*** LA GAVINA *** DE S'AGARÓ. ALGÚ EL CONEIX?

bodes 10!

*** LA GAVINA *** DE S'AGARÓ. ALGÚ EL CONEIX?

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 24, 2009 9:54 am

bon dia guapes,
algú coneix LA GAVINA DE S'AGARÓ és l'hotel on el TRICICLE va fer aquella serie on el final sortien tots correven per la baixada. je je

en fi, que tinc una parella d'amics que els hi agrada però com que no són de la zona, i en aquests moments s'estan instal·lant en el pis.... no tenen internet i a la feina els hi controlen a basa de bé, pera això m'he ofert per preguntaro en nom d'ells.

de com és l'hotel ja ho saben, pq hi van estar fa uns anyets, però no saben si el servei que tenen dels camarers, és correcte, si els aparetius són completets... que si els menús són amb quantitas raonables... a partir de quin preu està el menú..

pq a vegades els hotels de 5 estrellas, són els pitjors pel que fa el servei o les racions en els plats..... es volen assegurar de no quedar malament davant els amics i familiars...

QUINA PARRAFADA!!!!! JA JA JA JA, AIXÒ SI ALGÚ HI HA ESTAT ALGÚN CASAMENT, O S'HAN CASAT AQUI,... EM PODEN AJUDAR?

GRÀCIES. >.-<:
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: *** LA GAVINA *** DE S'AGARÓ. ALGÚ EL CONEIX?

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 11:04 am

ohhhhh ningú coneix algú que s'hi hagi casat?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Papita » dv. ago. 28, 2009 11:48 am

si nenaaaaaaaaaaa!!!!

jo el conec!!!!!!!

és un lloc preciós, tot perfecte, algunes columnes al menjador.. és caret.. jeje

però un lloc genial!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 9:08 pm

okis papita, ja els hi diré

i vinga que a tu et queda poquet ehhh !!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: NEUSVIDU » dv. ago. 28, 2009 9:26 pm

Jo ho conec ja que fa 4 dies vaig anar-hi a un casament.
El lloc si que és bonic, però la veritat, no sé si és per el que van pagar els nuvis o que és e que fallava, però la veritat es que es servei no va estar gens bé, els cambrers no sabien capdels oms que et portaven, i la veritat , quedva poc proessional.
Per lo demès la resta va anar bé.
NEUSVIDU

Entrades: 3
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:34 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 9:41 pm

NEUSVIDU ha escrit:Jo ho conec ja que fa 4 dies vaig anar-hi a un casament.
El lloc si que és bonic, però la veritat, no sé si és per el que van pagar els nuvis o que és e que fallava, però la veritat es que es servei no va estar gens bé, els cambrers no sabien capdels oms que et portaven, i la veritat , quedva poc proessional.

que dius? molt malament? parles d'un casament recent, d'aquest dissabte per ex.? doncs que malament no? pobres!! si vols m'expliques millor que va passar per poder-l'hos prevenir millor, si ho prefereixes m'ho dius amb un privi.

de totes maneres, moltes gràcies per avisar.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 9:49 pm

xuxuneta ha escrit:
NEUSVIDU ha escrit:Jo ho conec ja que fa 4 dies vaig anar-hi a un casament.

que dius? molt malament? parles d'un casament recent, d'aquest dissabte per ex.? doncs que malament no? pobres!! si vols m'expliques millor que va passar per poder-l'hos prevenir millor, si ho prefereixes m'ho dius amb un privi.

de totes maneres, moltes gràcies per avisar.

Bones!

Tinc una amiga que va anar-hi a un casament l'any passat, i ella va sortir encantada, ja li demanaré que m'ho expliqui però per lo que recordo el casament va anar genial, el menjar bonissim el servei també .

Ja et diré alguna cosa quan la vegi.

Si no la veig aquest cap de setmana segur que serà el que ve.
Imatge
sanbedur
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 9:55 pm

CARAI, gràcies per les respostes tant com les bones com no tant bones... ja m'agrada que sigueu sinceres per que ells tinguin una ideea més amplia, i sàpiguen a que es poden trobar. i després ja decidiran s'hi volen casar-se allà o no... però informació no els hi faltarà!!.

tranquil"la, quan aixís parlat amb la teva amiga, m'ho comentes quan et vagi bé.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 9:56 pm

però que malament que parlo! vull dir que quan HAGIS PARLAT.. ja m'ho diràs je je.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 11:00 pm

Ok
Quan la vegi ja li preguntarè.
:-///: :-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: sanbedur » dt. set. 01, 2009 5:15 pm

Bones

Vaig parlar amb la meva amiga i em va dir que per el que ella recordava el menjar va anar bé, el pica pica era molt bo potser una mica escàs però tot de molt bona qualitat.

El dinar eren racions acceptables, no era una passada però tampoc es van quedar amb gana.

El que si em va dir es que la música fatal, era molt carrinclo, que si passodobles, etc.

El que no sé és si la música has d'agafar la que et diuen ells o pots portar a qui tu vulguis.

Car, com deia l'altra noia ho és i força pq la parella que si va casar són força pijillos i fanfarronejaven de lo car que era el lloc.

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: sanbedur » dt. set. 01, 2009 5:25 pm

m'oblidava, nosaltres el vam mirar a la fira tot nuvis de girona i el pica pica et feien agafar tants entrants freds i tants calents, i el preu era força car.

Per el tema del servei la meva amiga diu que molt correcte, pensa que per casaments els restaurants agafen extres així que depen qui et toqui.

EL millor seria que els teus amics l'anessin a mirar i si els hi agrada endavant, nosaltres no teniem cap referencia del nostre( i encara no la tenim ), però a nosaltres ens va agradar i ens hi vam tirar de cap.

A més no tothom quedarà content pq és impossible, sempre hi ha algú que li busca tres peus al gat i troba malament allò que tothom ha quedat encantat.

És molt difícil contentar a tots.

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: xuxuneta » dc. set. 02, 2009 11:00 am

SANBEDUR!

moltes gràcies, ara quan agafin vacances hi aniràn. a veure que faran el final.... moltes gràcies per l'informació! :-()-) :-)ok:
Imatge
xuxuneta

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants