"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 28, 2009 9:35 pm

Ninetes!!!!! vaig a mumir!!!!

No ho he dit però avui era el dia de la meva no-BODA!!!! xDDD

Bé, un petonàs!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 28, 2009 11:06 pm

Bona nit ninetes!!!! ja estoy aqui i estic flipant...pq estic veient Antena 3 que no se que passa amb "Los Morancos" estic al.lucinat...pq semblen que s'estan barallant, però a guantazo limpioooo!!!!!! :star:: però que és el que fan per guanyar audiencia????? això és bestiallll!!!!!!!

Bé...canviant de tema....

Nur...t'entenem perfectament i tu, tranquila que des d'aqui ja no sabrà res més aquesta espia!!!!!!! jejejeje. Ara anirè a veure el correu...ok? tu tranqui que aqui tens a les teves ninetes per tot el que necessitis!!!! ::love::

Tara... com et trobes??? millor? venga ànims i a descansar que demà ja saps el que et toca bonica....i desprès tornes a tenir feineta per explicar-nos a totes com a anat...

Giss....como ha ido la tarde del viernes!!!!! Habéis ido a Ikea al final????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » ds. ago. 29, 2009 12:20 am

hola boniques meves¡¡¡¡¡
quina llàstima no poder esta't amb vosaltres el dijous...

PAPALLONA MOLTES FELICITATS I QUE VAGUI MOLT BÉ EL BODORRIO DE LA TEVA TATA¡¡¡¡¡¡

Que ha passa't amb el foro? veig que hi han canvis no? ai ai........

Espero que totes estigueu molt bé¡¡¡¡¡¡¡ jo ara vaig a dormir i demà a fer el DESCENSO DEL SELLA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets i el dilluns ja arribo i dimarts a treballar.....QUINA MERDA¡¡¡¡¡¡

Nur, em sap molt de greu això de la teva espia. Ja parlem i tranqui.

US ESTIMOOOO BONIQUES¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » ds. ago. 29, 2009 11:37 am

ei ninetes!!! totes dormint??? jejeje jo m'he aixecat fa una estoneta...
Al final no vam anar a Ikea Happiness, anirem dilluns o dimarts que el meu nen encara té vanaces fins dijous.
Bueno, que us vagi molt bé el dissabte, passeu-vos-ho molt bé!!!
Un petonet
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: XIKAAA » ds. ago. 29, 2009 12:23 pm

nur_jor ha escrit:Nenes... més amunt ho he comentat per sobre... no sé com començar... :--(

Sabeu que sempre deia que tenia espies? Doncs així és... i estic molt decepcionada... :-( :-( :-( :-(

Jo pel que anava veient, treia conclusions, però pensava que només eren casualitats... però tot i així pel foro intentava ser cauta per si de cas...

Doncs bé, resutlta que estava en el cert i que si que tinc espies. I es tracta de la última persona que m'hagués imagina't mai... :--( Potser m'ekivoco, i m'agradaria ekivocar-me... però després de veure algunes cosetes... he obert els ulls.

Ara em dirigeixo a tu, "espia", que sé que m’estàs llegint: No m'ho esperava pas, en serio... estic molt decepcionada... Què més dir-te? Que m’has fallat...

Jo estic per aquí molt il•lusionada amb els preparatius de la boda amb les ninetes, i resulta que no puc expressar-me lliurement per culpa d’aquesta persona...

Ninetes, d’ara endavant per aquí al foro hi seguiré entrant, clar, però no diré res dels preparatius, ni del vestit ni de res... Jo ho seguiré compartint tot amb vosaltres però via e-mail, com el cas del vestit. Però per aquí no sortiran ni botigues, ni marques, ni fotos, ni pistes, ni res...

Quina decepció més gran nenes... :-( :-( :-( :-(

Ninetes, això us ho explicaré millor en la pròxima “QUEDADA”

me parece súper fuerte que la gente sea así, se supone que este dia es de alegria y sorpresas. ¿no pueden esperar a que llegue y ver que es? que indignación! espero que a mi no me lo hayan hecho.
Imatge
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: Giss » ds. ago. 29, 2009 12:30 pm

Taraaaaaaaaaaaa ya tienes vestido??? cuenta cuenta!!!!
envíanos mail con las fotos!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. ago. 29, 2009 4:37 pm

Yujuuuuuuuuuuuu!!!! ja sóc aqui....ja he arribat...ja sóc aqui ja he arribat!!!!!! jijijiijiji :-///:

Com va el Dissabte ???? nosaltres fa res que hem arribat des de les 9:00h del mati, però hem anat al Carrefour per omplir la nevera i desprès a dinar a casa dels sogres que ja ens han calculat més o menys la gent que porten només per la seva part!!!! total uns 102!!!!! només la part d'ell però esk ara falta la meva i els amics...penso que això de 150 pax ja ens podem anar oblidant....jejejeje... Aixxx...mareta!!!!!! :star::

Papallona....que molts regalets ahir????? suposo que ara estaràs de bodorrio de la germaneta, no???? que us ho passeu molt i molt bé...i segur que cau toia!!!! volem crònica!!!!!!

Tara...m'he estat enrecordant de tu tot el matí...a les 12:00h li he dit amb ell "La Tara tenia hora a aquesta hora pel vestit" i que...ja el tens?????? ESTEM DESESPERADES PER SABER-HOOOOOOO!!!!!!

Estiu....treballant avui???? :hmm:: els funcionaris treballen els dissabtes??? jopeta...a veure si el Govern a part de congelar-vos el sou también us farà treballar els findes!!!
Sobre lo de la web...ja tinc el codi d'accès i ja ho vaig estar mirant ahir...sembla interessant però passo de conectar-ho amb el Facebook...pq penso que si aqui hi han espíes....buahhh...al facebook ja "ni te digo". No obstant, ho mirarè...pq si es semblant a allò que em va dir la Laiac del "Table perfect plan" li trobarè molta utilitat.

Per cert, Laiac i Torsaeann....quan torneu????? no pareu i us trobem a faltar moltissssimmmm!!!

Black...aquests nervis????

Giss i Elxa...que tal es presenta el finde....???

Nur...més tranquila??? per cert, ja vaig llegir el email i t'he enviat la resposta....he encertat o que??? *.-o-o.*

Ninetes...nosaltres ara hem quedat amb uns amics per anar a prendre alguna coseta...i ja fins la nit no se si em conectarè...sabem a quina hora quedem però no a la que arribem...així que US ESTIMO A TOTES I QUE US HO PASSEU MOLT I MOLT BÉ AQUEST FINDE...

Petonets enormes!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » ds. ago. 29, 2009 6:22 pm

Bones ninetes!

Avui es una dia agre-dolç!

Dols perque si, ja tinc vestittttttttttt! (el que no he et fotos, pero ve ja les heu vist!)

I agre xq el nen esta una mica xafadet, el seu gos estava malto i avui l'han sacrificat, aixi que una mica tristos.

Aixi que celebracio de l'ultim aniversari de solters, potser haura d'esperar!

Pero contenta
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » ds. ago. 29, 2009 6:24 pm

Gis yo tambieb quiero ir a ikea la semana que viene con mis padres!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » ds. ago. 29, 2009 6:31 pm

Bueno, us explico, la mama continua dient que li agradava mes l'altre, pero que aquest tambe!

La prova a anat be, m'he vist guapa, hem decidit fer-me una jaqueta, de la mateixa tela del cos, aixi que a pendre mides, de pit, de cintura, del braç, sera nomes per la ceremonia i per no passar fred!

L'he probat amb unes sabates, nada mas i nada meos que 10 cm de talo, no se si sera tant pero pobres peus!

Bueno que la proxima prova sera ja al novenbre, aixi mirare sabates i roba interior, que ha de ser llisa, que sino es marcara!

El dia de la prova demanare hora a la pelu, i aixi anire probant tambe el pentinat!

I res que estic contenta, i que m'he tret un pes de sobre, ara haure de trucar a rc i dir que no cal que em portin els que vaig demanar!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. ago. 29, 2009 11:08 pm

tara ha escrit:Bueno, us explico, la mama continua dient que li agradava mes l'altre, pero que aquest tambe!

La prova a anat be, m'he vist guapa, hem decidit fer-me una jaqueta, de la mateixa tela del cos, aixi que a pendre mides, de pit, de cintura, del braç, sera nomes per la ceremonia i per no passar fred!

L'he probat amb unes sabates, nada mas i nada meos que 10 cm de talo, no se si sera tant pero pobres peus!

Bueno que la proxima prova sera ja al novenbre, aixi mirare sabates i roba interior, que ha de ser llisa, que sino es marcara!

El dia de la prova demanare hora a la pelu, i aixi anire probant tambe el pentinat!

I res que estic contenta, i que m'he tret un pes de sobre, ara haure de trucar a rc i dir que no cal que em portin els que vaig demanar!

Ninetaaa!!! FELICITATSSSSSSS!!!! JA TENS EL VESTIT!!! I :-()-) :-///:
Sembla que tot anat molt bé...pq segueixes dient que et veus wapa i això és importantíiiisssimmmm... Encaara que nosaltres ja sabem que estaràs radiant i preciosa!!!!!!! ::love::

Ara...ja has d'esborrar el vestit de la columna de FALTA...jijijiji...(jo amb la meva llista imaginaria eeehhh???)...jijijiji

Nosaltres t'ajudarem a trobar-ho tot i a més ara al Setembre no es va parlar d'anar a Emperatriz?? doncs allà también podràs mirar la roba interior tal i com la necessites.... Aixx... quina ilu nena...

I per últim, ho sento molt per lo del gosset del teu nen. Encara que a vegades no ho sembli és dur fer una cosa com aquesta amb un èsser que és tant important a la nostra vida però que ens adonem fins que cosetes com aquestes passen. Venga ànims....i digo yo.... :hmm:: Que millor regal d'aniversari que comprar-li una altra mascota???? segur que li encantaria...no????

Bé....anem a dormir que jo estic rebentada....però abans d'anar a dormir necessitava entrar. I res....manos a la obra que això ja està aquiiiii!!!

Petonets wapissima!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 29, 2009 11:19 pm

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!

Mare meva!!!! m'havia asustat!!!!!! em pensava que això no aniria i sort..............que han canviat el format i ho han actualitzat no?????????

eiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........doncs JA ESTIC AQUí!!!!!!!!!!!!! sé que no m'he degut trobar a faltar...........però jo, jo si que he trobat a faltar la meva dosi diaria de foro, i d'explicar-vos les coses i que vosaltres les expliqueu!!!!!! ostres....que dur es fa això d'estar porai eeeeeeeee...........a més, estic petadiiiiiiiiiiiiiiiiiiissima!!!!!

És per això que anirem de pet al llit!!!!!!!!! abans sense dir-vos que ja he llegit tots els mails, almenys els que a mi m'han arribat des del correu privat!!!!!!! demà haig de contestar a la elxa., perque vull comentar la crònica....que per cert, una passada!!!!!!!! també haig de respondre com no a la nur_jor............que GUAPAAAAAAAAA!!!!!

Sabeu que després de la meva boda, no sé perquè,. però us veig encara més guapes a les que us he voist vestides de blanc??? aixxxxxxxxxxx!!!!!

i mrs. happiness a tu també............que guai ho de l'església!!!!!!!
i a la Tara como no.................era el teu vestit, i no s'ha dit més!!!!!!!!!!!!

i papallonaaaaaaaaaaa............a veure si no m'equivoco...........ahir va ser el teu anniversari i avui ha estat la boda de ta germana??????????? uf uf............m'haig de posar al dia amb tot això ee, vull dir anniversaris, i el que aneu explicant...que em perdo i després no estic en els moments importants!!!!!!!!!!!!

Blackkkkkkkkkkkkkkkkkk i el vestit??????????????????????????? i la boda???????? no he pogut llegir més enrera i potser ho has dit!!!!!!

torseann..........al final no ens vam trobar, només vam entrar un dia a asturias i fins a cabrales i prou!!! ja has tornat??? jo no he tingut internet cap dia!!!!!!

gisssssssssssss carinyin.........jopeta, que jo no sé res de la teva vida....dempa llegiré tot..no sé si ja ha marxat la teva cunyada, si ja estàs al 100%........................!!!

i estiuuuuuuuuuuuu...que ahir FALTAVA UN ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que fuerteeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Precioses, demà tinc bateig i no sé a l'hora que tornaré................PERÒ TORNARÉ!!!!!!!
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 29, 2009 11:22 pm

tara ha escrit:Bones ninetes!

Avui es una dia agre-dolç!

Dols perque si, ja tinc vestittttttttttt! (el que no he et fotos, pero ve ja les heu vist!)

I agre xq el nen esta una mica xafadet, el seu gos estava malto i avui l'han sacrificat, aixi que una mica tristos.

Aixi que celebracio de l'ultim aniversari de solters, potser haura d'esperar!

Pero contenta

Ninetaaaaaaa!!!!!

ostres................tinc a la Duna als meus peus.....que no sabeu com l'he trobat a faltar aquests dies.......jopeta, em poso en la seva pell i deu estar fatal........jo ara no sé què faria sense la meva gosseta..........avui he arribat xoff del viatge per una discussió..i ella m'ha fet caure les llàgrimes així que...........

Ho sento moltissim..........no són només un animal!!

Nanit
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. ago. 29, 2009 11:31 pm

Bona nit ninetes jo acabo darrivar q e anat a sopar am el xic q aqet finde va de tardes.....i jo mabureixo volia anar a ikea xo mamare esta de resaca q air van sortir a sopar i li va sentar malament i no em podia acompanyar i x anar sola....xq sabeu q..!!!!en dos mesos tres com a molt ja tindre el pis aixi q x nadal ja podre fer algun soparillo!!!

Tara estic molt contenta x tu i xl vestit xq el pobre estaba alli esperan solet a q tornesis x endurtel i las fet esperar una miqeta xo ja esta, ja esta content xq ja te las quedat!!!!

Laiac gupetona ja as tornat!!!!tinc moltes ganes de veuret....i tinc un mun de cotis del pueblo!!!!!jijiji!!!

A les altres vei q esteu de cap de setmana bueno la happi encara a donat senyals de vida i les altres??Nur, elxa, la giss, la black...i clar la papallona q ens as de fer una miqeta de ccronica del cumple cm o vas celebrar i del casament!!!volem veure a les dues germanes!!!

Torsaeann q vagi be la trnada i no trobeu cues

No em deixo a cap nineta no??

Bona nit a totes un petonet!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. ago. 29, 2009 11:40 pm

Hola boniques!!
Acabo d'arribar a casa... quin dia!!

Tara nena!! Avui pensava en tu!! Jejeje!! Ja tens vestit!!! Me n'alegro molt!! Estaràs molt guapa!! Quin pes de sobre t'has tret, no? Apa, ara a mirar complements: roba interior, sabates... jejejee!! Ais que poc a poc ho vas tenint tot!!
Em sap molt greu lo del gosset del teu nen... ànims!

I la Papallona de bodorrio!! La toia segur, no? Jejejee!!

Happiness, avui he anat per Valls a mirar cadires al Monmoble i al Rocamora, i a final ens n'han agradat unes del Rocamora! Ja tinc cadires!! Jejeje!! Per fi!! A Monmoble no hem trobat cap cadira de l'estil que buscàvem... però hem comprat cosetes per la cuina, jijiji!! Quin munt de coses que tenen! Avui ha estat un dia per gastar!! Ai la butxaca... buf... jejeje!! Ara et contesto al mail, ok?

Tornsaeann i Laiac... com va pel nord?

I les ninetes pendents de les llistes, que tal? Alguna novetat? Weno... ara que hi penso som dissabte, jejeje!

Petons a totes!!
Fins demà guapissimes!
::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dg. ago. 30, 2009 9:49 am

Bon dia ninetes!

Gracies a totes er els anims, al final vam anar a sopar a la tagliatella, pero res mes!, pero algo es algo!

Papallona que tal el cumple i que tal la boda, hi va haver regalet! Se't troba a faltar per aqui!

I a la resta a veure si aquest mes quedem per anar a emperatriz a mirar lo de la roba interior!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dg. ago. 30, 2009 12:17 pm

Guapetonas!!! Com esteu boniques?
Ja tinc ganes de veure-us!!! per cert, alguna vol venir dimarts a sopar al Viena? com l'altre dia vam fer amb la Tara i la Torsaeann... ja em direu alguna cosa...

Tara! ya te lo dije ayer... ENHORABUENA!!!! Por fin!!! ya tienes vestido!!! que guay, me alegro mucho, estarás preciosa.

Papallona! estamos deseando saber de la boda de tu sister! cayó la toya??? aix aix a ver si te conectas esta noche y nos cuentas

Elxa! que fuerte lo del furgon!!! cómo te has enterado? que pastón no?

a las demás muchos muchos besitos y nos vemos mañana no? ya direis algo.

Muaaaaaaaaaaaaack
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: estiu2010 » dg. ago. 30, 2009 2:13 pm

Giss ha escrit:Guapetonas!!! Com esteu boniques?
Ja tinc ganes de veure-us!!! per cert, alguna vol venir dimarts a sopar al Viena? com l'altre dia vam fer amb la Tara i la Torsaeann... ja em direu alguna cosa...

Tara! ya te lo dije ayer... ENHORABUENA!!!! Por fin!!! ya tienes vestido!!! que guay, me alegro mucho, estarás preciosa.

Papallona! estamos deseando saber de la boda de tu sister! cayó la toya??? aix aix a ver si te conectas esta noche y nos cuentas

Muaaaaaaaaaaaaack

A mi el martes me va bien si quereis yo vengo!!! y q es eso del furgo de la elxa???
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dg. ago. 30, 2009 2:15 pm

Ninetes quin finde mes aborrit...ell de tarda i jo a casa tot el finde....buff aixo si tinc la habitacio q reluce!!!!!

Fa un munt de dies q no us veig i ja en tinc ganes i mes ara q ja tenim una nineta casada, una altre q li qeda poc i una alttre q ja te vestit...aixo fa olor a q el 2010 esta aqui ja!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 4:02 pm

Giss ha escrit:Guapetonas!!! Com esteu boniques?

Muaaaaaaaaaaaaack

Yo me apunto a la cenita en el viena Giss!!!

que ganitas de veros!!!!!

com va el finde ninetes????? jo una mica decsonnectada, descansant uan mica!!! i nerviosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

muaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants