Autor: tara » dc. set. 02, 2009 11:39 am

Autor: blackmamba » dc. set. 02, 2009 11:57 am
Giss ha escrit:Nenes!!! que m'han agafat!!! la feina és meva!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'en vaig corrents a donar els papers i a que m'ensenyin tot que demà ja començo!!! desprès us explico millor
Un petonet i gràcies a totes per les bones vibracions que m'heu donat, que sé que m'han ajudat.
Us estimo molt!!!!!!!
Muack!!!

Autor: blackmamba » dc. set. 02, 2009 12:01 pm
tara ha escrit:Black, nena tu que has anat a emperatriz, com avui vaig a ikea, poser m'hi acosto si em dona temps a veure que hi ha!
Es un edifici granate, dues plantes, que fa cantonadada, que esta al costat d'una placeta?
Hi ha cap cartell amb el nom?

Autor: tara » dc. set. 02, 2009 12:31 pm

Autor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 12:45 pm

Autor: laiac » dc. set. 02, 2009 12:49 pm
nur_jor ha escrit:Hola guapissimes!!
Giss!! Quina bona noticia!!! Enhorabona!! Que ràpid ha anat tot! I demà ja comences? Ais que bé!!! Me n'alegro molt nineta!!
Ara ens falta la Elxa i la Happiness. Fins demà els nomenaments? A veure si hi ha més sort!! Va ànims!! Segur que si, que les ninetes estan en ratxa!! Jejeje!!
Laiac, amunt aquests ànims!!! Tu no t'agoviis nena, ves fent al teu ritme. I sino agrada al jefe... coi! que agafin a més personal, tu!!! O no?? Que no som màquines!! I al novembre... cap a Riviera Maya!!! jejeje
Per cert, he mirat el preu de la meva taula als papers, i a mi em va costar 890. Però de la que jo et parlo és de fusta (180x90) amb un rectangle petit de vidre al centre, i les que vas comentar tu de vidre ja no ho sé... però per fer-te una idea està bé.
Tara, així que t'animes a anar a l'Outlet? Ja ens explicaràs?
Vaig a veure el compte enrere de la Mini, que tothom en parlava ahir i tinc curiositat!!
AAhhh!! I també ara buscaré la cançó del padrino! Jejeje!! Que no em venia al cap ahir!!

Autor: laiac » dc. set. 02, 2009 12:53 pm
tara ha escrit:vale, ja ho he vist al google, com ara pots veure els carrers, el que no he vist es el cartell!
Pero suposo que ho trobare, si es que em dona temps a passar-hi!
He trucat i els dissabtes no obren, i l'horari es 9 a 14 i de 18 a 20 (horari d'estiu, a partir de 11 de setembre ja fan horari normal)
de 9 a 13 i de 15 a 19, aixi que es uma mica justet se hem de sortir de tgn a les 5!
Hem de parlar-ho!!!!!!!!!!!!!!!111

Autor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 1:08 pm
laiac ha escrit:
Ninetaaaaa!!!!!
Gràcies per la informació.....això si, jo voldria la taula una mica més llarga de 1,80....i en principi, també havia mirat de fusta amb quadrets al mig, igual que el que tu dius!!!! però mira, la de vidre també em va fer gràcia...........després però, faltaran les cadires que també m'han dit que són un pico!!!!! buffff........avui no tic gaire d'humor, ja ho aniré a mirar demà!!!!!!
Gràcies pels ànims, si es tractés de contractar gent.-....ho meu és més complicat!!!!!
Patunets!!!!!

Autor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 1:09 pm
tara ha escrit:vale, ja ho he vist al google, com ara pots veure els carrers, el que no he vist es el cartell!
Pero suposo que ho trobare, si es que em dona temps a passar-hi!
He trucat i els dissabtes no obren, i l'horari es 9 a 14 i de 18 a 20 (horari d'estiu, a partir de 11 de setembre ja fan horari normal)
de 9 a 13 i de 15 a 19, aixi que es uma mica justet se hem de sortir de tgn a les 5!
Hem de parlar-ho!!!!!!!!!!!!!!!111

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 2:10 pm

Autor: laiac » dc. set. 02, 2009 2:48 pm
quina passadaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 2:58 pm
laiac ha escrit:NUR_JOOOOOR!!!!!! no sé que passa que no puc citar!!!!!!! a la papallona també li va passar crec!!!!
pos esoooooooo què és una passada la teva taula.......la majoria que he vist s'allarguen a ho màxim 1,80!!!!!!!! i la teva ja fa això sense estar obertaaa!!!!!quina passadaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
![]()
ostres.........jo tan llarga nu sé eeeeee, però així segur que et surt més bé a tu!!! la de vidre que dic jo era 840 de 1,6 allargada 2,10!!!!!!jolineeeeeessss!!!!!!
quan tingui ganes faré excursió.....tot i això, avui el josep ha anat a veure la de vidre..i no li ha desagradat però diu que es veuen molt més fràgils!!!!!!nu sé!!!!
Em podries passar una foto no???????jijjijijijij quan puguis.......!!!!!!!!!!
gràcies

Autor: Giss » dc. set. 02, 2009 5:00 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 02, 2009 5:39 pm

Autor: Papallona* » dc. set. 02, 2009 5:45 pm

Autor: estiu2010 » dc. set. 02, 2009 6:54 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 10:03 pm

Autor: tara » dj. set. 03, 2009 7:09 am

Autor: tara » dj. set. 03, 2009 7:17 am

Autor: torsaeann » dj. set. 03, 2009 7:22 am