Bon dia ninetes!!!
Ahir vaig dir que no hi seria al mati pq havia d'anar a Reus...però esk he trucat aquest mati a Tarragona per lo dels nomenaments i m'han dit que avui si que n'hi han...Elxa!!!!! alerta doncs...!!!
Tara...jajajaja gràcies per fer-m'he riure de bon matí pq avui estic com el dia: grisa i trista!! aixx...això dels nomenaments em porta de cap. Porto tots els dies neguitosa i avui volia anar a Reus per entregar cv i es clar, com marxo sabent que a les 12 he d'estar aqui, així que els estic enviant per correu. Porto des de les 9:00 enviant-los!!! encara que no és la manera que m'es m'agrada, pq sempre penso que per correu electrònic passaràn i és millor donar-ho personalment. aixx...menys mal que avui hi ha soparet i em distraure una micona!!!!
Giss i Black....molta sort a totes dues!!! que trobeu feina...que ja que altres estàn parades!!!

no m'agrada estar així...jo sempre que he tingut planejat el que faria en tot moment (en l'àmbit laboral) ara l'estar sense saber que farè demà em mata!!!!
Torsaeann...BENVINGUDA!!!!! com anat això?? espero que hagi anat molt i molt bè...t'esperem avui al soparet ehhh...que ens has d'explicar como ha ido la juerga por Asturias patria queridaaaa!!!!! jijijijiji i ànims pel 1r dia de curruuu!!!
Nur...que tinguis un bon començament d'any escolar!!! jejejeje. Molta sort!!!!
Papallona...treballant avui también???
Laiac....que tal portes la teva depre post-vacacional????? per cert, quan sabràs si es soluciona el tema de les teves vacances pel Novembre??? venga ànims i no t'agobiisss!!!
A la nit que hi serem totes doncs??? ostres...això serà todo un logro, no???? que bè...que bè!!!!