NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: cc83 » dt. set. 01, 2009 6:18 pm

lluneta29 ha escrit:Hola noies!!!
Cc83... ja m'agradaria estar al teu lloc ara mateix. A Ensenyament i sindicats la cosa ens l'han pintada malament, i com les coses segueixin així i no treballi, no hi haurà boda.
Així que ja veieu com van els ànims. No hi ha diners, i com que no hi ha diners, no hi ha profes. Resposta intel.ligent. I jo pel terra... massa animada no stic la veritat.
Miriameta, així et va agradar la despedida??? Quina hora vau fer??? Jajaja al final vam riure molt!!!! Ja només queden dies eh...... i pensar que fa un any i mig que et conec,
què rapid ha passat el temps!!!! :)
Cuca... demà comença el curs per a tú, molta sort!!! I a vere si et connectes de tan en quan!!!!
Ise... recupera't de la ressaca eh... i jo stik per l'arrastre però d'ànims... no em surten els números, no m'ha arribat la carta de l'inem per cobrar i m'han dit que potser aquest mes
no cobro, fins al octubre res... no trobo rs per alegrar-me... Stik fatal...
A les mestres que comenceu demà, que tingueu molta sort! Ojalà jo estigués al vostre lloc... en serio. Teniu molta sort en els temps que corren!.
X cert, cc83 de llatí vaig fatal... així que res. Jo només anglès i ciències socials jejeje
Petons a totes.

neneta!!!! venga tu no desanimis que encara que ara ho vegis tot molt negre, poc a poc va passant i sortira algo, ja veuras. venga!!! petonetsss
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 01, 2009 6:18 pm

Miriameta com van els ànims??? Espero animar-me a la teva boda i oblidar els problemilles................... queden pocs dies eh!!!! connectat i explica'ns com et sents dies abans del teu gran dia!!!!! què fort em smbla que ja no et quedi res... ha passat el temps volant, però volant!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* stik super feliç per poder compartir aquell dia amb tú!!!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 01, 2009 6:19 pm

cc83 ha escrit:
Cc83... ja m'agradaria estar al teu lloc ara mateix. A Ensenyament i sindicats la cosa ens l'han pintada malament, i com les coses segueixin així i no treballi, no hi haurà boda.
Així que ja veieu com van els ànims. No hi ha diners, i com que no hi ha diners, no hi ha profes. Resposta intel.ligent. I jo pel terra... massa animada no stic la veritat.
Miriameta, així et va agradar la despedida??? Quina hora vau fer??? Jajaja al final vam riure molt!!!! Ja només queden dies eh...... i pensar que fa un any i mig que et conec,
Cuca... demà comença el curs per a tú, molta sort!!! I a vere si et connectes de tan en quan!!!!
Ise... recupera't de la ressaca eh... i jo stik per l'arrastre però d'ànims... no em surten els números, no m'ha arribat la carta de l'inem per cobrar i m'han dit que potser aquest mes
A les mestres que comenceu demà, que tingueu molta sort! Ojalà jo estigués al vostre lloc... en serio. Teniu molta sort en els temps que corren!.
X cert, cc83 de llatí vaig fatal... així que res. Jo només anglès i ciències socials jejeje
Petons a totes.

neneta!!!! venga tu no desanimis que encara que ara ho vegis tot molt negre, poc a poc va passant i sortira algo, ja veuras. venga!!! petonetsss

moltes gràcies wuapa... a veure si es veritat perquè a casa parada no m'hi sé estar i em ratllo molt!!!! Vull treballar!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 01, 2009 6:21 pm

nuvia2010 ha escrit:Cucaaaaaaaaaaa!!! Anims!!!! En el pitjor dels casos, quanta gent voldria tenir un atur com el que et quedara a tu!!! Sempre hi ha una part possitiva, amoreta meva.

ISEEEEEEEE!!!!! que wayyyyyyyyyyyyy!!!! Jo tinc unes ganes bojes que li arribin els vestits a ma tieta :) Sem fara etern!!!!!

aquesta setmana podriem fer una ultima quedada amb la miriameta abans de la boda per veurela histerica, no????

Pikys!!! Que tal el primer dia al cole nou????? A mi mhan fet coordinadora de cicle i em treuran les classes dangles a infantil!!! Sha acabat cantar i fer coreografies!!! yupiiiiiiiii!!!!

MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GAIREBE ESTAS CASADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ja parlarem de l'atur nuvia que amb cadascú que parlo em diu una cosa diferent, i segons el que he sentit, no donen més de 900 euros així que la cosa pinta magra magra... a vere si s'equivoquen i em donen més, ja que jo he cotitzat moltíssim més... ja vurem... molt tranquil.la no estic no creguis. Les que teniu feina ara mateix, us envejo moooooolt!!!! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cc83 » dt. set. 01, 2009 6:22 pm

nenes... jo estic com la cuca... molt agrafegada i no puc llegir la meitat d coses... pero us tinc presents, eh AMELIE!!!??? gracies pels animos i segur k me'n recordare de valtros. M'en alegro k también estigos mes animada, que les coses s'han de tirar endavant i amb força i tot ho superarem!!
Cuca!!! animoss bunica!!!!! k akestos petitajos te deuen esta destrossant... jejeje
Miriameta!!! així k la despe be no???? pues ara ja el compte enrere si que passa rapid........ k guaiiii!!! jejejjej
Nuvia, pikys i a totes les profes.... animos!!! y a les demes molts besitos a totes també!!!!!!!!!!!!
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 01, 2009 6:23 pm

X cert, ha sortit la nova col.lecció de pronovias i me'n ha agradat uns quants, sorprenentment són bastant senzills... però al estar desanimada i tenir la boda en stand by, no m'ha fet ni il.lusió... ja veieu... ara que hauria d'estar saltant d'alegria, stik mig deprimida... aixs... mare meva! Quina mala època que stem passant... :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: TatianaCE » dt. set. 01, 2009 9:36 pm

Hola!
lluneta29 anims, aviat sortirà algo, els mestres d'angles sempre aneu molt sol·licitats!

miriameta QUE BE! JA ESTÀ AQUI EL TEU DIA!

ise que guay ja tens vestit! fa molta ilusió, oi? jo ja tinc ganes de començar a mirar!

per cert, qui anava a treballar a Calaf? Que tal ha anat?

Bueno, petons a totes, que ara también tinc molta feina.
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. set. 02, 2009 11:08 am

Hola noies!!!!

Quants dies sense passar per aquí !!! Entre les vacances , el meu nòvio que es un acaparador de l'ordinador i els bolos del grup no he tingut gens de temps. :-/
MIRIAM- que te queden 4 dies esto está a la vuelta de la esquina!!! que tal la despedida???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
LLUNETA -no t'estressis per això, tranquila segur que trobes alguna cosa. Ànims!! i no perdis la il·lusió per la teva boda! :-()-)
ISE - ensenya el model del vestiiiiiiiiiiiiit!!! jejeje....no sé si ja l'hauràs ensenyat però es que estava de vacances!!! :-) Ja tens una de les coses més importants.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ise » dc. set. 02, 2009 11:37 am

Hola noies!

Aquest mati estic molt estressada :star:: :star:: :star::

Istar, com han anat les vacances?

Tatiana, compi de dia!!! com ho portes tot?

Doncs el vestit només l'ha vist ma germana i ma mare pq no surt per internet i no em vaig fer cap foto :-(
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 1:51 pm

ise ha escrit:Hola noies!

Aquest mati estic molt estressada :star:: :star:: :star::

Istar, com han anat les vacances?

Tatiana, compi de dia!!! com ho portes tot?

Doncs el vestit només l'ha vist ma germana i ma mare pq no surt per internet i no em vaig fer cap foto :-(

Hola weapissssiimaa!!

quina gran alegria que ja tinguis vestit!!!! enhorabonaaaaaaaaaa!!!!

que es un dels 2 que hi havien a l´aparador de la lluna de drap de Lleida?

Muacssssssssss :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 1:59 pm

Petons a totes.

Tu tranquila, a veure si tens sort, encara no ha començat el curs, ja veuras com quede alguna plaça per tu. I això de la boda anims!!! Ja veuras com al maig et casaras!!!! No et preocupis!! Ja se que es impossible no preocuparse pero tu intentahu!!!

No va començar gaire be la despedida... i les coses estan tenses a la familia per culpa d´això, perque la sogra esta molt decaiguda perque mamare es va posar trista... i va ser un disgust... pero bueno... despres es va arreglar i ja va haverhi bon rollo i jo mu vaig acabar passant molt be, pero amb els dies anteriors que m´havien donat... bufff..
Sort que en tinc de vosaltres!!!!

Despres del XL vam anar al Larida i alli ens vam quedar fins les 5:30, jo per mi m´hagués quedat pero l´Euge que no esta acostumat a les festukis ejej tenie son i estave cansat, magermana también. Pero va estar molt be. La Samar i les altres 3 encara si van quedar i no se fins quan ejjeej.

Es fort eh... no sabia jo que us arribaria a estimar tant!! I lo contenta que estic d´havervos conegut!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 2:07 pm

ise ha escrit:Bon dia!!!!

Lluneta, ànims que segur que sortirà alguna cosa :-)ok:

Miri, com va l'ultima setmana de soltera???

Cuca que avui ja tens a tots els bitxets, no? La cosa ja s'anima!!!!

Amelie cuca, que et va passar??? si necessites alguna cosa ja saps, eh!

A totes les profes ànims que avui començeu el curs!!!

I jo només us he de dir que JA TINC VESTIT!!!! hehehe

Petons i ànims per totes : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

Visca el vestidet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

diumenge vaig estar a casa la meva tia ultimant cosetes i vaig veure el traje del meu cusinet!!! Estara wapissim el Marquitos!!! i me deie jo portare els anells i estare molt wapoooo!!! Me portare be!!! Si es un sol!!!

I dilluns va tocar trasllat d´armaris, jo poquet perque vaig treballar mati i tarde...

ahir va ser un.. caos.. al mati a l´agència a buscar els bitllets.. a l´estació a pels altres de l´ave... a la tarde a la fonda a parlar de tot... bufff fins les 7 de la tarde..
despres a buscar el vestit corrents... i al carrer major que teniem de recollir 3 regalets...

avui al mati, he comprat la peineta del vel i le portat a que la cusin, m´he comprat un MOVIL nou... ja ere hora.. ara si que m´anira be.. i me podra trucar la gent sense problemes... bufff i despres!!! LA PROVA DE MAQUILLATGE!!!!! quina passadaaaaaaaaa!!! no semblo ni jo jajaja semblo wapa i tot :p

Ara aquesta tarde anem a Alcoletge a deixar el pis a punt!!!

I tenim mes cosetes per fer... tema boda civil.. que no sabem res... i com no ens puguem casar el dia 4 a mi ja no se que me donará.... es una mica estressant això de la boda els ultims dies... tothom te diu has de trucar aqui, alli, fes això... allò... trucam despres que hu sabre.. no ja te trucare jo... i estas tot el dia cambiant coses...
Ja hu veurehu nenes ja hu veurehu!!!!!! Estigueu tranquiles ara que podeu ajajajjaj

Muacsssssssssss ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 2:10 pm

Amelie ha escrit:

Miriameta 06/09/2009 uf! Ara si això està aquí mateix!! M'alegro que la despedida anés molt bé, ja ho saps quan tinguis les fotos!! Per cert m'agradaria molt poder venir a veure't el dia sis, però tinc una altra boda fora, així que faig una crida a les afortudes que et puguin veure perquè després pengin amb el teu permís alguna foto. I com no hi seré una abraçada molt forta i espero que tinguis un dia GENIAL FANTASTIC ÚNIC....

Vaig a preparar-me que a la una ja he d'anar a treballar, així que com els anglesos a les 12:00 a dinar. Una Abraçada!!!

4 dies pose al marcador... pero es que es dir... ME CASO DIUMENGEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! i me done una por!!!!!!!! i una cosa a la panxa.... aix mare..

Jo tinc molt poques fotos de la despe.. van ser totes les demes les que les van fer..
Jo dono permis a qui vulgui per penjar fotos meves!!! Llàstima que no puguis venir a veurem pero l´intenció es el que compte wapa!!!!

Muacssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!
I no treballis gaire eh!!! muacss ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 2:12 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses!!
ufffff heu fet un munt de feineta i jo avui no estic per llegir tant....tindre un parell de setmanetes dures..ho se! pero tot pase! gracies pels anims que he vist per aki!! avui ha sigut durillo pero ho hem portat be...a veure dema que tal

que tal totes?? com va??

lluneta animat dona!!! ja veuras com te cridaran!!

MIRI QUE JA ESTEM AKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII QUE JA CASI CASI TAS CASADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

UUUUUAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ise a poc a poc la resaka passa....pren paciencia i anims

Princeses estic morta i no se que mes preguntar ni a ki....en fi espero que totes estigueu be i ben animades per preparar els bodorrios !!!!! a poc a poc me anire posant al dia pero no us estranyi que passi poc per aki...tinc feineta al cole...

un petonas enorme per totes

Anims wapa!!!! que tu pots amb tot i mes!!!! a por ellos!!!!!!!!!!!!!!! oeeeeeeeeeee!!!

I diumenge a liarlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! diumengeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 2:16 pm

lluneta29 ha escrit:Miriameta com van els ànims??? Espero animar-me a la teva boda i oblidar els problemilles................... queden pocs dies eh!!!! connectat i explica'ns com et sents dies abans del teu gran dia!!!!! què fort em smbla que ja no et quedi res... ha passat el temps volant, però volant!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* stik super feliç per poder compartir aquell dia amb tú!!!!!!

A la meva boda et vui veure ben somrient!!!! eh??? i si no.. et afre sortir davant de tothom fins que riguis ejejje

Es que ultimament no me pogut conectar gaire.... i aqui se macumule la feina... jeje xarreu molt!!! Jo también soc feliç de compartirlo amb les persoes que vui!!!

Aix nenes JA TINC EL VESTIT A CASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara mateix me sento a tope... amb un munt de coses per fer.. i en molt poc temps.. amb uns nervis increibles...i moltes ganes de que siguem diumenge!!!!

muacsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss i tu a estar ben animada!!! els problemes tal com venen sen van!!!! jo me mentalitzo aixi perque sino... ves a saber tu...

besitos wapaaaa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 2:18 pm

ISTAR82 ha escrit:MIRIAM- que te queden 4 dies esto está a la vuelta de la esquina!!! que tal la despedida???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* .

A vere si menvien fotos!!!!!!!!!! que jo vui veure fotosssssssssssssssssssssssss!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

no me crec que daqui 4 dies estare casada!!! sere la senyora de..... sere senyora!!!!:p ja no sere senyoreta!!! jajaja :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 2:22 pm

nuvia2010 ha escrit:
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GAIREBE ESTAS CASADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH QUE JA ESTA AQUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

INCREDIBLE!!!!! :star:: :star:: :star:: :star:: :star::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 02, 2009 2:30 pm

Que way nenaaaaaaaaaaaa!!!!!

Que la setmana que ve ja nomes hauras de pensar en la lluna de mel!!! Ja hauras guardat el vestit i tot!!!! que fuerte me pareceeeeeeeeeee!!!

Podrien durar tres dies, com les bodes gitanes, no???
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 2:43 pm

nuvia2010 ha escrit:Que way nenaaaaaaaaaaaa!!!!!

Que la setmana que ve ja nomes hauras de pensar en la lluna de mel!!! Ja hauras guardat el vestit i tot!!!! que fuerte me pareceeeeeeeeeee!!!

Podrien durar tres dies, com les bodes gitanes, no???

Si jejeje pero nomes pago el primer dia.. que sino marruino ajajjajajajaj
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 02, 2009 2:51 pm

Ah!!! He mirat mooooooolt per sobre la coleccio de pronovias i nomes hi ha algun que mha agradat, pero res de dir: ooooooooooooh!!!!!!!!!

Us penjo una foto dun vestit de San Patrick que encara no esta a la web pq no es de lavanç sino de la coleccio 2010 i también es un dels que em fara parar boja el dia que em provi vestits!!!!! A veure que us sembla :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants