naiara1980 ha escrit:Hola noies!!!
Algú em pot passar preus, encara que siguin aproximats, del Mas. Ahir vaig ser-hi per la zona mirant un altre restaurant i els preus es surten una mica del nostre pressupost, imagino que el Mas també deu ser caret, és així??? algú em pot ajudar...
Moltes gràcies maques!!
Pamela
Hola wapa!!!
Si vas veure un restaurant per la zona podría ser el Mas Can Torrens? Aquests recordo que tenien una promo en diumenges de temporada alta que entrava tot per 130€/pers (IVA a part) i era extensible a divendres en temporada baixa...CREC, pero de totes maneres no vaig gaire desencaminada.
Del Mas et passo per privat els preus dels menús, ok? Ho dic pq et sigui més fàcil tenir-ho

De totes formes t'explico, a part dels menús del Mas va sortir, vàlid fins el mes de Juliol passat, una promo o pack 2010 que t'entrava tot (evidentment retallant una mica de tot arreu) per 120€/per (IVA a part). Jo és el que vaig agafar, tot i que algunes coses potser les ampliem, però serà sobre la marxa. Ho dic pq si t'interessa ho pots preguntar si encara està vigent la promoció o si tenen quelcom semblant, pq de bones a primeres a nosaltres tampoc ens ho van oferir, va ser a través d'una companya del foro que ho vaig descobrir.
Doncs res, que no m'enrotllo i et passo el privat amb la meva promo inclosa pq et facis una idea.
Petons wapa i molta sort amb la recerca