NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: PIKYS » dc. set. 02, 2009 6:07 pm

Miriam!!! anims que si ja tens els vestit a casa ja està ja està això!! Els ultims dies pel q diu tothom es de bojos, pero tranquila q tot quedara molt bé. M'alegro q la despedida al final anes molt bé.

Nuvia!! es xulo aquest vestit!!!

Tatiana!! Jo sóc la de Calaf!! jeje la veritat q molt bé, almenys en un principi es veu molt bon rollo. Jo sere tutora de 4rt de 19 nens si no n'ha marxat algun. No em puc queixar pq estare com amb famillia jejeje.

Lluneta!! anims q ja veuras com et cridaran, i per angles es el k acostuma a faltar més!!! Puc entendre com estas pq la veritat el k estan fent es vergonyos!! no tenen perdó. Amb aixo si q s'hauria de fer una vaga, i jo aquesta m'apuntava per donar-vos suport!! k s'han pensat??? VINGA ANIMAT I CONTINUA PREPARANT LA BODA!!!

Ise!! enhorabona pel vestit!!! una cosa menys en q pensar.

Istar!!! que tal les vacances??

Bueno ja no se qui queda, quanta gent q som, ufff!! bueno la resta tot be???
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 02, 2009 9:17 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Hola noies!!!
Cc83... ja m'agradaria estar al teu lloc ara mateix. A Ensenyament i sindicats la cosa ens l'han pintada malament, i com les coses segueixin així i no treballi, no hi haurà boda.
Així que ja veieu com van els ànims. No hi ha diners, i com que no hi ha diners, no hi ha profes. Resposta intel.ligent. I jo pel terra... massa animada no stic la veritat.
Miriameta, així et va agradar la despedida??? Quina hora vau fer??? Jajaja al final vam riure molt!!!! Ja només queden dies eh...... i pensar que fa un any i mig que et conec,
què rapid ha passat el temps!!!! :)

Cuca... demà comença el curs per a tú, molta sort!!! I a vere si et connectes de tan en quan!!!!
Ise... recupera't de la ressaca eh... i jo stik per l'arrastre però d'ànims... no em surten els números, no m'ha arribat la carta de l'inem per cobrar i m'han dit que potser aquest mes
no cobro, fins al octubre res... no trobo rs per alegrar-me... Stik fatal...
A les mestres que comenceu demà, que tingueu molta sort! Ojalà jo estigués al vostre lloc... en serio. Teniu molta sort en els temps que corren!.
X cert, cc83 de llatí vaig fatal... així que res. Jo només anglès i ciències socials jejeje
Petons a totes.

Tu tranquila, a veure si tens sort, encara no ha començat el curs, ja veuras com quede alguna plaça per tu. I això de la boda anims!!! Ja veuras com al maig et casaras!!!! No et preocupis!! Ja se que es impossible no preocuparse pero tu intentahu!!!

No va començar gaire be la despedida... i les coses estan tenses a la familia per culpa d´això, perque la sogra esta molt decaiguda perque mamare es va posar trista... i va ser un disgust... pero bueno... despres es va arreglar i ja va haverhi bon rollo i jo mu vaig acabar passant molt be, pero amb els dies anteriors que m´havien donat... bufff..
Sort que en tinc de vosaltres!!!!

Despres del XL vam anar al Larida i alli ens vam quedar fins les 5:30, jo per mi m´hagués quedat pero l´Euge que no esta acostumat a les festukis ejej tenie son i estave cansat, magermana también. Pero va estar molt be. La Samar i les altres 3 encara si van quedar i no se fins quan ejjeej.

Es fort eh... no sabia jo que us arribaria a estimar tant!! I lo contenta que estic d´havervos conegut!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Wuapaaaaaaaaaaa!! Jo al final també m'ho vaig passar genial, vem saber reconduïr la situació i va sortir super bé!!! Naltres també t'estimem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moltíssim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :.0.-0.: :yium:-) Ja tinc ganes que arribi diumenge amb tot lo que t'hem acompanyat aquest any i mig i ara tot culmina... quina emoció!!!! =0-0-) T'estimem molt tonta!!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 02, 2009 9:20 pm

nuvia2010 ha escrit:Ah!!! He mirat mooooooolt per sobre la coleccio de pronovias i nomes hi ha algun que mha agradat, pero res de dir: ooooooooooooh!!!!!!!!!

Us penjo una foto dun vestit de San Patrick que encara no esta a la web pq no es de lavanç sino de la coleccio 2010 i también es un dels que em fara parar boja el dia que em provi vestits!!!!! A veure que us sembla :)

Nuvia, m'agrada moooolt ja t'ho vaig dir al seu dia!!! M'agrada molt encara que no sigui el meu estil, s'hi assembla bastant!!! I no és gens recarregat... Quines ganes de provar-me vestits i que arribi el dia 3 d'octubre!!!!!!!!!!!!! Llavors conto que m'afartaré. Del pronovias hi ha algún que m'ha agradat força... ara a vere com queda posat també... :-)ok: Nena no m'havia fixat amb el marcador però ja tens un 6!!!!!!!!!!!!!!!!! Les invitacions ja les heu pensat?? El pre-boda quan era q no m'enrecordo???? =0-0-) Què fort em smbla!!!! Km passa el temps...
Imatge
lluneta29

Re:

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 02, 2009 9:31 pm

PIKYS ha escrit:Miriam!!! anims que si ja tens els vestit a casa ja està ja està això!! Els ultims dies pel q diu tothom es de bojos, pero tranquila q tot quedara molt bé. M'alegro q la despedida al final anes molt bé.

Nuvia!! es xulo aquest vestit!!!

Tatiana!! Jo sóc la de Calaf!! jeje la veritat q molt bé, almenys en un principi es veu molt bon rollo. Jo sere tutora de 4rt de 19 nens si no n'ha marxat algun. No em puc queixar pq estare com amb famillia jejeje.

Lluneta!! anims q ja veuras com et cridaran, i per angles es el k acostuma a faltar més!!! Puc entendre com estas pq la veritat el k estan fent es vergonyos!! no tenen perdó. Amb aixo si q s'hauria de fer una vaga, i jo aquesta m'apuntava per donar-vos suport!! k s'han pensat??? VINGA ANIMAT I CONTINUA PREPARANT LA BODA!!!

Ise!! enhorabona pel vestit!!! una cosa menys en q pensar.

Istar!!! que tal les vacances??

Bueno ja no se qui queda, quanta gent q som, ufff!! bueno la resta tot be???

Jo pykis aquest any no sé què coi ha passat... ha entrat gent de opos i tot això... prò si falten profes, on són les places??? Pq no ho entenc... la verita és que no ho entenc... a sobre havent aprovat l'examen fa més ràbia de tot!!! Lo únic que he guanyat és qu em conservin el número i encara me'l van baixar... no ho entenc... tik bastant decepcionada!!!! :-/ :-/ però què hi farem!!! Hem d'aguantar km sigui... i seguir amb la boda pq tothom m'ho diu que per mi ja l'hagués aplaçat al 2011... però no me dixen... :--( M'alegro que al cole estiguis bé, es fa molt pesat el viatge??? Quan de temps tens? Merci pels ànims, ara mateix els necessito i molt!!! Wuapes moltes gràcies per preocupar-vos per mi, us estimo molt!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 02, 2009 9:51 pm

Nenessss!!!! aqui la prova de maquillatgeeeeeeeeeeeeeee!!!!! ejejjeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 02, 2009 10:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 02, 2009 9:53 pm

miriameta ha escrit:Nenessss!!!! aqui la prova de maquillatgeeeeeeeeeeeeeee!!!!! ejejjeje

M'han canviat a la meva miri... què wuapa dios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No t'havia vist mai així de maquillada i m'ha impactat i tot!!!! Buaaaaa... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :.0.-0.: :.0.-0.: quins ulls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 03, 2009 7:07 am

Miri, estas.............. buff!!!!! m'has deixat sense paraules =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) preciosa és poc!!!!

L'Euge caurà de cul quan entris!!!!!

Preciosa, preciosa, preciosa
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 9:20 am

ise ha escrit:Miri, estas.............. buff!!!!! m'has deixat sense paraules =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) preciosa és poc!!!!

Jo opino el mateix... quan la vaig veure el primer cop no em pensava que fos ella... està taaaaan diferent!!!!!! No t'haurà vist l'euge oi?? Que això no val??!!!! Per cert, la nit abans de la boda, on dormirà l'euge??? Junts no oi???? Això tmpoc val!!!!! :star:: :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 03, 2009 2:13 pm

MIRIIIIIIIIIIII!!!!! Que guapaaaaaaaaaa!!! Com canviem maquillades, eh??? El pentinat i el maquillatge fan tant en una persona!!! mireu les famoses...
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 3:56 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Nenessss!!!! aqui la prova de maquillatgeeeeeeeeeeeeeee!!!!! ejejjeje

M'han canviat a la meva miri... què wuapa dios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No t'havia vist mai així de maquillada i m'ha impactat i tot!!!! Buaaaaa... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :.0.-0.: :.0.-0.: quins ulls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Segueixo sent jooooooooooooooooo!!!! estic aqui!!!!!!!!!!

si.. me transformo ejjeje es que s´acoste la lluna plena :p

Me nalegro que us agradi!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 3:59 pm

ise ha escrit:Miri, estas.............. buff!!!!! m'has deixat sense paraules =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) preciosa és poc!!!!

Lo que fa el maquillatge... :p hasta podria ser modelo amb aquesta miri mascara jejejej (ni hu sumiis....) jejeje

L´Euge... tinc unes ganes de que em vegui el dia B impressionants!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Gràcies wapisima!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:02 pm

lluneta29 ha escrit:

Jo opino el mateix... quan la vaig veure el primer cop no em pensava que fos ella... està taaaaan diferent!!!!!! No t'haurà vist l'euge oi?? Que això no val??!!!! Per cert, la nit abans de la boda, on dormirà l'euge??? Junts no oi???? Això tmpoc val!!!!! :star:: :star::

L´Euge m´ha vist.. poquet pero m´ha vist, pero si us heu fixat be en la foto, cada ull el porto diferent, l´esquerre estave mes marcat que el dret i el color variave.. per escollirne un.

La nit de dissabte ell dormira d´hotel amb samare, la yoli i els meus cunyats.
Jo a casa la mami, que per cert vau veure el desbarajust de la meva habitació no? jajajjaj quina vergonya...

Aixi que seguirem amb la tradició!!!!! no us preocupeu per això :) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:05 pm

El maquillatge ho és tot, i més quan t'ho fa una especialitzada encara més... ara entenc com són taaaan gaupes les actrius de hollywood jejejeje la xapa i pintura fa miracles realment eh! Però a part una persona ha de ser wuapa com tú miri, per quedar després millor!!! :yium:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:07 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

L´Euge m´ha vist.. poquet pero m´ha vist, pero si us heu fixat be en la foto, cada ull el porto diferent, l´esquerre estave mes marcat que el dret i el color variave.. per escollirne un.

Jo a casa la mami, que per cert vau veure el desbarajust de la meva habitació no? jajajjaj quina vergonya...

Aixi que seguirem amb la tradició!!!!! no us preocupeu per això :) :-()-) :-()-)

mooolt bé!!! Així dormiràn d'hotel? Jo em pensava que sortiria d'alcoletge... millor que seguiu la tradició, a mi también m'agrada la tradició... naltres encara q visquem junts, també la seguirem. Passo d'alçar-me el mateix dia amb ell i dir-li bno carinyo, avui ens casem, ens veiem a la tarda!!! jejeje prefereixo dormir a casa ma mare amb ma germana per donar-li el tostón dels nervis a ella i no al jordi... jejeje valtres què en penseu? Ho fareu o com ho fareu??? :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:08 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

A mi m'agrada més el que està menys marcat, és una opinió... :-)ok: x això te veia rara dels ulls... jajajaa no m'hi havia fixat sóc un desastre!!! :.0.-0.:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:09 pm

lluneta29 ha escrit:El maquillatge ho és tot, i més quan t'ho fa una especialitzada encara més... ara entenc com són taaaan gaupes les actrius de hollywood jejejeje la xapa i pintura fa miracles realment eh! Però a part una persona ha de ser wuapa com tú miri, per quedar després millor!!! :yium:-)

jajajaja wapa jo no.. jo nomes passable.. pero si que tens rao.. la tapa i la pintura fan miracvles :p i aquesta noia es jove pero pentine i maquille molt i molt be!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 4:12 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:El maquillatge ho és tot, i més quan t'ho fa una especialitzada encara més... ara entenc com són taaaan gaupes les actrius de hollywood jejejeje la xapa i pintura fa miracles realment eh! Però a part una persona ha de ser wuapa com tú miri, per quedar després millor!!! :yium:-)

jajajaja wapa jo no.. jo nomes passable.. pero si que tens rao.. la tapa i la pintura fan miracvles :p i aquesta noia es jove pero pentine i maquille molt i molt be!!!

Ja ho he vist!!!!! molt bé ho ha fet!!!!! Un 10!!! Ara amb el vestit el vel i tot plegat... no m'ho vull ni imaginar lo wuapa que estaràs... com van els nervis?? Us queda algo pendent encara???? Jo per la teva boda, ja ho tinc tot preparat, vestit, sabates... etc... (=:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:13 pm

lluneta29 ha escrit:
mooolt bé!!! Així dormiràn d'hotel? Jo em pensava que sortiria d'alcoletge... millor que seguiu la tradició, a mi también m'agrada la tradició... naltres encara q visquem junts, també la seguirem. Passo d'alçar-me el mateix dia amb ell i dir-li bno carinyo, avui ens casem, ens veiem a la tarda!!! jejeje prefereixo dormir a casa ma mare amb ma germana per donar-li el tostón dels nervis a ella i no al jordi... jejeje valtres què en penseu? Ho fareu o com ho fareu??? :hmm::

ajjaja dormen d´hotel perque no vui que dormin a Alcoletge, ja hem discutit per aquest tema... pero hu vaig deixar ben clar!! El piset d´alli no l´hem estrenat encara i el volem estrenar com a casats!! Nosaltres 2!! I es fiquin com se fiquin els demes hu han d´entendre!!

El diumenge pel mati aniran a Alcoletge i es vestiran alli i faran les fotos i tot com si haguessin dormit alli, pero no. :D
Complicat eh!! ...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:17 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

Ja ho he vist!!!!! molt bé ho ha fet!!!!! Un 10!!! Ara amb el vestit el vel i tot plegat... no m'ho vull ni imaginar lo wuapa que estaràs... com van els nervis?? Us queda algo pendent encara???? Jo per la teva boda, ja ho tinc tot preparat, vestit, sabates... etc... (=:-)

Jejeje imaginam a mi pel carrer amb un ull de cada manera jejeje que hi farem :p

Aquell dia seré la reina!!!!!!!!!!!! Buf!!!

Pues fa 2 dies.. que l´Euge i jo... ens piquem un munt.. diu que estic borde... pero ell... encara hu esta mes.. oix.. quin caracter.. de vegades no se que faria...

Ens falte acabar les tartes, els regalets dels nens, ficar etiquetes... ballar.... netejar el menjador.... i demá hem de portar tot a la fonda.. aixi que.. ja ens podem espavilar avui!!

Oi que be que ja tinguis tot!! me fa molta ilusió saber que estareu alli!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 03, 2009 4:19 pm

Per cert!! Demá divendres dia 4 a la 1 del migdia ens casem pel civil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent