Autor: tara » dt. ago. 25, 2009 9:57 am

Autor: estiu2010 » dt. ago. 25, 2009 10:10 am

Autor: tara » dt. ago. 25, 2009 10:19 am

Autor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 10:25 am

Autor: tara » dt. ago. 25, 2009 10:32 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 10:43 am
jiijijiji. Jo ja tinc ganes de començar....tanta piscina i platja m'està deixant com una figa... Arrugaaaaaaaaaaa!!!!!!
jijijijijij

Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:00 am
tara ha escrit:Elxa, el vestido me encanta (es el que pediste en kanaka?), el peinado genial y tambien el maquillage, el niño tambien guapisimo!
Que guai os tocaron unos bubinots!!!!!!!!!!!!!!
Nena el vestido de ella no me gusta nada, demasiado recargado, los abanicos eran de plastico, no? y el detallito un poco rancio!
Jolines que criticona a estas horas de la mañana!
Las mesas me gustan, ademas erais poquitos, asi que estarias anchos!
Los platos tienen buena pinta!
Bueno lo importante es que vosotros estabais genial!

Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:06 am
Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!
les que esteu de viatge gaudiu molt ja ens fareu cronica del viatge jejej
Tara... he llegit que si que has sentit "alguna coseta" diferent quan aniras a emprovar-te'l????? he tornat a veure l'email i no se'm carrega bé la foto delmodel que dus... jooooooooo a quina BM has anat??? dons gust llegir com et van tractar.. que guai!!! es que es molt important el tracte!!!! uff.. estic emocionada amb això del possible vestit!!! nenaaaaaaaaaaaa.. que l'has trobatttttt!!!!!![]()
Happi tiaaaaaaaa.. estaras morenaza ehhhh.. uff piscinieta que passada!!!! ara tot okis amb el xicot no???? ah! i quan has quedat per anar a Blanca M.???? de reus o de on???
Black--- que fuete' tu famili!!! en fin.... aix. doncs a mi em faria ilu anar de blanc.. el vestit aquell de kannacca era molt xulu!!!!!!!!!!!!
Eli!!!!! l'arxiu s'esta descarregant ufff.. falten 20'!!! juas juas
petons bunikes!!!

Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:14 am
Giss ha escrit:Hola guapas!!!
Jo, ultimamente no escribo mucho pero no me olvido de vosotras eh? es que como está mi cuñada en casa, me sabe mal venirme para el ordenador y dejarla en el comedor... El jueves se van así que ya volveré a la normalidad... osea todo el día en el foro, vamnos... jejeje
Os voy leyendo a ratos eso sí...
Laiac i Torsaeann! de vacancetes eh? passeu-vos-ho molt bé, i Laia a la tornada quedada per comentar tot i tot lo de la boda eh?
Tara! nos vemos un ratito el jueves no? a ver quien se apunta...
Black! me alegro mucho de tu celebración en septiembre... y de verdad que no pierdas la ilusión por lo que te digan... lo importante es que tu padre va a estar ahí disfrutando de ese día junto contigo... ya nos contarás novedades, fecha exacta, hora, vestido...
Nur! tu tampoc pares pel foro eh? a disfrutar l'estiu que ja s'acaba...
Eli!!! Tranquila por lo del mail... si yo estoy igual, no paro por el foro... he visto las fotos de la boda. Ibais muy guapos nena... y el peinado me ha encantado! luego comento con más detalle...
Happiness!!! guapetona!!! que ganas de verte!!! sigue disfrutando de piscinita tu que puedes!
Estiu! tu tampoc no pares eh? això està bé... a veure quan ens veiem...
Papallona! tu currant? no m'ho crec... en serio? jejeje
Hem de celebrar el teu cumple o qué? quan surtis de treballar empalmem! jajaja
Un petonet a totes, boniques meves.
Muaaaaaaaaaack!

Autor: tara » dt. ago. 25, 2009 11:15 am

Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:25 am
tara ha escrit:Gis, el jueves por mi perfecto, podriamos acompañar a black en busca de su vestido!!!!!!!!!!!!!!!!
Black, he estat mirant la web de kanacca i hi ha vestits xullissims i be de preu, ho pots mirar, n'hi ha de blancs curtets mes imformals que son monissims!
Pregunta-li a la elxa cuan li va tardar!
Sino dijous anem de compres?
Happiness tu tabe t'apuntes no!
Papallona que faras per el teu cumple?

Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 11:37 am

Autor: Nata|ia » dt. ago. 25, 2009 11:42 am
Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 12:00 pm
Nata|ia ha escrit:eis wapa!! jo me'l vaig provar a rosa clara en blanc que seria per nuvia nuvia clar.. es precios!!!! el que pujava molt mes del meu tope pel vestit jaja.
I a aire que crec que és d'on has tret l'imatge, aquest mateix model de festa 520e crec recordar, perque se'l va provar la meva germana a barcelona. Estaras preciosa!!!

Autor: tara » dt. ago. 25, 2009 12:11 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. ago. 25, 2009 12:20 pm

Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 12:31 pm
tara ha escrit:Nena es molt xulo, pero pica una mica, no?
La elxa m'ha dit que li va tardar 20 dies!
Ho parlem i quedem, pero jo primer miraria per aqui i si no trobes res dons anem cap a bcn, que et sembla?

Autor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 12:36 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Jo penso com la Tara... pica una miqueta....bastant...però bé, si a tu t'agrada!!!!...A la Elxa li va trigar 20 díes va comentar ahir així que potser si hi ha alguna opció urgent!!! potser arriba abans....prova!!!!!!
Jo también optaria per mirar per aqui a la zona, als diferents llocs que t'hem comentat entre tots...i desprès d'aquesta....mirem altres puestos fora de Tgn o Reus!!!!!!!

Autor: Giss » dt. ago. 25, 2009 1:16 pm

Autor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 1:18 pm