Autor: tara » dl. ago. 31, 2009 9:11 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 9:13 am
tara ha escrit:Ostres happiness una mica pal no aixo que hagis d'estar tants dies pendent dels nomenaments!
Que hi hagi sort!!!!!!!!!!!!!1

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 9:15 am
tara ha escrit:Gis, te has adelantado!!!!!!!!!!!!!
Asi que ni fu ni fa?
El orti dia lo vi en eroski en una maquina espendedora valia 25 euros, cuanto te costo?

Autor: laiac » dl. ago. 31, 2009 9:30 am
Mrs. Happiness ha escrit:tara ha escrit:Gis, te has adelantado!!!!!!!!!!!!!
Asi que ni fu ni fa?
El orti dia lo vi en eroski en una maquina espendedora valia 25 euros, cuanto te costo?
Això que parleu??? és amb el que puc imaginar??? ejem..ejem..

Autor: laiac » dl. ago. 31, 2009 9:32 am
blackmamba ha escrit:Laiac!!!!!!!!! ja estàs treballant??? unes comencen i altres acabem!!! jor, avui me quedo sense feinaaaaaaaaaaaaaaa i sense cobrar!!!!!!!!!!! xq sense feina, bueno, pero sense cobrar... tenint q pagar no una, sino 2 bodes... xDDDD tot i q una és reduida!!! jajaja
demà vens al sopar, no????
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 9:33 am
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:tara ha escrit:Gis, te has adelantado!!!!!!!!!!!!!
Asi que ni fu ni fa?
Això que parleu??? és amb el que puc imaginar??? ejem..ejem..
Mareta meva...parlar d'aquestes coses i de bon matí....que no veieu que jo estic entre paperots????
doncs ja m'explicareus?? bé, tu giss, perquè a mi per la despedida em van regalar dos coses i cap de les dues funciona...i no les hem arribat a provar!!!!
quin rotllo!!!

Autor: laiac » dl. ago. 31, 2009 9:34 am
tara ha escrit:Hola laiac, fa mandra organitzar aniverasirs pero despres t'ho passes be!
Jo si pots li faria el mateix dia i sino s'ho espera millor!

Autor: laiac » dl. ago. 31, 2009 9:36 am
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes....!!!
Ja fa una estoneta que estic per aqui, però he estat mirant lo dels nomenaments i encara res...esperarem d'aqui a 1 horeta o una miqueta més...aix...seguim amb nervis!!!! jijiijij
Com va el matí foreras???
Tara...felicita al teu xicot que avui Sant Ramon....jo ara trucarè al pare que también és el seu Sant...aix...
Laiac...que tal el 1r dia de treball??? ja s'acabt lo bo, no???
Elxa...lista para nomenaments??? que hi hagi molta sort wapiiii!!!!
Giss...para mñn te digo algo, pq lo malo de esto de gencat esk tienes que estar pendiente de esto hasta el 14 de setiembre sin descanso....a no ser que llamen antes!!!!
Nur...ànims per demà!!!! jo pel tema de les quedades...bufff...también ho tindrè complicadet a no ser que els dies que tingui classes a Reus m'acosti al Viena...però serà a les 20:00 o així...a veure o ja direm un dia pq totes hi poguem anar...jopeta....
Papallona...que bien!!! per lo que comentes...tot anat genial, no?? ja ens explicaràs doncs....
Nenes....estarè per aqui tot el mati fins que no surtin llistes...però anirè fent cosetes per casa!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 9:48 am
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes....!!!
Ja fa una estoneta que estic per aqui, però he estat mirant lo dels nomenaments i encara res...esperarem d'aqui a 1 horeta o una miqueta més...aix...seguim amb nervis!!!! jijiijij
Com va el matí foreras???
Tara...felicita al teu xicot que avui Sant Ramon....jo ara trucarè al pare que también és el seu Sant...aix...
Laiac...que tal el 1r dia de treball??? ja s'acabt lo bo, no???
Elxa...lista para nomenaments??? que hi hagi molta sort wapiiii!!!!
Giss...para mñn te digo algo, pq lo malo de esto de gencat esk tienes que estar pendiente de esto hasta el 14 de setiembre sin descanso....a no ser que llamen antes!!!!
Nur...ànims per demà!!!! jo pel tema de les quedades...bufff...también ho tindrè complicadet a no ser que els dies que tingui classes a Reus m'acosti al Viena...però serà a les 20:00 o així...a veure o ja direm un dia pq totes hi poguem anar...jopeta....
Papallona...que bien!!! per lo que comentes...tot anat genial, no?? ja ens explicaràs doncs....
Nenes....estarè per aqui tot el mati fins que no surtin llistes...però anirè fent cosetes per casa!!!!!!
Ostressssssss!!!!! mira que estar pendent d'això............però és lo que hay no???? en principi surt en quin lloc esteu, o també podria sortir si teniu feina??? em perdo!!!!
eiiiiiiiiiiiiiii mrs.happiness.....que tinc algo per tu que em vas demanar!!!!! demà si vens al sopar t'ho porto!!!!!! per cert.....cap a quina hora quedarem??????????
Muaaaaaaaaaaaaaaa
, moltes gràcies neni....t'ho agraeixo!!! que wai!!!! jejejeje
Autor: tara » dl. ago. 31, 2009 10:06 am

Autor: tara » dl. ago. 31, 2009 10:10 am

Autor: Giss » dl. ago. 31, 2009 10:15 am

Autor: Giss » dl. ago. 31, 2009 10:17 am
tara ha escrit:Gis, te has adelantado!!!!!!!!!!!!!
Asi que ni fu ni fa?

Autor: tara » dl. ago. 31, 2009 10:17 am

Autor: Giss » dl. ago. 31, 2009 10:20 am
elxa ha escrit:Avui Sant Ramón, Moltes felicitats de la meva part al teu nen tara.
Nosatres avui tenim sopar amb els sogres que també es diu Ramón el sogre.
Al final hem canviat els plans amb ma mare, anirem avui a la tarda al ikea así que demà no tindré res a la tarda, en principi si que vindré al sopar al Viena.

Autor: Giss » dl. ago. 31, 2009 10:20 am
tara ha escrit:Que tengas suerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrte!

Autor: tara » dl. ago. 31, 2009 10:38 am

Autor: laiac » dl. ago. 31, 2009 11:03 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 11:05 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 11:07 am