PRONOVIAS 2010

bodes 10!

PRONOVIAS 2010

EntradaAutor: moncl » dt. set. 01, 2009 5:03 pm

cHICAS YA PODEMOS VER LOS NUEVOS MODELOS DEL 2010. A MI SINCERAMENTE ME GUSTARON MÁS LOS DEL 2008 PERO HAY UN PAR O TRES QUE ME ENCANTAN!
SI ALGUNA SE VA ENTERANDO DE LOS PRECIOS YA SABEIS!!
moncl
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 6:19 pm

Re: PRONOVIAS 2010

EntradaAutor: oshia » dt. set. 01, 2009 11:35 pm

moncl ha escrit:cHICAS YA PODEMOS VER LOS NUEVOS MODELOS DEL 2010. A MI SINCERAMENTE ME GUSTARON MÁS LOS DEL 2008 PERO HAY UN PAR O TRES QUE ME ENCANTAN!
SI ALGUNA SE VA ENTERANDO DE LOS PRECIOS YA SABEIS!!

a mi me gustan, pero se parecen a muchos del 2009.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: feeling » dc. set. 02, 2009 9:51 am

Yo creo que descarto Pronvias directamente, solo hay 3 o 4 que me gusten...
feeling

Entrades: 175
Membre des de: dl. set. 15, 2008 8:14 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: miguba » dc. set. 02, 2009 10:41 am

feeling ha escrit:Yo creo que descarto Pronvias directamente, solo hay 3 o 4 que me gusten...

y yo..de momento en 1er lugar: Yolan Cris
2º lugar : Aire
3er lugar: Dalmau

Pondria a Pepe Botella, pero no me lo puedo permitir... :-(
Imatge
miguba
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2819
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:50 am

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. set. 02, 2009 12:52 pm

pensad q luego en la tienda también se ven diferentes yo no lo descarto del todo! por mirar no nos van a cobrar!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Petita83 » dc. set. 02, 2009 11:10 pm

petitacampaneta ha escrit:pensad q luego en la tienda también se ven diferentes yo no lo descarto del todo! por mirar no nos van a cobrar!

No hace faaaaaaaaaaaaaaaaaltaaaaaaaaaa ¬¬............ así no tendré que hacer colas cuando yo vaya (jajajajajajaja)

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir a aire iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir (y cuando vosotras lo tengais entonces iré yo, ale)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. set. 03, 2009 8:28 am

Petita83 ha escrit:
petitacampaneta ha escrit:pensad q luego en la tienda también se ven diferentes yo no lo descarto del todo! por mirar no nos van a cobrar!

No hace faaaaaaaaaaaaaaaaaltaaaaaaaaaa ¬¬............ así no tendré que hacer colas cuando yo vaya (jajajajajajaja)

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir a aire iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir (y cuando vosotras lo tengais entonces iré yo, ale)

pa q pa copiarte? tan poca personalidad tienes??? jaajajajajajajajajajjaa

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 9:16 am

Doncs a mi aquest any de pronovias, me'n agraden uns quants molts, pq al ser senzills m'agraden i cada cop que me'ls miro més, m'agraden més jejeje. El que em té el cor robat és el diamante i el morfeo... i ja es extrany pq de pronovias l'any passat no me'n agradava cap!!! :-) en fi haurem d'anar a provar-nos vestits a veure com queden pq una cosa és veure'ls a la web i l'altra veure-te'ls posats!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita83 » dj. set. 03, 2009 10:47 am

lluneta29 ha escrit:Doncs a mi aquest any de pronovias, me'n agraden uns quants molts, pq al ser senzills m'agraden i cada cop que me'ls miro més, m'agraden més jejeje. El que em té el cor robat és el diamante i el morfeo... i ja es extrany pq de pronovias l'any passat no me'n agradava cap!!! :-) en fi haurem d'anar a provar-nos vestits a veure com queden pq una cosa és veure'ls a la web i l'altra veure-te'ls posats!!!! :-)ok:

A mi ja em va bé que m'agradin tants i a més variats...pq com tothom ja m'ha dit que una cosa és la idea que portes i l'altra amb la que acabes...així segur que aniré preparada per a qualsevol cosa :-)ok:

Y Cris, alias petitamoscacojone**, digo petitacampaneta...¿tú también estás pasando cada vez al lado máaaaaas oscuro como Anny?
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. set. 03, 2009 10:55 am

Petita83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Doncs a mi aquest any de pronovias, me'n agraden uns quants molts, pq al ser senzills m'agraden i cada cop que me'ls miro més, m'agraden més jejeje. El que em té el cor robat és el diamante i el morfeo... i ja es extrany pq de pronovias l'any passat no me'n agradava cap!!! :-) en fi haurem d'anar a provar-nos vestits a veure com queden pq una cosa és veure'ls a la web i l'altra veure-te'ls posats!!!! :-)ok:

A mi ja em va bé que m'agradin tants i a més variats...pq com tothom ja m'ha dit que una cosa és la idea que portes i l'altra amb la que acabes...així segur que aniré preparada per a qualsevol cosa :-)ok:

Y Cris, alias petitamoscacojone**, digo petitacampaneta...¿tú también estás pasando cada vez al lado máaaaaas oscuro como Anny?

yo siempre he estado en el lado oscuro pequeña.................

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita83 » dj. set. 03, 2009 11:44 am

petitacampaneta ha escrit:
Petita83 ha escrit:

yo siempre he estado en el lado oscuro pequeña.................

oO..........................pos lo disimulas bien XDDDDDDDDDDDDDDDDD
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Neki » dj. set. 03, 2009 1:37 pm

Hola!!!

Doncs jo ja tinc el vestit!!!!!
Es el model Genova, de Pronovias. M'ha costat 1200 euros (la majoria de la colecció surt entre 1200-1800 euros màxim...), encara que li he posat un cinturó de pedreria sota el pit que m'ha costat 250 euros...
Queda preciós!!! quan te´l posses és totalment diferent al catàleg...; jo anava amb l'idea d'alguna cosa amb més pedreria, però em veia molt recargada....
Imatge
Neki
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 2:08 pm

Neki ha escrit:Hola!!!

Es el model Genova, de Pronovias. M'ha costat 1200 euros (la majoria de la colecció surt entre 1200-1800 euros màxim...), encara que li he posat un cinturó de pedreria sota el pit que m'ha costat 250 euros...
Queda preciós!!! quan te´l posses és totalment diferent al catàleg...; jo anava amb l'idea d'alguna cosa amb més pedreria, però em veia molt recargada....

És el que m'agrada a mi!!!!!!!!!!!! Pos no és car... me l'imaginava més car!!!!!!!!!!!!! Què fort!!!!! Què xul.lo!!!! Jo sempre he sigut de Rosa Clarà però ara también m'agraden els de Pronovias!!! I aquest en especial era un dels que em volia emprovar des q va sortir l'avenç... bufff quina alegria m'has donat... 1200 euros encara es poden pagar!!! Ja els tenen tots a la botiga??? :-)
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Neki » dv. set. 04, 2009 6:38 pm

Hola Lluneta!!!

Suposo que si han de tenir tots...; jo vaig anar a la tenda del carrer de Sants i molt bé...; em vaig provar 4, per no dir que no agafar-me el primer, però no vaig tenir dubtes..; aquest era el vestit!!! és senzill però m'encanta com queda...
Vaig anar amb la meva mare, la meva sogra, la meva germana i el meu pare, i tots van dir que aquest era el que millor em quedava.., fa una figura preciosa..
Ja em diràs!!! quan tenies pensat mirar-te´l?
Saludets!!!
Imatge
Neki

EntradaAutor: MiriamyJavi » dv. set. 04, 2009 8:59 pm

Miguba sabes más o menos los precios por dónde rondan de Yolan Cris, Dalmau y Botella???
Es que son los que me gustan, de todas maneras tengo que mirar en que tiendas los tienen.
merci
Imatge
MiriamyJavi
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 11:04 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Petita83 » ds. set. 05, 2009 12:10 am

lluneta29 ha escrit:
Neki ha escrit:Hola!!!

És el que m'agrada a mi!!!!!!!!!!!! Pos no és car... me l'imaginava més car!!!!!!!!!!!!! Què fort!!!!! Què xul.lo!!!! Jo sempre he sigut de Rosa Clarà però ara también m'agraden els de Pronovias!!! I aquest en especial era un dels que em volia emprovar des q va sortir l'avenç... bufff quina alegria m'has donat... 1200 euros encara es poden pagar!!! Ja els tenen tots a la botiga??? :-)

Jo demà vaig a les 18.30 a Pronovias a Sants!!! Ha sigut amor a primera vista amb mooooooooooolts dels vestits que he vist ::love:: De fet ja tinc el meu TOP10 particular ::love::

¡¡¡Demà serà la meva primera vegada en una botiga de núvies!!! ¡¡¡Quin subidón!!! Es que sento més que mai que em caso...i crec que he tingut sort amb les col·leccions 2010 pq hi ha mooooooooolts vestits que m'agraden :-))

I per cert!!! Els preus de Pronovias están SUPERBÉEEE!!! Lluneta a mi RC también m'agrada molt però ostres...Pronovias m'està posant difícil l'elecció, eh! :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » ds. set. 05, 2009 3:45 am

Ei petita 83 ja ens contaras que tal l'experiencia!!!!!! pregunta molts preus e informa'ns de tot :)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: INGLESITA » ds. set. 05, 2009 6:36 am

Hola lluneta29!

he llegit que et té el cor robat el dimante i el morfeo?? el meu vestit és el diamante!!! es molt macu!! bueno k diré jo,no??jajajajajaja!!
has anat a pronovias a probar-te algun??? ja vuerás quina sensació més maca!!

ptnets!
INGLESITA
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

EntradaAutor: estiu2010 » ds. set. 05, 2009 7:42 am

Doncs a mi mencanten els vestits de pronovias sobretot els mes senzills tipo estil greg aixi bastant caiguts....i trobo q ni an bastants...jo ja tinc ganes danar a emprovas vestits lunic q fins lagost de l'any que be em qeden molts mesos!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Neki » ds. set. 05, 2009 9:21 am

Hola petita!!!

En Pronovias de Sants?? donde me lo he cogido yo!!! son super majas todas las chicas!!
La sensación de probarse el vestido es genial!!! te sientes como una princesa.., yo creo que hasta que no me probé el vestido, no me sentí la novia...
Consejo: pruebate todos los que te gusten, el menos pensado es el que mejor te queda...
Yo tuve suerte y el primero que me probé, el Genova, fue el mio!!!!!

Ya nos contarás que tal!!! Suerte!!! :-)

Un besote!!!
Imatge
Neki

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants