NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Amelie » dv. ago. 28, 2009 8:49 pm

Hola Guapíssimes!!!

Ho sento, ja se que he estat desconnectada total i ara aniré una mica perdudilla, però ja hem posaré les piles :-)ok: ho prometo!! He tingut uns problemilles i no estava gens animada per connectar-me, això si m'enrecordava molt de totes.

Cuca guapíssima que ja no recordo ni si et vaig contestar el missatge, bueno t'ho torno a dir guapíssima, així és com aniràs!! Nena a vere si feu un altra kedada i puc venir, que en tinc ganes.

Lluneta no se si et servirà, perquè quan tens problemilles es veu tot fosquet, però ja ho saps aquí ens tens a totes i lo que després d'una mala notícia en venen dos de bones és veritat. Ànim!! Que segur que et sortirà algo millor!! ::love::

Ise Hole Guapa!! No sé si ho he llegit bé perquè he anat un xic rapidet, però penso que ja tens un vestit en el número ONE del ranquing, que bé!!! :-) Jo no he començat, aquests dies ho he tingut tot parat. Ara ja hem posaré les piles. Per cert, has tornat a parlar amb el de la Boscana, naltres estem pensant trucar-lo per començar a detallar una mica més tot.

Anna Com va tot? Has avançat moltes coses?? Ja m'explicaràs!!

Miriameta UUUUOOOOO!!! Que ja està aquí!! Has d'estar animada a tope, que com bé dius a la boda hi haurà la gent que realment val la pena!! Per cert Guapíssima amb el pentinat!! I el vel també molt xulo, en definitiva que estaràs total!! Guapíssima!!

Nuvia Que tal tot?? Com va l'estiu?? ja he llegit lo de la calor, vigila!! Que no et volem veure lesionada!! Una Abraçada

CC83, Pikys, Tatiana i espero no oblidar-me ningú una abraçada a totes i Bon Cap de Setmana!!!

Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. ago. 28, 2009 9:55 pm

Osti nenes!!! He hagut de llegir un muuuuuuuunt!!!!!!

A veure... pel començament!!!!

MIRIAMETAAAAAAAAAA!!!!! QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja esta aqui el teu diaaaaaa, fare el possible per venir a la cerimonia a veuret, en tinc moooooooooltes ganes :) Es a les 12, veritat????

lluneta, dont worry, be happy!!! Jo preferiria quedarme a les portes que no pas entrar als nomenaments, pq moooooooooooooooooooooltes vegades el que queda pel final es la merda que no vol ningu, amb les cabres perduda pel mig de la muntanya. Un cop començat el curs, les places que surten, moltes, son de curs sencer per aqui per Lleida de baixes per depressio i coses daquestes :)

cucaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Mha semblat que no the llegit per aqui pel foro... o pot ser mho he saltat!!!!

pikys, tot lo bo sacaba :( pero aquest curs estic menys nerviosa que el passat, ja se a lo que vaig. I tu els nervis que tal???

cc83, com va la preparacio de les classes?!?!?! No testressis abans de començar!!!!

annalleida, jo también porto un cacao amb els detallets que pa'que.

Amelie, aquest estiu hem estat de put. mare amb laire condicionat :) jejejejejejeje

TatianaCE, hi ha llocs on pots contractar actors per a la cerimonia, jo tinc un cosi que organitza events, si vols li pregunto alguna cosa :)

No se si em deixo a alguuuuuuuuuu!!!! Sorry x 1000

Tema fotograf, vam parlar amb ell i aquesta setmana hauriem de fer la preboda per la nit pero hem anat a andorra i he menjat algo que mha fet alergia i porto la cara que sembla un crater, mhan sortit un munt de granets :( i nomes a mitja cara, rollo terminator. Quan truqui pot ser li diem de fer-la una altra setmana.

Vam parlar también del reportatge express, allo que et donen al restaurant, la foto dels nuvis i a laltre costat la foto dels convidats.

I ara estem amb la despedida de dema, si esteu per les terrassetes del Laurem o pel carrer major ens veurem!!!! jejejejeje Ella va dabella groc fosforito, jejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » dv. ago. 28, 2009 10:03 pm

ei doncs dema per la tarad estare al carrer major que he d'anar a la Tous a buscar un bolso. si passeu per pronovias mira l'aparador!!!!!!
bexitos
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: PIKYS » ds. ago. 29, 2009 12:07 pm

Bon dia a totes!!!
Ja comença a fer fresqueta!!! avui s'esta super be pel carrer.

Nuvia!! ja estas nerviosa??? bueno jo una miqueta, aixo de no saber on vas, coneixer gent nova, menys a una! jajaja.... pero tu ja saps on vas i que faras.
Per cert avui fem el soparet a la piscina el que l'any passat no vau venir!! ai ai ai , ja veus continuem amb la tradicio. L'haviem de fer per la festa major pero no va anar a b a la majoria pues avui toca:
Aixi que vas venir de festa major i no vas venir a vere als teus veins!! que dolentots q sou!!
Au cuidat aquesta cara, i vigila que menges!!!!

Miriam!! anims i si la gent no vol venir ells s'ho perden lo guapa que aniras. Lo important es tenir la gent que t'estima al costat!!! venga que ja queda no res.
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. ago. 29, 2009 3:21 pm

NENIS!!! L'altre dia que vaig anar a Andorra vaig mirar els preus de les miniatures de licor per si a algu li interesa donarnen com a detallet. Per mes que busqui a internet, no les trobo mes barates que al Punt de Trobada. A mi mhagues agradat donar la botelleta del Cardhu pero surt mooooolt cara, llavors hi ha la del Chivas de 12 anys per 1,30€ Segurament comprarem aquestes :)

Pikys!!! Vaig anar al teu poble i vam anar a sopar amb uns amics que viuen a Alpicat, dsp ens vam quedar a casa i no vam veure res de la Festa, nomes una miqueta dels correfocs!

Que vagi mooooooooooooolt be el sopar!!!

Jo daqui poquet marxo al comiat de soltera, si volteu per Lleida i veieu una noia que va dabella groc fosforito som nosaltres!!!

Besitos a les meves princeses!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » ds. ago. 29, 2009 5:22 pm

NENASSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! QUE TOY DE LOS NERVIOS!!!!!!!!!!!!!!

JAJAJAJAJ

QUE AVUI ES LA MEVA DESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

I ESTIC SUPER NERVIOSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

NO ME FIO DE NINGU............
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cc83 » ds. ago. 29, 2009 6:41 pm

hola noietes!!!! bffff com n'avanceu ehhh???? es nota k ja es van acabant les vacances.....
MIRAM, que vagi molt be la despeeeee segur k us ho passeu genial!!! jejejej ja contaras...... t'anirà be per treure els nervis... jejeje

Del tema cole, faré economia a un primer de batxillerat i un 4t ESO i estic una mica estressada........ tinc el panic d'arribar allà i k sem noti k estic nerviosa i llavors kedar fatal...... bfffff

LLUNETA, ho sento k t'hagis kedat fora de moment, pero segur k va sortint algo, ja veuras, tu no desanimis. No sé com portes el tema llatí, pero al meu cole busquen algú per fer una maternitat...

CUCA, com va neneta???? molt jaleo ja??? quan començen els pekes???

AMELIE, espero k ja estiguis mes animada, i sino aki estem per animar-nos totes!!!!

Bueno nenetes, vaig a fer algo per caseta k sempre hi ha coses k fer.... bfff kin rollo!

Petonets a totes!!!!
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: annalleida » ds. ago. 29, 2009 10:42 pm

hola!!!!
avui he conegut a la Miriam. l'he trovat als Lauren que feia la seva despedida i l'he reconegut i m'ha faltat temps d'anar-hi a dir-li hola!!!!!
estava venent chupa chups!!! quina ilu haver-te conegut!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: miriameta » dg. ago. 30, 2009 11:58 am

annalleida ha escrit:hola!!!!
avui he conegut a la Miriam. l'he trovat als Lauren que feia la seva despedida i l'he reconegut i m'ha faltat temps d'anar-hi a dir-li hola!!!!!
estava venent chupa chups!!! quina ilu haver-te conegut!!!!

Quina ilu haverte conegut!!! jejeje

No pensava que ens coneixeriem aixi jejej... disfrassada... i venent chupachups... jajajaj Tambe sense voler vas coneixer a la lluneta, ise i cuca :p
anaven amb mi!!!!!!!!! Entre tot junt no vaig pensarhi jejej tot el 2010 alli!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeee

M´ho vaig passar molt be!!!! son unes joies!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. ago. 30, 2009 12:00 pm

cc83 ha escrit:hola noietes!!!! bffff com n'avanceu ehhh???? es nota k ja es van acabant les vacances.....
MIRAM, que vagi molt be la despeeeee segur k us ho passeu genial!!! jejejej ja contaras...... t'anirà be per treure els nervis... jejeje

Del tema cole, faré economia a un primer de batxillerat i un 4t ESO i estic una mica estressada........ tinc el panic d'arribar allà i k sem noti k estic nerviosa i llavors kedar fatal...... bfffff

Holaaa!!! si que ens hu vam passar be si!!! jeje ja us contaré!! a vere si posso fotitos también :)

Segur que ten surts genial amb l´economia, a principi e curs tots els profes mes o menys deuen tenir la mateixa por, pero ja veuras que tels faras!!! :) :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. ago. 31, 2009 7:43 am

Bon dia reines! :-))

Com us ha anat el cap de setmana? A mi molt bé però estic per l'arrastre :star:: :star:: :star:: Em sembla que aquest a sigut l'escalfament pel pròxim! hehehe

MIRI...nomes dies!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. ago. 31, 2009 3:20 pm

Hola noies!!!
Cc83... ja m'agradaria estar al teu lloc ara mateix. A Ensenyament i sindicats la cosa ens l'han pintada malament, i com les coses segueixin així i no treballi, no hi haurà boda.
Així que ja veieu com van els ànims. No hi ha diners, i com que no hi ha diners, no hi ha profes. Resposta intel.ligent. I jo pel terra... massa animada no stic la veritat.
Miriameta, així et va agradar la despedida??? Quina hora vau fer??? Jajaja al final vam riure molt!!!! Ja només queden dies eh...... i pensar que fa un any i mig que et conec,
què rapid ha passat el temps!!!! :)
Cuca... demà comença el curs per a tú, molta sort!!! I a vere si et connectes de tan en quan!!!!
Ise... recupera't de la ressaca eh... i jo stik per l'arrastre però d'ànims... no em surten els números, no m'ha arribat la carta de l'inem per cobrar i m'han dit que potser aquest mes
no cobro, fins al octubre res... no trobo rs per alegrar-me... Stik fatal...
A les mestres que comenceu demà, que tingueu molta sort! Ojalà jo estigués al vostre lloc... en serio. Teniu molta sort en els temps que corren!.
X cert, cc83 de llatí vaig fatal... així que res. Jo només anglès i ciències socials jejeje
Petons a totes.
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dt. set. 01, 2009 6:52 am

Bon dia!!!!

Lluneta, ànims que segur que sortirà alguna cosa :-)ok:

Miri, com va l'ultima setmana de soltera???

Cuca que avui ja tens a tots els bitxets, no? La cosa ja s'anima!!!!

Amelie cuca, que et va passar??? si necessites alguna cosa ja saps, eh!

A totes les profes ànims que avui començeu el curs!!!

I jo només us he de dir que JA TINC VESTIT!!!! hehehe

Petons i ànims per totes : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 01, 2009 8:19 am

M'alegro molt per tú ise!!! Però vull saber quin és... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: T'ho mereixes! Segur que estàs wuapíssima!!!! A mi encara em queden les sabates de la boda de la miri que no me les he comprat encara... ara stik mirant si em donen algo avui però ja em van dir que no ahir... així ke res. La única bona notícia d'ahir va ser que mons cosins de màlaga arribaràn dijous k ve i els tindrem entre nosaltres fins el diumenge, i fa 7 anys que no els veig...per lo altre tot igual. :-( :-( :-( :-( Un petó per totes.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 01, 2009 8:26 am

Bon dia guapa!

Doncs no us el puc ensenyar pq no surt per enlloc i no em vaig fer foto... és del pepe botella de la col·lecció 09.

I tu ànims que segur que trobaràs alguna cosa :-)ok: no pot ser que es quedin tants profes fora.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 01, 2009 8:31 am

Bno aquest any no hi ha peles han dit i han reduït plantilles, entre això i el munt de gent que va entrar per oposicions doncs és normal ens van dir. Hauré d'esperar conto que fins l'any que ve, a tot arreu que vaig m'ho pinten malament. :-( :-( :-( :-( Al final es aquell que et vas mirar? Què hi vas anar amb ta mare i ta germana o com va anar? Explica!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dt. set. 01, 2009 10:07 am

Hola Guapíssimes!!!
Lluneta: Amunt els ànims!! Que segur, segur que alguna cosa sortirà que et farà recuperar el somriure!! Com diu l'Ise no pot ser això!! Bueno ara disfruta dels teus cosins el cap de setmana la resta ja veuràs com sortirà sol. Una Abraçada!!!

Ise: Hole Guapíssima!! Que tal la recuperació del finde?! Espero que millor jeje!! ah! i Felicitats pel vestit, que ja ho saps quan tinguis les fotos aquí estemansioses per veure'l ::love:: ja tens una cosa menys en la que pensar, que bé!! Per cert el que hem va passar és que vem tenir un familiar ingressat i durant dies idesprés de diferents proves i una operació li van donar l'alta, ara el problema no està del tot solucionat, però ja estem més tranquils. Gràcies pels ànims tu també ja sapsque pel que faci falta aquí estem!!

Cuca: Que tal?! Ànims amb el nou curs!! Encara m'enrecordo dels nervis que passava quan era peque el primer dia de cole, segur que amb una profe com tu els nens es moren de ganes de tornar, :-)ok: Que vagi bé la primera setmaneta!!!

Miriameta 06/09/2009 uf! Ara si això està aquí mateix!! M'alegro que la despedida anés molt bé, ja ho saps quan tinguis les fotos!! Per cert m'agradaria molt poder venir a veure't el dia sis, però tinc una altra boda fora, així que faig una crida a les afortudes que et puguin veure perquè després pengin amb el teu permís alguna foto. I com no hi seré una abraçada molt forta i espero que tinguis un dia GENIAL FANTASTIC ÚNIC....

CC83 Gràcies pels ànims, ara ja són una mica més amunt!! Del tema cole no pateixis, segur que el portaràs genial!!! Pensa que a primer de batxiller segur que la majoria dels alumnes també són nous i aquests si que estaran nerviosos, tu ho faràs perfecte!! Ja ho veuràs!! Quan estiguis davant de tot recorda els ànims que t'hem donat respirà fons i a l'ataqueeee!!

Bueno no se si hem deixo a gent, nuvia, anna, pickys, tatiana a totes una abraçada!!!

Vaig a preparar-me que a la una ja he d'anar a treballar, així que com els anglesos a les 12:00 a dinar. Una Abraçada!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 01, 2009 2:05 pm

Cucaaaaaaaaaaa!!! Anims!!!! En el pitjor dels casos, quanta gent voldria tenir un atur com el que et quedara a tu!!! Sempre hi ha una part possitiva, amoreta meva.

ISEEEEEEEE!!!!! que wayyyyyyyyyyyyy!!!! Jo tinc unes ganes bojes que li arribin els vestits a ma tieta :) Sem fara etern!!!!!

aquesta setmana podriem fer una ultima quedada amb la miriameta abans de la boda per veurela histerica, no????

Pikys!!! Que tal el primer dia al cole nou????? A mi mhan fet coordinadora de cicle i em treuran les classes dangles a infantil!!! Sha acabat cantar i fer coreografies!!! yupiiiiiiiii!!!!

MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GAIREBE ESTAS CASADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dt. set. 01, 2009 5:56 pm

hola princeses!!
ufffff heu fet un munt de feineta i jo avui no estic per llegir tant....tindre un parell de setmanetes dures..ho se! pero tot pase! gracies pels anims que he vist per aki!! avui ha sigut durillo pero ho hem portat be...a veure dema que tal

que tal totes?? com va??

lluneta animat dona!!! ja veuras com te cridaran!!

MIRI QUE JA ESTEM AKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII QUE JA CASI CASI TAS CASADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

UUUUUAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ise a poc a poc la resaka passa....pren paciencia i anims

Princeses estic morta i no se que mes preguntar ni a ki....en fi espero que totes estigueu be i ben animades per preparar els bodorrios !!!!! a poc a poc me anire posant al dia pero no us estranyi que passi poc per aki...tinc feineta al cole...

un petonas enorme per totes
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 01, 2009 6:16 pm

ise ha escrit:Bon dia guapa!

Doncs no us el puc ensenyar pq no surt per enlloc i no em vaig fer foto... és del pepe botella de la col·lecció 09.

I tu ànims que segur que trobaràs alguna cosa :-)ok: no pot ser que es quedin tants profes fora.

Hola de moment uns altres nomenaments fora... tornarem a esperar a dijous però no ho crec. Què hi farem! Volia aprofitar per estudiar però no trobo els llibres per enlloc... devia acabar tant ratllada que els devia cremar jijiji
Gràcies a totes pels ànims però encara no stik massa animada, suposo que quan vegi el paro que em kda estaré més tranquil.la però de moment estic nerviosa i inquieta... què hi farem! Algún dia espero que això sigui una simple anècdota!!!! :-)ok: i pugui enriure'm de tot això...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants