"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 1:04 pm

torsaeann ha escrit:Hola ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡
Ara anem a visitar un poblet de costa¡¡¡¡¡¡¡
Black, si necessites que sigui testimoni o alguna cosa jo no tinc res a fer o sigui que per mi cap problema¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Que tal ninetes¡¡¡¡¡¡¡ us trobo molt a faltar¡¡¡¡¡¡¡
Elxa, ja he llegi't el teu mail¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ no et fas pesada guapa¡¡¡¡¡¡¡¡

us esstimoooooo molt petarditas¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

Nena!!! doncs compto amb tu, ok????

quina altra nineta vol ser testimoni???

us estimooooooooooooooooooo ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 26, 2009 2:39 pm

Bones ninetes!!!! venia pensant "Ja veuràs que hauran escrit pàgines i pàgines" jejejeje.
Doncs bè titis...he estat aquest mati amb la mare a l'hospital (res unes proves) i ja m'he quedat a caseta a dinar. I ja estic al piset!!!!!

Giss...Elxa...que bien saber de vosotras. Elxa ahora voy a leer el correo de los comentarios de la boda!!!!! por cierto, gracias por la info sobre el "permiso" que hay que pedir para viajar a EEUU...la verdad esk ni en las agencias han dicho nada de nada, no???? bueno...menos mal que las ninetas entre unas y otras....sabemos más que nadies!!!!jijijijiiji :-)ok:

Tara...com va el dia??? per cert, jo demà a les 16:30h ja podrè quedar suposo..pq he d'anar 1r a veure el mossèn d'aqui de Valls per tenir una resposta definitiva que transmetre a Vilallonga i demà us explico!!!!!

Black... com portes aquests nervis??? en realitat tu el 12 de Setembre ja seràs una dona casada!!!! i l'any vinent com ho fareu???

Papallona...com va el treball??? atrafegada??? aixxx....no t'estressis que aquest finde el tens ocupat del tot...aixi que 1 2 3 jo me calmarè...!!!!!!!jijijiiji :-()-) més animada del teu petit baixón????

Estiu...on aneu vosaltres de vacancetes????? nosaltres és segur que el destí final serà Saragossa i Calatayud!!! i a visitar cosetes... M'encanta!!!!! jejejeje

Nur...!!!!! manifiestate!!!!!!! ::love:: espero que estiguis molt bé i sobretot disfruta a tope de les holidays amb el teu nen!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 26, 2009 2:41 pm

Torsaeann........que digo...me dejo a alguien!!!!!!!!

No et passis amb la sidra....que a veure si saldrás como el gaitero....!!!!! tocant la gaita!!! o no!!!!!! jijijijiiji

A disfrutar que t'ho mereixes wapetona!!!!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 26, 2009 2:57 pm

Elxa...muy bien detallado todo la verdad!!!! y creo que en tema del vestido de la novia y el traje del novio...todas coincidimos bastante...pero claro...para gustos!!!!!
Tenía bastante interés en saber como era el restaurante...pq hay una amiga que se casa el año que viene allí y nada...que para ella es el mejor que hay en toda la comarca!!!! que ni punto de comparación con los otros!!! y sinceramente, me da una rábia...!! Popi dice que es muy estrecho y pequeño pero que la comida tiene buena pinta!!!.
Lo de la fuente de chocolate me sorprende pq en realidad es lo que tu contratas, no??? yo sé que los presupuestos que me enviaron eran de 2 horas e incluso 2 horas y media...pero dependía de lo que tu dijeras.
Por el sitio, vaya, el jardin...siempre lo he dicho desde que lo vi en la boda de Laiac...es precioso pero claro...si hay "pequeñas tremendillas" por allí...jejejej. Que raro lo del arroz, no???
Y por último....me acuerdo que Popi me dijo..."Ostras como esta el parquing para entrar!!!" hay gente hoy aqui, no??? pq hay cola y esta completo....jejeje. Asi que estábais por allí!!!! lástima de no veros!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dc. ago. 26, 2009 4:33 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes!!!! venia pensant "Ja veuràs que hauran escrit pàgines i pàgines" jejejeje.
Doncs bè titis...he estat aquest mati amb la mare a l'hospital (res unes proves) i ja m'he quedat a caseta a dinar. I ja estic al piset!!!!!

Giss...Elxa...que bien saber de vosotras. Elxa ahora voy a leer el correo de los comentarios de la boda!!!!! por cierto, gracias por la info sobre el "permiso" que hay que pedir para viajar a EEUU...la verdad esk ni en las agencias han dicho nada de nada, no???? bueno...menos mal que las ninetas entre unas y otras....sabemos más que nadies!!!!jijijijiiji :-)ok:

Tara...com va el dia??? per cert, jo demà a les 16:30h ja podrè quedar suposo..pq he d'anar 1r a veure el mossèn d'aqui de Valls per tenir una resposta definitiva que transmetre a Vilallonga i demà us explico!!!!!

Black... com portes aquests nervis??? en realitat tu el 12 de Setembre ja seràs una dona casada!!!! i l'any vinent com ho fareu???

Papallona...com va el treball??? atrafegada??? aixxx....no t'estressis que aquest finde el tens ocupat del tot...aixi que 1 2 3 jo me calmarè...!!!!!!!jijijiiji :-()-) més animada del teu petit baixón????

Estiu...on aneu vosaltres de vacancetes????? nosaltres és segur que el destí final serà Saragossa i Calatayud!!! i a visitar cosetes... M'encanta!!!!! jejejeje

Nur...!!!!! manifiestate!!!!!!! ::love:: espero que estiguis molt bé i sobretot disfruta a tope de les holidays amb el teu nen!!!!!

nosaltres anem a and xq ell te la caravana tot l'any alli dalt i quan tenim uns dies cm q es un agarrat i no vol gastarse duros en viatjar anem a and!!!!jajajaja!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 4:38 pm

tara ha escrit:Black, nena que guai has demanat el vestit a kanacca, ja veuras com arriba a temps!

I sino, dema comprem alguna cosa que t'agradi!

I nena jo si puc venir alli estare, digui el que digui la teva sogra!

Aix!!! a veure si arriba!! he pagar 28 euros per a q m'ho enviessin urgent!! mhan dit q me'l feien avui un cop els hi enviés les mesures!!! de fet, mentre dormim serà quan el faran xDD

m'han fet mesurar-me'ho tot... el chino este se sap toooodas mis medidas!!! jajajajaja

us poso foto again!!!

el vestit será aquest (o algo semblant xD):
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dc. ago. 26, 2009 4:46 pm

Elxa muy bien la explicacion....no se me a exo nada pesada...jijijijijiji!!!

Ninetes com va la tarda??jo e trobat un pagina am musica i els e escotat totes al youtube i les q man agrdat me les estic baixant...ni an de xules...xo tinc el cap com un bombo!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 4:48 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes!!!! venia pensant "Ja veuràs que hauran escrit pàgines i pàgines" jejejeje.

nenaaaaaaaaaaa, estic dels nervis... ggggggggggggg

aquesta tarda anirem a portar a grabar les aliances, q ja les teniem però no les vam grabar!!! i menos mal, xq sinó ara s0hauria de canviar la data, jejejeje

l'any q vé farem renovació de vots o alguna cerimònia similar, jejeje. el mossèn es pixava amb nosaltres, però ens va dir q tranquils, q cap problema, q algo xulo fariem, jejeje. i sino, a malas, hem pensat de fer paripé a l'orangerie mateix si no ens convenç lo q vulgui fer el mossèn!!!

tu com portes el tema església al final????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 4:50 pm

estiu2010 ha escrit:Elxa muy bien la explicacion....no se me a exo nada pesada...jijijijijiji!!!

Ninetes com va la tarda??jo e trobat un pagina am musica i els e escotat totes al youtube i les q man agrdat me les estic baixant...ni an de xules...xo tinc el cap com un bombo!!!

tu com jo, sempre tenim una feinada.. xDD jo fa casi dues setmanes q no foto res xDDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 4:51 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Torsaeann........que digo...me dejo a alguien!!!!!!!!

No et passis amb la sidra....que a veure si saldrás como el gaitero....!!!!! tocant la gaita!!! o no!!!!!! jijijijiiji

A disfrutar que t'ho mereixes wapetona!!!!!!! ::love::

jajajajaja, ja m'imagino a la torsaeann mig piripi per la sidra... jajajajajajajaja xDDDDDD >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 4:56 pm

Bones ninetes!

Black, m'encanta el vestit, xulissim, estaras radiant!
Si jo no en trobo cap ja m'el deixaras :-)

Happiness, per mi perfecte que hem d'aprofitar la tarda!

Estiu, mes val anar uns dies a and que quedar-se a casa que aixi desconectes!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 4:59 pm

Ninetes m'han arribat les figures de nuvis!

Si algu les vol veure haura de venir a la quedada, la que no vingui es quedara amb les ganes!!!!!!!!!!!!!!! (es broma ja us les ensenyare)

M'he d'agenciar d'una caixa per començar a posar les cosetes de la boda que poc a poc vaig recopilant cosetes!

A veure si dintre de poc ja tinc vestit i ho borro de la llista!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 26, 2009 5:24 pm

blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:Black, nena que guai has demanat el vestit a kanacca, ja veuras com arriba a temps!

Aix!!! a veure si arriba!! he pagar 28 euros per a q m'ho enviessin urgent!! mhan dit q me'l feien avui un cop els hi enviés les mesures!!! de fet, mentre dormim serà quan el faran xDD

m'han fet mesurar-me'ho tot... el chino este se sap toooodas mis medidas!!! jajajajaja

us poso foto again!!!

Ja t'ho vaig dir que hi havia un opció d'urgencia!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. ago. 26, 2009 5:28 pm

tara ha escrit:Ninetes m'han arribat les figures de nuvis!

Si algu les vol veure haura de venir a la quedada, la que no vingui es quedara amb les ganes!!!!!!!!!!!!!!! (es broma ja us les ensenyare)

M'he d'agenciar d'una caixa per començar a posar les cosetes de la boda que poc a poc vaig recopilant cosetes!

Ostres que ràpid, no????? super!!!! així que demà veurem figuretes!!!!! wooooooooo... Aqui ja empieza a oler a boda!!!!!!!!!1 :-///: !!!!!!jijijijijijiji

Per cert, demà possiblement us pugui confirmar que l'esglèsia serà a Vilallonga de Camp...a l'esglèsia de Sant Marti, però demà parlo amb els mossèns i ja ho sabrè segur!!!!!!! jejejej
De totes maneres li vull demanar al mossèn de Vilallonga que em faci un paper on fiqui que l'hora 18:00 del dia 04 de Setembre de 2010 és per mi!!!!!!!!!!
Estic nervi, la veritat....pq no vull tenir més problemes amb l'esglèsia ni res de res...!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 5:34 pm

tara ha escrit:Bones ninetes!

Black, m'encanta el vestit, xulissim, estaras radiant!
Si jo no en trobo cap ja m'el deixaras :-)

Happiness, per mi perfecte que hem d'aprofitar la tarda!

Estiu, mes val anar uns dies a and que quedar-se a casa que aixi desconectes!

com q si no en trobes cap!!! ai tara tara... si ja sabem quin és el teu vestit!!!! i tu si que estaràs radiant!!! GUAPA!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 5:34 pm

Happi, nena tranquila que tot sortira be, i si fes-li firmar un paperet amb totes les dades aixi fora confusions!

Ninetes jo dema si podem quedar aviat millor, que haure de marxar aviat que ve el tete a sopar!

Ja direu alguna cosa!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 5:35 pm

Em faras sortir els colors, pero en el nostre dia cada una de les ninetes estara radiant!
Serem la quinta de nuvies uvies mes guapes!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 26, 2009 5:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 5:35 pm

tara ha escrit:Ninetes m'han arribat les figures de nuvis!

OOOOHHHHH, ostres que ràpid, no???? nena que guai!!!!!!! demà les podrem veure!!! GENIAL!!!!

per cert... com quedem???????????????? ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. ago. 26, 2009 5:36 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:

us poso foto again!!!

Ja t'ho vaig dir que hi havia un opció d'urgencia!!!!!!

si, tenies raó happiness!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. ago. 26, 2009 5:37 pm

hem d'anar a mirar algun vestit o quedem al viena!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara