elxa ha escrit:Mrs. Happiness!!!!!!!! ppppppppppfffffffffffff...........!!!!!!!!!
vaya vaya, como se esta liando la cosa, jejejeje..........me rio por no llorar, ya he vist els nomenaments s'ha liat tot aixó que da gusto!, ara veig que al meu company l'han convocat de reserva pq han ficat en primer lloc amb un que es jubila ppffffffff...!!!!!!! acabo de parlar amb el meu company i sta xof!!

ell mateix hem deia, este año la cosa está xunga, xunga......
ho has vist que sortia el meu departament convocat??
Si...si...als nomenaments de Secundària, no??? ja ho he vist...Jo estic al.lucinat, t'ho dic en serio...esk com pot variar tant un nº d'ordre??? tu ho has vist això????
O sigui que el teu company, el que et va trucar ahir i et va dir que el cridaven...ara està de reserva d'un QUE ES VOL JUBILARRRRRR????

Doncs....dient-m'he això....si que podem dir que la cosa està xunga...xunguissimmaaa!!!
Es clar...jo estic veient a gent que va ser convocada el divendres...i torrrrnen a sortir!!!!! doncs així.....suposo que estarien de reserves...i el sustitut va acceptar el nomenament!!!no?? i avui están fent jornada sencera però com a màxim fins al febrer de 2010...