"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:38 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Ja torna a ser dilluns, i com diu la nur es el sant del meu nen!!!!!!!!!!!!!
Per aixo no et puc acompanyar black, xq vindran els cunyats a donar-li el regalet i si no era avui seria dema i no hagues pogut venir a sopar!

Papallona ja has tornat *.-o-o.* ! Volem veure les fotos i ara m¡has deixat amb la intriga de lo de la maria! Nosaltres hi volem anar aquest finde amb els papis!

Happiness, gis i elxa, que hi hagi sort! ja ens informareu!

Nur, aixi que ja heu trobat les cadires, haurem de fer una festa!!!!!!!!!!!!!!!
Es fotut buscar una cosa i no trobar-la!

Laiac, veus com han aparegut!!!!!!!!!!!!!

Estiu, aixi que tindras el pis avans d'hora? que guai!!!!!!!!!!!1

Torsaeann, no vegis quines vacances, ehhhhhhhhh!

doncs aneu pq estava molt simpatica en ho va ensenyar tot.. i li vaig dir que les 4 ens coneixiem... i tal... i me va dir que com et casaves al gener a aquest osctubre tindria els menus!!! oeeeeeeeee
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:39 pm

laiac ha escrit:BOn dia ninetes!!!!!!!

Mare mevaaaa jo si que vuelta al coleeee i no m'agrada gens!!!!ja m'estic agobiant!!!!jijijij..........però he tingut un moment per vosaltres, perque d'ara en endavant a la feina se m'ha acabat això de parlar pel foro tan sovint!!!!!

I a més, m'estic rallant avui...estic pensant que la setmana que ve el meu nen fa 30 anys i li hauria de fer festa grossa no???? però no sé què fer, i no en tinc ganes!!!!...el regal el tinc clar, però hem d'anar algo més lluny i no sé si fer-ho el mateix dia del seu cumple o el dilluns següent.....tot i que la gràcia és el mateix dia............!!!!!

aixxxxxxxxx!!!!! nu sé nu sé!!!!

Molts petonets de bon dia !!!!!!

i tant tia!!
li has de fer festa sorpresaaaaaaaa ueeeeeeeeeeeeee
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 31, 2009 7:42 pm

ninetes segueixo treballant!!! me keden 20 minutets!!! aixxxxxxxxxxx
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 31, 2009 8:26 pm

Bones ninetes!!!

Notición notición!!! demà tinc una entrevista de feina!!! és una llar d'infants a Tarragona... aix estic tan desesperada que espero que hem diguin que sí, no m'importa el sou, el que vull és treballar ja!!! a veure si tinc sort.
A la tarda com quedem? sobre les 20.00?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:32 pm

Ninetes!!!!! aquesta tarda heu escrit 3 PÀGINES!!!!!!

Jo al final he anat a Aire i ja tinc el vestit, m'anava perfecte i no m'han tingut q arreglar res!!! al final m'he sortit amb la meva, jijijijiji.

Ara em poso al dia!!!!! quina feinadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

us estimoooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:33 pm

laiac ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:hola boniques!!

acabo d'arribar de Reus... i se m'acumula la feina!! ara m'acabo de posar al dia i ara enviaré els mails que tinc pendents...

esteu animades de bon matí, eh!! jajaja!! pel que comentava la Giss ja sé per on van els tiros... jo la setmana passada vaig anar a Andorra i... m'ho vaig comprar, jijijiji!! em va costar 10 i pico a mi. Però encara no ho he pogut provar!!!! Aix!!! ja us diré si va bé o no!! :-))

ninetes profes! avui res amb els nomenaments? a veure si demà hi ha més sort! demà dia 1 de setembre suposo que es posaran les piles perquè el personal ja estigui cadascu al seu lloc preparats pel 14! no? ais nu se, no he anat mai de llistes, però una amiga meva sempre la cridaven durant els primers 4 dies de setembre...

quants Ramons hi han no? felicitats a tots!! futurs marits, pares i sogres!! jejeje!!

Black, molt bé lo de l'entrevista no? A veure si et truquen aviat i surt tot rodat!!

Tara, ja ets nuvia milenaria!! com li donem a la tecla... :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Nena!!! molta feina veig!!!

lo que parleu me puc fer una diea de lo q és... però m'hauré d'esperara demà per a q m'ho confirmeu!!!jijijiji

lo de l'entrevista ja m'han trucat, tinc la segona entrevista demà al matí!!! així q no sé a quina hora podré anar a aire!!!! jorrrrr

petonets!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetaaaaaaa!!!!

que bé!!!!!!!!!!!!!FELICITTTTTTTATTTTTTTTTTTTSSSS demà m'ho expliques tot eeeee....jolines, es que no m'entero!!!!jijiijiji

i jo al matí tampoc hagués pogut venir que treballo, però a veure si tens temps de fer-ho tot.......!!!!!

per cert, a quina hora et cases????????????????

muaaaaaaaaaaaaa

Guapa!!! no et procupis que demà t'ho explico tot tot i tot!!!

