"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 11:39 am

Black, nena tu que has anat a emperatriz, com avui vaig a ikea, poser m'hi acosto si em dona temps a veure que hi ha!
Es un edifici granate, dues plantes, que fa cantonadada, que esta al costat d'una placeta?
Hi ha cap cartell amb el nom?
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 02, 2009 11:57 am

Giss ha escrit:Nenes!!! que m'han agafat!!! la feina és meva!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
M'en vaig corrents a donar els papers i a que m'ensenyin tot que demà ja començo!!! desprès us explico millor
Un petonet i gràcies a totes per les bones vibracions que m'heu donat, que sé que m'han ajudat.
Us estimo molt!!!!!!!
Muack!!!

Felicidades guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 02, 2009 12:01 pm

tara ha escrit:Black, nena tu que has anat a emperatriz, com avui vaig a ikea, poser m'hi acosto si em dona temps a veure que hi ha!
Es un edifici granate, dues plantes, que fa cantonadada, que esta al costat d'una placeta?
Hi ha cap cartell amb el nom?

El color de l'edifici no m'enrecordo, però al costat hi ha com una espècie de plaça però on s'hi poden aparcar cotxes.

Hi ha un cartell q fica outlet d'emperatriz, i la porta es com si fos de magatzem (de fet esq és un magatzem, més aviat la fàbrica en si, però a dins ténen una habitació on ténen l'outlet)

Jo vaig anar amb el tom tom i em va portar fins la porta sense problemes!!!!

ja ens explicaràs si hi has trobat algo xulo!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dc. set. 02, 2009 12:31 pm

vale, ja ho he vist al google, com ara pots veure els carrers, el que no he vist es el cartell!
Pero suposo que ho trobare, si es que em dona temps a passar-hi!

He trucat i els dissabtes no obren, i l'horari es 9 a 14 i de 18 a 20 (horari d'estiu, a partir de 11 de setembre ja fan horari normal)
de 9 a 13 i de 15 a 19, aixi que es uma mica justet se hem de sortir de tgn a les 5!

Hem de parlar-ho!!!!!!!!!!!!!!!111
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 12:45 pm

Hola guapissimes!!

Giss!! Quina bona noticia!!! Enhorabona!! Que ràpid ha anat tot! I demà ja comences? Ais que bé!!! Me n'alegro molt nineta!!

Ara ens falta la Elxa i la Happiness. Fins demà els nomenaments? A veure si hi ha més sort!! Va ànims!! Segur que si, que les ninetes estan en ratxa!! Jejeje!!

Laiac, amunt aquests ànims!!! Tu no t'agoviis nena, ves fent al teu ritme. I sino agrada al jefe... coi! que agafin a més personal, tu!!! O no?? Que no som màquines!! I al novembre... cap a Riviera Maya!!! jejeje
Per cert, he mirat el preu de la meva taula als papers, i a mi em va costar 890. Però de la que jo et parlo és de fusta (180x90) amb un rectangle petit de vidre al centre, i les que vas comentar tu de vidre ja no ho sé... però per fer-te una idea està bé.

Tara, així que t'animes a anar a l'Outlet? Ja ens explicaràs?

Vaig a veure el compte enrere de la Mini, que tothom en parlava ahir i tinc curiositat!!
AAhhh!! I també ara buscaré la cançó del padrino! Jejeje!! Que no em venia al cap ahir!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 12:49 pm

nur_jor ha escrit:Hola guapissimes!!

Giss!! Quina bona noticia!!! Enhorabona!! Que ràpid ha anat tot! I demà ja comences? Ais que bé!!! Me n'alegro molt nineta!!

Ara ens falta la Elxa i la Happiness. Fins demà els nomenaments? A veure si hi ha més sort!! Va ànims!! Segur que si, que les ninetes estan en ratxa!! Jejeje!!

Laiac, amunt aquests ànims!!! Tu no t'agoviis nena, ves fent al teu ritme. I sino agrada al jefe... coi! que agafin a més personal, tu!!! O no?? Que no som màquines!! I al novembre... cap a Riviera Maya!!! jejeje
Per cert, he mirat el preu de la meva taula als papers, i a mi em va costar 890. Però de la que jo et parlo és de fusta (180x90) amb un rectangle petit de vidre al centre, i les que vas comentar tu de vidre ja no ho sé... però per fer-te una idea està bé.

Tara, així que t'animes a anar a l'Outlet? Ja ens explicaràs?

Vaig a veure el compte enrere de la Mini, que tothom en parlava ahir i tinc curiositat!!
AAhhh!! I també ara buscaré la cançó del padrino! Jejeje!! Que no em venia al cap ahir!!

Ninetaaaaa!!!!!

Gràcies per la informació.....això si, jo voldria la taula una mica més llarga de 1,80....i en principi, també havia mirat de fusta amb quadrets al mig, igual que el que tu dius!!!! però mira, la de vidre també em va fer gràcia...........després però, faltaran les cadires que també m'han dit que són un pico!!!!! buffff........avui no tic gaire d'humor, ja ho aniré a mirar demà!!!!!!

Gràcies pels ànims, si es tractés de contractar gent.-....ho meu és més complicat!!!!!

Patunets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 12:53 pm

tara ha escrit:vale, ja ho he vist al google, com ara pots veure els carrers, el que no he vist es el cartell!

He trucat i els dissabtes no obren, i l'horari es 9 a 14 i de 18 a 20 (horari d'estiu, a partir de 11 de setembre ja fan horari normal)
de 9 a 13 i de 15 a 19, aixi que es uma mica justet se hem de sortir de tgn a les 5!

Eiiiiiiiiiii que jo........tal i com vau deixar clar ahir...JA NO M'HAIG DE CASAR,.....però a Emperatriz si que també hi vull anar eeeeeeeee!!!!! tot i això us haig de dir una cosa......jo tenia dos conjunts per la nit de noces i.........no me'n vaig acabar posant cap!!!!!! això si, l'endemà si que me'l vaig posar...però per fer la gràcia........jijijij............

Però alguna cosa més si que vull comprar....així quan d'aquí un temps ens posem a tenir nens em posaré un conjunt cada nit per fer-ho tot més cuquetó.......jijijijijijiji!!!!!!

Ara, segur que a Emperatriz deu sortir a compte anar-hi per la roba interior, que això si que val un pico!!!!!

Jo m'apunto quan vulgueu!!!!!!1

muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 1:08 pm

laiac ha escrit:
Ninetaaaaa!!!!!

Gràcies per la informació.....això si, jo voldria la taula una mica més llarga de 1,80....i en principi, també havia mirat de fusta amb quadrets al mig, igual que el que tu dius!!!! però mira, la de vidre també em va fer gràcia...........després però, faltaran les cadires que també m'han dit que són un pico!!!!! buffff........avui no tic gaire d'humor, ja ho aniré a mirar demà!!!!!!

Gràcies pels ànims, si es tractés de contractar gent.-....ho meu és més complicat!!!!!

Patunets!!!!!

Més llarga llavors ja deu pujar més... nu se! La nostra és de llargada 1,80 i extensible a 2.80... Quan l'allarguem casi que ocupa tot el menjador! jejeje!! Les cadires tambe deu ni do!! Les nostres del menjador (de fusta com la taula) 200 cada una!! I tot i així són "barates" ja que les vam veure no sé a on... al Rocamora pot ser? No se... i costaven 270!!!!!!!! Naltres tot ho vam comprar a la Senia... Tret de les últimes 4 cadires que ens van portar de cap i no en trobavem a cap lloc!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 02, 2009 1:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 1:09 pm

tara ha escrit:vale, ja ho he vist al google, com ara pots veure els carrers, el que no he vist es el cartell!

És molt just aquest horari!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 2:10 pm

GISSSS......FELICIDADES NENA!!!!!!! ME ALEGRO MUCHÍSIMO POR TI...TE LO MERECES!!!!

Ahora solo faltamos Elxa y yo...venga paciencia que seguro que esto va bien!!!!jejejej. :-()-)

Laiac...no t'agobiis...això passa a tot arreu, que podem fer si són uns desgraciats i s'apofiten de la bona gent com nosaltres!!! aixx...ànims dona i per a qualsevol coseta...estem aqui per ajudar-t'he...

Tara...avui de compres??? jo vull anar a Ikea...però no sabem quan pq tenim últimament els findes bastant ocupats a més de que no ens agrada anar si no és dia de cada dia pq és agobiant...a veure quines novetats hi han.... si passes per Emperatriz...a veure si trobes alguna coseta que t'agradi!!!! jejejej...ja ens explicaràs...!!!!

Bè ninetes...vaig a preparar la classe que tinc ara a les 16:00 i ens veiem a la nit, que desprès vaig al gym a veure si durant uns moments no penso en tot plegat...jejeje. Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. set. 02, 2009 2:48 pm

NUR_JOOOOOR!!!!!! no sé que passa que no puc citar!!!!!!! a la papallona també li va passar crec!!!!

pos esoooooooo què és una passada la teva taula.......la majoria que he vist s'allarguen a ho màxim 1,80!!!!!!!! i la teva ja fa això sense estar obertaaa!!!!! :-( quina passadaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! =0-0-)

ostres.........jo tan llarga nu sé eeeeee, però així segur que et surt més bé a tu!!! la de vidre que dic jo era 840 de 1,6 allargada 2,10!!!!!!jolineeeeeessss!!!!!!

quan tingui ganes faré excursió.....tot i això, avui el josep ha anat a veure la de vidre..i no li ha desagradat però diu que es veuen molt més fràgils!!!!!!nu sé!!!!

Em podries passar una foto no???????jijjijijijij quan puguis.......!!!!!!!!!!

gràcies
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 02, 2009 2:58 pm

laiac ha escrit:NUR_JOOOOOR!!!!!! no sé que passa que no puc citar!!!!!!! a la papallona també li va passar crec!!!!

pos esoooooooo què és una passada la teva taula.......la majoria que he vist s'allarguen a ho màxim 1,80!!!!!!!! i la teva ja fa això sense estar obertaaa!!!!! :-( quina passadaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! =0-0-)

ostres.........jo tan llarga nu sé eeeeee, però així segur que et surt més bé a tu!!! la de vidre que dic jo era 840 de 1,6 allargada 2,10!!!!!!jolineeeeeessss!!!!!!

quan tingui ganes faré excursió.....tot i això, avui el josep ha anat a veure la de vidre..i no li ha desagradat però diu que es veuen molt més fràgils!!!!!!nu sé!!!!

Em podries passar una foto no???????jijjijijijij quan puguis.......!!!!!!!!!!

gràcies

Cap problema, ara et passo la foto!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dc. set. 02, 2009 5:00 pm

aix nenes ja estic per aquí!!!
Que guay... estic super contenta! he trobat una feina genial... no m'ho esperava... tot ha sigut tan ràpid!
De moment començo de 8 a 15.00 fins el dia 14 que comença el curs i ja faré horari normal, crec que de 9 a 5 però m'ho han d'acabar d'aclarar... el sou super bé... contracte indefinit... les instal·lacions una passada!!! és clar... tot és nou... tenim fins i tot dutxes! i ens donen uniforme (pantalons curts i samarreta). M'ha tocat la classe de 1-2anys petits, són els que comencen a fer ara un anyet... i l'equip educatiu de moment molt maques totes... aix aix... gràcies a totes per les felicitacions!
Ara faltais vosotras eh? elxa y Happiness!!! ya vereis como si no es una cosa es otra, pero el mes que viene estaremos todas las ninetas en activo! ya vereis!
Un besito a todas
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 02, 2009 5:39 pm

Hola boniques¡¡¡¡

GISS FELICITATS PR LA FEINA¡¡¡¡¡¡¡

LAIAC, TRANQUI OKS? NO VULL VEURE'T AIXÍ. Si algun dia estas molt agviada tu truca i vinc de seguida oks QUE SOM VEINETES¡¡¡¡¡¡

Sobre la quedada jo aquest diumenge per la tarda si que puc¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet a totes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 02, 2009 5:45 pm

Ninetesssssssssssssssss
us haig de donar les gràcies!!!!!!! per moltes coses!! per la targeta, pels regalets!!! ostres kin detall!!! i per fer un soparet!!! tbbbbbbb que ja sabeu lo dolent dels meus horaris!! ho agraeixo molt!!! que tenia moltes ganes d'estar amb valtros!!!!!!!!!!! GRACIES!!!

Felicitats Giss!!! neni has triomfat!!!!!!!!!!!!!! comença una nova etapa!!! quantes mestres al foro ehhhhhhhhhhh i de totes les edats!! quan tinguem nens la Giss els cuidarà!!! oleeeeeeeeeeeeeeee

Laiaccc wpai no t'agobiis... aix.. si t'explikes... passa a moltes feïnes... a vere si ho pots canviar animus!! wapiiiiiiiiiiii

Compte enrrere de la mini??? que va passar????

axi aix!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 02, 2009 6:54 pm

Giss felicitats!!!Veus com aixo comença a agafar forma vinga ara la happi i la elxa!!!!!

Laiac xo q pasa???escoltam i no es pot negociar aixo???

Ninetes estic una mica cansada avui e anat al quiropractic i estic xafada em fa mal tot!!!

Bueno jo aqet dissabte treballo aixi q fins el dijous q be q sopem a casa de la black ja no ens veurem...

Bueno i porteu els vanos de la web de julio x mirarmels i triar...jijijiji!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 02, 2009 10:03 pm

Holaaa ninetes....perdoneu per estar desconectada durant tot el dia...però he quedat amb unes amigues i desprès he anat al gym per deixar de pensar una miqueta en tot...aixx...

Giss...me alegro tanto por ti...no lo sabes bien!!! aixx...que ilu!!! te lo mereces muchíiismoooo y mñn ya nos dirá comoha ido el 1r dia.... Nosotras mñn tenemos listas otra vez, pero yo por mi parte ya desisto...el viernes volveré a tirar cv pero esta vez personalmente!!!!!

Ninetes...que hi ha quedada demà...esk em dona la sensació que la Tara ha dit alguna coseta.... :-)

Papallona...que bé que t'hagi agradat tot!!!! uns petits detallets...jijiij. Fins quan estarás amb aquests horaris??? aixx a veure si descanses ja una miqueta!!!!

Ninetes....us desitjo molt bona nit, anirè a dormir pq estic una miqueta cansada....i res...demà a 1ª hora torno a ser aqui!!!
Petonets a totes wapiiisssiiimmeessss!!!! ::love::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 7:09 am

Bon dia ninetes!

Dons ahir tota la tarda a ikea, al final em vaig agobiar una mica, hi havia força gent!
Res vaig comprar unes fundes de sofa, uns coixins, les cortines i alguna xorradeta mes, encara que ho hagues comprat tot!

I a emperatriz, no ens va donar temps a anar-hi, vam sortir del ikea a les 7 i com que tanquen a les 8, entre carregar el cotxe, i sortir, es va fer tard!

Pero ninetes hi hem d'anar, ja se que l'horari es una mica fastig, pero es el que hi ha!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. set. 03, 2009 7:17 am

Laiac, ja estas mes tranquila? Anims dona que ja es dijous!

Gis, que ya tienes trabajooooooooooooooo!

Elxa i happi, avui nomenaments, que tingueu molta sort!

Black, que tal els nervis!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann i nur, que tal els primers dies de feina?

Estiu, ja tens pintada la cuina!!!!!!!!!!!

Papallona, que no faras cap dia de vacances???????????
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 03, 2009 7:22 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡
Avui vaig aquesta tarda a veure el tema del viatge si ja tenen catàlegs. Ja explicaré¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet a totes i no puc escriure més o arribaré tard a la feina¡¡¡¡

MUa¡¡¡¡¡¡¡¡

Us estimoooo¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat