"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 7:25 am

Gis, nena las 12.30, no veas, es que tenemos que quedar por la tarde, que a esta no nos da tiempo a nada!
Para la proxima quedamos antes!

Bueno que tengas suerte!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 02, 2009 7:36 am

Ninetes bon dia estic morta de son zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz alfinal ens vam qedar una rato mes xerrant i ara me e agut daixecar xq a les 10 tinc metge i mai de duxar i arreglarme.......i nomes tinc ganes de tornar a estirarme al llit!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 02, 2009 7:38 am

Giss q vagi avui el amti i segur q et donen la plaça!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 02, 2009 7:59 am

Alfinal no vam xlar de la web de julio.....bueno cm q em vau dir q era una agarrada xq volia comprar 100 pai-pais plegables i de colors x 52€ en ves de 100 canos a 100€ dns ja comprare els vanos...vull els vanos de 23cm de colors variats!!!
Vale!!!Ara ja deixo de ser una agarrada!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 8:06 am

Nineteeeeesssss!!!!!!!

tan tard???? estic amb la Tara......de tan en tan a sopar, o en divendres o dissabte bé.....però entre setmana.....jo mateix que aquesta setmana només ens veiem amb el Josep a les nits....ahir pobrissó no enfadat però feia estona que m'esperava per sopar, i per veure'm i jo vaig arribar a les 23 i pico pobret!!!!!!

A més, tic morta de son.........jijijijijijiji.......si quedem a les 4 o 5 de la tarda....fins les 9!!!!.........quin munt de coses per parlar........i ahir volia preguntar més coses i al final res de res!!!!!! mareta meva!!!!!!

Bueno guapissimes!!! que em poso a treballar en serio que sinó!!!!!!!!

GISSSSSSSSS.............jo avui treballo matí i tarda........FES EL FAVOR DE DIR ALGUNA COSA QUAN SAPIGUES SI T'AGAFEN O NO eeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaa a totes!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 8:58 am

Bon dia ninetes!!!

Buff..m'he llevat a les 9:00 i sembla que ja no em costa tant...haig d'acostumar-m'he...la pròxima setmana...a les 8 en peus!!!
Quin dia més tonto torna a fer avui, no? jopeta jo vull o que plogui o que faci sol...però això fa que tingui al cap una especie de boira que segueix posteriorment a una migranya insoportable!!!

Giss..te deseo mucha suerte y ya verás como te llaman para darte el puesto!!! segurísimo...

Elxa...avui no hi han nomenaments fins demà dia 3 de Setembre...

Ninetes...en qüestió de la pròxima quedada...jo también vull que no sigui tan tard...però hauríem de fixar un dia o divendres o dissabte pq així podrem quedar totes un altre cop, no?? esk entre setmana és fotut!! aixx...A més...ahir arribant a Valls fotien uns trons i uns llampecs...!!! :.0.-0.: espero que els dies vagin millorant sobretot pel dia 4 de Setembre pq jo no vull que plogui pel meu dia!! :-( :-( ...

Que vagi molt bé el mati boniques!!! ::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 9:04 am

Jo proposo fer quedades a les tardes com sempre i el dia que volguem sopar fer-ho en divendres o dissabte, sino no podem xerrar que l'endema toca treballar!
I jo ahir m'hagues quedat, amb les ganes que tenia de parlar pero sino al mati no em llevo i s'ha d'anar a la feina!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 9:06 am

Aixo si avans de que s'acabi l'estiu podriem fer alguna coseta amb els nens, o com va dir la elxa anar a una terrasseta a fer un geladet o algo aixi!

Proposeu dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 9:13 am

tara ha escrit:Aixo si avans de que s'acabi l'estiu podriem fer alguna coseta amb els nens, o com va dir la elxa anar a una terrasseta a fer un geladet o algo aixi!

Proposeu dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo esk a partir del 14 suposo que per les tardes no podré pq començo a fer el repàs...hi han dies que fins les 8:30 o així em serà impossible...o simplement passarè a saludar!!!! jejejej. Pel tema de quedar un dia encara que sigui per anar a prendre alguna coseta, doncs com diu ell "Dímelo antes que me voy mentalizando" jejejeje. Quan digueu...aquest finde el dissabte ell marxa amb el seu cosí que van a veure els entrenaments del rally o alguna cosa així...en tot cas per part nostra el diumenge per la tarda...pq ja a l'altre finde nosaltres no hi som i la Black es casa...jejeje com vulgueu..
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 9:16 am

Si siiii!!!!!!

penso el mateix......jo ahir perque feia el mes de casats, tenia el pastelitu preparat....i tot i això, volia haver marxat a les 22:15 (què és l'hora que primer m'havia posat) i al final mira l'hora que era........mare meva.......i és això......després es fa tard i l'endemà!!!!jo no m'hagués pogut quedar fins les 00:30, que a les 7 m'aixeco!!!!!!

Però si si, amb el nens una kedada.......quan volgueu!!!!!bé, pels que van a torns s'ha de mirar el calendari, però encara que fos un diumenge a la tarda no????jijijijiji!!!!!!!!

És que mira que m'hagués quedat eeeee, però......!!!!!i això que el tema era interessant quan vam marxar!!!!!!jijijijiji

Muaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 9:17 am

Per cert ninetes...heu vist la prova de pentinat de la Mini?? al seu compte enrera...sincerament...M'encanta!!!! és aquest "moñu" el que jo vull amb les perletes aquestes al voltant que serà per agafar el vel. Excepte el serrell!! que jo ho vull tot enrera pq sinó el cabell al costat em molestarà quan sui...tot el demès...m'ha agradat moltissim!!! L'heu vist??
I per la prova de menú tot té molt bona pinta...i encara que la vaixella segueix sent la mateixa (jejejeje Elxa) noto els plats diferents a com els va ensenyar l'Aliaga, no?? aix...no se...noto alguna diferencia i no se el que!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 9:19 am

PErò demà dijous quedem o no!!!!!!!! a la tarda això si.........JO no faig res....a part d'anar a mirar taules!!!!jijijijijij
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 9:27 am

Ninetes....avui que puc sortir de casa pel matí, vaig a Valls a fer unes cosetes que he comprar i a veure a la mare. Que ahir va trucar i jo estava amb vosaltres i el nen netejant!!! :-///: i es clar...es va quedar...parada...a veure que diu avui!!!jajajaj.
Desprès entro un altre cop i a veure com va el matí, ok???

Petonets a totes!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. set. 02, 2009 9:41 am

Nenes!!! que m'han agafat!!! la feina és meva!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
M'en vaig corrents a donar els papers i a que m'ensenyin tot que demà ja començo!!! desprès us explico millor
Un petonet i gràcies a totes per les bones vibracions que m'heu donat, que sé que m'han ajudat.
Us estimo molt!!!!!!!
Muack!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 9:50 am

Ninetes jo cuan us vagi be!!!!!!!!

Gis enhorabuena, me alegro mucho por ti!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 10:23 am

GISSSSSSSSSS!!!!!!!!!

iupiiiiiiiiiiiiiii enhorabonaaaaaaa!!!!!!!! que béeeeeeeeeeeeeeee................veus?????????????
me n'alegro moltissim!!!!! *.-o-o.* >.-<: :-///: *.-o-o.* >.-<: :-///:

Ara, demà ens ho expliques tot eeeeeeee...que ahir et volia preguntar més sobre l'horari i aquestes coses i.....bé, teniem masses coses que parlar!!!!jijijijiji

PAtunetSSS!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 10:26 am

Ninetes!!!

ARa la que estic xof sóc jo, i amb ganes de plorar.....i només fa 3 dies que treballo.....acabaré malament dels nervis, o calva!!!!

Una cosa és tornar a començar després de la feina, però l'altra cosa és que et compliquin la vida, i et donin una feina que ja no et tocaria......intento estar bé però no puc, i avui matí i tarda.....buffffffff...............!!!!!! sembla que ja està, que tot ho bonic hagi passat, els nervis dels preparatius, la felicitat de la boda i de les vacances, i ara amb l'agobio de la feina.........quin alicient tinc per estar bé i tirar endavant????????bufffffffff,.......no em feu cas que estic xof.........!!!!!!!i això que sempre dic tonteries no?????!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 10:33 am

Nena et veig molt agobiada, que t'ha passat?

Dema quedada per que et desfoguis!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 11:14 am

Buffff.......és complicat, haig d'estar fent la mateixa feina a dos llocs, cobrant el mateix, amb el doble de feina, sense ni les gràcies, ni tenir en compte que fem el doble i no ens podem partir en dos..i a més, aquest mes em tocava treure'm una mica de feina perque entra una persona en un dels dos llocs on estic, i m'han convocat a una formació que també hi hauria d'anar una altra persona i no carregar-m'ho a mi, i després tenir-ho que explicar jo............................i a ella no l'han convocat!!!!!

Nu res..........però molt agobiada!!!!!!!molt!!!així que me'n vaig de pet a la RIVERA MAYA!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 11:36 am

Laiac, tranquila totes les feines son iguals, et fan fer coses que no et toquen, pagan-te el mateix i a sobre els hi has de fer de profe!

Pero tranquila de relax a riviera maya, ueeeeeeeeeeeeeeeeeee! >.-<: >.-<:
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants