"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 30, 2009 10:00 pm

blackmamba ha escrit:
elxa ha escrit:sobre lo de kedar!!!!!

lunes tarde para comprar vestido de la black
+
martes cena
+
"x" dia cena-despedida black

sobre lo de kedar el martes yo os digo algo, pq voy por la tarde al ikea con mi madre y depende de la hora y como llegue de cansada os diria algo,
niñas podemos kedar un dia para hacer un viena con los niños también!!!!!!

que es eso que ha salido por ahí de ejem ejem al final no me caso????

en cuanto a lo del vestido, estuve el sábado mirando en Reus en festanit pero me parecían todos demasiado de novia, aunq eran bien sencillos!!!! luego fuí al blanc de nil en cambrils y no había nada de nada!!!!

así q he decidido q voy a ir a por el vestido de aire fiesta q me gusta. en la tienda de garn via 2 no lo tenian, tengo q llamar mañana por la mañana a la de barcelona ciudad (via augusta) para preguntar si lo tienen. si es asi. iré por la tarda a provarmelo. si alguna quiere venir, por mi estupendo!!!! (iré en coche, cabemos 5!!)
la idea es que me esperaré al vestido del chinito, si me va bien y me gusta me lo pondré en la iglesia y alomejor luego me cambio y me pongo el de aire (o no, y me dejo el balnco, no se!!), y si el del chinito no llega o llega mal o no me gusta por x razones pues me pongo el de aire directamente!!!!! lo he pasado bastante mal este finde con este tema, estoy muy nerviosa y necesito un plan b!!!! además el de aire me lo podré poner más veces!!!!

aquí os pongo una fotito de la paula echevarria con el vestido, para q veais q predomina el blanco y q, si no tengo más remedio q llevar ese, tp quedará tan mal.. mejor eso que en vaqueros, no???? jejejeje

vaya rollo he soltado, jajajaja.

mua guapas!!!!!!

Black guapiiiiiiiiiissima!!!!!

jo co que estic desconectada del que ha passat més enrera, doncs no sé què és això del vestit del xinitu!!!! però ja m'ho explicaràs...............i d'això de tenir un plan bé, estic amb tu, si t'has decidit per a aquest d'aire endavant, i tal com dius, te'l podr+as posar un altre dia no??????

Dimarts m'ho expliques bé........buffff quantes coses m'heu d'explicar també el dimarts!!!!!!!

Patunets, i no et capfiquis per un vestit dona, que no havies d'estar aixi amoinada el finde......a més, veig que tens moltes opcions!!!!!

muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 30, 2009 10:02 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!!!!
Aix com m'en alegro de que moltes us hagueu apuntat al sopar del dimarts! aix aix! m'ho vaig`passar molt bé a lúltim, així que repetir és fantàstic! a més ve la Laia!!! i ens podrà explicar tot tot i tot lo de la boda!!! a veure si al final i podem ser totes o casi totes!

Elxa! que guay lo de la Nuria... yo pensaba que estas cosas no ocurrían... ya me contarás mejor...

Mrs Happiness!!! aix doncs si vols podem quedar dimarts al matí que havia pensat en anar a Reus a tirar CV!!! ja et trucaré! gràcies per pensar en mi!

Torsaeann!!! que demà ja arribes!!! aviat ens veurem!!! com t'ho has passat? Un petonet

Black! veo que eres de ideas fijas! jajaja al final te acabarás comprando el de aire no? bueno, bonito es... a ver si te llega el de Kanaka y te puedes decidir.

Laia! bonica, m'en alegro de que hagis trobat les fotos, el dimarts ens les ensenyes!!!

Papallona!!! donde estás!!! queremos saber de ti!!!

Tara, siento lo del perrito... espero que ya esteis mejor

Nur!!! quan tornes a anar a mirar vestidets? jo segurament aniré dimarts a pronovias!

Estiu! així que d'aquí a no res teniu piset no? que guay! ja farem un soparillo com tu dius...

Ah! per cert nenes!!! ja he probat allò que haviem de comprar a la farmàcia! jajaja personalment no m'ha agradat, ja us explicaré millor.
Anem a veure una peli. Un petonet!!!

Ninetaaaaaa!!!!

tu també m'has d'explicar això dels curriculums eeeee....que no tens feina??? aix que me perdut!!!!!
No t'ha agradat??????? és el que jo sé de fa temps.........¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ aix ja ens explicaras dimarts!!!! i també aniràs a pronovias dimarts??????? que fuerteeeeeeeeeeeeeee.....................FOTOS FOTOS!!!!!!

Patunets guapiiiiiiiiiissima!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 30, 2009 10:04 pm

Papallona* ha escrit:Ninetesssssssssssssssssssssssssssss acabo d'arribar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moltes gràcies per les felicitacions m'ha fet molta ilu!!!! divenrestenia tanta feïna que no us vaig poder contestar pero em vaig sentir superbé al llegir les vostres felicitacions!!!!!

ufff la boda molt bé!!!!! he fet moltes fotos i com no prometo croniica!!!!!!!!!!!! jejej pero si...parc-samà superbé ninetes!!!! i després vam dormir a un hotel de montbrió i avui tot el dia por ahí!!! ahhhhhhhhhhhhhhhh i he anat a l'orangerie que estava obert avui i he vist a maria.. i tot superbé.. ja us explicaré... vaig a llegir el foro i a ficar-me al dia!!!!!!!!!

us estimo ninetes!!! muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuua

PAPALLONAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que guaiiiiiiiiii..............ja estàs per aquí!!!!!!! doncs així cumple i després la boda molt bé doncs no???????? l¡hotelet és el sant jordi????

si si cronicaaaaa............vaja, qui sóc jo si no he començat ni la meva!!!!!!!! a veure si em centro!!!!jijijiji

Ja ens explicaras!!! muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 30, 2009 10:07 pm

Noies.........BONA NIT!!!!

No sé si us ho he dit, però ja he acabat les vacances i demà ja començo a treballar!!!!!!!!!!!
A veure si ja em centro, faig crònica, arreglo la roba que tinc tirada de fa un mes, em compro l'armari de l'habitació............i moltes coses més........

crec que dempa tindré depressió post-vacacional!!!!!

Nanit a totes, i que guai!!!!! ens veiem dimarts!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. ago. 30, 2009 10:41 pm

Hola ninetes!! Com ha anat el finde??

He vist que hi han unes quantes quedades aquesta setmana... Jo dimarts començo a treballar ja, quin pal!!! Ja serem 1 de setembre!!! I això per mi significarà no poder baixar tan sovint a les quedades... amb lo feliç que era jo a l'estiu baixant sempre que podia... A veure si m'ho puc muntar bé i baixar el dimarts al sopar, ja que tinc moltes ganes de veure'us, i seria ja de les últimes vegades que podria baixar entre setmana... A no ser que es fessin en divendres els sopars, clar!! Llavors cap problema!!
Ais! Quina "me..." ser de tan alluny!!... Quan visqui a Reus ja us tindré més apropet, jejeje!!

Papallona! Ja t'hem vist per aquí nena!! Tot bé? Me n'alegro molt guapa!! Cronica cronica!!

Torsaeann... arriba demà??

Laiac, que vagi molt bé la tornada al curro... Ànims!!!!!

Elxa i Happiness... demà els nomenaments! A veure si hi ha sort!! Esperem que si!!

Black, si estàs decidida i t'agrada el vestit d'aire endavant!! És un vestit que podràs aprofitar en altres ocasions com dius. I el de Kanacca quan té previst arribar?

Estiu, m'agrada molt la teva web de la boda!!

Tara, al final vau anar a la tagliatella? Està bé! M'agrada molt aquest lloc a mi!! Mmmmm!!! Ñam Ñam!! jejejeje!!!!

Giss, dimarts vas a provar més vestits? Jo hi vaig demà pel matí. I lo del sopar que has proposat al Viena... En un principi m'hi apunto!!! Nenes, que tinc moltes ganes de veure'us!

Per cert, lo d'anar a Emperatriz... quan heu dit d'anar-hi? Depen el dia si em va bé m'hi apuntaria, ja que ara tornant al curro no sé... Jops! ja ho diuen que qui té el cull llogat no seu quan vol!!! Quina raó!!!

Bona nit ninetes del meu cuore!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 11:21 pm

laiac ha escrit:
blackmamba ha escrit:
elxa ha escrit:sobre lo de kedar!!!!!

lunes tarde para comprar vestido de la black
+
martes cena
+
"x" dia cena-despedida black

sobre lo de kedar el martes yo os digo algo, pq voy por la tarde al ikea con mi madre y depende de la hora y como llegue de cansada os diria algo,
niñas podemos kedar un dia para hacer un viena con los niños también!!!!!!

que es eso que ha salido por ahí de ejem ejem al final no me caso????

en cuanto a lo del vestido, estuve el sábado mirando en Reus en festanit pero me parecían todos demasiado de novia, aunq eran bien sencillos!!!! luego fuí al blanc de nil en cambrils y no había nada de nada!!!!

así q he decidido q voy a ir a por el vestido de aire fiesta q me gusta. en la tienda de garn via 2 no lo tenian, tengo q llamar mañana por la mañana a la de barcelona ciudad (via augusta) para preguntar si lo tienen. si es asi. iré por la tarda a provarmelo. si alguna quiere venir, por mi estupendo!!!! (iré en coche, cabemos 5!!)
la idea es que me esperaré al vestido del chinito, si me va bien y me gusta me lo pondré en la iglesia y alomejor luego me cambio y me pongo el de aire (o no, y me dejo el balnco, no se!!), y si el del chinito no llega o llega mal o no me gusta por x razones pues me pongo el de aire directamente!!!!! lo he pasado bastante mal este finde con este tema, estoy muy nerviosa y necesito un plan b!!!! además el de aire me lo podré poner más veces!!!!

aquí os pongo una fotito de la paula echevarria con el vestido, para q veais q predomina el blanco y q, si no tengo más remedio q llevar ese, tp quedará tan mal.. mejor eso que en vaqueros, no???? jejejeje

vaya rollo he soltado, jajajaja.

mua guapas!!!!!!

Black guapiiiiiiiiiissima!!!!!

jo co que estic desconectada del que ha passat més enrera, doncs no sé què és això del vestit del xinitu!!!! però ja m'ho explicaràs...............i d'això de tenir un plan bé, estic amb tu, si t'has decidit per a aquest d'aire endavant, i tal com dius, te'l podr+as posar un altre dia no??????

Dimarts m'ho expliques bé........buffff quantes coses m'heu d'explicar també el dimarts!!!!!!!

Patunets, i no et capfiquis per un vestit dona, que no havies d'estar aixi amoinada el finde......a més, veig que tens moltes opcions!!!!!

muaaaaaaaa

Laiac!!!!!!!!!!!

Dimarts t'ho explico tot, ho prometo!!! però tu ens has d'explicar moltes coses primer eh!!!!!!

un petonàs guapíssimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 11:23 pm

elxa ha escrit:Black que tal fue la entrevista de trabajo? te han dicho algo?

nur_jor he vist el mail, ara et contesto!!!

laiac!!!!!!!!!! per fi, tenim que kedar! tinc moltes ganes que ens explikis tot tot del dia de la boda!!!! les vacancetes bé oi?

estiu nena, com t'estas currant la web dels nuvis eh! molt maca, no se si ho has vist però t'he deixat una firmeta.

happiness nena demà t'espero ben aviadet pel foro eh!!!!!!! jejejeje.......!!!!!!!!!! hi haurà nomenaments?? jejejeje......

torsaeann nena que bé que vius!!!!!! aviadet de tornada, espero que hagis disfrutat d'akestos dies de vacances.

Elxaaaaa

lo de la entrevsta creo q bien!!!! en teoria me han de llamar para una segunda entrevista!!!! aix, ojalá me dalga bien, xq no pinta nada mal!!!!

os cuento el martes más detalles, ok???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 11:24 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!!!!
Aix com m'en alegro de que moltes us hagueu apuntat al sopar del dimarts! aix aix! m'ho vaig`passar molt bé a lúltim, així que repetir és fantàstic! a més ve la Laia!!! i ens podrà explicar tot tot i tot lo de la boda!!! a veure si al final i podem ser totes o casi totes!

Elxa! que guay lo de la Nuria... yo pensaba que estas cosas no ocurrían... ya me contarás mejor...

Mrs Happiness!!! aix doncs si vols podem quedar dimarts al matí que havia pensat en anar a Reus a tirar CV!!! ja et trucaré! gràcies per pensar en mi!

Torsaeann!!! que demà ja arribes!!! aviat ens veurem!!! com t'ho has passat? Un petonet

Black! veo que eres de ideas fijas! jajaja al final te acabarás comprando el de aire no? bueno, bonito es... a ver si te llega el de Kanaka y te puedes decidir.

Laia! bonica, m'en alegro de que hagis trobat les fotos, el dimarts ens les ensenyes!!!

Papallona!!! donde estás!!! queremos saber de ti!!!

Tara, siento lo del perrito... espero que ya esteis mejor

Nur!!! quan tornes a anar a mirar vestidets? jo segurament aniré dimarts a pronovias!

Estiu! així que d'aquí a no res teniu piset no? que guay! ja farem un soparillo com tu dius...

Ah! per cert nenes!!! ja he probat allò que haviem de comprar a la farmàcia! jajaja personalment no m'ha agradat, ja us explicaré millor.
Anem a veure una peli. Un petonet!!!

jajajaja, si Giss, a mi cuando se me meta algo entre ceja y ceja... jejejeje. Pero que conste que he mirado en el festanit y en el blanc de nil primero ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :P

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 11:27 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!! Com ha anat el finde??

He vist que hi han unes quantes quedades aquesta setmana... Jo dimarts començo a treballar ja, quin pal!!! Ja serem 1 de setembre!!! I això per mi significarà no poder baixar tan sovint a les quedades... amb lo feliç que era jo a l'estiu baixant sempre que podia... A veure si m'ho puc muntar bé i baixar el dimarts al sopar, ja que tinc moltes ganes de veure'us, i seria ja de les últimes vegades que podria baixar entre setmana... A no ser que es fessin en divendres els sopars, clar!! Llavors cap problema!!
Ais! Quina "me..." ser de tan alluny!!... Quan visqui a Reus ja us tindré més apropet, jejeje!!

Papallona! Ja t'hem vist per aquí nena!! Tot bé? Me n'alegro molt guapa!! Cronica cronica!!

Torsaeann... arriba demà??

Laiac, que vagi molt bé la tornada al curro... Ànims!!!!!

Elxa i Happiness... demà els nomenaments! A veure si hi ha sort!! Esperem que si!!

Black, si estàs decidida i t'agrada el vestit d'aire endavant!! És un vestit que podràs aprofitar en altres ocasions com dius. I el de Kanacca quan té previst arribar?

Estiu, m'agrada molt la teva web de la boda!!

Tara, al final vau anar a la tagliatella? Està bé! M'agrada molt aquest lloc a mi!! Mmmmm!!! Ñam Ñam!! jejejeje!!!!

Giss, dimarts vas a provar més vestits? Jo hi vaig demà pel matí. I lo del sopar que has proposat al Viena... En un principi m'hi apunto!!! Nenes, que tinc moltes ganes de veure'us!

Per cert, lo d'anar a Emperatriz... quan heu dit d'anar-hi? Depen el dia si em va bé m'hi apuntaria, ja que ara tornant al curro no sé... Jops! ja ho diuen que qui té el cull llogat no seu quan vol!!! Quina raó!!!

Bona nit ninetes del meu cuore!!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Nur!!!!

Doncs me'l van enviar ja divendres i en teoria en 5-10 dies hauria d'arribar!!!! lo q passa esq clar, si son 10 dies seria el dilluns 7 o dimarts 8 i clar, és massa just per anar a mirar algo depressa i corrents si arriba malament o no m'agrada.. per això el d'aire!!!! plan b, jijijijiji

mua guapaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 30, 2009 11:28 pm

Bueno Ninetes!!!!!

Una que s'en va a dormir!!!!!!!!!

Nanit guapissimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 7:03 am

Bon dia al dematí!!!!!!!

Ninetes, com va aquest dilluns??

Ais!! Avui últim dia de vacances!! I la veritat és que ho estic portant millor del que em pensava. Altres anys, en la última setmana de vacances solia somiar ja amb el cole i amb els nens... com si el meu subconscient s'anés mentalitzant de la tornada... jajaja!! Perquè clar, costa començar!! Però aquest any, res de res!! Això deu ser que aquest any tinc moltes ganes de començar!! Ais... que serà el meu últim curs com a soltera!!! Que fuerte!!!!!!! I quan em retrobi amb els meus companys els hauré de donar la notícia "Em caso!!"... això sí que em posa nerviosa!!! Jijijiji!!

Que ràpid ha passat l'estiu...

Nenes! Avui sant Ramon!! Tara, el sant del teu nen no?? Felicita'l de part meva! jejeje!! Algun Ramon més??

Black, què és això d'una entrevista? M'he perdut! Ho vas explicar en alguna quedada? O està pel foro i se m'ha passat?

Ais... lo que em fa més por de la tornada al cole és tenir menys temps per estar per aquí i estar al dia de tot!! :-(

On tenim a les dels nomenaments? Com va?

Weno... en una estoneta baixaré a Reus...

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 7:13 am

On estan les matineres del foro??

Com es nota que és dilluns avui... jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dl. ago. 31, 2009 7:23 am

Bon dia ninetes!

Ja torna a ser dilluns, i com diu la nur es el sant del meu nen!!!!!!!!!!!!!
Per aixo no et puc acompanyar black, xq vindran els cunyats a donar-li el regalet i si no era avui seria dema i no hagues pogut venir a sopar!

Papallona ja has tornat *.-o-o.* ! Volem veure les fotos i ara m¡has deixat amb la intriga de lo de la maria! Nosaltres hi volem anar aquest finde amb els papis!

Happiness, gis i elxa, que hi hagi sort! ja ens informareu!

Nur, aixi que ja heu trobat les cadires, haurem de fer una festa!!!!!!!!!!!!!!!
Es fotut buscar una cosa i no trobar-la!

Laiac, veus com han aparegut!!!!!!!!!!!!!

Estiu, aixi que tindras el pis avans d'hora? que guai!!!!!!!!!!!1

Torsaeann, no vegis quines vacances, ehhhhhhhhh!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 31, 2009 8:35 am

BOn dia ninetes!!!!!!!

Mare mevaaaa jo si que vuelta al coleeee i no m'agrada gens!!!!ja m'estic agobiant!!!!jijijij..........però he tingut un moment per vosaltres, perque d'ara en endavant a la feina se m'ha acabat això de parlar pel foro tan sovint!!!!!

I a més, m'estic rallant avui...estic pensant que la setmana que ve el meu nen fa 30 anys i li hauria de fer festa grossa no???? però no sé què fer, i no en tinc ganes!!!!...el regal el tinc clar, però hem d'anar algo més lluny i no sé si fer-ho el mateix dia del seu cumple o el dilluns següent.....tot i que la gràcia és el mateix dia............!!!!!

aixxxxxxxxx!!!!! nu sé nu sé!!!!

Molts petonets de bon dia !!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:44 am

nur_jor ha escrit:Bon dia al dematí!!!!!!!

Ninetes, com va aquest dilluns??

Ais!! Avui últim dia de vacances!! I la veritat és que ho estic portant millor del que em pensava. Altres anys, en la última setmana de vacances solia somiar ja amb el cole i amb els nens... com si el meu subconscient s'anés mentalitzant de la tornada... jajaja!! Perquè clar, costa començar!! Però aquest any, res de res!! Això deu ser que aquest any tinc moltes ganes de començar!! Ais... que serà el meu últim curs com a soltera!!! Que fuerte!!!!!!! I quan em retrobi amb els meus companys els hauré de donar la notícia "Em caso!!"... això sí que em posa nerviosa!!! Jijijiji!!

Que ràpid ha passat l'estiu...

Nenes! Avui sant Ramon!! Tara, el sant del teu nen no?? Felicita'l de part meva! jejeje!! Algun Ramon més??

Black, què és això d'una entrevista? M'he perdut! Ho vas explicar en alguna quedada? O està pel foro i se m'ha passat?

Ais... lo que em fa més por de la tornada al cole és tenir menys temps per estar per aquí i estar al dia de tot!! :-(

On tenim a les dels nomenaments? Com va?

Weno... en una estoneta baixaré a Reus...

Petonets!!

Ho vaig dir a la quedada de dijous!!! el divendres vaig tenir una entrevista de feina!!! i em va anar motl bé (o això em va semblar a mi) i en teoris m'han de trucar per fer una segona entrevista amb el director general de l'empresa... a veure si hi ha sort!!! q avui és l'últim dia de feina on estic ara!!! I need money!!!!

així q tu demà comences a trebalalr eh!!!! aix nena!! que ràpid ha passat l'estiu!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:46 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Ja torna a ser dilluns, i com diu la nur es el sant del meu nen!!!!!!!!!!!!!
Per aixo no et puc acompanyar black, xq vindran els cunyats a donar-li el regalet i si no era avui seria dema i no hagues pogut venir a sopar!

Papallona ja has tornat *.-o-o.* ! Volem veure les fotos i ara m¡has deixat amb la intriga de lo de la maria! Nosaltres hi volem anar aquest finde amb els papis!

Happiness, gis i elxa, que hi hagi sort! ja ens informareu!

Nur, aixi que ja heu trobat les cadires, haurem de fer una festa!!!!!!!!!!!!!!!
Es fotut buscar una cosa i no trobar-la!

Laiac, veus com han aparegut!!!!!!!!!!!!!

Estiu, aixi que tindras el pis avans d'hora? que guai!!!!!!!!!!!1

Torsaeann, no vegis quines vacances, ehhhhhhhhh!

No et preocupis guapa!!!!! si no passa res, jejeje. Tu fes la teva, que és el sant del teu nen!!!!! i demà ens veiem per sopar al Viena i ja està!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:54 am

Laiac!!!!!!!!! ja estàs treballant??? unes comencen i altres acabem!!! jor, avui me quedo sense feinaaaaaaaaaaaaaaa i sense cobrar!!!!!!!!!!! xq sense feina, bueno, pero sense cobrar... tenint q pagar no una, sino 2 bodes... xDDDD tot i q una és reduida!!! jajaja

demà vens al sopar, no????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. ago. 31, 2009 8:58 am

Hola laiac, fa mandra organitzar aniverasirs pero despres t'ho passes be!
Jo si pots li faria el mateix dia i sino s'ho espera millor!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 9:05 am

Bon dia ninetes....!!!

Ja fa una estoneta que estic per aqui, però he estat mirant lo dels nomenaments i encara res...esperarem d'aqui a 1 horeta o una miqueta més...aix...seguim amb nervis!!!! jijiijij

Com va el matí foreras???

Tara...felicita al teu xicot que avui Sant Ramon....jo ara trucarè al pare que también és el seu Sant...aix...

Laiac...que tal el 1r dia de treball??? ja s'acabt lo bo, no???

Elxa...lista para nomenaments??? que hi hagi molta sort wapiiii!!!!

Giss...para mñn te digo algo, pq lo malo de esto de gencat esk tienes que estar pendiente de esto hasta el 14 de setiembre sin descanso....a no ser que llamen antes!!!!

Nur...ànims per demà!!!! jo pel tema de les quedades...bufff...también ho tindrè complicadet a no ser que els dies que tingui classes a Reus m'acosti al Viena...però serà a les 20:00 o així...a veure o ja direm un dia pq totes hi poguem anar...jopeta....

Papallona...que bien!!! per lo que comentes...tot anat genial, no?? ja ens explicaràs doncs....

Nenes....estarè per aqui tot el mati fins que no surtin llistes...però anirè fent cosetes per casa!!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dl. ago. 31, 2009 9:09 am

Ostres happiness una mica pal no aixo que hagis d'estar tants dies pendent dels nomenaments!

Que hi hagi sort!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants