Autor: blackmamba » dv. ago. 28, 2009 9:35 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 11:06 pm
però que és el que fan per guanyar audiencia????? això és bestiallll!!!!!!!

Autor: torsaeann » ds. ago. 29, 2009 12:20 am

Autor: Giss » ds. ago. 29, 2009 11:37 am

Autor: XIKAAA » ds. ago. 29, 2009 12:23 pm
nur_jor ha escrit:Nenes... més amunt ho he comentat per sobre... no sé com començar...![]()
Sabeu que sempre deia que tenia espies? Doncs així és... i estic molt decepcionada...![]()
![]()
![]()
![]()
Jo pel que anava veient, treia conclusions, però pensava que només eren casualitats... però tot i així pel foro intentava ser cauta per si de cas...
Doncs bé, resutlta que estava en el cert i que si que tinc espies. I es tracta de la última persona que m'hagués imagina't mai...Potser m'ekivoco, i m'agradaria ekivocar-me... però després de veure algunes cosetes... he obert els ulls.
Ara em dirigeixo a tu, "espia", que sé que m’estàs llegint: No m'ho esperava pas, en serio... estic molt decepcionada... Què més dir-te? Que m’has fallat...
Jo estic per aquí molt il•lusionada amb els preparatius de la boda amb les ninetes, i resulta que no puc expressar-me lliurement per culpa d’aquesta persona...
Ninetes, d’ara endavant per aquí al foro hi seguiré entrant, clar, però no diré res dels preparatius, ni del vestit ni de res... Jo ho seguiré compartint tot amb vosaltres però via e-mail, com el cas del vestit. Però per aquí no sortiran ni botigues, ni marques, ni fotos, ni pistes, ni res...
Quina decepció més gran nenes...![]()
![]()
![]()
![]()
Ninetes, això us ho explicaré millor en la pròxima “QUEDADA”

Autor: Giss » ds. ago. 29, 2009 12:30 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. ago. 29, 2009 4:37 pm
els funcionaris treballen els dissabtes??? jopeta...a veure si el Govern a part de congelar-vos el sou también us farà treballar els findes!!!

Autor: tara » ds. ago. 29, 2009 6:22 pm

Autor: tara » ds. ago. 29, 2009 6:24 pm

Autor: tara » ds. ago. 29, 2009 6:31 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. ago. 29, 2009 11:08 pm
tara ha escrit:Bueno, us explico, la mama continua dient que li agradava mes l'altre, pero que aquest tambe!
La prova a anat be, m'he vist guapa, hem decidit fer-me una jaqueta, de la mateixa tela del cos, aixi que a pendre mides, de pit, de cintura, del braç, sera nomes per la ceremonia i per no passar fred!
L'he probat amb unes sabates, nada mas i nada meos que 10 cm de talo, no se si sera tant pero pobres peus!
Bueno que la proxima prova sera ja al novenbre, aixi mirare sabates i roba interior, que ha de ser llisa, que sino es marcara!
El dia de la prova demanare hora a la pelu, i aixi anire probant tambe el pentinat!
I res que estic contenta, i que m'he tret un pes de sobre, ara haure de trucar a rc i dir que no cal que em portin els que vaig demanar!
Que millor regal d'aniversari que comprar-li una altra mascota???? segur que li encantaria...no????
Autor: laiac » ds. ago. 29, 2009 11:19 pm

Autor: laiac » ds. ago. 29, 2009 11:22 pm
tara ha escrit:Bones ninetes!
Avui es una dia agre-dolç!
Dols perque si, ja tinc vestittttttttttt! (el que no he et fotos, pero ve ja les heu vist!)
I agre xq el nen esta una mica xafadet, el seu gos estava malto i avui l'han sacrificat, aixi que una mica tristos.
Aixi que celebracio de l'ultim aniversari de solters, potser haura d'esperar!
Pero contenta

Autor: estiu2010 » ds. ago. 29, 2009 11:31 pm

Autor: nur_jor » ds. ago. 29, 2009 11:40 pm

Autor: tara » dg. ago. 30, 2009 9:49 am

Autor: Giss » dg. ago. 30, 2009 12:17 pm

Autor: estiu2010 » dg. ago. 30, 2009 2:13 pm
Giss ha escrit:Guapetonas!!! Com esteu boniques?
Ja tinc ganes de veure-us!!! per cert, alguna vol venir dimarts a sopar al Viena? com l'altre dia vam fer amb la Tara i la Torsaeann... ja em direu alguna cosa...
Tara! ya te lo dije ayer... ENHORABUENA!!!! Por fin!!! ya tienes vestido!!! que guay, me alegro mucho, estarás preciosa.
Papallona! estamos deseando saber de la boda de tu sister! cayó la toya??? aix aix a ver si te conectas esta noche y nos cuentas
Elxa! que fuerte lo del furgon!!! cómo te has enterado? que pastón no?
a las demás muchos muchos besitos y nos vemos mañana no? ya direis algo.
Muaaaaaaaaaaaaack

Autor: estiu2010 » dg. ago. 30, 2009 2:15 pm

Autor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 4:02 pm
Giss ha escrit:Guapetonas!!! Com esteu boniques?
Ja tinc ganes de veure-us!!! per cert, alguna vol venir dimarts a sopar al Viena? com l'altre dia vam fer amb la Tara i la Torsaeann... ja em direu alguna cosa...
Tara! ya te lo dije ayer... ENHORABUENA!!!! Por fin!!! ya tienes vestido!!! que guay, me alegro mucho, estarás preciosa.
Papallona! estamos deseando saber de la boda de tu sister! cayó la toya??? aix aix a ver si te conectas esta noche y nos cuentas
Elxa! que fuerte lo del furgon!!! cómo te has enterado? que pastón no?
a las demás muchos muchos besitos y nos vemos mañana no? ya direis algo.
Muaaaaaaaaaaaaack