Bones ninetes!!!! venia pensant "Ja veuràs que hauran escrit pàgines i pàgines" jejejeje.
Doncs bè titis...he estat aquest mati amb la mare a l'hospital (res unes proves) i ja m'he quedat a caseta a dinar. I ja estic al piset!!!!!
Giss...Elxa...que bien saber de vosotras. Elxa ahora voy a leer el correo de los comentarios de la boda!!!!! por cierto, gracias por la info sobre el "permiso" que hay que pedir para viajar a EEUU...la verdad esk ni en las agencias han dicho nada de nada, no???? bueno...menos mal que las ninetas entre unas y otras....sabemos más que nadies!!!!jijijijiiji
Tara...com va el dia??? per cert, jo demà a les 16:30h ja podrè quedar suposo..pq he d'anar 1r a veure el mossèn d'aqui de Valls per tenir una resposta definitiva que transmetre a Vilallonga i demà us explico!!!!!
Black... com portes aquests nervis??? en realitat tu el 12 de Setembre ja seràs una dona casada!!!! i l'any vinent com ho fareu???
Papallona...com va el treball??? atrafegada??? aixxx....no t'estressis que aquest finde el tens ocupat del tot...aixi que 1 2 3 jo me calmarè...!!!!!!!jijijiiji

més animada del teu petit baixón????
Estiu...on aneu vosaltres de vacancetes????? nosaltres és segur que el destí final serà Saragossa i Calatayud!!! i a visitar cosetes... M'encanta!!!!! jejejeje
Nur...!!!!! manifiestate!!!!!!!

espero que estiguis molt bé i sobretot disfruta a tope de les holidays amb el teu nen!!!!!