Mrs. Happiness ha escrit:Bé....no hi hagut sort avui amb els nomenaments....és qüestió de paciencia, no???? Elxa i Giss....gràcies pq jopeta....ens hem ajudat una miqueta entre totes!!!!![]()
Giss...jo creo que es así como te he dicho, pero estaré pendiente también de lo tuyo no vaya a ser...ok??? pero tu espera el email que te he dicho y aya verás como a partir de aqui todo rodado!!!!
![]()
Lo que me da rábia en cierta manera es la poca ayuda que te proporcionan, tal y como le he dicho a Elxa. Aqui la cuestión es espavilarte tu solita y si la lias...pues fuera de la lista!!!!! jopeta!!!
Elxa....como tu dices...a estar pendiente cada día del ordenador...a partir de ahora las 1as en el foro seremos nosotras!!!! jejejej. Pasa un buen viernes y 1 buen finde!!!!!
Tara... ja et trobavem a faltar a certes hores del mati...Tu también ets de les de la migranya??? ups...benvinguda al meu club!!!!! és horroróssss!!! jo quan em dona...he d'estar al llit a les fosques i sense que senti res de soroll....espero que estiguis molt millor wapiiii!!!![]()
Black....gràcies per l'email....t'ho agraeixo moltissimmm![]()
Nur....on estaves??? pensavem que ja t'havies oblidat de les ninetes!!!!però m'agrada saber que esk aprofitàveu el temps a tope!!!!! per cert, volem fotitos i crònica del teu vestit....suposo que no fa falta que ho diguem, no??? jjijiijijii
Torsaeann i Laiac...com van les holidaysssssss??????!!!!!!!!!!! la setmana que bè ja hi serem totes i podrem fer una supermega quedada, no????
Petonets a totessss!!!!
t'interessa?? jo esq no se, quan ho he vist he pensat en tu!!! muaaaa

ok??? pero tu espera el email que te he dicho y aya verás como a partir de aqui todo rodado!!!!
però m'agrada saber que esk aprofitàveu el temps a tope!!!!! per cert, volem fotitos i crònica del teu vestit....suposo que no fa falta que ho diguem, no??? jjijiijijii