xullissims i be de preu, ho pots mirar, n'hi ha de blancs curtets mes imformals que son monissims!
Pregunta-li a la elxa cuan li va tardar!
Sino dijous anem de compres?

Happiness tu tabe t'apuntes no!

Papallona que faras per el teu cumple?
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 25, 2009 10:10 am

Papallonaaaaa dissabte es qina ora es casa ta germana?????
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 10:19 am

Gracias elxa, la verdad es que te queda genial, ya me lo dejaras ver de cerca!
Esperamos que nos cuentes todos los detalles!

Prepara 20 euros para el pasaporte, nosotros nos lo hicimos la semana pasada!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 10:25 am

ninetesssssssssss

Estiu!!!
Doncs mun germana es casa a la 13hs a l'esglesia del serrallo.. aix estic treballant tant que no gaudeixo dels seus preparatius em sento una mica malament la veritat... li he fet un videoper la boda.. espero que li agradi...

tara .. si tinc una gosseta es diu Ruth... ara esta dormint la warri.. jejeej fa un ventet més bo aki al balco mmmmmmmmmmm

ah per cert això del usb.. has d'anar a una botiga de telefons.. jo he agafat vodafone... i et donen en 2 dies el modem usb.. es un contracte amb un nº de telf. hi ha diferents tarifes.... la mitjana 40€ crec... hiha + barato i més car

pel meu anniversari.. sona trist.. pero no faré res.... a les 7 del mati de l'endema haig d'estar a la pelu i tot lo de la boda.. en fin.. pero l'altre podem fer algu!!!

ELxa me dona fallos el pdf!!! kachis!! l'estic tornant a descarregar

Gissssssssss ja deia que no escrivies. jejej

ninetessss necessito vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muakis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 10:32 am

Papallona, jo cuan vulgueu, despres de la boda de la teva germana, podem fer el soparet amb parelles, que ja tot haura tornat a la normalitat!

Li fara ilu lo del video, a mi m'encantaria!

La teva gosseta es diu com la meva neboda!!!!!

Ja et queda poc que ara la gent ja torna de vacances i podras descanse que ja et toca!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 10:43 am

Bon dia ninetes!!!!
Acabem d'arribar a caseta pq hem baixat ven aviat a Valls avui. Haviem de fer coses de bancs i he aprofitem el mati pq ell va de tarda!!!!

Elxa...ya te lo comenté ayer....me encanta el vestido y si dices que te tardó en llegar 20 días y sin ningun problema, para pròxima celebraciones me lo plantearè, la verdad!!!!. Que vaya bien la mñn en Reus y nada paciencia en la comisaria pq con la gente que encuentras allí...

Tara...ja li vaig comentar ahir a la Giss que el Dijous em va bé, l'únic que jo a les 8 he d'estar a Vilallonga pq vaig a parlar amb el mossèn d'allà. Possiblement, encara que no ho tingui assegurat del tot, la cerimonia sigui a l'esglèsia de Vilallonga. Us enviarè un arxiu que vaig trobar que surten algunes fotos de dins a veure que us sembla. A nosaltres ens va deixar amb la boca oberta i els pares ja ni te digo. Però evidentment que m¡apunto el dijous!!!! tinc ganes de veure-us!!!!

Giss...wapiiiii!!!!! tu tranqui que luego te ponemos al día...es normal que estés con tu cuñada...hay tiempo para todo!!!!el jueves nos vemos y hablamos de todo!!! besos enormes!!!

Papallona....però tu treballes??? jo pensava que nooooo!!! :hmm:: jiijijiji. Jo ja tinc ganes de començar....tanta piscina i platja m'està deixant com una figa... Arrugaaaaaaaaaaa!!!!!!
No t'estressis per lo del cumple i la boda....que ja ho celebraremmmm!!!!!!! ::fiestuqui:: jijijijijij

Estiu....no ho sabem si ho farem....depèn com ens veiem!!!!! la veritat esk fa vergonya....però està comprobat, ho sinó fixa-t'hi als videos, que quan la parella comença a ballar lent la gent ni la mira...i quan canvia el ritme...tothom es fica al voltant cridant i animant...i això és un punt a favor...jejejej... però jo ME MUERO :-)0(-:

Nur...on pares???? bé que es nota que esteu tots 2 de vacancetes...eh????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:00 am

tara ha escrit:Elxa, el vestido me encanta (es el que pediste en kanaka?), el peinado genial y tambien el maquillage, el niño tambien guapisimo!

Que guai os tocaron unos bubinots!!!!!!!!!!!!!!

Nena el vestido de ella no me gusta nada, demasiado recargado, los abanicos eran de plastico, no? y el detallito un poco rancio!

Jolines que criticona a estas horas de la mañana!

Las mesas me gustan, ademas erais poquitos, asi que estarias anchos!
Los platos tienen buena pinta!

Bueno lo importante es que vosotros estabais genial!

Tara!!! ole quina crítica!!!

Elxa, estabas preciosa!!!! el vestido de kanacca genial, no??? lástima q a mi no me de tiempo ya de pedir el q me gusta....

Me encanta el peinado!!! me gustaría algo así para mi mini-boda!!!!

A mi el vestido de la novia tp me gusta.. pero iba guapa la chica eh!! el peinado q llevaba era chulo!!!!

un besito nineta reportera!!!!! jejejejejeje
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:06 am

Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!

les que esteu de viatge gaudiu molt ja ens fareu cronica del viatge jejej

Tara... he llegit que si que has sentit "alguna coseta" diferent quan aniras a emprovar-te'l????? he tornat a veure l'email i no se'm carrega bé la foto delmodel que dus... jooooooooo a quina BM has anat??? dons gust llegir com et van tractar.. que guai!!! es que es molt important el tracte!!!! uff.. estic emocionada amb això del possible vestit!!! nenaaaaaaaaaaaa.. que l'has trobatttttt!!!!! =0-0-)

Happi tiaaaaaaaa.. estaras morenaza ehhhh.. uff piscinieta que passada!!!! ara tot okis amb el xicot no???? ah! i quan has quedat per anar a Blanca M.???? de reus o de on???

Black--- que fuete' tu famili!!! en fin.... aix. doncs a mi em faria ilu anar de blanc.. el vestit aquell de kannacca era molt xulu!!!!!!!!!!!!

Eli!!!!! l'arxiu s'esta descarregant ufff.. falten 20'!!! juas juas

petons bunikes!!!

Papallona, ja saps que tinc una mare molt simpàtica!!!jajajaja

A mi el vestit de kanacca m'encanta.. però si ho vull fer el 12 de setembre no m'arriba a temps.... :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:14 am

Giss ha escrit:Hola guapas!!!
Jo, ultimamente no escribo mucho pero no me olvido de vosotras eh? es que como está mi cuñada en casa, me sabe mal venirme para el ordenador y dejarla en el comedor... El jueves se van así que ya volveré a la normalidad... osea todo el día en el foro, vamnos... jejeje
Os voy leyendo a ratos eso sí...

Laiac i Torsaeann! de vacancetes eh? passeu-vos-ho molt bé, i Laia a la tornada quedada per comentar tot i tot lo de la boda eh?

Tara! nos vemos un ratito el jueves no? a ver quien se apunta...

Black! me alegro mucho de tu celebración en septiembre... y de verdad que no pierdas la ilusión por lo que te digan... lo importante es que tu padre va a estar ahí disfrutando de ese día junto contigo... ya nos contarás novedades, fecha exacta, hora, vestido...

Nur! tu tampoc pares pel foro eh? a disfrutar l'estiu que ja s'acaba...

Eli!!! Tranquila por lo del mail... si yo estoy igual, no paro por el foro... he visto las fotos de la boda. Ibais muy guapos nena... y el peinado me ha encantado! luego comento con más detalle...

Happiness!!! guapetona!!! que ganas de verte!!! sigue disfrutando de piscinita tu que puedes!

Estiu! tu tampoc no pares eh? això està bé... a veure quan ens veiem...

Papallona! tu currant? no m'ho crec... en serio? jejeje
Hem de celebrar el teu cumple o qué? quan surtis de treballar empalmem! jajaja

Un petonet a totes, boniques meves.
Muaaaaaaaaaack!

Gisssssssssssssssssss, guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

te echamos de menos!!!!!!! a ver si llega ya el jueves y vuelves a estar al 100% por tus ninetes!!!!!

y tranquila, q yo ya paso de lo q digan!!!!

mua preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 11:15 am

Happiness, vale cap problem, quedem mes aviat i llestos!

Black, tranquila que alguna cosa trobarem!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:25 am

tara ha escrit:Gis, el jueves por mi perfecto, podriamos acompañar a black en busca de su vestido!!!!!!!!!!!!!!!!

Black, he estat mirant la web de kanacca i hi ha vestits xullissims i be de preu, ho pots mirar, n'hi ha de blancs curtets mes imformals que son monissims!
Pregunta-li a la elxa cuan li va tardar!
Sino dijous anem de compres?

Happiness tu tabe t'apuntes no!

Papallona que faras per el teu cumple?

merci nena, ja vaig mirar!!! el q m'agrada el vaig penjar per aquí.. però ja vaig mirar i me triga de 30-40 dies posava... no se, elxa, manifiestate i dinos cuanto te tardó en llegar!!!!!!

siiiii, dijous podriem anar de tendes...

no se q en pensaras tu, però he vist un vestit q m'agrada d'aire, dels de festa, i he trucat i m'han dit q de preus de 400 cap a munt.. però és molt xulo i després el podria aprofitar... podriem anar o et sembla massa lluny barcelona? conduiria jo esclar!!! per això cap problema.

ara busco la foto i la penjo, a veure q en penseu del vestit.... no es blanc....
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:37 am

Este és el vestit que m'agrada... que us sembla???? no és blanc... però el podré aprofitar després... i és maco, o almenys a mi m'agrada!!!!

opinions sinceres, per favor!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Nata|ia » dt. ago. 25, 2009 11:42 am

eis wapa!! jo me'l vaig provar a rosa clara en blanc que seria per nuvia nuvia clar.. es precios!!!! el que pujava molt mes del meu tope pel vestit jaja.

I a aire que crec que és d'on has tret l'imatge, aquest mateix model de festa 520e crec recordar, perque se'l va provar la meva germana a barcelona. Estaras preciosa!!!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 12:00 pm

Nata|ia ha escrit:eis wapa!! jo me'l vaig provar a rosa clara en blanc que seria per nuvia nuvia clar.. es precios!!!! el que pujava molt mes del meu tope pel vestit jaja.

I a aire que crec que és d'on has tret l'imatge, aquest mateix model de festa 520e crec recordar, perque se'l va provar la meva germana a barcelona. Estaras preciosa!!!

siiiiiiiii, este és d'Aire!!!! i me volia gastar com a màxim 300.. però si són 520.. bueno, encara puc fer un esforç... xq penso q després el puc aprofitar per quan vagi a alguna boda de convidada!!!!!

Aquest seria el vestit per la mini boda d'ara al setembre, pel bodorrio de l'any q vé el vestit ja el tinc, el Respiro de Pronovias!!!!

A tu aquest et sembla bé per casar-se?? esq és per l'església... però crec q així vaig bé, no??

I les meves ninetes no diuen res?????? :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 12:11 pm

Nena es molt xulo, pero pica una mica, no?

La elxa m'ha dit que li va tardar 20 dies!

Ho parlem i quedem, pero jo primer miraria per aqui i si no trobes res dons anem cap a bcn, que et sembla?
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 12:20 pm

Jo penso com la Tara... pica una miqueta....bastant...però bé, si a tu t'agrada!!!!...A la Elxa li va trigar 20 díes va comentar ahir així que potser si hi ha alguna opció urgent!!! potser arriba abans....prova!!!!!!
Jo también optaria per mirar per aqui a la zona, als diferents llocs que t'hem comentat entre tots...i desprès d'aquesta....mirem altres puestos fora de Tgn o Reus!!!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 12:31 pm

tara ha escrit:Nena es molt xulo, pero pica una mica, no?

La elxa m'ha dit que li va tardar 20 dies!

Ho parlem i quedem, pero jo primer miraria per aqui i si no trobes res dons anem cap a bcn, que et sembla?

com vulguis... però aviso, si m'ha agradat este, tots els altres em semblaran o massa curts, o massa no se que, o poc no se cuantos, jejejeje

et sembla adeqüat per lo q farem?? és per l'església, però millor així q de blanc i només 8 persones, no????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 12:36 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Jo penso com la Tara... pica una miqueta....bastant...però bé, si a tu t'agrada!!!!...A la Elxa li va trigar 20 díes va comentar ahir així que potser si hi ha alguna opció urgent!!! potser arriba abans....prova!!!!!!
Jo también optaria per mirar per aqui a la zona, als diferents llocs que t'hem comentat entre tots...i desprès d'aquesta....mirem altres puestos fora de Tgn o Reus!!!!!!!

ja, si son 20 dies de veritat... si ho demanés avui encara m'arribaria.. però no em puc arriscar!!!! no se.... m'he fet a la idea d'este... gggggggggg

pica pica!!! i tant q pica... i més a mi q no tinc feina.. a partir de dilluns.... però no se, ja q ho tinc q fer així... el meu maridet diu q m'ajuda a pagar-lo si m'agrada com me queda posat i si veig q és de bona qualitat....

digueu-me q us sembla per una mini boda a l'església... que lo de q pica ja ho se, jejejeje

mua guapes, us estimooooooooooooooo

more opinions please!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 25, 2009 1:16 pm

Black! guapi... en mi opinión pienso que deberías ir de blanco... para una ceremonia civil no está mal... pero para la iglesia lo veo un poco fuera de lugar, yo iría con uno blanco pero sencillo, como los de "Blanco de Nilo" en Cambrils... y son mucho más baratos... unos 50€
Es mi opinión eh?
Un besito
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 1:18 pm

ei black... doncs.. si que pica.. pero. mmm la meva opinió .. a mi no m'agrada per esglèsia.. l'esglèsia es tradicional, de valors i suposo que ho fas allí per això.. jo miraría algo sencillet i blanc o crema o beige.. nuse...

si fos pel civil estaría okis!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants