"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 10:22 pm

Giss ha escrit:Aix ninetes! estic nerviosa... demà a les 10.30 tinc l'entrevista... ja us explicaré ok?
Un petonet i fins demà!

Black, suerte tu también! a ver si las dos conseguimos trabajo!!! que hay que lebantar el país!!! jejeje

Nenaaaaaaaaa, yo la tengo a las 9:30... que nerviosssssssssssss

Pues eso, a ver si las dos conseguimos el trabajo, que buena falta nos hace a las dos!!!!! y eso eso, a levantar el país!!!!!

Mucha suerte para ti también mañana guapa!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 31, 2009 11:07 pm

Molta sort demà a les dues!!

Jo ja em conectaré cap al migdia... quan arribi de cole!! jorll!!!!

A veure si les dues ens doneu bones notícies!!!

I les dels nomenaments... lo mateix!!

Molta sort a totes!!

Petonets!! Nanit!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 31, 2009 11:12 pm

Bona nit ninetes meves!!!!!

us estimooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 01, 2009 7:21 am

NINETES JA ESTIC AQUI¡¡¡¡¡¡¡¡
Vaig arribar ahir al vespre i ara cap a treballar¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ quina mandra....

GISS, BLACK MOLTA SORT AMB LES ENTREVISTES DE FEINA¡¡¡¡¡¡ SOU LES MILLORS I SEGUR QUE TINDREU MOLTA SORT¡¡¡¡¡¡

Avui sopar al viena no? amb quina hora?
Giss, vols que et passi a recollir?

Laiac, porta fotos ehhhh¡¡¡¡¡¡

Tara, felicitats per el teu nen¡¡¡el meu avi i tiet també es diuen Ramon¡¡¡¡¡

Black, felicitats per el tema del vestit¡¡¡¡¡¡

Papallona, ara miraré le mail a veure si tinc alguna cosa de la crònica...ja que sort que avui m'he desperta't aviadet per els nervis de començar a treballar...ja que tenieu moltes pàgines i encara no he pogut entrar al mail¡¡¡¡¡

Nur, com va tot? avui a treballar eh¡¡¡¡ sobre la noticia, quan tu veguis convenient¡¡¡un petonet bonica¡¡¡¡¡

Elxa, Avui començes a treballar?

Hapi, tu no començes avui? que son això de llistes?

Estiu, com va tot?

Ens veiem avui al viena ja em conectare a les 17.30 quan arribi a casa per veure l'hora que s'ha queda't¡¡¡¡

VAIG A TREBALLAR JA COMENÇA LA ROTINA¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 01, 2009 8:07 am

Bon dia ninetes!

Ja tot torna a la normalitat, ja som totes per aqui!

La laiac ja ha tornat del seu viatge!

La torsaeann, ha tornat de les seves vacances i de nou a treballar, aixo si que fa mandra!

La papallona, ja ha donat senyals de vida, i amb regalets!!!!!!!!!!!!!!!!

La elxa, ja trevalles????????????

La gis amb una entrevista de feina, que vagi be!

La black, amb vestit per la inminent boda i tambe entrevista de feina!

Happiness, nena lo de les "nominacions" (ara no em surt!!!!!!!!!!!) sembla aixo gran hermano!

La nur amb una nocitia genial!!!!!!!!!!!!!!! (que no dire per el foro per culpa de l'espia)

L'estiu currant i pensant en la decoracio del piset, que ja queda poquet!

I jo dons a la feina, i encara decidint coses de la boda!

Quina poca inspiracio a aquestes hores del mati!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. set. 01, 2009 8:08 am

Bueno esperem la cronica de la laiac, de la papallona i les fotitos de la nur!!!!!!!!!!!!!1

Ninetes i questa nit soparet, quines ganessssssssssssssssss
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 01, 2009 8:29 am

Ninetes tinc un problema x daqi a mitja ora ai de tenir decidit el color dels mobles de la cuina i air no ens vam posar dacord bueno la veritat q casi no vam arribar ni a xlarne.....

Estic entre el color alberginia , color taronja i un que es grisos amb unes ratlles beig....qina triarieu partint de q el terra es gris mol fosc casi negre i q la paret va pintada???
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 01, 2009 8:39 am

No se nena, alberginia pot estar be, pero si es tot el terra fosc, que no es vegi massa fosc! hauras de pintar la paret blanca!

Taronja no se et cansaras aviat (opinio personal!)

Gris m'encanta el gris, tot en funcio de la llum que hi tinguis!

Em sembla que no et servira de gaire ajuda!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 01, 2009 8:46 am

Ome la cuina no te molta llum pero com q nomes son mobles baixos i en son 4 contats xq entre el rentaplats nevera i la torre forn micro tmp ia tan de moble.....i si el terra es fosc, el zocal del moble de color inxoidable i llavors tan un color com laltre avia pensat pintar la paret de color pistaxo!!!una mica cridanera si xo quan vingueu un dia ja veureu q tot es cridaner xq ens agrada mol els colors llampants...jijijiji!!!i les coses diferents tmb!!!esq som mol rarets dns bueno partint del color alberginia i del color taronja primer asare pels marbres i q mensenyi silestones o granits i segons els € farem un color o un altre!!!jijiji

Fins daqui una estoneta!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 9:33 am

Nineteeeeeeeeeeeeeeeeesssssss!!!!!!

perque em feu això???? com podeu escriure tan!!!!
ahir no sé perquè, però a casa m'anava internet a ratos, i no vaig poder arribar a escriure res de res, i avui estic treballant en un altre centre i els hi explicava tot ho de la boda, i els hi ensenyava videos i tot!!! el dels tambors i el del ball (el que tinc) jijijijij..........que guai, una amiga plorava i tot!!!!!!

El que passa que veig que les fotos que tinc revelades no fan justicia no??? m'¡agraden més les que tinc a l'ordinador, però vaja!!!!!ja us ensenyaré i a la crònica en posaré d'altres!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 01, 2009 9:35 am

Bon dia ninetes!!!

Ahir vaig dir que no hi seria al mati pq havia d'anar a Reus...però esk he trucat aquest mati a Tarragona per lo dels nomenaments i m'han dit que avui si que n'hi han...Elxa!!!!! alerta doncs...!!!

Tara...jajajaja gràcies per fer-m'he riure de bon matí pq avui estic com el dia: grisa i trista!! aixx...això dels nomenaments em porta de cap. Porto tots els dies neguitosa i avui volia anar a Reus per entregar cv i es clar, com marxo sabent que a les 12 he d'estar aqui, així que els estic enviant per correu. Porto des de les 9:00 enviant-los!!! encara que no és la manera que m'es m'agrada, pq sempre penso que per correu electrònic passaràn i és millor donar-ho personalment. aixx...menys mal que avui hi ha soparet i em distraure una micona!!!!

Giss i Black....molta sort a totes dues!!! que trobeu feina...que ja que altres estàn parades!!! :-( no m'agrada estar així...jo sempre que he tingut planejat el que faria en tot moment (en l'àmbit laboral) ara l'estar sense saber que farè demà em mata!!!!

Torsaeann...BENVINGUDA!!!!! com anat això?? espero que hagi anat molt i molt bè...t'esperem avui al soparet ehhh...que ens has d'explicar como ha ido la juerga por Asturias patria queridaaaa!!!!! jijijijiji i ànims pel 1r dia de curruuu!!!

Nur...que tinguis un bon començament d'any escolar!!! jejejeje. Molta sort!!!!

Papallona...treballant avui también???

Laiac....que tal portes la teva depre post-vacacional????? per cert, quan sabràs si es soluciona el tema de les teves vacances pel Novembre??? venga ànims i no t'agobiisss!!!

A la nit que hi serem totes doncs??? ostres...això serà todo un logro, no???? que bè...que bè!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 9:35 am

GISSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

també entrevista?????????espero que et vagi molt i molt bé eeeee, de debò,,...perdona no haver-ho llegit ahir i donar-te ànims....però mira, ara són les 10:34 i deus estar fent-la.....MOLTA FORÇA!!!!!!

i tu BLACK???????? com ha anat??????????? t'han confirmat algo??? explica explica!!!!!!!!!!
i molt bé pel vestit eeee, com tu dius, te n'has sortit amb la teva, i segur que estaràs guapiiiiiiiissima!!!!!jijijijij

PATUNETS A LES DUES ENTREVISTADES!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 9:38 am

Mrs.Happiness!!!!!!!

tu tranquil·la per les llistes!!!!!! ja veuràs com tot anirà bé, el pal és tenir que estar pendent tot el dia no????
eiiiiii i jo ahir a la tarda al final també estava per Reus!!!!!!així que no vau anar a veure res????

i res, per ara de els vacances res de res, m'han dit que torni a trucar al final de setmana....quin pal estar pendent d'això!!!!bufffffffff

SORT QUE AVUI ENS VEIEM!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 9:39 am

PAPALLONAAAAA!!!!!! que xulo tots els detalls de ta germana no???? quin dia més especial doncs.......i la crònica?? així que anava molt guapa?? i tu?????? detallets detallets.....avui vindràs no??????????

Per cert, a quina hora oficialment quedem??????? jo no faig res aquesta tarda, i cap allà les 22:30 o així m'agradaria estar a casa!!!!!!! quedem a les 8, alguna pot a aquesta hora???? o voleu quedar més tard??????

apaaaaa, ja direu!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 01, 2009 9:40 am

estiu2010 ha escrit:Ninetes tinc un problema x daqi a mitja ora ai de tenir decidit el color dels mobles de la cuina i air no ens vam posar dacord bueno la veritat q casi no vam arribar ni a xlarne.....

Estic entre el color alberginia , color taronja i un que es grisos amb unes ratlles beig....qina triarieu partint de q el terra es gris mol fosc casi negre i q la paret va pintada???

Buff....alberginia amb un terra fosc???? jo penso que no....si tinguèssis un terra clar doncs sip, encara que hauries de tenir en compte la llum que tens a la cuina. Si dius que hi ha el gris amb unes ratlles beig...no ho trobo malament sempre que el gris tampoc sigui molt fosc...i tenint en compte que potser si tens molta llum a la cuina queda molt diferent a si no en tens gaire...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 9:42 am

estiu2010 ha escrit:Ome la cuina no te molta llum pero com q nomes son mobles baixos i en son 4 contats xq entre el rentaplats nevera i la torre forn micro tmp ia tan de moble.....i si el terra es fosc, el zocal del moble de color inxoidable i llavors tan un color com laltre avia pensat pintar la paret de color pistaxo!!!una mica cridanera si xo quan vingueu un dia ja veureu q tot es cridaner xq ens agrada mol els colors llampants...jijijiji!!!i les coses diferents tmb!!!esq som mol rarets dns bueno partint del color alberginia i del color taronja primer asare pels marbres i q mensenyi silestones o granits i segons els € farem un color o un altre!!!jijiji

Fins daqui una estoneta!!

ESTIU!!!!!!!!!! coltaaaaaa.........l'alberginia a mi m'agrada molt, però tal i com a dit la Tara que no es vegi tot massa fosc, tot i això si la pared la voleu pintar tipus el verd de casa meva potser si que ja donaria vida i ho podrieu fer alberginia!!!!

per altra banda, a mi el taronja em flipa, de debò.....però.....a veure si us cansarieu masa aviat no?? verd i taronja?????

coltaaaaaa i això del jardiner.....doncs perque almenys ens faci un presupost i ens doni una idea, si que podria venir no????? ja em donaràs el telèfon si pots!!!!!!!!!val??? moltes gràcies....

i el cotilleo??????jo en sé un però no sé si és el mateix.....jijijiji........avui parlem!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 9:43 am

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

MIREU EL MEU MARCADOR!!!!!!!!!!!! COM PASSA EL TEMPS!!!!!!!!!!

1MESET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(i avui no porto l'anell que me l'han d'arreglar.....i em sento estranya,jijijijiji)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 01, 2009 9:44 am

laiac ha escrit:Mrs.Happiness!!!!!!!

tu tranquil·la per les llistes!!!!!! ja veuràs com tot anirà bé, el pal és tenir que estar pendent tot el dia no????
eiiiiii i jo ahir a la tarda al final també estava per Reus!!!!!!així que no vau anar a veure res????

i res, per ara de els vacances res de res, m'han dit que torni a trucar al final de setmana....quin pal estar pendent d'això!!!!bufffffffff

SORT QUE AVUI ENS VEIEM!!!!!!!!!!!!!

La veritat ésk si que és un pal...però a veure és el que toca..no???? però esk des de que està això en marxa porto nerviosa des de les 9:00h del mati que és quan sóc persona fins les 14:00 que és quan suposadament acaben llistes...i això no pot ser en un persona com jo....jajajaj. Haurè de tirar de valerianes!!!! jejejeje

Al final vam anar a Reus, però només ens va donar temps d'anar a comprar 1 funda nòrdica que estaven de rebaixes...a una botiga molt aprop d'on vas comprar-t'he tu el vestit de núvia. I res...desprès d'això, les botigues ja tancaven i vam dir "Anem cap a caseta i ja baixarem un altre dia".
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. set. 01, 2009 9:45 am

TORSEANN ja estàs aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiii

i elxa?????????????què IKEA!!!!!!!!!! nosaltres al tornar de cantabria ens vam parar al de saragossa i ja va portar discussió forta.....aixi que he decidit que mai més aniré a ikea amb ell-.........així que quan algú hi vagi m'apunto!!!!jijiji

PATUNEEEEEEEEEETtss i vaig a treballar que....................
muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. set. 01, 2009 9:49 am

Happiness, molts anims, es un rotllo aixo de no saber i esperar!
Es que no em sortia lo dels nomenaments!!!!!!!!!!!!!

Laiac, les vacances agafales al gener i marxem als 4 a riviera maya!!!!!!!!!!!!!

Estiu, nena ja has nirat el silestone?
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants