xuxuneta ha escrit:hola estiu2010.
les teves entregues venen a ser com les meves també....
1- pels pares ... segurament elles un ram de flors i ells algún vi amb la foto oficial del casament emmarcada.
2- avis.. només seran el meus 3 àvis ( un àvi es va morir ara fa 12 anys ) i els seus ja no hi són. potser també serà la foto oficial am algún ram de flors més petitet.
3- les 2 amigues que hauran sigut mares respectivament... 5 i 8 mesos tindran els seus fills. ( aquí li entregarem a l'hora ) i una d'elles que és la meva millor amiga algún detall només per ella que estarà adjuntat amb el detall del nadó ( així m'estalvieu fer una entrega més je je ej )
4. el ram. ( el dividiré, pq un tros anirà pel cementiri amb l'àvi i una tia meva ) i l'altre segurament per la meva germana.
5- la lliga.
6- si hi ha algúna embarassada en aquells moments, o si hi ha algún aniversar... això ja ho mirarem el seu moment.
i no sé si em deixo algún més ara... però ja considero que en tinc forces je je ej je
vosaltres quantes entregues considereu que és el normal... o sigui a partir de quan la gent pot pensar... un altre vegada? ja ja aj
mare meva hem sembla que ho tens tú més decidit tot que jo! jejejeje

jajajaj