Ho sento, ja se que he estat desconnectada total i ara aniré una mica perdudilla, però ja hem posaré les piles
Cuca guapíssima que ja no recordo ni si et vaig contestar el missatge, bueno t'ho torno a dir guapíssima, així és com aniràs!! Nena a vere si feu un altra kedada i puc venir, que en tinc ganes.
Lluneta no se si et servirà, perquè quan tens problemilles es veu tot fosquet, però ja ho saps aquí ens tens a totes i lo que després d'una mala notícia en venen dos de bones és veritat. Ànim!! Que segur que et sortirà algo millor!!
Ise Hole Guapa!! No sé si ho he llegit bé perquè he anat un xic rapidet, però penso que ja tens un vestit en el número ONE del ranquing, que bé!!!
Anna Com va tot? Has avançat moltes coses?? Ja m'explicaràs!!
Miriameta UUUUOOOOO!!! Que ja està aquí!! Has d'estar animada a tope, que com bé dius a la boda hi haurà la gent que realment val la pena!! Per cert Guapíssima amb el pentinat!! I el vel també molt xulo, en definitiva que estaràs total!! Guapíssima!!
Nuvia Que tal tot?? Com va l'estiu?? ja he llegit lo de la calor, vigila!! Que no et volem veure lesionada!! Una Abraçada
CC83, Pikys, Tatiana i espero no oblidar-me ningú una abraçada a totes i Bon Cap de Setmana!!!