"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 11:14 am

Mrs. Happiness ha escrit:Elxa....saps alguna coseta????? pq són les 12 i encara no ha sortit res....això és un sin vivir!!!! esk l'altre dia a les 11:30 ja estaven penjades les llistes!!!!

Elxa....avui no hi han adjudicacions....esk he entrat a la meva pàgina personal i he vist que havien ficat que "avui no havia obtigut cap nomenamet" i es clar...a la pàgina personal i sent les hores que són ho ficaven res i he trucat a Tgn...i el noi ha dit que avui no hi han i que no saben quan seràn les pròximes!!!! :star::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 11:32 am

Nur....ahir ens vas dir que havies anat a l'Encanteri a parlar amb Marian...així que les Encanterines volem info...sispli!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. ago. 31, 2009 11:35 am

Si elxa esto va a toda marxa!!!!!!!!!

Laiac no hi vaig pensar, pero si en tens alguna i no la necessites t'ho agraeixo!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 11:44 am

Ninetes...demà farem la comanda de la web de Julio???? esk ara estava mirant i vull parlar amb ell a veure quans hem de demanar... Per cert, el tema dels pètals....vosaltres els ficareu en saquets también o com?? esk jo havia pensat ficar-los amb cistellets de mimbre (2 o 3 cistellets al costat dels saquets) més o menys com ho va fer l'amiga de Elxa...però es clar...com l'altre dia va comentar que hi havia unes nenes que els van llençar tots abans d'hora i no vull trobar-m'he amb això...vaja...la catifa de pètals!!!!! jejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 12:11 pm

Ninetes!!!! si que escriviu!!!!

Tara, Giss... que cosillas que explicais por aquí... eso si, mañana se comenta abiertamente!! q yo me quiero enterar bien de esto.. jijijijiji.

Las profes, vaya tela con lo de hoy, no?? bueno, tened paciencia que seguro que os sale algo!!!! hay que ser postivias nenaaaaaaaaaaaas!!! AMUNT LE NINETES PROFES!!!!

I res, demà com quedem pel sopar??? jo a les 19h tinc q anar a aprlar amb el mossèn per a què ens epxliqui la cerimònia i començar a escollir les lectures, portar el papeleo, etc.

Ah!!! i al final a lo del vestit vaig demà al matí, per si alguna s'anima a acompanyar-me!!! a la botiga d'aire de via augusta el tenien i me l'han reservat!!!! ja em direu si alguna us animeu, sinó doncs no passa res!!!!!

Demà hem de parlar también de quan fem el sopar a casa meva, no???

Una altra cosa!!! m'ha fallat el fotògraf, el dia 12 té un compromís i no podrà venir... alguna nineta que mno li sàpiga greu de fer-nos fotitos??? xq sino no tindrem ni fotos, jops... :-( :-(

Bé, ja parlem demà de tot això i de moltes més coses al soparet!!!!

Us estimooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 1:29 pm

hola boniques!!

acabo d'arribar de Reus... i se m'acumula la feina!! ara m'acabo de posar al dia i ara enviaré els mails que tinc pendents...

esteu animades de bon matí, eh!! jajaja!! pel que comentava la Giss ja sé per on van els tiros... jo la setmana passada vaig anar a Andorra i... m'ho vaig comprar, jijijiji!! em va costar 10 i pico a mi. Però encara no ho he pogut provar!!!! Aix!!! ja us diré si va bé o no!! :-))

ninetes profes! avui res amb els nomenaments? a veure si demà hi ha més sort! demà dia 1 de setembre suposo que es posaran les piles perquè el personal ja estigui cadascu al seu lloc preparats pel 14! no? ais nu se, no he anat mai de llistes, però una amiga meva sempre la cridaven durant els primers 4 dies de setembre...

quants Ramons hi han no? felicitats a tots!! futurs marits, pares i sogres!! jejeje!!

Black, molt bé lo de l'entrevista no? A veure si et truquen aviat i surt tot rodat!!

Tara, ja ets nuvia milenaria!! com li donem a la tecla... :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 31, 2009 2:18 pm

Nineteeeeeeeeeessssssss!!!!!!!!!!

ja he arribat a caset i avui estic sola!! m'he fet el dinar i tot just acabar.............amb el portatil a la falda damunt de sofà!!!!! quin vici!!!!

Avui tic xofff..........estava preocupada perque en el programa de fixatge que tenim a la feina, no m'havien afegit els dies de vacances i el de matrimoni, a més, aquest any extraordinariament havia demanat 15 dies de vacances encara al novembre i res de res.................doncs quan he trucat on ho porten...em diuen que no tenen res, ni l'escrit que vaig fer demanant fer vacances més tard, ni el de les vacances d'agost..........m'han dit que m'esperi a veure si ho troben!!!!!bufffffff jopetaaaaaaaa jo fent vacances il·legals!!!!!!!! quin agobio!!! a veure si ara no m'ho deixaran fer????????? i això que volíem mirar d'anar a algun altre lloc!!!!!!!! buf buf.................

i a sobre, això del meu xic...què no sé què ferli a part del regal.......com fer-li festa sorpresa, si demanar algo a vistaprint!ª!!!!!

no em feu cas, que m'agobio aviat!!!!!

Patunts!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 31, 2009 2:20 pm

tara ha escrit:Si elxa esto va a toda marxa!!!!!!!!!

Laiac no hi vaig pensar, pero si en tens alguna i no la necessites t'ho agraeixo!!!!!!

NENAAAAAAAAAAAA però que fas escrivint taaaaaaaaaaan!!!! no si val eeeeeeee!!!!!!!!!! mira que tenim poca feina eeeee!!!!!!

PAtunets, fins demà!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 31, 2009 2:28 pm

Ei guapis! demà hem de parlar de la comanda de la web del julio... jo ja la tinc preparada així que qui vulgui demanar alguna cosa també, doncs que ho digui i així demà quedem en alguna cosa no?
Per cert, black, tu no hiciste un pedido a vistaprint? yo todavía no lo he visto!!! traete una muestra de cada para verlo porfi!!!
La Laia ha de portar les fotos... què més? què més? ara no sé si havia de portar algo jo...
Bueno boniques, m'en vaig a fer repàs... quin pal! de 16.00 a 18.00... desprès aniré a comprar-li un regalet al meu germà que dijous és el seu aniversari.
Un petonet i fins la nit!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 2:29 pm

nur_jor ha escrit:hola boniques!!

acabo d'arribar de Reus... i se m'acumula la feina!! ara m'acabo de posar al dia i ara enviaré els mails que tinc pendents...

esteu animades de bon matí, eh!! jajaja!! pel que comentava la Giss ja sé per on van els tiros... jo la setmana passada vaig anar a Andorra i... m'ho vaig comprar, jijijiji!! em va costar 10 i pico a mi. Però encara no ho he pogut provar!!!! Aix!!! ja us diré si va bé o no!! :-))

ninetes profes! avui res amb els nomenaments? a veure si demà hi ha més sort! demà dia 1 de setembre suposo que es posaran les piles perquè el personal ja estigui cadascu al seu lloc preparats pel 14! no? ais nu se, no he anat mai de llistes, però una amiga meva sempre la cridaven durant els primers 4 dies de setembre...

quants Ramons hi han no? felicitats a tots!! futurs marits, pares i sogres!! jejeje!!

Black, molt bé lo de l'entrevista no? A veure si et truquen aviat i surt tot rodat!!

Tara, ja ets nuvia milenaria!! com li donem a la tecla... :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Nena!!! molta feina veig!!!

lo que parleu me puc fer una diea de lo q és... però m'hauré d'esperara demà per a q m'ho confirmeu!!!jijijiji

lo de l'entrevista ja m'han trucat, tinc la segona entrevista demà al matí!!! així q no sé a quina hora podré anar a aire!!!! jorrrrr

petonets!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 31, 2009 3:07 pm

blackmamba ha escrit:

lo que parleu me puc fer una diea de lo q és... però m'hauré d'esperara demà per a q m'ho confirmeu!!!jijijiji

lo de l'entrevista ja m'han trucat, tinc la segona entrevista demà al matí!!! així q no sé a quina hora podré anar a aire!!!! jorrrrr

petonets!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetaaaaaaa!!!!

que bé!!!!!!!!!!!!!FELICITTTTTTTATTTTTTTTTTTTSSSS demà m'ho expliques tot eeeee....jolines, es que no m'entero!!!!jijiijiji

i jo al matí tampoc hagués pogut venir que treballo, però a veure si tens temps de fer-ho tot.......!!!!!

per cert, a quina hora et cases????????????????

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 3:17 pm

Hola ninetes de nou!!!! estic aqui veient una mica la tele que el nen està fent la migdiada...i jo doncs que millor que fer una visita a les ninetes!!!

Confirmat...demà vaig al sopar...però a veure si podem quedar aviat...pq el dimecres m'he de llevar aviadet...sispli!!!

Nur...ara t'envio la resposta al teu e-mail!!! però he al.lucinat bastant...però gràcies per les fotitos...

Una coseta...volem anar aquesta tarda a mirar invis...pq el nen vol mirar altre tipus de invis de les que teniem pensades i volem anar...però no tenim ni idea per on anar...Algú m'ajuda!!!!! tinc en compte aquella que em va dir la Tara...però em va dir a Riuclar, no??? però el nom??? aixx.... ja em direu alguna coseta!!!! i a l a nit us explico!!!

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 3:31 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeessssssss!!!!!!!!!!

ja he arribat a caset i avui estic sola!! m'he fet el dinar i tot just acabar.............amb el portatil a la falda damunt de sofà!!!!! quin vici!!!!

Avui tic xofff..........estava preocupada perque en el programa de fixatge que tenim a la feina, no m'havien afegit els dies de vacances i el de matrimoni, a més, aquest any extraordinariament havia demanat 15 dies de vacances encara al novembre i res de res.................doncs quan he trucat on ho porten...em diuen que no tenen res, ni l'escrit que vaig fer demanant fer vacances més tard, ni el de les vacances d'agost..........m'han dit que m'esperi a veure si ho troben!!!!!bufffffff jopetaaaaaaaa jo fent vacances il·legals!!!!!!!! quin agobio!!! a veure si ara no m'ho deixaran fer????????? i això que volíem mirar d'anar a algun altre lloc!!!!!!!! buf buf.................

i a sobre, això del meu xic...què no sé què ferli a part del regal.......com fer-li festa sorpresa, si demanar algo a vistaprint!ª!!!!!

no em feu cas, que m'agobio aviat!!!!!

Patunts!!!

Nena, amunt! Ja veuràs com tot se soluciona!
Ais aquestes coses del papeleo... sempre passa igual! Tants papers que despres es perden! Però tu tranquila, que ara que els has donat un toque segur que ho busquen, que si tu els hi vas donar segur que ho han de tenir!!!! Només faltaria!! Jejejej!!
Voleu anar a algun lloc pel novembre? Que guai! Teniu pensat algo ja? Us agrada viatjar, eh!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 3:33 pm

blackmamba ha escrit:

petonets!!!!!!!!!!!!!!!

Nena! Ja t'han trucat!?? Què ràpid!!
Demà pel matí és? A la tarda ja ens explicaràs que tal, eh!!
Sort!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 31, 2009 3:38 pm

Nur_jor!!!!!!!!!

si si, ens encanta viatjar........!!!!!!!!!!! tot i això, sé que d'aquí 2 mesos ja tindré ganes de vacances perque tic molt agobiada a la feina, però ara em quedaria a caseta, que porto tot l'agost amunt i avall!!!!!

però si si....a mi, passant de la grip A, m'agradaria anar a la Riviera Maya, que al novembre està bé pel temps....i potser fer nova york i això.............sinó també voldríem anar a Canadà, però farà fred..........i a mi, la Patagonia...buffff però no arribaria ni de dies ni de calers........jijiji a més, vull algo més relax, com ho de la riviera maya!!! si algú aquests dies va a mirar viatges m'ho diu i m'hi apunto......................Tara.........ja ho teniu clar?¿¿`perque si algun dia hi vas sola m'ho dius, que així aprofitaré!!!!!!!!!!!!1

PAtunets...........
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 3:39 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes de nou!!!! estic aqui veient una mica la tele que el nen està fent la migdiada...i jo doncs que millor que fer una visita a les ninetes!!!

Confirmat...demà vaig al sopar...però a veure si podem quedar aviat...pq el dimecres m'he de llevar aviadet...sispli!!!

Nur...ara t'envio la resposta al teu e-mail!!! però he al.lucinat bastant...però gràcies per les fotitos...

Una coseta...volem anar aquesta tarda a mirar invis...pq el nen vol mirar altre tipus de invis de les que teniem pensades i volem anar...però no tenim ni idea per on anar...Algú m'ajuda!!!!! tinc en compte aquella que em va dir la Tara...però em va dir a Riuclar, no??? però el nom??? aixx.... ja em direu alguna coseta!!!! i a l a nit us explico!!!

Petonets a totes!!!!

No recordo on era la que va dir la Tara. No em vaig apuntar la direcció.
A nosaltres ens les fa el fotografs i no hem mirat res més ja. I no et sabria dir de cap lloc...
Però a qualsevol imprempta trobaries alguna coseta, oi?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 31, 2009 3:40 pm

Nineteeeeeeeeesss!!!!

Ara estava arreglant i recpilant els fotos que tinc de la boda!!! prometo, juro, i torno a prmetre que quan ho tingui començo al crònica, que tinc ganes d'expkicar-vos moltes coses, però haureu d'aguantar rotllo eeeee, que ja em coneixeu!!!!

Vaja, que me'n vaig a arreglar cosetes i després cap a reus, que al final he quedat amb ma cosina un ratet!!!!

per cert, ara pensava i.....no coneixereu un paleta que em pugui fer alguna obra buena-bonita-barata??? volem fer jardi i baixos!!!!!!! i no sé a qui dirli!!!!!!!

Apaaaaaaaaaa fins la nit ja serà!!!!!!

muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 31, 2009 3:43 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes de nou!!!! estic aqui veient una mica la tele que el nen està fent la migdiada...i jo doncs que millor que fer una visita a les ninetes!!!

Petonets a totes!!!!

Nineta!!!

jo no et puc ajudar gaire perque mes les vaig fer jo.....però el que diu la nur_jor......a REus, almenys, a qualsevol impremta en tenen...el megaron, un altre lloc del centre...........

Segons on estiguis prova a fer això, ves a alguna imprenta!!!!!perque fer-s'ho vosaltres amb alguna idea original????

Espero que tingueu sort, a la nit entro i a veure que expliques!!!!!

muaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 3:47 pm

laiac ha escrit:Nur_jor!!!!!!!!!

si si, ens encanta viatjar........!!!!!!!!!!! tot i això, sé que d'aquí 2 mesos ja tindré ganes de vacances perque tic molt agobiada a la feina, però ara em quedaria a caseta, que porto tot l'agost amunt i avall!!!!!

però si si....a mi, passant de la grip A, m'agradaria anar a la Riviera Maya, que al novembre està bé pel temps....i potser fer nova york i això.............sinó també voldríem anar a Canadà, però farà fred..........i a mi, la Patagonia...buffff però no arribaria ni de dies ni de calers........jijiji a més, vull algo més relax, com ho de la riviera maya!!! si algú aquests dies va a mirar viatges m'ho diu i m'hi apunto......................Tara.........ja ho teniu clar?¿¿`perque si algun dia hi vas sola m'ho dius, que així aprofitaré!!!!!!!!!!!!1

PAtunets...........

Ja ho tens ben planejat, eh!! Quins viatges tan macos!! Pel clima tindries més bon temps a la Riviera Maya que a Canadà. ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 31, 2009 4:50 pm

Papallona que tal el bodorrio??segur q molt be ens as dexplicar mes coses

I diumenge casi q tmb vaig a l'orangerie a veureo am muns pares xo mamare no estaba gaire fina i potser i anirem o aqest finde o el q be amb muns sogres...xq clar ara es lepoca i vull veure cm esta la vinya i com an qedat les obres de la sala on fan l'aperitiu
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants