Autor: moncl » dt. set. 01, 2009 5:03 pm

Autor: oshia » dt. set. 01, 2009 11:35 pm
moncl ha escrit:cHICAS YA PODEMOS VER LOS NUEVOS MODELOS DEL 2010. A MI SINCERAMENTE ME GUSTARON MÁS LOS DEL 2008 PERO HAY UN PAR O TRES QUE ME ENCANTAN!
SI ALGUNA SE VA ENTERANDO DE LOS PRECIOS YA SABEIS!!

Autor: feeling » dc. set. 02, 2009 9:51 am

Autor: miguba » dc. set. 02, 2009 10:41 am
feeling ha escrit:Yo creo que descarto Pronvias directamente, solo hay 3 o 4 que me gusten...

Autor: petitacampaneta » dc. set. 02, 2009 12:52 pm

Autor: Petita83 » dc. set. 02, 2009 11:10 pm
petitacampaneta ha escrit:pensad q luego en la tienda también se ven diferentes yo no lo descarto del todo! por mirar no nos van a cobrar!
Autor: petitacampaneta » dj. set. 03, 2009 8:28 am
Petita83 ha escrit:petitacampaneta ha escrit:pensad q luego en la tienda también se ven diferentes yo no lo descarto del todo! por mirar no nos van a cobrar!
No hace faaaaaaaaaaaaaaaaaltaaaaaaaaaa ¬¬............ así no tendré que hacer colas cuando yo vaya (jajajajajajaja)
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir a aire iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir (y cuando vosotras lo tengais entonces iré yo, ale)

Autor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 9:16 am

Autor: Petita83 » dj. set. 03, 2009 10:47 am
lluneta29 ha escrit:Doncs a mi aquest any de pronovias, me'n agraden uns quants molts, pq al ser senzills m'agraden i cada cop que me'ls miro més, m'agraden més jejeje. El que em té el cor robat és el diamante i el morfeo... i ja es extrany pq de pronovias l'any passat no me'n agradava cap!!!en fi haurem d'anar a provar-nos vestits a veure com queden pq una cosa és veure'ls a la web i l'altra veure-te'ls posats!!!!
Autor: petitacampaneta » dj. set. 03, 2009 10:55 am
Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Doncs a mi aquest any de pronovias, me'n agraden uns quants molts, pq al ser senzills m'agraden i cada cop que me'ls miro més, m'agraden més jejeje. El que em té el cor robat és el diamante i el morfeo... i ja es extrany pq de pronovias l'any passat no me'n agradava cap!!!en fi haurem d'anar a provar-nos vestits a veure com queden pq una cosa és veure'ls a la web i l'altra veure-te'ls posats!!!!
A mi ja em va bé que m'agradin tants i a més variats...pq com tothom ja m'ha dit que una cosa és la idea que portes i l'altra amb la que acabes...així segur que aniré preparada per a qualsevol cosa![]()
Y Cris, alias petitamoscacojone**, digo petitacampaneta...¿tú también estás pasando cada vez al lado máaaaaas oscuro como Anny?

Autor: Petita83 » dj. set. 03, 2009 11:44 am
petitacampaneta ha escrit:Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Doncs a mi aquest any de pronovias, me'n agraden uns quants molts, pq al ser senzills m'agraden i cada cop que me'ls miro més, m'agraden més jejeje. El que em té el cor robat és el diamante i el morfeo... i ja es extrany pq de pronovias l'any passat no me'n agradava cap!!!en fi haurem d'anar a provar-nos vestits a veure com queden pq una cosa és veure'ls a la web i l'altra veure-te'ls posats!!!!
A mi ja em va bé que m'agradin tants i a més variats...pq com tothom ja m'ha dit que una cosa és la idea que portes i l'altra amb la que acabes...així segur que aniré preparada per a qualsevol cosa![]()
Y Cris, alias petitamoscacojone**, digo petitacampaneta...¿tú también estás pasando cada vez al lado máaaaaas oscuro como Anny?
yo siempre he estado en el lado oscuro pequeña.................
Autor: Neki » dj. set. 03, 2009 1:37 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 03, 2009 2:08 pm
Neki ha escrit:Hola!!!
Doncs jo ja tinc el vestit!!!!!
Es el model Genova, de Pronovias. M'ha costat 1200 euros (la majoria de la colecció surt entre 1200-1800 euros màxim...), encara que li he posat un cinturó de pedreria sota el pit que m'ha costat 250 euros...
Queda preciós!!! quan te´l posses és totalment diferent al catàleg...; jo anava amb l'idea d'alguna cosa amb més pedreria, però em veia molt recargada....

Autor: Neki » dv. set. 04, 2009 6:38 pm

Autor: MiriamyJavi » dv. set. 04, 2009 8:59 pm

Autor: Petita83 » ds. set. 05, 2009 12:10 am
lluneta29 ha escrit:Neki ha escrit:Hola!!!
Doncs jo ja tinc el vestit!!!!!
Es el model Genova, de Pronovias. M'ha costat 1200 euros (la majoria de la colecció surt entre 1200-1800 euros màxim...), encara que li he posat un cinturó de pedreria sota el pit que m'ha costat 250 euros...
Queda preciós!!! quan te´l posses és totalment diferent al catàleg...; jo anava amb l'idea d'alguna cosa amb més pedreria, però em veia molt recargada....
És el que m'agrada a mi!!!!!!!!!!!! Pos no és car... me l'imaginava més car!!!!!!!!!!!!! Què fort!!!!! Què xul.lo!!!! Jo sempre he sigut de Rosa Clarà però ara también m'agraden els de Pronovias!!! I aquest en especial era un dels que em volia emprovar des q va sortir l'avenç... bufff quina alegria m'has donat... 1200 euros encara es poden pagar!!! Ja els tenen tots a la botiga???
De fet ja tinc el meu TOP10 particular
Autor: annalleida » ds. set. 05, 2009 3:45 am

Autor: INGLESITA » ds. set. 05, 2009 6:36 am
lluneta29 ha escrit:Doncs a mi aquest any de pronovias, me'n agraden uns quants molts, pq al ser senzills m'agraden i cada cop que me'ls miro més, m'agraden més jejeje. El que em té el cor robat és el diamante i el morfeo... i ja es extrany pq de pronovias l'any passat no me'n agradava cap!!!en fi haurem d'anar a provar-nos vestits a veure com queden pq una cosa és veure'ls a la web i l'altra veure-te'ls posats!!!!
Autor: estiu2010 » ds. set. 05, 2009 7:42 am

Autor: Neki » ds. set. 05, 2009 9:21 am