"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dt. ago. 25, 2009 9:28 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:nena primer felicitats per la inminent boda!

Espero poder venir, justament aquets dies estic fent de pagesa al troç amb les avellanes, pero intentare estar alli!

I tranqui que dijous trobarem alguna cosa!

Gràcies guapa!!!! no et preocupis, si no ens haviem adonat de què és pont!!!! estarà tot a petar!!!!

A veure com va dijous!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Nena...el 12??? ospet!!!! nosaltres possiblement marxem el dia 11 de pont...a l'escapadeta aquella que us he dit que volem fer....Ja t'ho confirmarè pq encara no és segur!!!!!! però...jopeta...

nenaaaaaaaaaaaaa, no et preocupis!!! my fault!!! no hi hem pensat en q seria pont!!!!! vosalters feu la vostra, ok???? ja parlarem a veure que fem, xq ma sogra no vol q vingui ningú... però evidentment q és la meva boda i si jo vullq vingueu vindreu, ok??? a més, q necessito testimonis q no siguin de la familia, no??? doncs qui millor que les meves ninetes!! si voleu clar...

mua guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. ago. 25, 2009 10:53 pm

Hola ninetes¡¡¡¡¡
Com li doneu a la tecla ehhh¡¡¡¡¡¡ jo porto com una hora posar-me al dia¡¡¡¡¡¡si que escribiu amb un dia¡¡¡¡¡¡¡

BLACKKKKKK¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ FELICITATS PER LA BODA EL DIA 12¡¡¡¡¡¡¡¡JO SI QUE VINC A VEURE'T¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Tara, el final el vestit que?

Elxa, he vist el mail, est`s super guapa ¡¡¡¡¡¡¡¡ sobre les fotos de la boda el vestit d'ella a mi no m'agrada però cadascú te els seus gustos¡¡¡¡¡¡
Els plats semblen mlt bons i els ninots molt guays¡¡¡¡¡¡

Giss, como va con la family?

A totes les altres us estimooooo molt¡¡¡¡¡¡¡¡

Ninetes....ahir vaig veure molta sidra per la nit i vaig pillar una.......

jajaajjaajjjajajajaja

VISCA ASTURIAS¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 26, 2009 1:31 am

hola wapis!!!!

Aix kina enveja que estareu dormint... jo aki. amb una dona enganxada al suero.. aix.. que malament està la gent..

BLACK!!!!!!!!!!!! Felicitats per la boda.. això està aki ehhhhhh... i mira ja seràs una dona casada!!!! lo dixo enhorabona wapi!!!!

torsaeann.. vas pillar una amb sidra ehhhhhh.. a mi m'encanta la sidrrrrra.. quan vaig anar a Dublin!! mmmmmmm qué rico!!!!!!! uf...

bueno ninetes molts petonets a totes us haig de dixar.. que arriba feïna!!!

muas!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 8:55 am

Bon dia ninetes!

Aixo esta paradet, paradet!

Bueno que dema quedada?

Va, si, si, siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. ago. 26, 2009 9:42 am

Black felicitats!!!!!!!

Jo com la happi potser estic fora xq ell comença els 10 dies i tenimi ganes danar a and i desconectar...xo no es segur...

i cm es q ta sogre t'ha dit aixo???i si amics teus q o saben volen venir a acompanyarvos encara q despres cadascu a casa seva q pasa no poden venir???dns no u entenc....

Q tal seus presenta el dia???jo una mica malament de la pànxa em trobo fatal xo mes val q em trobi be xq a les 2 ai danar a treballa....!!!!

I per divendres q ens faltara un anyet vull fer algo xo nose q fer xq es quan li hauria daver donat el rellotge xo cm q no em vai poder aguantar....i a sobre treballem tots dos de tarda...i jo dissabte al mati i torno a treballar...xo avia pensat encarregar unes pizzes i anar al maset a sopar i preparar algo alli..cm q jo plego a les 9 i ell a les 10 mentre paso a buscar les pizzes i arribo al mas baixo dos matalassos i els i poso un parell de llençols, unes antorxes millor q espelmes no??, i ja esta sopem i el q convingui...!!!!
Potser li dic a magermana q majudi....
vosaltres q farieu o anem a sopar porai...???i despres ja sobre la marxa???
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 26, 2009 10:03 am

Bon dia ninetes!!!

Black, primero de todo felicidades!!! en 2 semanas serás una mujer casada nena!!! te lo crees? que raro es todo... pero yo pensaba que nosotras no teníamos que ir... como ahora es la boda íntima... entiendo que sereis pocos y será muy familiar... así que yo creía que el bodatour se quedaba como estaba, es decir, que a la boda que nosotras vamos es a la del año que viene... estoy equivocada? quieres que vayamos a esta? Ya nos dirás algo.

Tara... mañana quedada por supuesto! estoy deseando veros... mi cuñada se va a las 16.00 así que yo podré quedar sobre las 16.30 o así

Estiu, això del soparet estan bé les dues idees... el que a tu et vingui més de gust... aix, que ja només faltarà la Happi per baixar de l'any!!!

Torsaeann, carinyet, cuidadin con la sidra... jejeje

Un petonet boniques...
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 10:18 am

Gis, elxa ya se os echaba de menos!

Gis pues a ver a que hora le va bien a la blak i donde quedamos!

Estiu, jo tambe he de preparar alguna coseta, es l'ultim aniversari de solters i em fa gracia fer alguna coseta!

Torsaeann, nena que la sidra es mu mala, que entra com si res i cuan t'aixeques portes una turca...

Ei ara fa dies que no sabem res de la NUr!!!!!!!!!!!1

Ninetes, s'em fa estrany que faci tans dies que no esna veiem, tinc mono de vosaltres!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 10:20 am

nena di que si, me quede muerrrrrrrrrrrta cuando me dijo son: 20 euros, por un trozo de papel, que solo lo utilizare una vez!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dc. ago. 26, 2009 10:41 am

tara ha escrit:Gis, elxa ya se os echaba de menos!

Gis pues a ver a que hora le va bien a la blak i donde quedamos!

Estiu, jo tambe he de preparar alguna coseta, es l'ultim aniversari de solters i em fa gracia fer alguna coseta!

Torsaeann, nena que la sidra es mu mala, que entra com si res i cuan t'aixeques portes una turca...

Ei ara fa dies que no sabem res de la NUr!!!!!!!!!!!1

Ninetes, s'em fa estrany que faci tans dies que no esna veiem, tinc mono de vosaltres!

Dons ja saps un soparet i algo mes romantic x despres...!!!!!jijijijijiji!!! :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 10:53 am

Ninetes!!!!

Abans que tot, he llegit lo que comenta la Giss, jo per mi, les que volgueu venir veniu, de fet, necessito dos testimonis de fora de la familia... així q si a alguna li fa gràcia que m'ho digui!!!! xq sinó haurñe de buscara a algu altre.. i la veritat, m'agradaria que fossiu alguna de vosaltres o totes les q volgueu!! ja sabeu que mínim són dos testimonis, però poden ser més!!!

Una altra cosa, Papallona!!!! tu aquest dia treballes?? ho dic xq volia trucar a l'amic de ma germà que ens fa les fotos per a què vingués, pe`ro com que tu téns una càmera bona i saps i t'agrada fer fotos, no se, havia pensat que si vols i només si vols i et vé de gust, que podries ser la q ens fes 4 fotos durant la cerimònia.. que et sembla??

Així podeu venir les que volgueu, per fer les fotos i fer de testimonis, i ningú es podrà queixar!!!

Xq ma sogra és una capulla, però és la meva boda i si us necessito allà, ningú hauria de dir res, no??

Les que tingueu plans no us preocupeu, el 20 d'agost tenim bodatour oficial!!!!!

ja em direu quelcom...
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 10:56 am

Una altra cosa!!!!

Al final m'he arriscat i he demanat el vestit aquell blanc a kanacca... he d'enviar les meves mesures aquesta tarda i demà me'l fan!! me l'envien urgent i m'han dit q el dia 8 ja el tindré!!!

De totes maneres, demà fem quedada per anar a mirar vestits, xq si en veig algun q m'agradi més o el que sigui, almenys el tinc mirat o el compro ja, no sigui q això del kanacca no surti bé!!!!

com quedem demà ninetes meves????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 11:08 am

elxa ha escrit:Ayer nos hicimos los pasaportes!! listos para viajar el año que viene!

tara como bien dices, 20 euros por cabeza, que ladrones, encima......
entre las fotos, el coche que lo teniamos en el parking, el rato de espera y los 40 euros del pasaporte.......me cagun....tó......como se aprovechan tio.

os keria comentar que mientras nos renovaban el pasaporte leí un cartel que decia: quieres viajar a los EEUU? y yo pensé si el año que viene. y a continuación explicaba que debes pedir una autorización unos dias antes para poder desembarcar en los EEUU, le pedí información al chico del pasaporte y me dió una pagina web que tienes que rellenar un cuestionario unos 15 dias antes previstos de la salida y keda registrado telematicamente así no tienes que ir a comisaria a que te preparen nada.

si alguna no lo sabia, apuntaros esto en la agenda del 2010!!!

anda!! yo ya sabía q tenias q pedir algo así, xq a veces segun como no te dejan entrar en el país!!! a mi me contaron de una chica q por su luna de miel le dijeron q no podia entrar al país xq les salía en el ordenador q tenia antecedentes o no se q cosa rara, q además no era verdad!!!

así q... habrá q hacer eso si nos vamos a usa!!!!

que pàgina es elxa???

por cierto elxa... gracias por tu ayuda con los chinos!!! xDDDD

muaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 11:12 am

elxa ha escrit:Ninetes os acabo de pasar por mail los comentarios de la boda, os he metido un buen rollo no os asusteis..........jejejejee..........

A lo mejor si que puedo kedar mañana por la tarde, pq el niño tiene que hacerle una cosa a la moto y le dixo que lo deje para mañana por la tarde así puedo kedar con vosotras mientras él termina la moto....jeejeje.....ya os lo confirmaré seguro

ya he visto el mail!!!! no ha sido un rollo, lo he leído enseguida!!! estoy de acuerdo contigo en lo del vestido de la novia, no me gusta...

y lo de q os echaran a las 20h... que fuerteeeeeeeeeeeee y q rancios solo una hora la fuente de choco!!!!

gggggggggggggggg
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 11:35 am

elxa ha escrit:A ver si hay suerte con el vestido y llega pronto!!!!!!! si no hacemos lo que hemos dicho dos dias antes a buscar vestido por si acaso.

Si la fondue cuando nos dimos cuenta que kise ir a buscar más ya estaba desconectada y la estaban recogiendo.

Y sobre lo de las 20h fuera, como no fuera pq habia otra boda? nuse? aunke es un poco tarde?

no se, a ver, nosotros el año q viene la boda es a las 18h o 18:30, por lo q supongo q hacia esa hora llegariamos al aperitvo, no se!!!

:-/ :-/ :-/
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 11:38 am

Ah!!!! i amb les sabates q faig??? faig servir les q em vaig comprar per l'any q vé?????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 12:03 pm

elxa, pesada por que?
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 12:04 pm

Black, nena que guai has demanat el vestit a kanacca, ja veuras com arriba a temps!

I sino, dema comprem alguna cosa que t'agradi!

I nena jo si puc venir alli estare, digui el que digui la teva sogra!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 12:05 pm

Hole si et quedem be, jo les faria servir, xq despres de la boda no les aprofitaras, aixi les fas servir una mica mes i per l'any que be ja tindras algo vell!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dc. ago. 26, 2009 12:12 pm

Hola ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡
Ara anem a visitar un poblet de costa¡¡¡¡¡¡¡
Black, si necessites que sigui testimoni o alguna cosa jo no tinc res a fer o sigui que per mi cap problema¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Que tal ninetes¡¡¡¡¡¡¡ us trobo molt a faltar¡¡¡¡¡¡¡
Elxa, ja he llegi't el teu mail¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ no et fas pesada guapa¡¡¡¡¡¡¡¡

us esstimoooooo molt petarditas¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 12:13 pm

Hola ninetes, he trucat a la yaya i m'ha dit que ha arribat un paquet, espero que siguin les figures, aixi que si ho son dema les porto per que les veieuuuuuuuuuuuuuuuu!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants