"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 6:50 pm

nur_jor ha escrit:Ja ho he trobat!! jejeje!!!
Ara si:

FELICITATS PAPALLONA!!!!

mmmmmmmmmmmmm
kin pastís més boooooooooooo

gracies!!!!!!!!! jejejej m'encantaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 6:51 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hollla ninetes de nouuuu!!!!
A veure 1r de tot...que entre els p........ nomenamets i els nervis que portava al damunt no he pensat!!!!!

PAPALLONA AIXÒ ES PER A TU!!!!! ESPERO QUE T'AGRADIIII!!!! ÉS SUPER FUNNY!!

http://youtube.com/watch?v=yolLqx6k1OM

:-()-)

aixxxxxxxxxxxxxx

ara a la feina me diu que l'acces està prohibitttttttttt
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 6:54 pm

tara ha escrit:Bueno ninetes, m'en vaig a estirar una miqueta, em pendre un ibuprofeno a veure que tal, ja no se que fer!
I res a esperar a que arribin els papes que estan de cami!

oooo
tara com estas???????????? :-(
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 6:56 pm

nur_jor ha escrit:Nenes... més amunt ho he comentat per sobre... no sé com començar... :--(

Sabeu que sempre deia que tenia espies? Doncs així és... i estic molt decepcionada... :-( :-( :-( :-(

Jo pel que anava veient, treia conclusions, però pensava que només eren casualitats... però tot i així pel foro intentava ser cauta per si de cas...

Doncs bé, resutlta que estava en el cert i que si que tinc espies. I es tracta de la última persona que m'hagués imagina't mai... :--( Potser m'ekivoco, i m'agradaria ekivocar-me... però després de veure algunes cosetes... he obert els ulls.

Ara em dirigeixo a tu, "espia", que sé que m’estàs llegint: No m'ho esperava pas, en serio... estic molt decepcionada... Què més dir-te? Que m’has fallat...

Jo estic per aquí molt il•lusionada amb els preparatius de la boda amb les ninetes, i resulta que no puc expressar-me lliurement per culpa d’aquesta persona...

Ninetes, d’ara endavant per aquí al foro hi seguiré entrant, clar, però no diré res dels preparatius, ni del vestit ni de res... Jo ho seguiré compartint tot amb vosaltres però via e-mail, com el cas del vestit. Però per aquí no sortiran ni botigues, ni marques, ni fotos, ni pistes, ni res...

Quina decepció més gran nenes... :-( :-( :-( :-(

Ninetes, això us ho explicaré millor en la pròxima “QUEDADA”

Anims Nur!!! espero que no la convidis a la boda ehhhhh!!!
ja parlarem
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 6:57 pm

torsaeann ha escrit:hola boniques meves¡¡¡¡¡
quina llàstima no poder esta't amb vosaltres el dijous...

PAPALLONA MOLTES FELICITATS I QUE VAGUI MOLT BÉ EL BODORRIO DE LA TEVA TATA¡¡¡¡¡¡

Que ha passa't amb el foro? veig que hi han canvis no? ai ai........

Espero que totes estigueu molt bé¡¡¡¡¡¡¡ jo ara vaig a dormir i demà a fer el DESCENSO DEL SELLA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets i el dilluns ja arribo i dimarts a treballar.....QUINA MERDA¡¡¡¡¡¡

Nur, em sap molt de greu això de la teva espia. Ja parlem i tranqui.

US ESTIMOOOO BONIQUES¡¡¡¡

moltes gracies bunika
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:00 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Yujuuuuuuuuuuuu!!!! ja sóc aqui....ja he arribat...ja sóc aqui ja he arribat!!!!!! jijijiijiji :-///:

Com va el Dissabte ???? nosaltres fa res que hem arribat des de les 9:00h del mati, però hem anat al Carrefour per omplir la nevera i desprès a dinar a casa dels sogres que ja ens han calculat més o menys la gent que porten només per la seva part!!!! total uns 102!!!!! només la part d'ell però esk ara falta la meva i els amics...penso que això de 150 pax ja ens podem anar oblidant....jejejeje... Aixxx...mareta!!!!!! :star::

Papallona....que molts regalets ahir????? suposo que ara estaràs de bodorrio de la germaneta, no???? que us ho passeu molt i molt bé...i segur que cau toia!!!! volem crònica!!!!!!

Tara...m'he estat enrecordant de tu tot el matí...a les 12:00h li he dit amb ell "La Tara tenia hora a aquesta hora pel vestit" i que...ja el tens?????? ESTEM DESESPERADES PER SABER-HOOOOOOO!!!!!!

Estiu....treballant avui???? :hmm:: els funcionaris treballen els dissabtes??? jopeta...a veure si el Govern a part de congelar-vos el sou también us farà treballar els findes!!!
Sobre lo de la web...ja tinc el codi d'accès i ja ho vaig estar mirant ahir...sembla interessant però passo de conectar-ho amb el Facebook...pq penso que si aqui hi han espíes....buahhh...al facebook ja "ni te digo". No obstant, ho mirarè...pq si es semblant a allò que em va dir la Laiac del "Table perfect plan" li trobarè molta utilitat.

Per cert, Laiac i Torsaeann....quan torneu????? no pareu i us trobem a faltar moltissssimmmm!!!

Black...aquests nervis????

Giss i Elxa...que tal es presenta el finde....???

Nur...més tranquila??? per cert, ja vaig llegir el email i t'he enviat la resposta....he encertat o que??? *.-o-o.*

Ninetes...nosaltres ara hem quedat amb uns amics per anar a prendre alguna coseta...i ja fins la nit no se si em conectarè...sabem a quina hora quedem però no a la que arribem...així que US ESTIMO A TOTES I QUE US HO PASSEU MOLT I MOLT BÉ AQUEST FINDE...

Petonets enormes!!!!!

aix happi.. la veritat es que no molts regalets.... pero menos mal que entrava al foro a llegir-vos i podia veure les vostres felicitacionsssssssss *.-o-o.*

peroooo vaig tenir uns quants especials
la mama unes ulleres de sol mmmmm més xulis jejejej
el xicot el meu perfum preferitttt.. que me costa un paston i cada cop que se m'acava ufff... + un soparet...

i mun germana guauuuuuuu.... em va regalar un conjunt de majorica de perles!! per la meva bodaaaaaaaaaaa!!!ninetes vaig flipar!! m'encantaaaaaaaaaaa
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:01 pm

tara ha escrit:Bones ninetes!

Avui es una dia agre-dolç!

Dols perque si, ja tinc vestittttttttttt! (el que no he et fotos, pero ve ja les heu vist!)

I agre xq el nen esta una mica xafadet, el seu gos estava malto i avui l'han sacrificat, aixi que una mica tristos.

Aixi que celebracio de l'ultim aniversari de solters, potser haura d'esperar!

Pero contenta

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

... uff. sento lo del gos :-(
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:02 pm

tara ha escrit:Bueno, us explico, la mama continua dient que li agradava mes l'altre, pero que aquest tambe!

La prova a anat be, m'he vist guapa, hem decidit fer-me una jaqueta, de la mateixa tela del cos, aixi que a pendre mides, de pit, de cintura, del braç, sera nomes per la ceremonia i per no passar fred!

L'he probat amb unes sabates, nada mas i nada meos que 10 cm de talo, no se si sera tant pero pobres peus!

Bueno que la proxima prova sera ja al novenbre, aixi mirare sabates i roba interior, que ha de ser llisa, que sino es marcara!

El dia de la prova demanare hora a la pelu, i aixi anire probant tambe el pentinat!

I res que estic contenta, i que m'he tret un pes de sobre, ara haure de trucar a rc i dir que no cal que em portin els que vaig demanar!

Ben fet wapiiiiiii
me n'alegro moltíssim,, i que guai prova i pentinnat!!! aixxxxx kins nervis!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:09 pm

tara ha escrit:Bueno, us explico, la mama continua dient que li agradava mes l'altre, pero que aquest tambe!

La prova a anat be, m'he vist guapa, hem decidit fer-me una jaqueta, de la mateixa tela del cos, aixi que a pendre mides, de pit, de cintura, del braç, sera nomes per la ceremonia i per no passar fred!

L'he probat amb unes sabates, nada mas i nada meos que 10 cm de talo, no se si sera tant pero pobres peus!

Bueno que la proxima prova sera ja al novenbre, aixi mirare sabates i roba interior, que ha de ser llisa, que sino es marcara!

El dia de la prova demanare hora a la pelu, i aixi anire probant tambe el pentinat!

I res que estic contenta, i que m'he tret un pes de sobre, ara haure de trucar a rc i dir que no cal que em portin els que vaig demanar!

me ficat nervioseta al llegir el teu missatge uff uf... que ja has decidittttt!!!!!!!!! :-()-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:11 pm

nur_jor ha escrit:Hola boniques!!
Acabo d'arribar a casa... quin dia!!

Tara nena!! Avui pensava en tu!! Jejeje!! Ja tens vestit!!! Me n'alegro molt!! Estaràs molt guapa!! Quin pes de sobre t'has tret, no? Apa, ara a mirar complements: roba interior, sabates... jejejee!! Ais que poc a poc ho vas tenint tot!!
Em sap molt greu lo del gosset del teu nen... ànims!

I la Papallona de bodorrio!! La toia segur, no? Jejejee!!

Happiness, avui he anat per Valls a mirar cadires al Monmoble i al Rocamora, i a final ens n'han agradat unes del Rocamora! Ja tinc cadires!! Jejeje!! Per fi!! A Monmoble no hem trobat cap cadira de l'estil que buscàvem... però hem comprat cosetes per la cuina, jijiji!! Quin munt de coses que tenen! Avui ha estat un dia per gastar!! Ai la butxaca... buf... jejeje!! Ara et contesto al mail, ok?

Tornsaeann i Laiac... com va pel nord?

I les ninetes pendents de les llistes, que tal? Alguna novetat? Weno... ara que hi penso som dissabte, jejeje!

Petons a totes!!
Fins demà guapissimes!
::love:: ::love:: ::love::

siiiiiiii la toia.. quan vaig sentir la meva canço... ostres quin moment.. i després va venir i buahhhhhhhhhhh

momentazooooooooo jejejej
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:12 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Gracies a totes er els anims, al final vam anar a sopar a la tagliatella, pero res mes!, pero algo es algo!

Papallona que tal el cumple i que tal la boda, hi va haver regalet! Se't troba a faltar per aqui!

I a la resta a veure si aquest mes quedem per anar a emperatriz a mirar lo de la roba interior!

jejej.. gracies wapi!! si regalet regaletttttttt
aix... ja tinc la cronica feta!!! per mi anava tan wapaaaaaaaa

pero pesa molt i no la puc enviar joooooooo... lo sgigo intentando...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:27 pm

blackmamba ha escrit:Papallonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, MINIFIESTATE!!! jejejeje

com va anar el cumple???? i la boda???? espero que molt molt bé!!! i a veure si pots venri el dmiarts al sopar del Viena i podem celebrar una mcia el teu cumple, no??????

un petonàs guapaaaaaaaaaaaa (+:-) (+:-) jejeje

os igui que demà feu sopar??!!! Doncs intento anar.. es que estic sense cotxe.... :--( :--( :--( desde el dia del meu cumple ja us explicaré pq... molt fort... en fin... miro com fer-ho.... aix....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:28 pm

elxa ha escrit:Papallona!!!!!

Que tal fue el cumple? muchos regalitos?

Y la boda de tu hermana? que tal todo? regalito....regalito? ah! queremos ver fotos!!! ::[]:-]] ::[]:-]]

sisi ya lo tengo preparado... estoy intentando enviarlo.... como puedo comprimir el archivo pq en zip y en rar casi que no se comprime...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:29 pm

elxa ha escrit:sobre lo de kedar!!!!!

lunes tarde para comprar vestido de la black
+
martes cena
+
"x" dia cena-despedida black

sobre lo de kedar el martes yo os digo algo, pq voy por la tarde al ikea con mi madre y depende de la hora y como llegue de cansada os diria algo,
niñas podemos kedar un dia para hacer un viena con los niños también!!!!!!

ah ok.. osea que ese es el planning......... okis!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:30 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!

Acabo d'arribar a casa del bateig, i en prou feines he anat a fer un pipi i m'he conectat.....sort que el meu home està mirant no sé què de la vuelta a Espanya!!!!!!!!

Avui no sé si em podré allargar gaire, vull legir les 10 pagines que tinc per llegir, i comentar-ho tot, però mare meva....avui haig de preparar el portatil de la feina per demà i no sé si tindré temps!!!!

ELXA............et volia comentar el mail punt per punt, el de la boda, sé que fa dies però m'ha fet gràcia que haguessis estat allí.........TU divina de la muerte....fins i tot el Josepho ha dit, molt xulo el vestit.............els NUVIS a mi no m'han agradat gaire....ella...bufff el color no m'ha agradat, i el vestit massa engorrós no??? tot i que ella no anava lletja eee.....i el nuvi...no m'ha agradat gens!!!! el MENJAR.....saps que hem van dir els meus nebots quan vam arribar a l'aperitiu?????em venen amb un plat i em diuen "tieta tieta, mira quines patatas amb un ou de codorniu"?????? i m'ha fet gràcia que ho diguessis!!!! a què l'aperitiu es una passada??? ens van dir que és el mateix que al Casablanca...i el josep no para de pregonar que algú es casi allí per anar a l'aperitiu perque al final no el vam disfrutar!!!....la FONT de xocolata crec que la mateixa que nosaltres!!!!! i els ninotets!!!!que guai no???? jo ja dit que me casat i a mi mai me n'han regalat!!!!jopeta!!!!!! :-/

BLACK guapiiiiiiiiiiiiissima!!!!!!!!com estàs??nerviosa???ja tens vestit o no????per allí a Cantabria vaig veure un parell de vestits blancs xulissims, no de novia, i vaig pensar en tu!!!! que guai noia....però hem de quedar i explicarme més coses, que començaria a preguntar i em faria pesada!!!!!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!!!! a mi em va perfecte quedar qualsevol dia per la tarda eeeee....i el dimarts, si em voleu, també puc venir a sopar al Viena eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! perfecte!!!!!!
!
ah per cert!!!!!!!!!!JA TINC LES FOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sabeu que vaig estar trucant, buscant, vaig insistir i a tot arreu em van dir que no ho tenien=??? doncs al primer lloc on vam anar, em van demanar el telèfon i tot perque si ho trobaven em trucaven................i sabeu que??????? una amiga meva i torna a passar aquest dijous i li diuen "uix...però aquests albums estan aqui de fa dies no????" i va i els treuen de darrera la barra!!!!!!!!!!!!!! jo flipo, però axí estic més tranquil"la!!!!!!!!!!!!

Ninetes......vaig a fer feina............a veure si puc tornar!ª!!!

ja tens les fotos!!!!!!!!!!!!!!!
=0-0-)
=0-0-)

=0-0-)

=0-0-)

=0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:31 pm

blackmamba ha escrit:
elxa ha escrit:sobre lo de kedar!!!!!

lunes tarde para comprar vestido de la black
+
martes cena
+
"x" dia cena-despedida black

sobre lo de kedar el martes yo os digo algo, pq voy por la tarde al ikea con mi madre y depende de la hora y como llegue de cansada os diria algo,
niñas podemos kedar un dia para hacer un viena con los niños también!!!!!!

que es eso que ha salido por ahí de ejem ejem al final no me caso????

en cuanto a lo del vestido, estuve el sábado mirando en Reus en festanit pero me parecían todos demasiado de novia, aunq eran bien sencillos!!!! luego fuí al blanc de nil en cambrils y no había nada de nada!!!!

así q he decidido q voy a ir a por el vestido de aire fiesta q me gusta. en la tienda de garn via 2 no lo tenian, tengo q llamar mañana por la mañana a la de barcelona ciudad (via augusta) para preguntar si lo tienen. si es asi. iré por la tarda a provarmelo. si alguna quiere venir, por mi estupendo!!!! (iré en coche, cabemos 5!!)
la idea es que me esperaré al vestido del chinito, si me va bien y me gusta me lo pondré en la iglesia y alomejor luego me cambio y me pongo el de aire (o no, y me dejo el balnco, no se!!), y si el del chinito no llega o llega mal o no me gusta por x razones pues me pongo el de aire directamente!!!!! lo he pasado bastante mal este finde con este tema, estoy muy nerviosa y necesito un plan b!!!! además el de aire me lo podré poner más veces!!!!

aquí os pongo una fotito de la paula echevarria con el vestido, para q veais q predomina el blanco y q, si no tengo más remedio q llevar ese, tp quedará tan mal.. mejor eso que en vaqueros, no???? jejejeje

vaya rollo he soltado, jajajaja.

mua guapas!!!!!!

si a ti te gusta pues ya tá!!!!!!!!

hoy has encontrado algo??????????????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:32 pm

tara ha escrit:Bueno ninetes ens veiem dema!

Bona nit a totes!!!!!!!!!!!!!!

Papallona encara no t'has recuperat???????

jej es que al final.. muns sogres, mons pares i nosaltres vam dormir a montbrió... i ens vam aixecar.. i vam anar a esmorzar,, després escornalbou.. de tornada vam passar per l'orangerie.. vam dinar a un restaurant... i després a casa de mun germana que li vam fer 1500 fotos!!! cagate!!!

i no em vaig poder connectar............ ho sento!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:33 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!!!!
Aix com m'en alegro de que moltes us hagueu apuntat al sopar del dimarts! aix aix! m'ho vaig`passar molt bé a lúltim, així que repetir és fantàstic! a més ve la Laia!!! i ens podrà explicar tot tot i tot lo de la boda!!! a veure si al final i podem ser totes o casi totes!

Elxa! que guay lo de la Nuria... yo pensaba que estas cosas no ocurrían... ya me contarás mejor...

Mrs Happiness!!! aix doncs si vols podem quedar dimarts al matí que havia pensat en anar a Reus a tirar CV!!! ja et trucaré! gràcies per pensar en mi!

Torsaeann!!! que demà ja arribes!!! aviat ens veurem!!! com t'ho has passat? Un petonet

Black! veo que eres de ideas fijas! jajaja al final te acabarás comprando el de aire no? bueno, bonito es... a ver si te llega el de Kanaka y te puedes decidir.

Laia! bonica, m'en alegro de que hagis trobat les fotos, el dimarts ens les ensenyes!!!

Papallona!!! donde estás!!! queremos saber de ti!!!

Tara, siento lo del perrito... espero que ya esteis mejor

Nur!!! quan tornes a anar a mirar vestidets? jo segurament aniré dimarts a pronovias!

Estiu! així que d'aquí a no res teniu piset no? que guay! ja farem un soparillo com tu dius...

Ah! per cert nenes!!! ja he probat allò que haviem de comprar a la farmàcia! jajaja personalment no m'ha agradat, ja us explicaré millor.
Anem a veure una peli. Un petonet!!!

ya he vuelto y con los deberes hechos!!!!!!!!!!!!!!

:-.:·::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:34 pm

laiac ha escrit:
Papallona* ha escrit:Ninetesssssssssssssssssssssssssssss acabo d'arribar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moltes gràcies per les felicitacions m'ha fet molta ilu!!!! divenrestenia tanta feïna que no us vaig poder contestar pero em vaig sentir superbé al llegir les vostres felicitacions!!!!!

ufff la boda molt bé!!!!! he fet moltes fotos i com no prometo croniica!!!!!!!!!!!! jejej pero si...parc-samà superbé ninetes!!!! i després vam dormir a un hotel de montbrió i avui tot el dia por ahí!!! ahhhhhhhhhhhhhhhh i he anat a l'orangerie que estava obert avui i he vist a maria.. i tot superbé.. ja us explicaré... vaig a llegir el foro i a ficar-me al dia!!!!!!!!!

us estimo ninetes!!! muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuua

PAPALLONAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que guaiiiiiiiiii..............ja estàs per aquí!!!!!!! doncs així cumple i després la boda molt bé doncs no???????? l¡hotelet és el sant jordi????

si si cronicaaaaa............vaja, qui sóc jo si no he començat ni la meva!!!!!!!! a veure si em centro!!!!jijijiji

Ja ens explicaras!!! muaaaaaaaaaaaaa

jij sisi.. tot molt bé... doncs si el Sant jordi... els coneixes??? no està malament.. es que teniem una soneta... que ens vam kedar... vam agafar la suite. jajajaj... pero bueno es molt senzillet-...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:35 pm

nur_jor ha escrit:Bon dia al dematí!!!!!!!

Ninetes, com va aquest dilluns??

Ais!! Avui últim dia de vacances!! I la veritat és que ho estic portant millor del que em pensava. Altres anys, en la última setmana de vacances solia somiar ja amb el cole i amb els nens... com si el meu subconscient s'anés mentalitzant de la tornada... jajaja!! Perquè clar, costa començar!! Però aquest any, res de res!! Això deu ser que aquest any tinc moltes ganes de començar!! Ais... que serà el meu últim curs com a soltera!!! Que fuerte!!!!!!! I quan em retrobi amb els meus companys els hauré de donar la notícia "Em caso!!"... això sí que em posa nerviosa!!! Jijijiji!!

Que ràpid ha passat l'estiu...

Nenes! Avui sant Ramon!! Tara, el sant del teu nen no?? Felicita'l de part meva! jejeje!! Algun Ramon més??

Black, què és això d'una entrevista? M'he perdut! Ho vas explicar en alguna quedada? O està pel foro i se m'ha passat?

Ais... lo que em fa més por de la tornada al cole és tenir menys temps per estar per aquí i estar al dia de tot!! :-(

On tenim a les dels nomenaments? Com va?

Weno... en una estoneta baixaré a Reus...

Petonets!!

asi.. doncs tara felicita'l al Ramonnnnnnnnn
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant