NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cc83 » dt. ago. 25, 2009 6:11 pm

hola guapis!!! com esteu??? miriametaaaaa k aixó esta akiii...!!! com van els nervis???
gracies cuca i lluneta pels animos i segur k os demano ajuda pel cole!!!
jo estic enllestint feineta pk kuan començi.. fins k no ho tingui una mica dominat, anire atabalada...
nuvia!!! com va la blancor de les dents???
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. ago. 26, 2009 6:02 pm

Nenes on coi souuuu totesssssssssss??? Què se us ha menjat la llengua al gat??? Vaaa que s'acaben les vacances!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 8:52 am

Bon dia nenetes!! :mu:: :mu::

Sento haver estat desapareguda però estic sola a la feina i vaig una mica de cul :star::

Que teniu novetats???

Jo l'altre dia em vaig emprovar un vestit i crec que ja he trobat el MEU vestit! >.-<: >.-<: >.-<: Ara a veure quan puc anar-hi amb ma germana (que torna avui) i ma mare, i que em donin la seva opinió!

Petonets per totes i les que avui us diuen el destí, MOLTA SORT!!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. ago. 28, 2009 9:12 am

ise ha escrit:Bon dia nenetes!! :mu:: :mu::

Sento haver estat desapareguda però estic sola a la feina i vaig una mica de cul :star::

Que teniu novetats???

Jo l'altre dia em vaig emprovar un vestit i crec que ja he trobat el MEU vestit! >.-<: >.-<: >.-<: Ara a veure quan puc anar-hi amb ma germana (que torna avui) i ma mare, i que em donin la seva opinió!

bon dia... quin canvi aq foro no? Males notícies... no tinc feina de moment. Han convocat fins al num 2300 d'anglés i jo tinc un 20000, i de geografia i història no hi ha res de res. Aquest any xungo per treballar, ja m'ho havien dit i ara ho veig clar. Nenes stik de cap a caiguda, no tinc ànims ara mateix. Us deixo... un petó.
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: PIKYS » dv. ago. 28, 2009 11:52 am

Bon dia guapes!!
vaya canvi aixo!!!

Lluneta anims!!! el q estan fent aquest any no te nom!! no es normal q a finals d'agost convoquin tanta poca gent, quan els altres anys hi havia un munt de places. No desesperis i a vere que passa la setmana que ve!!! enga un petonet

Miriameta!!! com van els nervis???

Nuvia!!! aprofita les vacances que ens queden dos telediaris!! uffff. P cert k tal va el blanquejador??? dis alguna cosa q començarem totes jejeje

CC83. aixi también comences el dia 1??? i ja saps q faras?? k ets de primaria?? bueno si necesites res ja saps!!

Cuca i tu q tal les entrevistes???

Ise, aixi ja has mirat vestits?? jo encara no, esperare a l'octubre k estigui tot.

A les q treballeu no us canseu gaire, i les q esteu encara de vacances acabeu-les de disfrutar!!

Una abraçada a totes!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: annalleida » dv. ago. 28, 2009 11:55 am

hola lleidatanes!!!
lluneta ho sento :( tranqui k potser va srtint alguna coseta. Ànims!!!!!
ahir vaig nar a Lleida amb ma mare i vaig nar a Pronovias. tenien una passada de vestits del Manuel mota. jo vig a Bcn el 26 de setembre pero em vaig agafar hora pel 17 a Lleida. em van tractar molt bé!!! us ensenyo unm vestit que estava posat a l'aparador. ens van dir que era manuel Mota costura i valia 1700 euros!!! està bé en comparació amb RC! em va agradar bastant pero mi sobra una mica lo de l'hombro. vaig trobar original lo de nomès una màniga.
us en penjaré més pk veieu alguna cosa.
petonets
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: annalleida » dv. ago. 28, 2009 12:03 pm

Miriam com portes els preparatius o compte enrera!!!!
em vasdir que vas mirar els detalls per internet oi?? quina pàgina? jo ho he mirat a solostocks i bastant bé.
gràcies
annalleida

Re:

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. ago. 28, 2009 1:09 pm

lluneta29 ha escrit:Bon diaaaaaaaaa!!! pujo el post q està ben avall!!!!!!!!!!!!!! No puc dormir, fa dos dies que de la calor em desperto i a la nit no hi ha manera de dormir-me al pis de dalt estem a 35 graus, no puc mésssssssssss!!! Haurem de ficar aire acondicionat pq a mi m'agafa com si no pugués respirar i no puc dormir! :-( què hi farem!!! :-(

Hola bunicaaaa!!! A nosaltres ens passava el mateix a Alpicat, al pis de dalt, al termometre que hi havia es veien els 39!!! Feia mes calor a dintre que a fora, un dia fins i tot vaig perdre el coneixement mentre estava de safarranxo de neteja, jejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

Re:

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. ago. 28, 2009 1:10 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!

Ja torno a estar OK, he pasat una migranya horrible... avui encara estic atontada... aquest temps me mate..

Com va tot per aqui?

Jo el dia d'abans a la pluja i el dia de la pluja ho vaig passar molt malament también, em vaig pendre 1gr de paracetamol i res, a la hora em vcaig enxufar dos ibuprofenos i res, a la mitja hora la pastilla de la migranya que em va de fabula i res de res!!! Mentre no ens passi el dia de la boda, jo ja firmoooo!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Re:

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. ago. 28, 2009 1:11 pm

cc83 ha escrit:hola guapis!!! com esteu??? miriametaaaaa k aixó esta akiii...!!! com van els nervis???
jo estic enllestint feineta pk kuan començi.. fins k no ho tingui una mica dominat, anire atabalada...

Felicitats per lo del cole!!!! Quins cursos faras????

Lo de les dents va de put* mare, pero els tinc sensibles i no mho puc fer dos vegades al dia, nomes un i a vegades mho oblido, al meu amore también li va moooolt be :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 2:10 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia nenetes!! :mu:: :mu::

Que teniu novetats???

bon dia... quin canvi aq foro no? Males notícies... no tinc feina de moment. Han convocat fins al num 2300 d'anglés i jo tinc un 20000, i de geografia i història no hi ha res de res. Aquest any xungo per treballar, ja m'ho havien dit i ara ho veig clar. Nenes stik de cap a caiguda, no tinc ànims ara mateix. Us deixo... un petó.

Tranqui preciosa que segur que sortirà alguna cosa :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 2:15 pm

PIKYS ha escrit:Bon dia guapes!!
vaya canvi aixo!!!

Lluneta anims!!! el q estan fent aquest any no te nom!! no es normal q a finals d'agost convoquin tanta poca gent, quan els altres anys hi havia un munt de places. No desesperis i a vere que passa la setmana que ve!!! enga un petonet

Miriameta!!! com van els nervis???

Nuvia!!! aprofita les vacances que ens queden dos telediaris!! uffff. P cert k tal va el blanquejador??? dis alguna cosa q començarem totes jejeje

CC83. aixi también comences el dia 1??? i ja saps q faras?? k ets de primaria?? bueno si necesites res ja saps!!

Cuca i tu q tal les entrevistes???

Ise, aixi ja has mirat vestits?? jo encara no, esperare a l'octubre k estigui tot.

A les q treballeu no us canseu gaire, i les q esteu encara de vacances acabeu-les de disfrutar!!

Una abraçada a totes!!!

Bueno vaig mirant...hehehe però l'altre dia vaig passar per la Lluna de drap i tenen els vestits de diferents temporades rebaixats i n'hi va haver un que em va agradar molt! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Si voleu aneu-hi pq n'hi ha que estan molt bé de preu! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 2:18 pm

annalleida ha escrit:hola lleidatanes!!!
lluneta ho sento :( tranqui k potser va srtint alguna coseta. Ànims!!!!!
ahir vaig nar a Lleida amb ma mare i vaig nar a Pronovias. tenien una passada de vestits del Manuel mota. jo vig a Bcn el 26 de setembre pero em vaig agafar hora pel 17 a Lleida. em van tractar molt bé!!! us ensenyo unm vestit que estava posat a l'aparador. ens van dir que era manuel Mota costura i valia 1700 euros!!! està bé en comparació amb RC! em va agradar bastant pero mi sobra una mica lo de l'hombro. vaig trobar original lo de nomès una màniga.
us en penjaré més pk veieu alguna cosa.
petonets

Ei Anna!

Aquests que has penjat són molt xulos! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo hi vaig passar l'altre dia per si tenien catalegs pero em van dir que fins a mitjans de setembre no els tindrien :-( Ja ens diras si n'hi ha algun que t'hagi agradat quan vagis a provar-t'els el dia 17 :-)ok:
ise

Re: Re:

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 2:20 pm

nuvia2010 ha escrit:
cc83 ha escrit:hola guapis!!! com esteu??? miriametaaaaa k aixó esta akiii...!!! com van els nervis???

Felicitats per lo del cole!!!! Quins cursos faras????

Lo de les dents va de put* mare, pero els tinc sensibles i no mho puc fer dos vegades al dia, nomes un i a vegades mho oblido, al meu amore también li va moooolt be :)

Nuvia que tens un 6 al marcador!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja heu anat a parlar amb el fotograf??? i tema vestit com ho tens???
ise

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 2:21 pm

MIRI que et queden 8 dies!!!!
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. ago. 28, 2009 2:49 pm

Hola wapes!!!

me faig un lio tremendo amb aquest nou model de foro...

Hola Iseta!! menalegro veuret per aqui!!! Que ja tens vestit casi???????????????? mare meva.. aquestes novies 2010 el troben a la primera jajajajaj Jo vui saber quin es!!

Lluneta... hu sento per aquestes males noticies... pero no perdis l´esperança que aqui estem per ajudarte i animarte en tot el que puguem!!!

cucaaa on ets??? com estas??? quines novetats tens??

annalleida, al final vaig comprar els regalets de les noies a solostocks i molt be!! i el dels nois a novodistribuciones.com tambe molt be de preu.
Feu via de vestits eh jeje molt be!!!!

cc83, pykis!!!! els nervis van molt malament!!!

a mes a mes en tema despedida... estic una mica rallada... nomes fan que queixarse... i dir que si per una banda que no per l´altra.. uns fallen.. i no se perque pero quan hi han problemes venen a mi.. i jo no en se res i venga... no tenia nervis que ara estic estresada...

Me queden pocs dies de soltera nenes i encara no he acabat res.. estic com fa 2 setmanes.... tambe hem tingut problemes amb els bitllets de tren a Madrid... una mica mes i no ens els venen... o estic pendent de tot o res....

Els estants que queden per penjar del menjador ja no mels penjaran perque son tan burros de no dirme que del 12 agost fins el 7 de setembre estan de vacances.. i ells sisi hu tindras!! i una m... aquest mati els he trucat i m´han sentit.. no me cabrejo gaire pero quan me cabrejo.....

La gent segueix fallant.. serem 60... si hi arribem... pues au.. millor pocs i ben avinguts que molts i res.. ells su perden!!! Tindre als que m´estimen al costat!!

Ara estem tambe arreglant la casa, netejant lavabos, terres, treient pols, organitzant una mica, recons, decoració per les fotos del fotògraf, cuina... un caos.. Qui vulgui venir a casa a netejar amb mi será benvinguda jeje!!

I bueno nenes després d´aquest sermó de desfogament... nomes quede dirvos que us estimo molt a totes!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dv. ago. 28, 2009 2:53 pm

hOLA!

Ise, ja estàs mirant vestit? Nena, es que jo tinc el tema parat, potser ja m'hauria de plantejar més el tema, no?
Per cert, tu también et casaves per lo civil al restaurant, oi? I qui us casa al restaurant? Us ve algu de l'ajuntament? Es que a nosaltres ens han posat moltes pegues aqui al poble, i no ve ningú, és a dir, que el dia que nosaltres fem la boda, ens em de buscar a algú. Jo havia pensat que ens cases un amic, però el meu xicot no ho veu clar. El que està clar és que el dia de la cerimonia és un "paripe" pq no serà real el casament.
Com ho feu vosaltres? Estic bastant rallada per aquest tema. Fins i tot el meu xicot diu que massa mal de caps que pq no ho fem per l'esglesia, quan abans era al reves, jo volia esglesia i ell no. Però jo ara ja estava convençuda de fer-la civil al jardí... Buf! :-/
Explicam com ho feu a veure si ens aclarim que volem fer.
Gràcies!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 3:17 pm

TatianaCE ha escrit:hOLA!

Ise, ja estàs mirant vestit? Nena, es que jo tinc el tema parat, potser ja m'hauria de plantejar més el tema, no?
Per cert, tu también et casaves per lo civil al restaurant, oi? I qui us casa al restaurant? Us ve algu de l'ajuntament? Es que a nosaltres ens han posat moltes pegues aqui al poble, i no ve ningú, és a dir, que el dia que nosaltres fem la boda, ens em de buscar a algú. Jo havia pensat que ens cases un amic, però el meu xicot no ho veu clar. El que està clar és que el dia de la cerimonia és un "paripe" pq no serà real el casament.
Com ho feu vosaltres? Estic bastant rallada per aquest tema. Fins i tot el meu xicot diu que massa mal de caps que pq no ho fem per l'esglesia, quan abans era al reves, jo volia esglesia i ell no. Però jo ara ja estava convençuda de fer-la civil al jardí... Buf! :-/
Explicam com ho feu a veure si ens aclarim que volem fer.
Gràcies!

Hola guapa!

Tema cerimònia: nosaltres estem igual que fa 1 any :o-o: :o-o: no hem mirat res de res. A veure, al restaurant ens van dir que si voliem ells tenien un noi que ho feia però la nostra idea és que ho fagi un amic que és alcalde i és amic de les dos families. Pero encara no hi hem parlat. Sóm més feliços!!! hehehe

Vestit: va ser dissabte passat que el meu xicot treballava i per no quedar-me a casa fregant vaig anar a lleida a veure si em donaven algun cataleg. Pero res de res, ni un!!!! i quan ja marxava vaig passar per davant de la lluna de drap i vaig veure un vestit que valia 1000€ a 490€ i vaig entrar a preguntar. Aquella dona em va ensenyar el cataleg i allà estava el vestit. Em va dir que no el tenia però que a molle si que el tindrien. Vaig anar a Molle i elles em van dir que no que era a Lleida pero que tranquil·la que el dilluns el tindrien a la botiga pq m'he l'emproves. I el dilluns hi vaig anar i em veia super bé! era jo vestida de nuvia pero sense anar disfressada.
He estat buscant-lo per internet pero ni rastre :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: ise » dv. ago. 28, 2009 3:19 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!!

me faig un lio tremendo amb aquest nou model de foro...

Hola Iseta!! menalegro veuret per aqui!!! Que ja tens vestit casi???????????????? mare meva.. aquestes novies 2010 el troben a la primera jajajajaj Jo vui saber quin es!!

Lluneta... hu sento per aquestes males noticies... pero no perdis l´esperança que aqui estem per ajudarte i animarte en tot el que puguem!!!

cucaaa on ets??? com estas??? quines novetats tens??

annalleida, al final vaig comprar els regalets de les noies a solostocks i molt be!! i el dels nois a novodistribuciones.com tambe molt be de preu.
Feu via de vestits eh jeje molt be!!!!

cc83, pykis!!!! els nervis van molt malament!!!

a mes a mes en tema despedida... estic una mica rallada... nomes fan que queixarse... i dir que si per una banda que no per l´altra.. uns fallen.. i no se perque pero quan hi han problemes venen a mi.. i jo no en se res i venga... no tenia nervis que ara estic estresada...

Me queden pocs dies de soltera nenes i encara no he acabat res.. estic com fa 2 setmanes.... tambe hem tingut problemes amb els bitllets de tren a Madrid... una mica mes i no ens els venen... o estic pendent de tot o res....

Els estants que queden per penjar del menjador ja no mels penjaran perque son tan burros de no dirme que del 12 agost fins el 7 de setembre estan de vacances.. i ells sisi hu tindras!! i una m... aquest mati els he trucat i m´han sentit.. no me cabrejo gaire pero quan me cabrejo.....

La gent segueix fallant.. serem 60... si hi arribem... pues au.. millor pocs i ben avinguts que molts i res.. ells su perden!!! Tindre als que m´estimen al costat!!

Ara estem tambe arreglant la casa, netejant lavabos, terres, treient pols, organitzant una mica, recons, decoració per les fotos del fotògraf, cuina... un caos.. Qui vulgui venir a casa a netejar amb mi será benvinguda jeje!!

I bueno nenes després d´aquest sermó de desfogament... nomes quede dirvos que us estimo molt a totes!!!

Preciosa!!!!

Segur que tot sortirà de conya i la gent que tindras a la boda és la gent que t'estima ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: annalleida » dv. ago. 28, 2009 4:37 pm

naltres també els hem mirat a solostocks i a novodistribuciones i estan super bé i barats en comparació a la Casas o una altra botiga.
així us han agradat els vetsits??? el que té una maniga amb floretes està posat a l'aparador de pronovias de Lleida. m'agraden molt més aquestos que els de RC. dls que vai veure a Pronovias n'hi havia de molts estils i tots eren maquissims. em van dir que els i falta models per arribar i sabates pero que ho tindràn tot. si m'agrada a lleida i em fan bon tracte m'el compraré aquí així m'estalvio d'anar a Barcelona.
aquesta nit em toca currar i demà també. és el pitjors dies ja que aquesta setmana e Jordi el cap de setmana té festa i jo a passar les nits a l'Arnau. que i farem!!!!!!!!!!!!!
una cosa, sabeu quan s'han de fer els cursets aquells que es fan abans de qu eet casis??? he d'anar a parlar amb el capella pk vaig molt perduda.
Miriam no et preocupis si nomes sou 60. Millot així pk tindràs a qui realment vols. Naltres tenim molta familia i tenim uns 240 invitats i espero que algu falli :)
molts petonets a totes
annalleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant