Mrs. Happiness ha escrit:tara ha escrit:Bueno, us explico, la mama continua dient que li agradava mes l'altre, pero que aquest tambe!
La prova a anat be, m'he vist guapa, hem decidit fer-me una jaqueta, de la mateixa tela del cos, aixi que a pendre mides, de pit, de cintura, del braç, sera nomes per la ceremonia i per no passar fred!
L'he probat amb unes sabates, nada mas i nada meos que 10 cm de talo, no se si sera tant pero pobres peus!
Bueno que la proxima prova sera ja al novenbre, aixi mirare sabates i roba interior, que ha de ser llisa, que sino es marcara!
El dia de la prova demanare hora a la pelu, i aixi anire probant tambe el pentinat!
I res que estic contenta, i que m'he tret un pes de sobre, ara haure de trucar a rc i dir que no cal que em portin els que vaig demanar!
Ninetaaa!!! FELICITATSSSSSSS!!!! JA TENS EL VESTIT!!! I![]()
![]()
Sembla que tot anat molt bé...pq segueixes dient que et veus wapa i això és importantíiiisssimmmm... Encaara que nosaltres ja sabem que estaràs radiant i preciosa!!!!!!!![]()
Ara...ja has d'esborrar el vestit de la columna de FALTA...jijijiji...(jo amb la meva llista imaginaria eeehhh???)...jijijiji
Nosaltres t'ajudarem a trobar-ho tot i a més ara al Setembre no es va parlar d'anar a Emperatriz?? doncs allà también podràs mirar la roba interior tal i com la necessites.... Aixx... quina ilu nena...
I per últim, ho sento molt per lo del gosset del teu nen. Encara que a vegades no ho sembli és dur fer una cosa com aquesta amb un èsser que és tant important a la nostra vida però que ens adonem fins que cosetes com aquestes passen. Venga ànims....i digo yo....Que millor regal d'aniversari que comprar-li una altra mascota???? segur que li encantaria...no????
Bé....anem a dormir que jo estic rebentada....però abans d'anar a dormir necessitava entrar. I res....manos a la obra que això ja està aquiiiii!!!
Petonets wapissima!!!
Jo a partir del dia 1 us puc acompanyar quan volgueu a emperatriz!!!! jo también vull comprar alguna coseta més!!!!!
ho parlem dimarts???
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Que millor regal d'aniversari que comprar-li una altra mascota???? segur que li encantaria...no????

jejeje i menys mal que has trobat les fotos, no?? a la pròxima quedada a veure fotooooooosssss!!!