Em caso a les 12:30!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:36 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:hola boniques!!

acabo d'arribar de Reus... i se m'acumula la feina!! ara m'acabo de posar al dia i ara enviaré els mails que tinc pendents...

esteu animades de bon matí, eh!! jajaja!! pel que comentava la Giss ja sé per on van els tiros... jo la setmana passada vaig anar a Andorra i... m'ho vaig comprar, jijijiji!! em va costar 10 i pico a mi. Però encara no ho he pogut provar!!!! Aix!!! ja us diré si va bé o no!! :-))

ninetes profes! avui res amb els nomenaments? a veure si demà hi ha més sort! demà dia 1 de setembre suposo que es posaran les piles perquè el personal ja estigui cadascu al seu lloc preparats pel 14! no? ais nu se, no he anat mai de llistes, però una amiga meva sempre la cridaven durant els primers 4 dies de setembre...

quants Ramons hi han no? felicitats a tots!! futurs marits, pares i sogres!! jejeje!!

Black, molt bé lo de l'entrevista no? A veure si et truquen aviat i surt tot rodat!!

Tara, ja ets nuvia milenaria!! com li donem a la tecla... :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Nena!!! molta feina veig!!!

lo que parleu me puc fer una diea de lo q és... però m'hauré d'esperara demà per a q m'ho confirmeu!!!jijijiji

lo de l'entrevista ja m'han trucat, tinc la segona entrevista demà al matí!!! així q no sé a quina hora podré anar a aire!!!! jorrrrr

petonets!!!!!!!!!!!!!!!

Nena! Ja t'han trucat!?? Què ràpid!!
Demà pel matí és? A la tarda ja ens explicaràs que tal, eh!!
Sort!!

Gràcies guapa!!! a veure si tinc sort!!!!!! quins nervis!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:48 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeesss!!!!

Ara estava arreglant i recpilant els fotos que tinc de la boda!!! prometo, juro, i torno a prmetre que quan ho tingui començo al crònica, que tinc ganes d'expkicar-vos moltes coses, però haureu d'aguantar rotllo eeeee, que ja em coneixeu!!!!

Vaja, que me'n vaig a arreglar cosetes i després cap a reus, que al final he quedat amb ma cosina un ratet!!!!

per cert, ara pensava i.....no coneixereu un paleta que em pugui fer alguna obra buena-bonita-barata??? volem fer jardi i baixos!!!!!!! i no sé a qui dirli!!!!!!!

Apaaaaaaaaaa fins la nit ja serà!!!!!!

muaaaaaaaaaa

el meu tiet i mon cosí es dediquen a això, jejeje. ja en parlem demà si vols!! muaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:50 pm

estiu2010 ha escrit:Black a tu no cal ni q et pregunti ni res xq cm q ens em vist ja hem xlat esoero q lentrevista de dema et vagi molt molt be!!

i ja tenim ganes de despedida!!!!

guapa!!!! si, es lo q té treballar al mateix lloc!!! jejeje, llàstima q ja se m'hagi acabat, joooooooooooooooo

jo también tinc ganes de q vingueu a sopar a mi humilde (y sobretodo pequeña) morada!!! jejejejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:52 pm

nur_jor ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Nur as anat a provarte vestits avui???q guay!!

jo ja en tinc ganes xo cm q soc mol indecisa prefereixo esperar una miqeta mes....encara q el de la tara m'encanta potser m'aprimo i li llogo!!!jijijijijij!!!!

I si es molt dur xo dema comences a treballar...jajajajaja!!!jo ja fa dies q treballo aixi q la depressio ja se ma passat..

Ais si nena, demà tornem al cole... Estic més nerviosa pel fet de donar la notícia que pel fet de començar en si... jajaja!! ::love::
Com ho faig? Ho dic ja demà? Al primer dia? M'espero? Ais... hi dono moltes voltes... ESTIC NERVIOSA!!!!

doncs depèn de ocm vegis l'ambient ho pots dir ja demà!!! sinó, doncs t'esperes un dies a que tothom se situi una mica!!!!

muak!!! :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

Re: Re:

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 8:54 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:Si, nena ens veiem aquesta tarda, ja has enviat les mides a kanacca=?

siiiiiiiiiii, ja les vaig enviar ahia!!! ja m'ha enviat un mail el xino dient q ja me l'estaven fent!!! ja 8 hores o aixi, jejeje. i que quan ja l'hagi enviat m'enviarà el numero de comanda o no se q x a q ho pgui mirar per internet!!!!

Black i arriva la mateixa setmana de la boda no???

también vas trobar un altre...

suposo q si, la mateixa setmana, per això m'he comprat l¡altre, per si les flies!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 9:04 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Yujuuuuuuuuuuuu!!!! ja sóc aqui....ja he arribat...ja sóc aqui ja he arribat!!!!!! jijijiijiji :-///:

Com va el Dissabte ???? nosaltres fa res que hem arribat des de les 9:00h del mati, però hem anat al Carrefour per omplir la nevera i desprès a dinar a casa dels sogres que ja ens han calculat més o menys la gent que porten només per la seva part!!!! total uns 102!!!!! només la part d'ell però esk ara falta la meva i els amics...penso que això de 150 pax ja ens podem anar oblidant....jejejeje... Aixxx...mareta!!!!!! :star::

Papallona....que molts regalets ahir????? suposo que ara estaràs de bodorrio de la germaneta, no???? que us ho passeu molt i molt bé...i segur que cau toia!!!! volem crònica!!!!!!

Tara...m'he estat enrecordant de tu tot el matí...a les 12:00h li he dit amb ell "La Tara tenia hora a aquesta hora pel vestit" i que...ja el tens?????? ESTEM DESESPERADES PER SABER-HOOOOOOO!!!!!!

Estiu....treballant avui???? :hmm:: els funcionaris treballen els dissabtes??? jopeta...a veure si el Govern a part de congelar-vos el sou también us farà treballar els findes!!!
Sobre lo de la web...ja tinc el codi d'accès i ja ho vaig estar mirant ahir...sembla interessant però passo de conectar-ho amb el Facebook...pq penso que si aqui hi han espíes....buahhh...al facebook ja "ni te digo". No obstant, ho mirarè...pq si es semblant a allò que em va dir la Laiac del "Table perfect plan" li trobarè molta utilitat.

Per cert, Laiac i Torsaeann....quan torneu????? no pareu i us trobem a faltar moltissssimmmm!!!

Black...aquests nervis????

Giss i Elxa...que tal es presenta el finde....???

Nur...més tranquila??? per cert, ja vaig llegir el email i t'he enviat la resposta....he encertat o que??? *.-o-o.*

Ninetes...nosaltres ara hem quedat amb uns amics per anar a prendre alguna coseta...i ja fins la nit no se si em conectarè...sabem a quina hora quedem però no a la que arribem...així que US ESTIMO A TOTES I QUE US HO PASSEU MOLT I MOLT BÉ AQUEST FINDE...

Petonets enormes!!!!!

aix happi.. la veritat es que no molts regalets.... pero menos mal que entrava al foro a llegir-vos i podia veure les vostres felicitacionsssssssss *.-o-o.*

peroooo vaig tenir uns quants especials
la mama unes ulleres de sol mmmmm més xulis jejejej
el xicot el meu perfum preferitttt.. que me costa un paston i cada cop que se m'acava ufff... + un soparet...

i mun germana guauuuuuuu.... em va regalar un conjunt de majorica de perles!! per la meva bodaaaaaaaaaaa!!!ninetes vaig flipar!! m'encantaaaaaaaaaaa

com s'ho ha currat ta germana eh!! que guai nena!!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 9:07 pm

Giss ha escrit:Bones ninetes!!!

Notición notición!!! demà tinc una entrevista de feina!!! és una llar d'infants a Tarragona... aix estic tan desesperada que espero que hem diguin que sí, no m'importa el sou, el que vull és treballar ja!!! a veure si tinc sort.
A la tarda com quedem? sobre les 20.00?

Giss!!!! mañana las dos con entrevistaaaaaaaaaaaaaaaaa, a ver si tenemos suerte!!!!!!!!!!!!!!!

a mi a las 20h me va un poco justo, xq voy a concretar cosillas de la ceremonia con el mossèn, pero bueno, en cuanto acabe me voy para el Viena!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 9:08 pm

ninetes!!! vaig a sopar!!! després me connecto again!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 9:08 pm

Ostres Papallona!! Com t'has posat al dia, eh!! Impressionant!!
Ais... no se't carrega la cronica? Amb què ho has fet? Si és en word hi ha una opció que comprimeix les imatges en el mateix document...
Així que momentazo toia, eh!! Quina ilusió et deuria fer!! I ja tens les joies per la boda?? Quin regalas!

Giss, demà tens entrevista tambe? Ais!! Que vagi molt molt bé nena!! I Black!! Tu tambe, eh!! Demà dia important per les nostres ninetes!!

I que dius Black! Que ja tens el vestit d'Aire!! Mira... t'anava a la mida... aquest vestit t'esperava. Això és una senyal!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 9:41 pm

nur_jor ha escrit:Ostres Papallona!! Com t'has posat al dia, eh!! Impressionant!!
Ais... no se't carrega la cronica? Amb què ho has fet? Si és en word hi ha una opció que comprimeix les imatges en el mateix document...
Així que momentazo toia, eh!! Quina ilusió et deuria fer!! I ja tens les joies per la boda?? Quin regalas!

Giss, demà tens entrevista tambe? Ais!! Que vagi molt molt bé nena!! I Black!! Tu tambe, eh!! Demà dia important per les nostres ninetes!!

I que dius Black! Que ja tens el vestit d'Aire!! Mira... t'anava a la mida... aquest vestit t'esperava. Això és una senyal!!!! ::love::

si nenaaaaaaaaaaaa, demà dia mega important per les ninetes!!!! vuelata al cole, entrevistes de feina, sopar ninetes!!! oooohhhh,. quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!

i si nena, el vestit m'anava clavat!!!! el tinc aquí penjat a l'habitació, dins de la bossa, com si fos un vestit de nuvia nuvia!!!!! jejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 31, 2009 9:46 pm

Giss i q llar dinfants es???q bien a ver si te cogen!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 31, 2009 9:48 pm

Laia xl jardi al poble ia un amic meu q es jardiner i es dedica a aixo lempresa q te es diu brot jardi!!! ara no tinc cap tarja xo dema li demano i si vols el truqes i q et faci un pressupost!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 31, 2009 9:53 pm

Ninetes...acabem d'arribar...hem anat a Reus...i no ens ha donat temps a gaire coseta...pq hem arribat a les 19:00 però avui estava impossible de cotxes i he aparcat a les 19:30h, total, que hem anat a comprar una funda nòrdica que estava d'oferta allà als Teixits Salas del carrer de Pronovias...

Tara....ja he apuntat el nom de la botiga...quan poguen ja anirem pq avui no donava temps a res...

Nur...has anat aquest mati a provar-t'he vestits???? molta sort demà el 1r dia de clase.

Elxa...que tal l'Ikea??? has comprat moltes cosetes???

Black...felicitats pel teu vestit nou...demà ens dones detalls....

Laiac...si que voleu viatjar, no?? nosaltres también tenim aquestes intencions pq ens agradaria coneixer molts llocs...bé...cada cop que marxis...et donarè la tabarra amb el tema de l'iman...jejejej...per cert, ja em diràs el que et dec, ok???
Com portes el tema de caseta?? ja més tranquila amb les rentadores i tot??? bé, demà el sopar ens servirà per desconectar de tot una mica...no??

Papallona...ja et trobavem a faltar...he llegit per damunt que tot va anar perfecte, no??? m'alegro moltisssimmmm però ja saps el que et tocarà....jejejej...cròniques!!!!! :-///: (jo només demano cròniques a tothom) demà et veiem al sopar??? si no?????

Estiu com va tot?? és diferent els profes de primària que tenen nºs molt baixos...però jo sóc d'anglès...i tinc el 57.000. L'altre dia l'ultim nº d'angles va ser el 56.721...però no se...com és el 1r any vaig perduda i no se...seguirè amb l'esperança!!!jejeje

Bé ninetes...jo vaig a mirar unes cosetes que em fan falta per demà...i marxarè a dormir pq tinc molta son...Si no passa res, demà estarè tot el matí a Reus pels coles però amb el portàtil damunt per si surten llistes...aix...quin incordio!
A les 16:00 estarè a casa pq tinc classe i a les 17:30 tinc metge pq em signi el certificat mèdic...així que farè cap a les 20:00h al Viena, ok??? si puc demà...entrarè si no ens veiem allà...

Giss i Black...petonets i molta sort a totes dues per les entrevistes!!!!!

Bona nit!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 31, 2009 10:03 pm

Aix ninetes! estic nerviosa... demà a les 10.30 tinc l'entrevista... ja us explicaré ok?
Un petonet i fins demà!

Black, suerte tu también! a ver si las dos conseguimos trabajo!!! que hay que lebantar el país!!! jejeje
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants