Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: Aley » dc. ago. 26, 2009 9:13 am

Moltes gracies a totes!!!

Bé, necesitava un temps de meditació jeje... Però bé, ja està passat. Tinc ganes de fer el que vam dir, quedades per veure fotos i videos. En principi a l'Octubre bé, però depen del lloc, pq si aneu cap a platja d'aro i així ja és molt lluny i em fa mandra son gairebé hora i mitja amb cotxe.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 26, 2009 9:17 am

doncs fem girona que us sembla???? a veure a mi me pilla a una horeta pero com l' altre cop aprofitare i anire a comprar jajajaj aley com te torni a pillar per comprar i ficarte a les botigues a tu que no t' agraden jajajajajajaj encara me'n recordo :-)
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: xocolatina » dc. ago. 26, 2009 9:35 am

ostres nines havia escrit un super post i s'ha esborrat!
xocolatina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 26, 2009 10:10 am

NyiNyi ha escrit:Va, va!!!

Que ens hem d'explicar mooooooooooltes coses, i jo a aquelles dates també!!!!! >.-<: >.-<:
I potser algúna de vosaltres ja tindrà els àlbums!

Roser, fa molta ràbia això!!!! a mi algún cop també m'ha passat!!

Estic dels nerviiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!!! fa estona que em vull possar a fer cosetes però no puc!
Aix!!! d'aquí una setmana em quedaràn 3 horetes de feina i cap a buscar el meu vestit!!!!! :: orrr:: :: orrr::

YUUUUUHHHHUUU VESTIT VESTIT EN UNA SEMANETA :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

JAJAJ JO AL SETEMBRE JA TINC ALBUM I VIDEO EM FAN UNS MINIALBUMS TAMBE AQUES AL SER MINI EL PODRE PORTAR :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

VINGA NYINYI A CONCENTRARSE I SI NO... A FER EL BALL DE LA VAQUETA :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dc. ago. 26, 2009 10:41 am

vinga va irene t' acompanyo des de la meva oficina vinga va!!!!!!!!!!!!!!! el ball de la vaqueta!!!! vaqueta a la dreta i vaqueta a l' esquerra jajajaj es nota que no ens concentrem avui ehhh

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dc. ago. 26, 2009 10:49 am

EEEEIIIIII NOIES BENVINGUDES!!!!!!
QUINA ALEGRIA SABER DE VOSALTRES!!!!!
ESTER I ANNA JA US TROBÀVEM A FALTAR ::love::

Ester nena no vegis quina aventura :-/ per anar als hospitals i tot .. no??
Menos mal que ha sortit tot bé i ara a cuidar-lo molt i que es recuperi aviat :-)ok:

Anna guapa m´alegro molt que anès tot bé, vàrerm pensar tottes molt en tu ::love:: , molts ànims guapa i ja sabeu (va per totes) que aquí teniu una amiga per escoltar-vos o lo que faci falta!!!!

Com van aquestes cròniques???? Sònia??? Eva??? Jomi???
Ara vaig a xafardejar.... jajajajaja

Irene que si vols jo te les deixo ... jajajaj, te les envio per correu i en un tres i no res les reps ... ajjajaja
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 26, 2009 11:51 am

hola noies,

no m'hi havia fixa't que hi havia aquest post...... ! tot i que sóc de la província de barcelona, sempre fem més vida a Girona je je je.

el pròx 14 de setembre estarem de vacances i aprofitarem per apretar una miqueta més el tema de casament, com veureu ens casem d'aqui 1 anyet... ja tinc unes ganes..

el tema és que volem anar a girona a mirar llocs on poguin fer les invitacions, o si hi han botigues de detalls de casament o es venguin els núvis pel pastís...etç d'aquesta manera podrem comparar preus i mirar si és millor fer-ho nosaltres je ej ej, tot i que som una mica patosos!

doncs això.... em podeu recomanar llocs de la zona? tot i que sé alguns llocs de núvia, alguna botiga de vestits que tingueu bones experiències?

gràcies!
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: S&M2009 » dc. ago. 26, 2009 4:13 pm

Benvinguda xuxuneta!!

A mi també em va passar com tu, sóc de la provincia de Barelona, però treballo a la provincia de Girona i faig moooolta més vida a Girona .. ajajajja, i quan vaig entrar a aquest foro de les gironines ja no em vaig poder desenganxar!!! ajajjajaja :-)ok:

Aqui entre unes i alres ens ajudem força :-)ok:

Botiga de detalls i invitacions està Montgràfic :o-o: , segur que alguna més hi haurà!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dc. ago. 26, 2009 4:38 pm

Sonia cap problema podem anar a mirar botigues sens falta!! jeje

Irene, si es que ja ho tens aquí quina por!!!!

Sònia, esti tot just llegint la cronica, dona'm temps

Carme que tal la tornada a la realitat? que casi ni t'ho he pogut preguntar amb la tonteria...

Ester que dius que li va passar a en Dani? Aqui o allí? quin susto no?

I les de més que tal?
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 26, 2009 9:57 pm

S&M2009 ha escrit:Benvinguda xuxuneta!!

A mi també em va passar com tu, sóc de la provincia de Barelona, però treballo a la provincia de Girona i faig moooolta més vida a Girona .. ajajajja, i quan vaig entrar a aquest foro de les gironines ja no em vaig poder desenganxar!!! ajajjajaja :-)ok:

Aqui entre unes i alres ens ajudem força :-)ok:

Botiga de detalls i invitacions està Montgràfic :o-o: , segur que alguna més hi haurà!

aixx quina iluuuu moltes gràcies!!!

a veure si també m'enganxo com tu je je je, doncs la botiga que em dius, el meu home ja la coneix pq treballa per la zona, però moltes gràcies de totes formes!!

quina iluuuuuuuuuuuuuu !!!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 26, 2009 10:11 pm

NyiNyi ha escrit:Benvinguda xuxuneta!!!

Felicitats per el teu casament!!! On et cases??

Tema detalls i invitacions hi ha Montgràfic, enrecordate'n.. i segur que algún altre però ni idea! teniu pensat que voleu regalar?
Les invitacions, pot ser que el fotògraf us les faci, teniu el fotògraf??

jajaj t'he acrivillat de preguntes! però depén de que et diré un lloc o un altre..

Els detalls casi totes ens ho hem fet nosaltres, o ho hem comprat per internet.
Som molt manetes!!!!! :-))

hola nyinyi, em sembla que alguna vegada ja m'has ajudat per alguna cosa! :-()-)
i cap problema que t'ho explico tot ehhh ja ja ja, ens casem a mas can ferrer ( el vell mitg del montseny ! ) es troba a 7km d'arbúcies..
ens agrada varies cosetes... els xupitos, penjabolssos, pashiminas, purrons de vi ( a la meva família hem viscut molt el tema de la verema i tothom sap veure en purro ... je je i seria un detallet molt nostre ), posagots, un joc de d'estovalles individuals amb el seu tovalló ( les estovalles individuals, em refereixo aquelles que són com de fusta i es cargolen, del plan japones... sabeu el que vull dir? ), un CD amb la música del casament.. i ara no m'enrecordo de que més... però som una mica bastos, i no sabem si sortirà a compte fer.ho nosaltres o comprar-ho aixi que mirarem primer les botigues... . ( si haig de ser sincera .... m'agradaria provar alguna manualitat... pq m'encanten!! però ha vegades queden com bunyols ja ja ja :-( )
i pel que fa les invitacions ens passa exactament el mateix, el fotograf ja el tenim, és el de la família perquè treballa moooolt bé i és de confiança.

el temps per fer les manualitats tampoc em preoucpa massa perquè tenim temps.... però és... PER ON COMENÇO A BUSCAR?. JE JE

com podeu veure---- estem una mica perduts!! a veure si em podeu donar un cop de mà, i jo si us puc ajudar amb alguna cosa... ENCANTADA!!.

I EXPLIQUEUUU COM HO PORTEU VOSALTRES.? el catering està fet, i el músic i els floristes a mitg fer. i el vestit començaré a les prox setmanes.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: soniah86 » dj. ago. 27, 2009 8:28 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avui si que no puc estar fent el ball de la vaqueta per tots els posts jajaj tinc feineta vinc a saludar-vos a totes, alguna novetat???? jo avui me porten el cd amb les fotos y amb el quadre del post boda ja us explicare :-)ok:

benvinguda xuxuneta veuras que aqui t' ajudaran moltisim jo la botiga que he anat es la special novias de palamos te vestits maquisims i son molt maques i profesionals :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: GPG » dj. ago. 27, 2009 9:38 am

Reines, quantes novetats!!

Ester, explica com va anar al Mas Marroch, que jo m'hi caso l'any vinent!

Sonia, ja ens diràs com ha anat amb el fotograf, eh!!

Irene, com va la recta final? Sempre em fas pensar com em sentirè d'aquí un anyet perquè em faltaràn els mateixos dies que tu... Com van els nervis? Tot apunt?

Xuxuneta, benvinguda!! Jo també sóc del 2010, i ja veuràs com aqui t'ajuden molt!!

I la resta de gironines, què us expliqueu?

Jo de moment tots els preparatius parats, fins al setembre, a veure si tothom torna a la normalitat... Quan tingui alguna novetat ja us ho explicarè!!
Imatge
GPG
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dj. ago. 27, 2009 10:28 am

mare meva.... quin qüestionari que m'heu fet! he agafat una llibreta per apuntar-ho tot !! ja j aja

SONIAH86 moltes gràcies per la benvinguda, he volgut llegir la teva crònica i mirar el vestit que vas agafar a la botiga de palamós... i m'ha encantat ... molt boniques les fotos, els videos de les vostres entrades, les lectures emotives... ( jo no sé si tindria cor per llegir en aquell moment! ) i el vestit... anaves guapíssima.
m'he apuntat a la llibreta que tinc pel casaemnt, a la part VESTITS, visita SPECIAL NOVIAS DE PALAMÓS. je je je =0-0-)

NYINYI.. per on començo.... a veure je ej ej nosaltres ens casem per civil no ho fem per la capella que hi ha, pq a part que nosaltres som colla uns 140 persones,.... preferim fer-ho a l'exterior i per civil tenint com a convidats d'honor el montseny, just el davant tindrem el turó de l'home i el matagalls..... preciós... us ajdunto web per si algú no ho coneix.. www.mascanferrer.com.

el catering ho fem amb MAGNOLIES que ens ha convençut per la manera de cuina, i per la sensibilitat i professionalitat que hem pogut apreciar parlant amb L'Isidre, a part... també tenim molt bones recomanacions de gent que ho han fet amb ells, per tant amb això estem la mar de tranquils., la veritat no ens preocupa gaire ... això tranquils.. ja jaj

he rebut el teu privi i ara per les vacances del setembre, m'hi passaré per mirar que té i parlar amb ella, a veure si ens pot donar idees pels purrons... merci!.

que més m'has preguntat... VESTITS VESTITS VESTITS!! he mirat i començaré també ara amb les vacances amb Jordi Dalmau i Marylise, a partir d'aqui provar provar provar a veure que veig per mi.

en fi també gràcies GPG que ets del 2010.. jo ja petia... si totes són del 2009 em quedaré sola o que? juas juas juas juas juas juas.

sou totes unes professionals amb les manualitats que esteu fent.!!
ja us aniré explicant coses a mesura que tingui... o sino la nyinyi ja m'ho preguntarà! pq mira que ets preguntona ehhh :-()-) :-)ok:

aleeeeeeeeeeee parrafada !!!!
Imatge
xuxuneta

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: soniah86 » dv. ago. 28, 2009 8:53 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tenim canvi d' imatge de foro ehhh jajajajaj

ahir ens varen portar el cd quina pasada que cd???? 3 dvd's nomes us dic que varem començar a les 8:30 i varem acabar a la 1:45 de seleccionar les fotos que ens agradaven buuuffff quin fart a part la foto que menys calitat té es de 9mb y me trigaven a pasar les fotos.... bufff ara falta seleccionar les que posare a la cronica jajaja i reduirles molta molta feina noies aquest finde prometo que m' hi fico que avui tinc un cumple :-)

XUXUNETA moltes gracies wapa a special novia bueno te deixen provarte tots els vestits que vulguis i el tracte genial ::love::

NYINYI dema despe yuuuujjjjuuu, per cert jo vaig regalar sucreres i vanos : sgra : que ja no te'n recordes de les meves cosetes...???? :-( :-( jejjeej broma prepara't :-///: :-///: :-///:

com aneu totes alguna novetat??? vinga va noticies :mu:: :mu:: :mu::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dv. ago. 28, 2009 9:22 am

Bon dia maques!!!
Com va el divendres??? uuuueeeeeee
Viva el cap de setmana!!!! jajajajajajja
I la setmana que bé a veure a la última gironina 2009 .. aix mare que trobarem a faltar aquestes cosetes ... snnniffff
Jo he de començar a mirar com arribar al Mas d´Osor :-/ xq no tinc ni idea on està

Bé maques que vagi molt requetebé el divendres!!!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:08 am

La setmana vinent es casa una gironina??
andeee mooltes felicitats!!... i a mas d'Osor.. és un dels llocs que varem mirar però ens quedava una miqueta lluny. però que xulo que era!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:21 am

deixeo que comparteixi la petita alegria d'avui.....

AVUI BAIXO DE L'ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIXX QUINA EMOCIÓ :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:24 am

soniah86 ha escrit:Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tenim canvi d' imatge de foro ehhh jajajajaj

ahir ens varen portar el cd quina pasada que cd???? 3 dvd's nomes us dic que varem començar a les 8:30 i varem acabar a la 1:45 de seleccionar les fotos que ens agradaven buuuffff quin fart a part la foto que menys calitat té es de 9mb y me trigaven a pasar les fotos.... bufff ara falta seleccionar les que posare a la cronica jajaja i reduirles molta molta feina noies aquest finde prometo que m' hi fico que avui tinc un cumple :-)

XUXUNETA moltes gracies wapa a special novia bueno te deixen provarte tots els vestits que vulguis i el tracte genial ::love::

NYINYI dema despe yuuuujjjjuuu, per cert jo vaig regalar sucreres i vanos : sgra : que ja no te'n recordes de les meves cosetes...???? :-( :-( jejjeej broma prepara't :-///: :-///: :-///:

com aneu totes alguna novetat??? vinga va noticies :mu:: :mu:: :mu::

que bé que ja tinguis les fotos oi?!! a veure si ens ensenyes algunes, tot i que la teva crònica és molt molt molt complerta fins i tot amb videos! ja ja aj.
ha de fer una il·lusió al tornar a reviure-ho tot.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: eva gi » dv. ago. 28, 2009 12:02 pm

bones noies, com anem?

ja som divendres :-///:

reines, que passeu molt bon cap de setmana, sobretot tu Irene, segur que t'ho passes genial *.-o-o.* *.-o-o.*

ja ens explicaras què tal eh?
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants