Ninetes...acabem d'arribar...hem anat a Reus...i no ens ha donat temps a gaire coseta...pq hem arribat a les 19:00 però avui estava impossible de cotxes i he aparcat a les 19:30h, total, que hem anat a comprar una funda nòrdica que estava d'oferta allà als Teixits Salas del carrer de Pronovias...
Tara....ja he apuntat el nom de la botiga...quan poguen ja anirem pq avui no donava temps a res...
Nur...has anat aquest mati a provar-t'he vestits???? molta sort demà el 1r dia de clase.
Elxa...que tal l'Ikea??? has comprat moltes cosetes???
Black...felicitats pel teu vestit nou...demà ens dones detalls....
Laiac...si que voleu viatjar, no?? nosaltres también tenim aquestes intencions pq ens agradaria coneixer molts llocs...bé...cada cop que marxis...et donarè la tabarra amb el tema de l'iman...jejejej...per cert, ja em diràs el que et dec, ok???
Com portes el tema de caseta?? ja més tranquila amb les rentadores i tot??? bé, demà el sopar ens servirà per desconectar de tot una mica...no??
Papallona...ja et trobavem a faltar...he llegit per damunt que tot va anar perfecte, no??? m'alegro moltisssimmmm però ja saps el que et tocarà....jejejej...cròniques!!!!!

(jo només demano cròniques a tothom) demà et veiem al sopar??? si no?????
Estiu com va tot?? és diferent els profes de primària que tenen nºs molt baixos...però jo sóc d'anglès...i tinc el 57.000. L'altre dia l'ultim nº d'angles va ser el 56.721...però no se...com és el 1r any vaig perduda i no se...seguirè amb l'esperança!!!jejeje
Bé ninetes...jo vaig a mirar unes cosetes que em fan falta per demà...i marxarè a dormir pq tinc molta son...Si no passa res, demà estarè tot el matí a Reus pels coles però amb el portàtil damunt per si surten llistes...aix...quin incordio!
A les 16:00 estarè a casa pq tinc classe i a les 17:30 tinc metge pq em signi el certificat mèdic...així que farè cap a les 20:00h al Viena, ok??? si puc demà...entrarè si no ens veiem allà...
Giss i Black...petonets i molta sort a totes dues per les entrevistes!!!!!
Bona nit!!!