Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!!
Acabem d'arribar a caseta pq hem baixat ven aviat a Valls avui. Haviem de fer coses de bancs i he aprofitem el mati pq ell va de tarda!!!!
Elxa...ya te lo comenté ayer....me encanta el vestido y si dices que te tardó en llegar 20 días y sin ningun problema, para pròxima celebraciones me lo plantearè, la verdad!!!!. Que vaya bien la mñn en Reus y nada paciencia en la comisaria pq con la gente que encuentras allí...
Tara...ja li vaig comentar ahir a la Giss que el Dijous em va bé, l'únic que jo a les 8 he d'estar a Vilallonga pq vaig a parlar amb el mossèn d'allà. Possiblement, encara que no ho tingui assegurat del tot, la cerimonia sigui a l'esglèsia de Vilallonga. Us enviarè un arxiu que vaig trobar que surten algunes fotos de dins a veure que us sembla. A nosaltres ens va deixar amb la boca oberta i els pares ja ni te digo. Però evidentment que m¡apunto el dijous!!!! tinc ganes de veure-us!!!!
Giss...wapiiiii!!!!! tu tranqui que luego te ponemos al día...es normal que estés con tu cuñada...hay tiempo para todo!!!!el jueves nos vemos y hablamos de todo!!! besos enormes!!!
Papallona....però tu treballes??? jo pensava que nooooo!!!

jiijijiji. Jo ja tinc ganes de començar....tanta piscina i platja m'està deixant com una figa... Arrugaaaaaaaaaaa!!!!!!
No t'estressis per lo del cumple i la boda....que ja ho celebraremmmm!!!!!!!

jijijijijij
Estiu....no ho sabem si ho farem....depèn com ens veiem!!!!! la veritat esk fa vergonya....però està comprobat, ho sinó fixa-t'hi als videos, que quan la parella comença a ballar lent la gent ni la mira...i quan canvia el ritme...tothom es fica al voltant cridant i animant...i això és un punt a favor...jejejej... però jo ME MUERO
Nur...on pares???? bé que es nota que esteu tots 2 de vacancetes...eh????