"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 28, 2009 1:31 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bé....no hi hagut sort avui amb els nomenaments....és qüestió de paciencia, no???? Elxa i Giss....gràcies pq jopeta....ens hem ajudat una miqueta entre totes!!!! :-()-)

Giss...jo creo que es así como te he dicho, pero estaré pendiente también de lo tuyo no vaya a ser... :hmm:: ok??? pero tu espera el email que te he dicho y aya verás como a partir de aqui todo rodado!!!! :-()-)
Lo que me da rábia en cierta manera es la poca ayuda que te proporcionan, tal y como le he dicho a Elxa. Aqui la cuestión es espavilarte tu solita y si la lias...pues fuera de la lista!!!!! jopeta!!!

Elxa....como tu dices...a estar pendiente cada día del ordenador...a partir de ahora las 1as en el foro seremos nosotras!!!! jejejej. Pasa un buen viernes y 1 buen finde!!!!!

Tara... ja et trobavem a faltar a certes hores del mati...Tu también ets de les de la migranya??? ups...benvinguda al meu club!!!!! és horroróssss!!! jo quan em dona...he d'estar al llit a les fosques i sense que senti res de soroll....espero que estiguis molt millor wapiiii!!! :-()-)

Black....gràcies per l'email....t'ho agraeixo moltissimmm ::love::

Nur....on estaves??? pensavem que ja t'havies oblidat de les ninetes!!!! :-( però m'agrada saber que esk aprofitàveu el temps a tope!!!!! per cert, volem fotitos i crònica del teu vestit....suposo que no fa falta que ho diguem, no??? jjijiijijii

Torsaeann i Laiac...com van les holidaysssssss??????!!!!!!!!!!! la setmana que bè ja hi serem totes i podrem fer una supermega quedada, no????

Petonets a totessss!!!!

t'interessa?? jo esq no se, quan ho he vist he pensat en tu!!! muaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 1:36 pm

Giss ha escrit:
elxa ha escrit:ninetes he visto en un post que hablaban de los zapatos de pura lopez y han comentado que algunas chicas los habian comprado en esta pagina, http://www.footlux.com os la dejo para que le echeis un vistacillo.

Aix! elxa! justamente esta mañana he estado mirando zapatos de novia y he visto esa página!
A mi hay zapatos de Pura López que me encantan, pero de los que me he enamorado es de estos!
y valen un pastón!!! pero son los zapatos de mis sueños... :-)

Aixxx....mareta!!!!! que tacón!!!!!! .....jo esk solo de verlos me duelen los piessssssssss!!!!!! jo necesito algo más doble...pq sinó....me veo en sandalias de playa en medio de la iglésia!!!!!! :.0.-0.: :.0.-0.:
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. ago. 28, 2009 1:39 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bé....no hi hagut sort avui amb els nomenaments....és qüestió de paciencia, no???? Elxa i Giss....gràcies pq jopeta....ens hem ajudat una miqueta entre totes!!!! :-()-)

Giss...jo creo que es así como te he dicho, pero estaré pendiente también de lo tuyo no vaya a ser... :hmm:: ok??? pero tu espera el email que te he dicho y aya verás como a partir de aqui todo rodado!!!! :-()-)
Lo que me da rábia en cierta manera es la poca ayuda que te proporcionan, tal y como le he dicho a Elxa. Aqui la cuestión es espavilarte tu solita y si la lias...pues fuera de la lista!!!!! jopeta!!!

Elxa....como tu dices...a estar pendiente cada día del ordenador...a partir de ahora las 1as en el foro seremos nosotras!!!! jejejej. Pasa un buen viernes y 1 buen finde!!!!!

Tara... ja et trobavem a faltar a certes hores del mati...Tu también ets de les de la migranya??? ups...benvinguda al meu club!!!!! és horroróssss!!! jo quan em dona...he d'estar al llit a les fosques i sense que senti res de soroll....espero que estiguis molt millor wapiiii!!! :-()-)

Nur....on estaves??? pensavem que ja t'havies oblidat de les ninetes!!!! :-( però m'agrada saber que esk aprofitàveu el temps a tope!!!!! per cert, volem fotitos i crònica del teu vestit....suposo que no fa falta que ho diguem, no??? jjijiijijii

Torsaeann i Laiac...com van les holidaysssssss??????!!!!!!!!!!! la setmana que bè ja hi serem totes i podrem fer una supermega quedada, no????

Petonets a totessss!!!!

Hola guapa!

He vist que també estas pendent dels nomenaments....jejeje, a mi avui tampoc m'han donat res, jo tinc el 15.000 i pico, penso que dilluns o dimarts potser trec alguna coseta d'especial, eh!!!
I tu, quin numero tens?
Quina gràcia, aquí al foro de novies parlant dels nomenaments!!!!!!!!!!!!!!!!

Noies, el dia 5 tinc hora a Laura Stil de tgn, ja us explicaré, però vaig amb dos vestits al cap d'aire bcn!!!! I segurament serà un d'aquells dos...... que no quedi per mirar i remenar...

Petons
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: tara » dv. ago. 28, 2009 1:46 pm

Gis nena, que pico mas fino que tienes! Vales sobre 300-500 euros no!!!!!!!!!

Oye los chinos de kanacca tambien tiene zapatos, alomejor los encuentras!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. ago. 28, 2009 1:49 pm

Bueno ninetes, m'en vaig a estirar una miqueta, em pendre un ibuprofeno a veure que tal, ja no se que fer!
I res a esperar a que arribin els papes que estan de cami!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 1:49 pm

Giss ha escrit:Nur!!! que bé que ja estiguis per aquí!!! t'hem trobat a faltar!!!
Així que has anat a provar-te vestidets eh? a que és emocionant? jo la setmana que ve hi torno... de cara al setembre-octubre m'agradaria tindre-ho enllestit...
I a quina botiga vas anar? i de quina col·lecció és el que t'agrada? aix aix quines ganes de veure les fotos nena!

Ei guapa! jo tambe us he trobat a faltar a vosaltres, eh!!
Doncs si, ahir vaig anar a provar-me vestits! I va ser molt bonic! De fet quan hi vaig anar al mes de març vaig trobar un que em va agradar molt, però ahir... un que em vaig provar... bua!!! Em va encantar!!! Vaig tenir una sensació molt maca! Res comparable amb lo que vaig sentir l'altra vegada...
Però no ens precipitem... esperaré a que arribin un parell més que m'agreden per provar-me'ls tambe, per no quedar-me amb el gusanillo, jejeje!!

Per lo que fa a dir el nom de la botiga o de les col·leccions no dire pres per aquí... perquè estic molt decepcionada nenes... :--(

Sabeu que sempre deia q tenia espies? Doncs ara ho veig clar que sí... i l'espia és la última persona que jo m'esperava... Quina decepció m'he emportat...

Encara no m'ho crec...

Res, que al mail us ho explaré tot, però per aquí res de res, i us agrairia que els comentaris me'ls fessiu per mail també...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 1:52 pm

Petonets a totessss!!!!

Hola guapa!!
Pensaveu que m'havia oblidat de vosaltres?? Ais ais ais!! És impossible això!! Us he tingut molt presents guapissimes! Però m'ha estat impossible conectar-me... i ahir que podia això no funcionava!!!
Fotos i cronica en breu!! :-)ok:

I et dic el mateix que a la Giss... per aquí cap comentari... ara us explicaré...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Nata|ia » dv. ago. 28, 2009 1:54 pm

Nenis fa dues setmanes vaig anar a Laura Stil, nomes dirvos q de san patrick i la sposa perfecte tots son del 2010...pero quan us ensenyin altres catalegs... aire per exemple els q tenen son de l'any de la mariacastanya, de pepe botella m va agradar un i m van dir q auest dissenyador no te any... q es dels nous, no te temporades.. i resulta q mirant es del 2006 i m demanen mes de 2000e... i un altre q m va dir q era nou pero m'havia d quedar aquell de manuel mota q veia de la pssarela de nova york, model unic... i es hiper antic...

Nomes un informo eh, q molt amables i tot pero no m va agradar q m venguessin una cosa com a hiper fashion, novetat total... i q tingui mes anys la repico... un petonasssssssssssss
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 1:55 pm

Giss ha escrit:
elxa ha escrit:ninetes he visto en un post que hablaban de los zapatos de pura lopez y han comentado que algunas chicas los habian comprado en esta pagina, http://www.footlux.com os la dejo para que le echeis un vistacillo.

Aix! elxa! justamente esta mañana he estado mirando zapatos de novia y he visto esa página!
A mi hay zapatos de Pura López que me encantan, pero de los que me he enamorado es de estos!
y valen un pastón!!! pero son los zapatos de mis sueños... :-)

Nena, aquestes sabates son mol boniques!!
Però el taló és altissim!!! T'admiro nena si et veus capaç de portar-les!!
Com m'agradaria a mi saber caminar amb talons!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 1:58 pm

Hola Judith....doncs tu el 15.000??? però has estat altres anys a llistes??? jo esk és la 1ª vegada i es clar...tinc el 57.000, però avui l'últim nº que s'ha quedat a primaria d'anglès ha sigut el 56.700, encara que jo sóc de secundaria...
La veritat he estat molt nerviosa...i no se jo fins quan estarè aixó...però mira...paciencia... Tu de quina especialitat ets???? A més, als que avui els ha tocat una jornada sencera i dins el 31 d'Agost de 2010...els hi tocat la loteria...jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 2:00 pm

Nata|ia ha escrit:Nenis fa dues setmanes vaig anar a Laura Stil, nomes dirvos q de san patrick i la sposa perfecte tots son del 2010...pero quan us ensenyin altres catalegs... aire per exemple els q tenen son de l'any de la mariacastanya, de pepe botella m va agradar un i m van dir q auest dissenyador no te any... q es dels nous, no te temporades.. i resulta q mirant es del 2006 i m demanen mes de 2000e... i un altre q m va dir q era nou pero m'havia d quedar aquell de manuel mota q veia de la pssarela de nova york, model unic... i es hiper antic...

Nomes un informo eh, q molt amables i tot pero no m va agradar q m venguessin una cosa com a hiper fashion, novetat total... i q tingui mes anys la repico... un petonasssssssssssss

Doncs gràcies per avisar!!!!! Nataliaaaa....

Giss...tu no fuiste a ésta o fué en la que hay en la misma calle....esk yo ahora me he perdido!!!!!! jijiijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 2:12 pm

Nenes... més amunt ho he comentat per sobre... no sé com començar... :--(

Sabeu que sempre deia que tenia espies? Doncs així és... i estic molt decepcionada... :-( :-( :-( :-(

Jo pel que anava veient, treia conclusions, però pensava que només eren casualitats... però tot i així pel foro intentava ser cauta per si de cas...

Doncs bé, resutlta que estava en el cert i que si que tinc espies. I es tracta de la última persona que m'hagués imagina't mai... :--( Potser m'ekivoco, i m'agradaria ekivocar-me... però després de veure algunes cosetes... he obert els ulls.

Ara em dirigeixo a tu, "espia", que sé que m’estàs llegint: No m'ho esperava pas, en serio... estic molt decepcionada... Què més dir-te? Que m’has fallat...

Jo estic per aquí molt il•lusionada amb els preparatius de la boda amb les ninetes, i resulta que no puc expressar-me lliurement per culpa d’aquesta persona...

Ninetes, d’ara endavant per aquí al foro hi seguiré entrant, clar, però no diré res dels preparatius, ni del vestit ni de res... Jo ho seguiré compartint tot amb vosaltres però via e-mail, com el cas del vestit. Però per aquí no sortiran ni botigues, ni marques, ni fotos, ni pistes, ni res...

Quina decepció més gran nenes... :-( :-( :-( :-(

Ninetes, això us ho explicaré millor en la pròxima “QUEDADA”
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 2:21 pm

nur_jor ha escrit:Nenes... més amunt ho he comentat per sobre... no sé com començar... :--(

Sabeu que sempre deia que tenia espies? Doncs així és... i estic molt decepcionada... :-( :-( :-( :-(

Jo pel que anava veient, treia conclusions, però pensava que només eren casualitats... però tot i així pel foro intentava ser cauta per si de cas...

Doncs bé, resutlta que estava en el cert i que si que tinc espies. I es tracta de la última persona que m'hagués imagina't mai... :--( Potser m'ekivoco, i m'agradaria ekivocar-me... però després de veure algunes cosetes... he obert els ulls.

Ara em dirigeixo a tu, "espia", que sé que m’estàs llegint: No m'ho esperava pas, en serio... estic molt decepcionada... Què més dir-te? Que m’has fallat...

Jo estic per aquí molt il•lusionada amb els preparatius de la boda amb les ninetes, i resulta que no puc expressar-me lliurement per culpa d’aquesta persona...

Ninetes, d’ara endavant per aquí al foro hi seguiré entrant, clar, però no diré res dels preparatius, ni del vestit ni de res... Jo ho seguiré compartint tot amb vosaltres però via e-mail, com el cas del vestit. Però per aquí no sortiran ni botigues, ni marques, ni fotos, ni pistes, ni res...

Quina decepció més gran nenes... :-( :-( :-( :-(

Ninetes, això us ho explicaré millor en la pròxima “QUEDADA”

Nineta....ostres!!!! tan greu és????? volem privi o via emaillll ja!!! no ens deixis així....

Realment ja m'estic espantant...pq fins i tot jo ja estic començant a desconfiar de tothom que no sigueu vosaltres_?????? :-(
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 28, 2009 2:38 pm

elxa ha escrit:Dios mio!!!!!!!!!! :.0.-0.: pero si valen 150-200€!!!!! todos los zapatos de novia valen así??????

Mujer esq los pura lopez tiene eso q valen un paston i q el tacon no baja de los 15cm no ves q los lleva la princesita!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 28, 2009 2:57 pm

Ostres nur q fort...jo et comprenc al 100% ja sabeu q jo tmb vai tindre sorpreses...!!!!no pateixis ja saps q as de fer no explicar res i deixar pasar el temps....
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 4:16 pm

Si estiu... es molt fort lo dels espies... ara amb el tema de que està tot nou el foro potser ja no podrà espiar... no sé... però de totes maneres no diré ni piu per aquí...

Happiness, tranquila dona, jejeje! Us acabo d'enviar a totes un parell de mails.

Un explico lo de l'espia, no cal entrar més en detalls per aquí al foro sobre el tema. Suposo que aquesta persona ja s'haurà donat per aludida i no cal perdre més el temps en això... i donar el tema per tancat per aquí.

I l'altre mail... ja veureu de que és... jejeje!! Ja que... per aquí ni piu! Sorpresa! jejejeje!

Muas a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 5:28 pm

Una coseta... recordeu que abans de l'estiu vam enviar a buscar unes invitacions per a unes desfilades de vestits de nuvies que feien els de la Dress Bori?
Jo les vaig enviar a buscar com moltes de vosaltres, i deien que durant el mes de juliol les rebríem.. bé, doncs com que encara no les he rebut m'he posat en contacte amb ells per veure si es que no es fa aquesta desfilada, o per si les han enviat i no les hem rebut... etc.
El cas és que m'han respost i diuen lo següent:

"Hola las invitaciones las acabamos de recibir por la imprenta este Viernes pasado y nuestra intención es que durante esta semana y la próxima las enviemos. El desfile será en el Hotel Reino de Aragón el Domingo 20 de Septiembre.
Un saludo y perdon por el retraso.
José Luis Bori"

O sigui... que estaran al caure! :-)ok:
Lo que jo no sabia que era a Saragossa la desfilada... Una mica allunt oi?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 28, 2009 5:32 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Nata|ia ha escrit:Nenis fa dues setmanes vaig anar a Laura Stil, nomes dirvos q de san patrick i la sposa perfecte tots son del 2010...pero quan us ensenyin altres catalegs... aire per exemple els q tenen son de l'any de la mariacastanya, de pepe botella m va agradar un i m van dir q auest dissenyador no te any... q es dels nous, no te temporades.. i resulta q mirant es del 2006 i m demanen mes de 2000e... i un altre q m va dir q era nou pero m'havia d quedar aquell de manuel mota q veia de la pssarela de nova york, model unic... i es hiper antic...

Doncs gràcies per avisar!!!!! Nataliaaaa....

Giss...tu no fuiste a ésta o fué en la que hay en la misma calle....esk yo ahora me he perdido!!!!!! jijiijij

Guapi! yo fui al Versas, que es de los mismos que el Laura Stil... y todo perfecto.
Besos!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dv. ago. 28, 2009 5:50 pm

Hola ninetes!

Ja estic al piset, ja ha tornat mes o meyna a la normalitat!, ja era hora tenia ganes de fer una mica la meva!

Per lo de la nur, ja t'he contests per mail! corramos un estupido velo!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 28, 2009 6:56 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Ja estic al piset, ja ha tornat mes o meyna a la normalitat!, ja era hora tenia ganes de fer una mica la meva!

Per lo de la nur, ja t'he contests per mail! corramos un estupido velo!

Ja estas a caseta? Com estas de la migranya? Millor?

I gracies a totes pel que ja sabeu! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants