"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 4:04 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
tara ha escrit:Bueno, us explico, la mama continua dient que li agradava mes l'altre, pero que aquest tambe!

La prova a anat be, m'he vist guapa, hem decidit fer-me una jaqueta, de la mateixa tela del cos, aixi que a pendre mides, de pit, de cintura, del braç, sera nomes per la ceremonia i per no passar fred!

L'he probat amb unes sabates, nada mas i nada meos que 10 cm de talo, no se si sera tant pero pobres peus!

Bueno que la proxima prova sera ja al novenbre, aixi mirare sabates i roba interior, que ha de ser llisa, que sino es marcara!

El dia de la prova demanare hora a la pelu, i aixi anire probant tambe el pentinat!

I res que estic contenta, i que m'he tret un pes de sobre, ara haure de trucar a rc i dir que no cal que em portin els que vaig demanar!

Ninetaaa!!! FELICITATSSSSSSS!!!! JA TENS EL VESTIT!!! I :-()-) :-///:
Sembla que tot anat molt bé...pq segueixes dient que et veus wapa i això és importantíiiisssimmmm... Encaara que nosaltres ja sabem que estaràs radiant i preciosa!!!!!!! ::love::

Ara...ja has d'esborrar el vestit de la columna de FALTA...jijijiji...(jo amb la meva llista imaginaria eeehhh???)...jijijiji

Nosaltres t'ajudarem a trobar-ho tot i a més ara al Setembre no es va parlar d'anar a Emperatriz?? doncs allà también podràs mirar la roba interior tal i com la necessites.... Aixx... quina ilu nena...

I per últim, ho sento molt per lo del gosset del teu nen. Encara que a vegades no ho sembli és dur fer una cosa com aquesta amb un èsser que és tant important a la nostra vida però que ens adonem fins que cosetes com aquestes passen. Venga ànims....i digo yo.... :hmm:: Que millor regal d'aniversari que comprar-li una altra mascota???? segur que li encantaria...no????

Bé....anem a dormir que jo estic rebentada....però abans d'anar a dormir necessitava entrar. I res....manos a la obra que això ja està aquiiiii!!!

Petonets wapissima!!!

Jo a partir del dia 1 us puc acompanyar quan volgueu a emperatriz!!!! jo también vull comprar alguna coseta més!!!!!

ho parlem dimarts???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 4:06 pm

estiu2010 ha escrit:
Giss ha escrit:Guapetonas!!! Com esteu boniques?
Ja tinc ganes de veure-us!!! per cert, alguna vol venir dimarts a sopar al Viena? com l'altre dia vam fer amb la Tara i la Torsaeann... ja em direu alguna cosa...

Tara! ya te lo dije ayer... ENHORABUENA!!!! Por fin!!! ya tienes vestido!!! que guay, me alegro mucho, estarás preciosa.

Papallona! estamos deseando saber de la boda de tu sister! cayó la toya??? aix aix a ver si te conectas esta noche y nos cuentas

Elxa! que fuerte lo del furgon!!! cómo te has enterado? que pastón no?

a las demás muchos muchos besitos y nos vemos mañana no? ya direis algo.

Muaaaaaaaaaaaaack

A mi el martes me va bien si quereis yo vengo!!! y q es eso del furgo de la elxa???

és veritat, ara no caic en què és això de la furgo!!!! :-/ :-/
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 4:07 pm

Per cert Ninetes.....

M'agradaria que fessim un soapr al meu piset abans del dia 12.... per fer una mica de despedida i per estar amb vosaltres, que us estimo moltíssim!!!!

A veure si aquest dimarts en podem parlar d'això i de moltes coses més!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 4:09 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Gracies a totes er els anims, al final vam anar a sopar a la tagliatella, pero res mes!, pero algo es algo!

Papallona que tal el cumple i que tal la boda, hi va haver regalet! Se't troba a faltar per aqui!

I a la resta a veure si aquest mes quedem per anar a emperatriz a mirar lo de la roba interior!

Aix nena!!! ahir no et vaig dir res, em sap greu lo del gosset!!!! ja has pensat en comprar-li una altra mascota, com et va proposar alguna nineta???

ja ho he dit abans, però per mi a partir del dia 1 quan volgueu anem a l'outlet!!!!!

muaks!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 4:11 pm

Papallonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, MINIFIESTATE!!! jejejeje

com va anar el cumple???? i la boda???? espero que molt molt bé!!! i a veure si pots venri el dmiarts al sopar del Viena i podem celebrar una mcia el teu cumple, no??????

un petonàs guapaaaaaaaaaaaa (+:-) (+:-) jejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dg. ago. 30, 2009 6:47 pm

hola boniques!

A veure lo de la mascota, ell te gossos de caça, i vol fer criar una femelleta que te, en tenia tres de gossos!

Una altra cosa dema no haviem d'anar a mirar lo del vestit de la blak, ara m'he perdut!

Jo si no quedem dilluns si que vindre a sopar, que han de venir els cunyats al pis!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dg. ago. 30, 2009 6:53 pm

vale ninetes hem de parlar de lo d'anar a emperatriz, jo hi volria anar avans de final de mes, que despres ja treballo a les tardes!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dg. ago. 30, 2009 6:57 pm

TAAAARRRRAAAA¡¡¡¡¡¡¡JA TENS VESTIT¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ESTIC MOLT CONTENTA PER TU¡¡¡¡¡¡¡
ESPERO QUE el teu nen estigui millor per el tema del gos.

Jo demà ja torno, arribaré tard i suposo que el dimarts si que puc venir al viena, però ja confirmaré oks?
Molts petonets a totes i ens veiem aviadet¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dg. ago. 30, 2009 7:16 pm

Oues si elxa ya voy teniendo menos cosas en pendiente!

Yo si lo vi lo del furgon, pero mire a er si la conocia y no, pero me alegro por ella sera cuestion de llamar!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 30, 2009 8:01 pm

Ninetes!!!!

Acabo d'arribar a casa del bateig, i en prou feines he anat a fer un pipi i m'he conectat.....sort que el meu home està mirant no sé què de la vuelta a Espanya!!!!!!!!

Avui no sé si em podré allargar gaire, vull legir les 10 pagines que tinc per llegir, i comentar-ho tot, però mare meva....avui haig de preparar el portatil de la feina per demà i no sé si tindré temps!!!!

ELXA............et volia comentar el mail punt per punt, el de la boda, sé que fa dies però m'ha fet gràcia que haguessis estat allí.........TU divina de la muerte....fins i tot el Josepho ha dit, molt xulo el vestit.............els NUVIS a mi no m'han agradat gaire....ella...bufff el color no m'ha agradat, i el vestit massa engorrós no??? tot i que ella no anava lletja eee.....i el nuvi...no m'ha agradat gens!!!! el MENJAR.....saps que hem van dir els meus nebots quan vam arribar a l'aperitiu?????em venen amb un plat i em diuen "tieta tieta, mira quines patatas amb un ou de codorniu"?????? i m'ha fet gràcia que ho diguessis!!!! a què l'aperitiu es una passada??? ens van dir que és el mateix que al Casablanca...i el josep no para de pregonar que algú es casi allí per anar a l'aperitiu perque al final no el vam disfrutar!!!....la FONT de xocolata crec que la mateixa que nosaltres!!!!! i els ninotets!!!!que guai no???? jo ja dit que me casat i a mi mai me n'han regalat!!!!jopeta!!!!!! :-/

BLACK guapiiiiiiiiiiiiissima!!!!!!!!com estàs??nerviosa???ja tens vestit o no????per allí a Cantabria vaig veure un parell de vestits blancs xulissims, no de novia, i vaig pensar en tu!!!! que guai noia....però hem de quedar i explicarme més coses, que començaria a preguntar i em faria pesada!!!!!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!!!! a mi em va perfecte quedar qualsevol dia per la tarda eeeee....i el dimarts, si em voleu, també puc venir a sopar al Viena eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! perfecte!!!!!!
!
ah per cert!!!!!!!!!!JA TINC LES FOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sabeu que vaig estar trucant, buscant, vaig insistir i a tot arreu em van dir que no ho tenien=??? doncs al primer lloc on vam anar, em van demanar el telèfon i tot perque si ho trobaven em trucaven................i sabeu que??????? una amiga meva i torna a passar aquest dijous i li diuen "uix...però aquests albums estan aqui de fa dies no????" i va i els treuen de darrera la barra!!!!!!!!!!!!!! jo flipo, però axí estic més tranquil"la!!!!!!!!!!!!

Ninetes......vaig a fer feina............a veure si puc tornar!ª!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 8:08 pm

elxa ha escrit:sobre lo de kedar!!!!!

lunes tarde para comprar vestido de la black
+
martes cena
+
"x" dia cena-despedida black

sobre lo de kedar el martes yo os digo algo, pq voy por la tarde al ikea con mi madre y depende de la hora y como llegue de cansada os diria algo,
niñas podemos kedar un dia para hacer un viena con los niños también!!!!!!

que es eso que ha salido por ahí de ejem ejem al final no me caso????

en cuanto a lo del vestido, estuve el sábado mirando en Reus en festanit pero me parecían todos demasiado de novia, aunq eran bien sencillos!!!! luego fuí al blanc de nil en cambrils y no había nada de nada!!!!

así q he decidido q voy a ir a por el vestido de aire fiesta q me gusta. en la tienda de garn via 2 no lo tenian, tengo q llamar mañana por la mañana a la de barcelona ciudad (via augusta) para preguntar si lo tienen. si es asi. iré por la tarda a provarmelo. si alguna quiere venir, por mi estupendo!!!! (iré en coche, cabemos 5!!)
la idea es que me esperaré al vestido del chinito, si me va bien y me gusta me lo pondré en la iglesia y alomejor luego me cambio y me pongo el de aire (o no, y me dejo el balnco, no se!!), y si el del chinito no llega o llega mal o no me gusta por x razones pues me pongo el de aire directamente!!!!! lo he pasado bastante mal este finde con este tema, estoy muy nerviosa y necesito un plan b!!!! además el de aire me lo podré poner más veces!!!!

aquí os pongo una fotito de la paula echevarria con el vestido, para q veais q predomina el blanco y q, si no tengo más remedio q llevar ese, tp quedará tan mal.. mejor eso que en vaqueros, no???? jejejeje

vaya rollo he soltado, jajajaja.

mua guapas!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dg. ago. 30, 2009 8:36 pm

Aixi black, et compraras tambe el de aire, dons jo dema no vindre aixi podre venir dimarts!
Jo tamboc el veig tant malament per l'esglesia! si a tu t'agrada...

Elxa nena, hay cosas que escribes que yo no leo!!!!!!!!!!!! :-/
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dg. ago. 30, 2009 8:41 pm

pues elxa, mejor, era lo mejor para el perro, estava sufriendo y no es plan!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dg. ago. 30, 2009 8:42 pm

Bueno ninetes ens veiem dema!

Bona nit a totes!!!!!!!!!!!!!!

Papallona encara no t'has recuperat???????
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 8:56 pm

tara ha escrit:Aixi black, et compraras tambe el de aire, dons jo dema no vindre aixi podre venir dimarts!
Jo tamboc el veig tant malament per l'esglesia! si a tu t'agrada...

Elxa nena, hay cosas que escribes que yo no leo!!!!!!!!!!!! :-/

Me'l compro per si el de kanacca no arriba a temps o no em queda bé o no m'acaba d'agradar, per tenir un plan b.. xq he estat mirant per aquí i no he trobat res!!! i sempre el podré tornar a utilitzar, no se... però vaja, com he dit si el dels xinos arriba bé serà el q em posaré!!! l'altre és "per si de cas", jejeje.

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 8:58 pm

tara ha escrit:Bueno ninetes ens veiem dema!

Bona nit a totes!!!!!!!!!!!!!!

Papallona encara no t'has recuperat???????

bona nit guapa!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 30, 2009 9:02 pm

Ninetes....em fot una ràbia....acabava d'escriure aqui un rotllo per a totes...i se m'ha desconectat l'internet...i apa...a la me.....!!!!

Res en resum...

Elxa...que demà ens veiem a 1ª hora aqui per veure els nomenaments, que jo suposo que hi hauràn vaja!!! i res... jo com tu i com diu la Giss...m'apunto al foro per preparar una boda...i entre tantes sortides i quedades el que aconseguirè serà el divorci!!!! jajajaja :star::

Giss...el martes ya diré alguna cosilla, a ver que dice el nene...pq el otro día nos dijeron unos amigos suyos de ir a cenar y le dije que no...y claro...no es plan de decirle yo ahora que me voy a cenar...pq ya la tenemos liada. Por cierto, tienes que ir alguna mñn a tirar cv?? esk yo psiblemente baje a Reus alguna mñn de esta para echar unos cuantos...por si quieres quedar vaya!!!! ya me dirás!!

Tara...a descansar que demà s'ha de treballar!!!! jejeejj. Bona nit!!! :-()-)

Papallona... MANIFIESTATEEEEEE!!!!! volem saber com va anar el cumple y la bodaaaa!!!! esperem que bé!!!!! petonets maca!!!

Black... al final tindràs tropecientos vestits per escollir per la teva mini boda...jajajjaja. Jo si això demà no hi anirè doncs...pq voliem fer cosetes però jo li he dit que haviem quedat per anar a veure el teu vestit...però si ja has l'has demanat...així potser podré baixar el dimarts...ok???

Estiu...como es sent una desprès de baixar de l'any.??? jo el pròxim divendres estarè =...aix....com corre aixó!!! haurè de preparar alguna coseta, no???

Nur...ja tens les cadires??? que bé...no vaig pensar en dir-t'he el de Vallmoll i mira que és de la family....bé...però la gent que hi ha allà ara no s'entera de res....almenys a nosaltres no van saber veure el que voliem...però si ja les teniu....perfecte!!!!

Laiac....BENVINGUDAAAA!!! no pares eeehhh???? així que és normal que estigueu cansats!!! ara a descansar que ja saps el que et toca..."CRONICAAA!!!!! *.-o-o.* jejeje i menys mal que has trobat les fotos, no?? a la pròxima quedada a veure fotooooooosssss!!!

Torsaeann....com vas tu?? tant a tu com a la Laiac us trobem a faltar!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 9:24 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....em fot una ràbia....acabava d'escriure aqui un rotllo per a totes...i se m'ha desconectat l'internet...i apa...a la me.....!!!!

Res en resum...

Elxa...que demà ens veiem a 1ª hora aqui per veure els nomenaments, que jo suposo que hi hauràn vaja!!! i res... jo com tu i com diu la Giss...m'apunto al foro per preparar una boda...i entre tantes sortides i quedades el que aconseguirè serà el divorci!!!! jajajaja :star::

Giss...el martes ya diré alguna cosilla, a ver que dice el nene...pq el otro día nos dijeron unos amigos suyos de ir a cenar y le dije que no...y claro...no es plan de decirle yo ahora que me voy a cenar...pq ya la tenemos liada. Por cierto, tienes que ir alguna mñn a tirar cv?? esk yo psiblemente baje a Reus alguna mñn de esta para echar unos cuantos...por si quieres quedar vaya!!!! ya me dirás!!

Tara...a descansar que demà s'ha de treballar!!!! jejeejj. Bona nit!!! :-()-)

Papallona... MANIFIESTATEEEEEE!!!!! volem saber com va anar el cumple y la bodaaaa!!!! esperem que bé!!!!! petonets maca!!!

Black... al final tindràs tropecientos vestits per escollir per la teva mini boda...jajajjaja. Jo si això demà no hi anirè doncs...pq voliem fer cosetes però jo li he dit que haviem quedat per anar a veure el teu vestit...però si ja has l'has demanat...així potser podré baixar el dimarts...ok???

Estiu...como es sent una desprès de baixar de l'any.??? jo el pròxim divendres estarè =...aix....com corre aixó!!! haurè de preparar alguna coseta, no???

Nur...ja tens les cadires??? que bé...no vaig pensar en dir-t'he el de Vallmoll i mira que és de la family....bé...però la gent que hi ha allà ara no s'entera de res....almenys a nosaltres no van saber veure el que voliem...però si ja les teniu....perfecte!!!!

Laiac....BENVINGUDAAAA!!! no pares eeehhh???? així que és normal que estigueu cansats!!! ara a descansar que ja saps el que et toca..."CRONICAAA!!!!! *.-o-o.* jejeje i menys mal que has trobat les fotos, no?? a la pròxima quedada a veure fotooooooosssss!!!

Torsaeann....com vas tu?? tant a tu com a la Laiac us trobem a faltar!!!!!

Bé, en teoria en tindré dos, un dels quals no sé si arribarà a temps i bé, i l'altre tp sé si el podré aconseguir a temps... xq si no el ténen a la botiga ja m'han dit q pel dia 12 impossible... :-(

I no et preocupis guapa!!! és normal q no tingueu ganes de baixar a barcelona!!! de fet, en principi si el ténen a la botiga de Barcelona, m'acompanyava el meu xicot a empreovar-me'l, però si alguna voleu venir li dic a ell q es quedi a casa i així no me'l veu posat... però bé, com dic entenc q us faci madra venir, a mi també me'n fa!!!! jajajaja

un petonet!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dg. ago. 30, 2009 9:28 pm

Hola boniques!!!!
Aix com m'en alegro de que moltes us hagueu apuntat al sopar del dimarts! aix aix! m'ho vaig`passar molt bé a lúltim, així que repetir és fantàstic! a més ve la Laia!!! i ens podrà explicar tot tot i tot lo de la boda!!! a veure si al final i podem ser totes o casi totes!

Elxa! que guay lo de la Nuria... yo pensaba que estas cosas no ocurrían... ya me contarás mejor...

Mrs Happiness!!! aix doncs si vols podem quedar dimarts al matí que havia pensat en anar a Reus a tirar CV!!! ja et trucaré! gràcies per pensar en mi!

Torsaeann!!! que demà ja arribes!!! aviat ens veurem!!! com t'ho has passat? Un petonet

Black! veo que eres de ideas fijas! jajaja al final te acabarás comprando el de aire no? bueno, bonito es... a ver si te llega el de Kanaka y te puedes decidir.

Laia! bonica, m'en alegro de que hagis trobat les fotos, el dimarts ens les ensenyes!!!

Papallona!!! donde estás!!! queremos saber de ti!!!

Tara, siento lo del perrito... espero que ya esteis mejor

Nur!!! quan tornes a anar a mirar vestidets? jo segurament aniré dimarts a pronovias!

Estiu! així que d'aquí a no res teniu piset no? que guay! ja farem un soparillo com tu dius...

Ah! per cert nenes!!! ja he probat allò que haviem de comprar a la farmàcia! jajaja personalment no m'ha agradat, ja us explicaré millor.
Anem a veure una peli. Un petonet!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. ago. 30, 2009 9:34 pm

Ninetesssssssssssssssssssssssssssss acabo d'arribar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moltes gràcies per les felicitacions m'ha fet molta ilu!!!! divenrestenia tanta feïna que no us vaig poder contestar pero em vaig sentir superbé al llegir les vostres felicitacions!!!!!

ufff la boda molt bé!!!!! he fet moltes fotos i com no prometo croniica!!!!!!!!!!!! jejej pero si...parc-samà superbé ninetes!!!! i després vam dormir a un hotel de montbrió i avui tot el dia por ahí!!! ahhhhhhhhhhhhhhhh i he anat a l'orangerie que estava obert avui i he vist a maria.. i tot superbé.. ja us explicaré... vaig a llegir el foro i a ficar-me al dia!!!!!!!!!

us estimo ninetes!!! muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuua
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant